SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
ontvoer me anders als ze me echt op komt halenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:57 schreef JanPiraat het volgende:
Ze heeft pech jij gaat daar niet heen hoor
He meneer.quote:
Als zwerver, als mezelf dus inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ontvoer me anders als ze me echt op komt halen
[..]
He meneer.Hoe ga jij dit jaar verkleed?
Als jezelf hoorde ik?
Ja dan gaan we hier carnavallen als adam en eva jwzquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ontvoer me anders als ze me echt op komt halen
[..]
He meneer.Hoe ga jij dit jaar verkleed?
Als jezelf hoorde ik?
Hihihi.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als zwerver, als mezelf dus inderdaad
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dan gaan we hier carnavallen als adam en eva jwz
Oke doei enzo dan he.quote:
Ik ben altijd boos.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoveel boosheid gedetecteerd.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben altijd boos.
Behalve op jouw jwz
quote:
jeej, hoe lang duurt de reis nu?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:17 schreef Furdinand het volgende:
Jeej appel is weer op weg hier heen hoezee![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef HappyBob het volgende:
Warme chocolademelk met slagroom![]()
Ik drink het
Zeker over Friso.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Walgelijke mensen op FOK!. Ik zal me beperken tot alleen deze en die ander SC.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oa. sowieso grapjes over dode/ernstig zieke/gewonde mensen.
meh, mot dat allemaal niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef Beach het volgende:
[..]dat is meestal wel mijn stijl, maar niet om te spotten ermee maar omdat ik zo relativeer/ermee omga
jij jaquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef Beach het volgende:
nouja ik heb vaak zat maden zien veranderen in dode vliegen in mn viskoffer dus wie weet kan ik het aan
quote:
quote:By this past weekend I had a really itchy rash between my legs and discharge from my vagina, and it felt like it was getting worse and worse until finally, on Monday, once I’d already scratched my crotch raw, I realized that I had a ton of tiny little white worms inside and all around my vagina. Again, because I’m a sick, perverted pig, that made me immediately horny all over again and I had to make myself cum despite the itching, before I went to the ER Monday night to get seen.
niemand die dit ontkentquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nederlands is hier nogsteeds de voertaal.
tfoe zemmer ga niet haten danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nederlands is hier nogsteeds de voertaal.
Ik pass.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:21 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb het gelezen, en ik denk dat de officiele videoclip van Ohrwurm van Cephalic Carnage je wel zal bevallen.
Ik werd laatst uitgescholden door de afwas en toen zei ik dat ik even naar de wc ging maar in werkelijkheid ging ik daar toen huilen en helemaal niet plassenquote:
Maar goed dat je niet ging plassen want anders verloor jij je maden misschien welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik werd laatst uitgescholden door de afwas en toen zei ik dat ik even naar de wc ging maar in werkelijkheid ging ik daar toen huilen en helemaal niet plassen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:26 schreef JanPiraat het volgende:
Even voor 15.000 in aandelen gestokenspannend
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet ging plassen want anders verloor jij je maden misschien wel [ afbeelding ]
Speel je weer Sims?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:26 schreef JanPiraat het volgende:
Even voor 15.000 in aandelen gestokenspannend
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Henkie94 het volgende:
LOL U MADE? U MADE SON? LOL YE U MADE
U MADE AS FUCK
AS MADE AS BIG SMURFF FUCKING SMURFETTE BUT THEN GARGAMEL APPEARS TO BUTTFUCK U LOLOLOL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mfw
geen ideequote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef Henkie94 het volgende:
> was added to ريـــــــــــــــــــــــــال مـــــــــــــــدريــــــــــــــــــــد>>>>>
wat
quote:
fafafafafaaaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:06 schreef JanPiraat het volgende:
David WattsWish i could beeeeeeeee like David Watts
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:06 schreef JanPiraat het volgende:
David WattsWish i could beeeeeeeee like David Watts
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef Beach het volgende:
Tesla g alles chill dan in het hiernamaals
Haterquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik was vergeten wat NSFW betekende
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik was vergeten wat NSFW betekende
arme madenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:26 schreef JanPiraat het volgende:
Ik had al 1e waarschuwing omdat ik een keer in mn broek had geplast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AHW kom op die Flat is ook garpegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jammer dat je doorging je begon zo sterk![]()
Als het relevant was misschien wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
AHW kom op die Flat is ook garpeg
Vraag me ik gewoon af. Jij post hier af en toe dan vraag ik me af hoezo.quote:
Gewoon om de kliek te doorbreken jwzquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Vraag me ik gewoon af. Jij post hier af en toe dan vraag ik me af hoezo.
kusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Valt me mee dat je geen kwark las.
Time Left in Auction : 30 min-2 hours
Duurt lang.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:44 schreef Henkie94 het volgende:
Met ingebouwde vuurtoren-functionaliteiten.![]()
HGAHAHAHA ik snap hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dang niggaquote:
Tit deze:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dang nigga [ afbeelding ]
Tot wat?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Your bid of 1,600,000 Neopoints has been successfully added into the auction.
Fuckyeah, als alles goed gaat heb ik deze:
Magical Pirate Krawk Plushie (owned by yugiohrocks8899)
This plushie seems to have quite the powerful gaze... WARNING: PLAYING WITH THIS TOY WILL ALTER YOUR NEOPET!
Wat betekent dat ik dan een Pirate Krawk heb, fucking geil.![]()
![]()
![]()
4chan en Neopets vergelijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een Piraat Krawk hebben, dat is stoer.
[..]
Beter dan 4chan.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
4chan en Neopets vergelijken.Een pauper onlinespel vs. een imageboard.
Boos gedetecteerdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ريـــــــــــــــــــــــــال مـــــــــــــــدريــــــــــــــــــــد>>>>> = real madrid EIEUEWWWW AFMELDEN
kus op je boosquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meisje, ik ben altijd boos.
Gaat HE-LE-MAAL los die KaaBee, niet te geloven gewoon.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ريـــــــــــــــــــــــــال مـــــــــــــــدريــــــــــــــــــــد>>>>> = real madrid EIEUEWWWW AFMELDEN
dank jequote:
immerrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat HE-LE-MAAL los die KaaBee, niet te geloven gewoon.
Ik haat dat programmaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meisje dat 15 is geworden met enorme sterallures en bitchy gedrag @ supersweet16
eensquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik haat dat programmagaat alleen maar om uiterlijk vertoon en daardoor populair zijn.
is het niet Oeteldonk?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:25 schreef JanPiraat het volgende:
Op naar Oetendonktot vannacht ergens
![]()
nee ik was altijd al een kutkindquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Was jij ooit ook, klein en schattig..
sorry ik hou niet van foto's van mezelf dus die heb ik ook nietquote:
ik dacht dat je echt gingquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen idee ik blijf veilig thuis
Ik ook niet, maar achteraf vind ik dat zonde. Ik zou wel graag jeugdfoto's van mezelf willen hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:58 schreef Beach het volgende:
[..]
sorry ik hou niet van foto's van mezelf dus die heb ik ook niet
Ach die hebben mijn ouders wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar achteraf vind ik dat zonde. Ik zou wel graag jeugdfoto's van mezelf willen hebben..
Jij hebt wel ouders.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Geen ouders, geen foto's. Cruel life..
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
niet 450? dat zou echt fantastisch zijn
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
niet 450? dat zou echt fantastisch zijn
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:34 schreef JanPiraat het volgende:
Gooi urineballonnen naar de menigte !!
Dan zouden ze flauwvallen van de schattigheid op die foto's.quote:
Alberto zou ze op het TOR netwerk plaatsenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan zouden ze flauwvallen van de schattigheid op die foto's.
Die zou ze er eerder vanaf halen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alberto zou ze op het TOR netwerk plaatsen
Stiekem is die kerel ook zo'n viespeukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die zou ze er eerder vanaf halen.
Ik las de eerste 3 zinnen en slootquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wiki geopend en gelijjk weer gesloten.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik las de eerste 3 zinnen en sloot
carnaval vieren tussen de katholieke volendammersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar was ik afgelopen uren..?
ohja snel verder gaan daarmeequote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:47 schreef Beach het volgende:
[..]
carnaval vieren tussen de katholieke volendammers
okequote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohja snel verder gaan daarmee
oke eetse liefjequote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar eerst eten, lekker vroeg, tot later
Dames en heren hier Klinkerbotsing. Ze ziet er heerlijk uit heeft een prachtige persoonlijkheid. Een heerlijke vriendin voor iedereen.. die ik hierbij promootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |