SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
ontvoer me anders als ze me echt op komt halenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:57 schreef JanPiraat het volgende:
Ze heeft pech jij gaat daar niet heen hoor
He meneer.quote:
Als zwerver, als mezelf dus inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ontvoer me anders als ze me echt op komt halen
[..]
He meneer.Hoe ga jij dit jaar verkleed?
Als jezelf hoorde ik?
Ja dan gaan we hier carnavallen als adam en eva jwzquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ontvoer me anders als ze me echt op komt halen
[..]
He meneer.Hoe ga jij dit jaar verkleed?
Als jezelf hoorde ik?
Hihihi.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als zwerver, als mezelf dus inderdaad
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dan gaan we hier carnavallen als adam en eva jwz
Oke doei enzo dan he.quote:
Ik ben altijd boos.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoveel boosheid gedetecteerd.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben altijd boos.
Behalve op jouw jwz
quote:
jeej, hoe lang duurt de reis nu?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:17 schreef Furdinand het volgende:
Jeej appel is weer op weg hier heen hoezee![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |