SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Gezellig tochquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Zondag ga ik wss naar Oeteldonk toe.
Nah. Gisterenavond ook niet, en vanavond zal het ook wel mee vallen. Er zijn nu gewoon erg veel carnavalsfeesten bij studentenverenigingen, voetbalverenigingen etc. Zaterdag avond begint het pas vol te lopenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is nog helemaal niet druk in de stad
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Zondag ga ik wss naar Oeteldonk toe.
Ja stom hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nah. Gisterenavond ook niet, en vanavond zal het ook wel mee vallen. Er zijn nu gewoon erg veel carnavalsfeesten bij studentenverenigingen, voetbalverenigingen etc. Zaterdag avond begint het pas vol te lopen
Dat klopt. Vorig jaar lag ik met koorts op bed, dus het is twee jaar geleden dat ik voor het laatst eens goed carnaval heb gevierdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:15 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij hebben jullie er wel zin in of niet?
Nee de saaiste van de afdeling moest blijven, voor de telefoon etc. en de rest mocht gaan zuipen.quote:
Owja jij moet altijd kei vroeg beginnen toch? Geremquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
morgenavond pas, morgenvroeg weer werken. God wat haat ik zaterdagochtend werk
Dus nu ben je aan het bellen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee de saaiste van de afdeling moest blijven, voor de telefoon etc. en de rest mocht gaan zuipen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus nu ben je aan het bellen?
GrapjeZit je te fokken tijdens de borrel?
jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee de saaiste van de afdeling moest blijven, voor de telefoon etc. en de rest mocht gaan zuipen.
[..]
Owja jij moet altijd kei vroeg beginnen toch? Gerem
Serieus vreemdgaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Nee ben net thuis. Iedereen was kei zat en irritant, heb meerdere collega's vreemd zien gaan. Werd wel thuis afgezet door zo'n vrouwtje. Wat een service.
Wat doe je?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
jaop de zaterdag, en ik werk er pas net via tempo-team dus ik vind het zo knuddig om ontslag te nemen
en heb t geld nodig.
Als je 1 uur werkt heb je wel recht op minimaal 3 uur loon ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
magazijnmedewerker
altijd onduidelijke tijden soms 1 uur soms 4 uur
Oh en komen opdagen maar gewoon niks doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
jaop de zaterdag, en ik werk er pas net via tempo-team dus ik vind het zo knuddig om ontslag te nemen
en heb t geld nodig.
Echt he, en hun zien diegene gewoon nog iedere dag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Serieus vreemdgaan?Dat lijkt me echt iets waar ik nooit mee zou kunnen leven
![]()
En wel goede service. Ging ze nog vreemd met jou?
nee tot 1 uur smiddagsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je 1 uur werkt heb je wel recht op minimaal 3 uur loon ofzo
Ik denk dat als ik een vriendin heb en ze gaat vreemd dat ik niet voor mezelf in ga staanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Echt he, en hun zien diegene gewoon nog iedere dag._!
Ik doe niet aan vreemdgangers.
Oh zo. Wel zuurquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
nee tot 1 uur smiddags
De mijne zou wakker worden zonder lul tussen zijn benen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik een vriendin heb en ze gaat vreemd dat ik niet voor mezelf in ga staan
Als ik een vriendin zou hebben die vreemdging, en ik zou erachter komen, lig ik diezelfde dag nog bij een ander wijf in bed hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik een vriendin heb en ze gaat vreemd dat ik niet voor mezelf in ga staan
Weet hij eens hoe jij je voeltquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De mijne zou wakker worden zonder lul tussen zijn benen.
Ik ben creatiever op dat gebiedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ik een vriendin zou hebben die vreemdging, en ik zou erachter komen, lig ik diezelfde dag nog bij een ander wijf in bed hoor
Gaat toch geen vrouwen slaan ofzo hoop ik?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet hij eens hoe jij je voelt
[..]
Ik ben creatiever op dat gebied
Haar benen dichtnaaien ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Gaat toch geen vrouwen slaan ofzo hoop ik?
Nee, dat zal ik nooit doen. Er zijn ergere dingen waarvoor je iemand lichamelijk niks hoeft aan te doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Gaat toch geen vrouwen slaan ofzo hoop ik?
?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat zal ik nooit doen. Er zijn ergere dingen waarvoor je iemand lichamelijk niks hoeft aan te doen.
Ha! BDH slaat nog geen deuk in een pakje boter! muahahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
?
Ik ben op zich niet heel agressief, maar ik heb volgens mij ook wel eens een meisje geslagen, dus 'nooit' lijkt me een beetje overdreven. Het scheelt natuurlijk wel dat ik geen kracht heb en jij wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Mijn voordeel is dat ik heel berekend kan zijn. Ga niet agressief doen maar kan het niet over me heen laten gaan natuurlijk. Ik ga er van uit dat ik forever alone ben dus denk niet dat ik ooit actie moet ondernemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
?
Ik ben op zich niet heel agressief, maar ik heb volgens mij ook wel eens een meisje geslagen, dus 'nooit' lijkt me een beetje overdreven. Het scheelt natuurlijk wel dat ik geen kracht heb en jij wel.
Kleine misstap, diegene heeft enorm veel spijt, kort geduurd, niet verliefd en zo: hoef ik niet per se te weten, maar als iemand dat zou zeggen zou ik er nog mee kunnen leven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Stel je hebt een relatie, jij denkt alles is perfect bladiebla. En diegene gaat vreemd. Zou je het dan willen weten?
Ja, en ook met wie enzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Stel je hebt een relatie, jij denkt alles is perfect bladiebla. En diegene gaat vreemd. Zou je het dan willen weten?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ha! BDH slaat nog geen deuk in een pakje boter! muahahaNee ik ben ook niet sterk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Nou, dan wil ik t nog weten! En dan zal ik eens oordelen of het vergeefbaar is!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kleine misstap, diegene heeft enorm veel spijt, kort geduurd, niet verliefd en zo: hoef ik niet per se te weten, maar als iemand dat zou zeggen zou ik er nog mee kunnen leven.
Geen/weinig spijt, vaak vreemdgegaan, voor een hele lange periode of echt stapelverliefd: ja. Want dan is het 99% van de tijd waarschijnlijk exit, dus dat wil ik liever z.s.m. weten.
Lullig als diegene geen naam ofzo meer weet.quote:
Forever alone mensen hebben daar geen last van. Hendig sjiek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:18 schreef bijdehand het volgende:
Alsof je daar niet achter komt. Maar wss zal het me niet overkomen
Jeeejquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Forever alone mensen hebben daar geen last van. Hendig sjiek.
WAT EEN SPANNING EN SENSATIEquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:27 schreef Paul het volgende:
IK BEN ZO ZENUWACHTIG VOOR ZONDAG IK HEB NET MIJN PAKJE GEKOCHT EEN RIDDERPAK
Barrie, ik ga nooit vreemd. Ik ben vreemdquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Barrie, ik ga nooit vreemd. Ik ben vreemd
slechtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:27 schreef Paul het volgende:
Zou je veel details willen weten? Dat je, als het een bekende is, wil weten wie het is, kan ik begrijpen. Maar voor de rest hoef ik echt geen details, dat komt mijn humeur dan niet ten goede denk ik.quote:
Leugens!quote:
Hoezo ben je zenuwachtig?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:27 schreef Paul het volgende:
Butsers!quote:
Ik ga me niet verdedigen xD en ik wil alleen weten wie het is, thats all i need to know.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zou je veel details willen weten? Dat je, als het een bekende is, wil weten wie het is, kan ik begrijpen. Maar voor de rest hoef ik echt geen details, dat komt mijn humeur dan niet ten goede denk ik.
[..]
Leugens!
Ja ook weekend hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Butsers!Weekend = beter. En met uwes?
Jawel, legendayquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ook weekend heBetere dagen kan je niet hebben.
De vrije maandag na een weekendquote:
Morgen om 7 uur rijden we aanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:19 schreef BarrieButsers het volgende:
bdh wanneer ga je eigenlijk richting Praag?
Is het lang rijden?quote:
Ja vrije dagen zijn altijd nice.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De vrije maandag na een weekend
Achjaquote:
Primeraquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
waar koop ik zon peuk filter ding?
Daar hebben ze volgens mij wel van die gekke dingen.quote:
De Lasquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oke tthanks, enig idee waar ik de rest van die outfit koop?
Goed zoeken dan. Die winkels hebben zowat alles.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
zal proberendenk t namelijk niet
Doet jouw Google het niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
bij de LAS in ieder geval niet
noem eens meer carnavalswinkels omgeving den bosch?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oke tthanks, enig idee waar ik de rest van die outfit koop?
Zit daar ook een paar ballen bij?quote:
Neequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zit daar ook een paar ballen bij?
Stiekem vind ik 'm wel tofquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee. Had nog wel gezien, maaruh heb expres een licht zwaardje erbij gedaan, lekker makkelijk
Jeweets, ben benieuwd of mn pakkie het overleefd. Of wel niet zwart gaat wordenquote:
/care het is carnaval.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Jeweets, ben benieuwd of mn pakkie het overleefd. Of wel niet zwart gaat worden
quote:
OMG waarom gaat ze die uitdaging dan ook aan?!quote:
Bij deze: als het lekker weer is en jij bent bij mij dan laten wij mijn moeder dit doen in de tuin.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
OMG waarom gaat ze die uitdaging dan ook aan?!
Je hebt een dubbelgangerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:24 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Show hier je carnavals-outfit
Beter zorg je dat ik daar ook bij ben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij deze: als het lekker weer is en jij bent bij mij dan laten wij mijn moeder dit doen in de tuin.
Okquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Beter zorg je dat ik daar ook bij ben.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij deze: als het lekker weer is en jij bent bij mij dan laten wij mijn moeder dit doen in de tuin.
Jullie zijn gemeen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Beter zorg je dat ik daar ook bij ben.
Waarom zegt iedereen dat tegen mijquote:
Nee hoor, een beetje sadistisch hooguit.quote:
Friso had het Frisjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee hoor, een beetje sadistisch hooguit.
Prins Friso bewijst weer eventjes waarom je beter kunt gaan carnavallen dan op wintersport gaan.
Als hij was blijven liggen hadden ze hem over 5000 jaar kunnen opgraven en ontdooien. Misschien wel awesome voor een geschiedenis collegequote:
Alsof iemand een dooie prins wil.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als hij was blijven liggen hadden ze hem over 5000 jaar kunnen opgraven en ontdooien. Misschien wel awesome voor een geschiedenis college
Een ontdooide prins bedoel je.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof iemand een dooie prins wil.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als hij was blijven liggen hadden ze hem over 5000 jaar kunnen opgraven en ontdooien. Misschien wel awesome voor een geschiedenis college
Dan had hij pas echt blauw bloedquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan had hij pas echt blauw bloed
Wtfquote:
De mijne waren al op maar toch ging ik doorquote:
Dat was te merken aan die laatste.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De mijne waren al op maar toch ging ik door_!
Ach, ik ben moe en dat is mijn excuusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat was te merken aan die laatste.
Ik kom daar om iets te leren, niet om dingen te horen die onwaar zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:31 schreef bijdehand het volgende:
Was DD geen kloon van TM?![]()
En mr, da's kut
Dat is hoe ik dolquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Bdh, die opmerking_______
Wow, lees dit nu pas, wtf!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Nee ben net thuis. Iedereen was kei zat en irritant, heb meerdere collega's vreemd zien gaan. Werd wel thuis afgezet door zo'n vrouwtje. Wat een service.
Stalking, you're doing it rightquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:13 schreef Muisraket het volgende:
Ik kijk in de MyATs van een bepaalde fokker, zie ik opeens dat deze reeks er in stond tot het moment waarop er een foto van mij in stond... Toeval?
Edit: of misschien gewoon gek geworden van de activiteit van deze reeks, dat zal het wel zijn.
Vroeger misschien, dit is de...3e keer dat ik in zijn MyATs kijk denk ik? Heb nog vaker in de MyATs van Tuxxx gekeken volgens mij!quote:
Lolquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:13 schreef Muisraket het volgende:
Ik kijk in de MyATs van een bepaalde fokker, zie ik opeens dat deze reeks er in stond tot het moment waarop er een foto van mij in stond... Toeval?
Edit: of misschien gewoon gek geworden van de activiteit van deze reeks, dat zal het wel zijn.
Iewquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:20 schreef Muisraket het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/166390
Die reeks is awesome, super grappige fotos somsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:22 schreef Muisraket het volgende:
Shifty, hoezo staat 'celebs onflatteus op de kiek' in jouw MyATs?
quote:
quote:
Helaas, mijn bruidsjurk ligt nog onder een lawine.quote:
Denken dat je Friso bent: FAALquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Helaas, mijn bruidsjurk ligt nog onder een lawine.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, TOO OLDquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef Muisraket het volgende:
Je kunt ook beren gaan tellen trouwens:
Extreem oud maar goud.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, TOO OLD
Juistquote:
Heb je wel vaker last van gehad hè? Misschien toch maar eens naar de dokter gaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Vieze hoeren kanker slaapverlamming
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb je wel vaker last van gehad hè? Misschien toch maar eens naar de dokter gaan?
Ik word ook gek van mijn lijf: steeds slapen en dan opeens wakker schrikken (vooral gênant als je per ongeluk in slaap gevallen bent in de trein en het wakker schrikken gepaard gaat met een spasme![]()
) en vandaag 3 keer bijna over mijn voeten gestruikeld.
Volgens mij gaat er iets niet helemaal volgens plan...
Dankjequote:
mietjeeee ik moet nog gaan pitten en om half 3 was jij dus al klaar?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:31 schreef FedExpress het volgende:
gezellig begin van Carnaval was dat
Oke dat gaat lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb je wel vaker last van gehad hè? Misschien toch maar eens naar de dokter gaan?
Ik word ook gek van mijn lijf: steeds slapen en dan opeens wakker schrikken (vooral gênant als je per ongeluk in slaap gevallen bent in de trein en het wakker schrikken gepaard gaat met een spasme![]()
) en vandaag 3 keer bijna over mijn voeten gestruikeld.
Volgens mij gaat er iets niet helemaal volgens plan...
Gij spreekt de waarheid. En shifto wtf?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Schijt hoe laat iemand thuis komt als hij het maar leuk heeft gehad.
Oh wat heb je?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:56 schreef Muisraket het volgende:
Half, voel me niet zo goed namelijk.Maar goed, hoe is het met ons Barrie?
Ga je vandaag nog carnavallen?
Gewoon de algemene dingen. Oké, veel plezier alvast! Als wat ga je, of trek je een kiel aan? (Sorry mijn geheugen is niet zo goed) En wat heb je precies gevonden dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh wat heb je?
Ja ga denk ik rond etenstijd richting de stad. Ik het iets gevonden waar ik super snel zat van ben. Normaal gaat het bij mij kei langzaam en dan nu dit, is niet tof.
Hm oke, beterschap in ieder geval. Jij voelt je trouwens wel vaker niet helemaal lekker toch? Of heb ik dat verkeerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gewoon de algemene dingen. Oké, veel plezier alvast! Als wat ga je, of trek je een kiel aan? (Sorry mijn geheugen is niet zo goed) En wat heb je precies gevonden dan?
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:09 schreef Paul het volgende:
Mogguuuh, is er nog een fokmeeting morgen in Oeteldonk?
Thanks, ben niet echt ziek of zo maar ik kwakkel de laatste tijd wel een beetje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hm oke, beterschap in ieder geval. Jij voelt je trouwens wel vaker niet helemaal lekker toch? Of heb ik dat verkeerd.![]()
Maargoed hopelijk voel je je weer snel beter.
Heb een blazer met emblemen en dan nog een sjaal.Goldstrike, vorig weekend i.c.m. bier en dat ging niet goed en nu alleen dat en dat is ook niks. Vanavond opnieuw proberen
Ga jij nog carnavallen?
Zo kwakkelen is ook maar kut.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Thanks, ben niet echt ziek of zo maar ik kwakkel de laatste tijd wel een beetje.En leuke outfit.
Dus ondanks dat het de vorige keren niets was, ga je het toch opnieuw proberen?
Ik *denk* dat ik dit jaar oversla. Weinig aan te doen, helaas. Of anders misschien één avondje/middag en dan heel last minute.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:55 schreef Paul het volgende:
NOG 1 NACHTJE SLAPEN IK BEN ZO ZENUWACHTIG
Die gooi ik in een hoekje of ergens waar ik sta. Of ik laat hem weghangen. En als je hem kwijt raakt zoek je toch gewoon een andere.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:55 schreef Paul het volgende:
Hoe doen jullie dat met kleding trouwens? Ik had vorig jaar een dikke trui onder mn carnavalskleren, maar dat vond ik weer veel te warm in de kroegen. En een jas eroverheen vind ik zo stom en die raak je weer kwijt in de kroegen![]()
Ik ga alleen morgen, eigenlijk wou ik zaterdag naar Eindhoven gaan, dat was vorig jaar keileuk. Maar niemand wil hier mee in omgeving Utrecht haha. Maar had eindelijk iemand gevonden, een vriendin van mij. En die wou wel mee maar kon alleen op zondag. Dus daarom leek ons op zondag Oeteldonk leuker. En dan zie ik dat ook eens met carnaval.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Ga je al naar de intocht?
[..]
Die gooi ik in een hoekje of ergens waar ik sta. Of ik laat hem weghangen. En als je hem kwijt raakt zoek je toch gewoon een andere.
Morgen is ook de intocht hoor, alleen redelijk vroeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ga alleen morgen, eigenlijk wou ik zaterdag naar Eindhoven gaan, dat was vorig jaar keileuk. Maar niemand wil hier mee in omgeving Utrecht haha. Maar had eindelijk iemand gevonden, een vriendin van mij. En die wou wel mee maar kon alleen op zondag. Dus daarom leek ons op zondag Oeteldonk leuker. En dan zie ik dat ook eens met carnaval.
Den Bosch vind ik de mooiste stad uit NL. Nog mooier dan m'n stadsie Utreg
Ik weet het, half 12 zijn we morgen op het station. Ik las dat om 12.00 uur een intocht van de prins isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Morgen is ook de intocht hoor, alleen redelijk vroeg.
Tof dat je toch iemand hebt kunnen regelen.
12 uur valt dan nog meequote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik weet het, half 12 zijn we morgen op het station. Ik las dat om 12.00 uur een intocht van de prins is
quote:
quote:De jaarlijkse intocht in Den Bosch is tevens het startsein voor het Carnaval in Oeteldonk. Op zondag 19 februari start de intocht vanaf het centraal station en de stoet trekt dan richting stadhuis. Daar vindt de overdracht van de stad plaats van Burgemeester aan Prins Carnaval. Aansluitend wordt het standbeeld van Knillis onthult op de Markt. Tijdens de intocht trekt een bonte stoet van bandjes, orkesten, artiesten en kleurrijke figuren langs het massaal aanwezige publiek. De intocht, niet te verwarren met de jaarlijkse optocht die op maandag plaatsvindt, biedt veel humor en is het bekijken zeker waard. Vele 'clubkes' voeren een leuke act op met vaak een knipoog naar de lokale politiek en gebeurtenissen.
De onthulling van Knillis op de Markt die aansluitend de intocht plaatsvindt, is het startsein voor 3 dagen knotsgek feest in Den Bosch.
De route van de intocht
Stationsweg, over de Wilhelminabrug richting Visstraat, rechtsaf Kruisstraat, einde links de Vughterstraat en van daaruit door tot het eindpunt op de Markt.
Start intocht: 11.55 uur
Vanaf 10.33 uur kun je al lekker opwarmen voor het Centraal Station van Den Bosch (Oeteldonk Centraol). Er staat een speciaal podium waar lokale carnavalsbands hun instrumenten vast flink opwarmen. Om 11.11 uur komt Prins Carnaval aan op het station waarna het volkslied ten gehore gebracht zal worden en de Prins een boerenkoolkransje hangt om het beeldje van één van Zijn voorvaderen, Amadeiro XVI. Deze gebeurtenissen worden op traditionele wijze bijgezet door officiele woordjes waarna de feitelijke intocht om 11.55 uur daadwerkelijk zla vertrekken naar de binnenstad.
Lekker kutweer toenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
http://www.denbosch-cultuurstad.com/foto-s-intocht-carnaval.html
Net alsof ze je dan raar gaan aankijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:43 schreef GForceT1 het volgende:
He gasten, vanaf hoe laat is er vandaag al iets te doen in jullie skône stadtje?
Niet dat je daar alleen tussen het winkelpubliek staat in je el negro outfit
Goeie! Ik wil ook alle leuke kroegen wetenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:55 schreef GForceT1 het volgende:
Tips voor een leuke kroeg? Of is alles aan de markt ok? :
Die praatpaal!
Maak je geen zorgen, ze stonden donderdag al geheel verkleed in de stad.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:43 schreef GForceT1 het volgende:
He gasten, vanaf hoe laat is er vandaag al iets te doen in jullie skône stadtje?
Niet dat je daar alleen tussen het winkelpubliek staat in je el negro outfit
De Parade, de markt, de Uilenburg... Gewoon op kroegentocht, zoals het hoort met Carnavalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:55 schreef GForceT1 het volgende:
Tips voor een leuke kroeg? Of is alles aan de markt ok? :
Die praatpaal!
Ik weet er ook niks vanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:31 schreef Paul het volgende:
Maar jullie hebben geen tips voor keileuke kroegen ofzo? En zijn er nog ergens leuke optredens?
Wtfquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Morgen!
Ah die slaapverlamming van gisteren was ern-stig
Zag zonder grap een enderman in mijn deuropening staan.
Ik: 'oh fuck nee wat the kanker is dit'
Ga je vanavond nog?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:35 schreef FedExpress het volgende:
Dat was een gezellige eerste avond carnaval
Morgen vanaf half 11 - kwart voor op station
Gewoon niet janken en alles afgaan, zo werkt dat. Als je eenmaal in de stad bent, wijst het zich vanzelf. Je ziet waar het volk is en waar het volk is, is het bier.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:31 schreef Paul het volgende:
Maar jullie hebben geen tips voor keileuke kroegen ofzo? En zijn er nog ergens leuke optredens?
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja en toen werd ik wakker en dacht ik: 'Even op FOK posten' lol.
Was zwaar bang
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon niet janken en alles afgaan, zo werkt dat. Als je eenmaal in de stad bent, wijst het zich vanzelf. Je ziet waar het volk is en waar het volk is, is het bier.
Volgens mij is er wel degelijk medicatie voor hoor. Al lijkt het me sowieso beter om eerst te kijken waar het vandaan komt en die oorzaak aan proberen te pakken. Ik weet dat het vrijwel onmogelijk is om mannen naar iets met hulp (dokter/psych) te sturen, maar het lijkt me echt verstandiger als je hiervoor een bezoekje brengt aan een dokter.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nope, geen middel tegen.
sommige mensen hebben het totdat het hun zo hard afbreekt dat ze zelfmoord plegen_____
Maar zo erg vind ik het niet
Wow facking gekke shit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nope, geen middel tegen.
sommige mensen hebben het totdat het hun zo hard afbreekt dat ze zelfmoord plegen_____
Oh ja zal wel goedkomen, ik heb het altijd bij stress, of juist angst ervoor, en vooral na een avond zuipen, maar dat had ik gisteren niet gedaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel degelijk medicatie voor hoor. Al lijkt het me sowieso beter om eerst te kijken waar het vandaan komt en die oorzaak aan proberen te pakken. Ik weet dat het vrijwel onmogelijk is om mannen naar iets met hulp (dokter/psych) te sturen, maar het lijkt me echt verstandiger als je hiervoor een bezoekje brengt aan een dokter.
Waar hebben jullie het over? Wat heb jequote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nope, geen middel tegen.
Die van mij, mn vader en nog 12 anderen.quote:
Zo dat is kutquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die van mij, mn vader en nog 12 anderen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:48 schreef Paul het volgende:
[..]rustig maar, WAAR IS DE GEMOEDELIJKHEID?
zo eens ff checken op de kompoetertquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:05 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.oeteldonk.org/(...)w=wrapper&Itemid=210
tof dit.
Zo waarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar is echt, kroegen die normaal leuk zijn, zijn nu kut en andersom...
wtfquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die van mij, mn vader en nog 12 anderen.
Kleine kans. Wel misschien even naar club eivissa, om te kijken of het wat is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef DuTank het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Carrousel? Ik heb namelijk een donkerbruin vermoeden dat ik daar vaker zal zijn..
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:06 schreef Paul het volgende:
YES maandag vrij, morgen dus extra kapot ihih
Stuur ff foto danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof wij elkaar gaan herkennen.
Nicequote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hoi, pak is slightly modified maar het is wel een goeie
fotooooquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hoi, pak is slightly modified maar het is wel een goeie
kom dan ff hoi zeggen in carrouselquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kleine kans. Wel misschien even naar club eivissa, om te kijken of het wat is.
Net als ik jou kan herkennen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
kom dan ff hoi zeggen in carrousel
Ik was gisteren musketierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net als ik jou kan herkennen.Hoe ga je eigenlijk verkleed?
Musketier en piraat is wel tof. En als ik eraan denk zal ik op een gast met blonde krullen letten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik was gisteren musketierMaar ik ben niet zo van die pakken shit... Mijn ma heeft gewoon 2 pakken gekocht bij de Lidl, zo van, ja als ie het niks vindt, dan flikker ik ze wel gewoon weg ofzo. Ik zeg: mooi, die claim ik.
Heb ook nog piraat. Die trek ik maandag aan. En mij herken je wel aan m'n blonde krullen.
voor welke toko?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oke word vanaaf wss geen carnaval meerkaartjes uitverkogt
Let op mijn outfitje he morgen, en doe ff handje gevenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Musketier en piraat is wel tof. En als ik eraan denk zal ik op een gast met blonde krullen letten.![]()
Ben richting de stad, fijne avond mensen
De kans lijkt me ook miniem inderdaad, maar had vanmiddag de hoop op carnaval 2012 opgegeven dus heb geen vervanging gehaald voor bepaalde spullen, waar ik nu een beetje spijt van heb.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wij carnavallen morgen ws alleen overdag, dus of dat telt?
Kans lijkt me klein dat er nog iets open is, hoewel vorig jaar die feestwinkels in DB de meeste dagen gewoon open waren volgens mij.
Haha, lief aangeboden maar die heb ik nog wel! En dat mijn schoenen niet meer pikzwart zijn, is ook niet zo'n ramp, maar een panty met een aantal kleurvlekken en een pruik die nogal wat van zijn vorm verloren heeft, vind ik wel nogal afbreuk doen aan het geheel, vandaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
We hebben nog wel een sjaal over voor je?
Ik wil ook zo'n Oeteldonkse sjaal, kan je die morgen kopen ergens?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
We hebben nog wel een sjaal over voor je?
Als er iets open is kun je die bijna overal halen, maar ik weet niet of er carnavalswinkels open zijn morgen, heb net hetzelfde gevraagd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n Oeteldonkse sjaal, kan je die morgen kopen ergens?
vaak wel bij kraampjes, voor woekerprijzen welliswaar..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n Oeteldonkse sjaal, kan je die morgen kopen ergens?
Wat deden jullie dit jaar ook alweer dan? En op zich was mijn outfit niet eens zo heel spectaculair, maar die pruik was werkelijk gigantisch en je zag geen enkel haartje van mezelf, dus dat was wel gaaf.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Onze outfits zijn dit jaar ook wat karig, vergeleken met onze 3delige kostuums van vorig jaar. (die overigens onhandig waren, want zwaard en hoed zijn natuurlijk een no-go in de kroeg).
Volgend jaar slaan we weer nieuwe outfits in
Pourquoi, ergens is het toch ook gewoon de bedoeling zo gek mogelijk erbij te lopenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha, lief aangeboden maar die heb ik nog wel! En dat mijn schoenen niet meer pikzwart zijn, is ook niet zo'n ramp, maar een panty met een aantal kleurvlekken en een pruik die nogal wat van zijn vorm verloren heeft, vind ik wel nogal afbreuk doen aan het geheel, vandaar.
Wel voor woekerprijzen, maar de meesten zijn erg warm, erg lang en gaan lang mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
vaak wel bij kraampjes, voor woekerprijzen welliswaar..
Dit is eerder 'net niet'/mislukt dan zo gek mogelijk, helaas.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Pourquoi, ergens is het toch ook gewoon de bedoeling zo gek mogelijk erbij te lopen. Dus dan maar een half dode panty en pruik
.
Overdag is morgen juist het echte carnavalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wij carnavallen morgen ws alleen overdag, dus of dat telt?
quote:
Een dikke jas + sjaal en die dan achterlaten bij de garderobe lijkt me handiger, tenzij je van plan bent om lang buiten de kroegen te gaan staan, zoals Barrie al zei.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:06 schreef Paul het volgende:
Ik ga denk ik veel kleding aandoen morgen. Het wordt keikoud
Oh je bedoelt bij een garderobe die bewaakt is? Welke kroeg heeft een bewaakte dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een dikke jas + sjaal en die dan achterlaten bij de garderobe lijkt me handiger, tenzij je van plan bent om lang buiten de kroegen te gaan staan, zoals Barrie al zei.
Weet ik niet, zou ik gewoon even vragen bij mensen die in de rij of dichtbij de kroeg staan of als je binnen bent.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh je bedoelt bij een garderobe die bewaakt is? Welke kroeg heeft een bewaakte dan?
Ja tis wel beter misschien, in Eindhoven had ik het zo warm in m'n laagjes kleding vorig jaar in de kroegen daar. Dat ik me in de kroeg moest omkleden. Trui ergens had neergelegd. En natuurlijk nooit meer gevondenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet ik niet, zou ik gewoon even vragen bij mensen die in de rij of dichtbij de kroeg staan of als je binnen bent.
En wij het altijd maar alleen savonds/snachts vierenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Overdag is morgen juist het echte carnaval
Dit jaar dus weinig speciaals..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:08 schreef Muisraket het volgende:
Maar A_T, wat deden jij en VV ook alweer aan?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar morgen overdag dus wel fokkers in de stad te vinden?
zeker! rond kwart over 11 - half 12 ben ik op het station. intocht bekijken, achteraan sluiten en de kroeg! denk tot iets na het eten of zo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar morgen overdag dus wel fokkers in de stad te vinden?
gezellig! misschien tot morgen danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dan gaan wij dat ook even doen
Hele erge vraag, maar waar bevindt die zich?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Waar meeten we?
Gewoon op de koets van prins amadeiro? Is in ieder geval makkelijk herkenbaar als locatie
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hele erge vraag, maar waar bevindt die zich?
quote:
OMG ik zie nu mijn faal pas. Schaam me dood.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moest er stiekem ook een klein beetje om lachen
Mochten we het redden om uberhaupt heelhuids helemaal tot aan de prins te geraken, hebben we wel mooi een voorpagina-momentje denk ik
mn vriendin had blijkbaar kaartjes over, heb je die toevallig van haar overgekocht?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oke word vanaaf wss geen carnaval meerkaartjes uitverkogt
ik ook!quote:Op zondag 19 februari 2012 02:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Bij opium en orangerie kan je je jas weg laten hangen vast nog meer plekken maar die ken ik niet.
En op de markt/kerkplein staan kramen met sjaals etc.
Bijdehand tof dat je bagage weer gevonden is.
Morgen naar de intocht.
Doei!
I lol'dquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hele erge vraag, maar waar bevindt die zich?
Super bedankt voor de tip. Ga denk ik in een dikke winterjas over mijn carnavalskleren hihiquote:Op zondag 19 februari 2012 02:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Bij opium en orangerie kan je je jas weg laten hangen vast nog meer plekken maar die ken ik niet.
En op de markt/kerkplein staan kramen met sjaals etc.
Bijdehand tof dat je bagage weer gevonden is.
Morgen naar de intocht.
Doei!
quote:
de ratten zeg, trein van 10.54 die wij hadden geplanned rijdt ook niet...quote:Op zondag 19 februari 2012 10:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Busje komt niet, busje komt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |