Das te simpel/gay/standaardquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:48 schreef Suncatcher het volgende:
Hallo,
Ik ben Doorgesnoven_Dirk, Ik vond je er erg leuk uitzien en vroeg me af wat je naam is, hihi
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
vraag je haar of het pijn deed toen ze uit de hemel viel
Waarom zou dat gay zijn?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef Doorgesnoven_Dirk het volgende:
[..]
Das te simpel/gay/standaard
Met teveel nadenken laat je kansen liggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:02 schreef Doorgesnoven_Dirk het volgende:
[..]
ik zoek het goede woord, maar dat is veel te standaard en zo typisch
Het maakt niet zoveel uit hoe je het opent... Begin gewoon met "hallo" + een opmerking over haar kleding of drankje, weet ik veel..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:07 schreef Doorgesnoven_Dirk het volgende:
Ja maar ik denk dat ik veel relaxter ben als ik weet hoe te openen, aangezien ik wel gewoon zelfverzekerd ben en een gesprek stand kan houden
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:11 schreef Snuisterijen het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit hoe je het opent... Begin gewoon met "hallo" + een opmerking over haar kleding of drankje, weet ik veel..
Als je niks doet, dat komt er ook niks van. Het begin is even moeilijk, maar je kunt het wel.
Sommige vinden het onwijs schattig, andere vinden je weer een loser. Moeilijk in te schatten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:14 schreef Doorgesnoven_Dirk het volgende:
ja klopt, ik heb nu vakantie dus tijd zat om erover na te denken, hehe![]()
Maar bedankt voor de tips in ieder geval, ik denk dat ik gewoon open met iets als: 'hoi ik zie je al paar keer lopen en ik vind je wel een leuk meisje mag ik misschien je naam weten' ofzo. Maar ben alleen bang dat dat te knuddig is
Wees zelfverzekerd, dus zeg niet "mag ik [alsjeblief] je naam weten"... Dat komt erg onzeker over, natuurlijk mag je haar naam weten, jij stapt toch op haar af? Verder wel een goede opening.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:14 schreef Doorgesnoven_Dirk het volgende:
ja klopt, ik heb nu vakantie dus tijd zat om erover na te denken, hehe![]()
Maar bedankt voor de tips in ieder geval, ik denk dat ik gewoon open met iets als: 'hoi ik zie je al paar keer lopen en ik vind je wel een leuk meisje mag ik misschien je naam weten' ofzo. Maar ben alleen bang dat dat te knuddig is
Waar je je zelf prettig bij voelt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:15 schreef Doorgesnoven_Dirk het volgende:
maar toch eerst oogcontact zoeken en glimlachen?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef Snuisterijen het volgende:
[..]
Wees zelfverzekerd, dus zeg niet "mag ik [alsjeblief] je naam weten"... Dat komt erg onzeker over, natuurlijk mag je haar naam weten, jij stapt toch op haar af? Verder wel een goede opening.Vraag gewoon: hoe heet je?
watquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:33 schreef Aliana het volgende:
Vraag of ze de film Bridges of Madison County ooit heeft gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |