abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108094928
hee hallo

TS ziet op school (geen middelbare maar vervolg) een erg leuke dame rondlopen, maar ik wil er erg graag op afstappen maar het enige wat mij tegenhoudt is dat ik niet weet hoe ik moet beginnen en hoe verder.
Ik ken haar naam niet en weet in principe er niks over, dus wie weet wat tips voor mij?
pi_108094988
oogcontact?
pi_108095350
Hallo,

Ik ben Doorgesnoven_Dirk, Ik vond je er erg leuk uitzien en vroeg me af wat je naam is, hihi :@
pi_108095648
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:48 schreef Suncatcher het volgende:

Hallo,

Ik ben Doorgesnoven_Dirk, Ik vond je er erg leuk uitzien en vroeg me af wat je naam is, hihi :@
Das te simpel/gay/standaard ;(
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:56:14 #5
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_108095798
vraag je haar of het pijn deed toen ze uit de hemel viel
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_108096053
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
vraag je haar of het pijn deed toen ze uit de hemel viel
:')

'Want je gezicht is zo fokt op' ;(
pi_108096088
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef Doorgesnoven_Dirk het volgende:

[..]

Das te simpel/gay/standaard ;(
Waarom zou dat gay zijn?
ok, je moet dat *hihi* wel weglaten...
pi_108096103
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:01 schreef Snuisterijen het volgende:

[..]

Waarom zou dat gay zijn?
ik zoek het goede woord, maar dat is veel te standaard en zo typisch ;(
pi_108096178
Ik heb ooit ergens gelezen dat het eigenlijk niet zo veel uitmaakt wát je zegt, maar dat lichaamstaal veel belangrijker is wat betreft aantrekkingskracht.
Dus gewoon beginnen met een praatje te maken door "hoi, hoe gaat het" te zeggen, en vooral relaxed blijven :)
pi_108096209
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:02 schreef Doorgesnoven_Dirk het volgende:

[..]

ik zoek het goede woord, maar dat is veel te standaard en zo typisch ;(
Met teveel nadenken laat je kansen liggen ;)
pi_108096396
Ja maar ik denk dat ik veel relaxter ben als ik weet hoe te openen, aangezien ik wel gewoon zelfverzekerd ben en een gesprek stand kan houden :)
pi_108096642
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:07 schreef Doorgesnoven_Dirk het volgende:
Ja maar ik denk dat ik veel relaxter ben als ik weet hoe te openen, aangezien ik wel gewoon zelfverzekerd ben en een gesprek stand kan houden :)
Het maakt niet zoveel uit hoe je het opent... Begin gewoon met "hallo" + een opmerking over haar kleding of drankje, weet ik veel..
Als je niks doet, dat komt er ook niks van. Het begin is even moeilijk, maar je kunt het wel.
pi_108096763
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:11 schreef Snuisterijen het volgende:

[..]

Het maakt niet zoveel uit hoe je het opent... Begin gewoon met "hallo" + een opmerking over haar kleding of drankje, weet ik veel..
Als je niks doet, dat komt er ook niks van. Het begin is even moeilijk, maar je kunt het wel.
:Y Nooit bang zijn om een blauwtje te lopen. De kans dat je haar over een paar jaar nog tegenkomt is praktisch 0 dus wat maakt het uit. Go for it ^O^
pi_108096777
ja klopt, ik heb nu vakantie dus tijd zat om erover na te denken, hehe :)
Maar bedankt voor de tips in ieder geval, ik denk dat ik gewoon open met iets als: 'hoi ik zie je al paar keer lopen en ik vind je wel een leuk meisje mag ik misschien je naam weten' ofzo. Maar ben alleen bang dat dat te knuddig is ;(
pi_108096818
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:14 schreef Doorgesnoven_Dirk het volgende:
Maar bedankt voor de tips in ieder geval, ik denk dat ik gewoon open met iets als: 'hoi ik zie je al paar keer lopen en ik vind je wel een leuk meisje mag ik misschien je naam weten' ofzo. Maar ben alleen bang dat dat te knuddig is ;(
Sommige vinden het onwijs schattig, andere vinden je weer een loser. Moeilijk in te schatten.
pi_108096832
maar toch eerst oogcontact zoeken en glimlachen?
pi_108096994
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:14 schreef Doorgesnoven_Dirk het volgende:
Wees zelfverzekerd, dus zeg niet "mag ik [alsjeblief] je naam weten"... Dat komt erg onzeker over, natuurlijk mag je haar naam weten, jij stapt toch op haar af? Verder wel een goede opening. :) Vraag gewoon: hoe heet je?
pi_108097012
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:15 schreef Doorgesnoven_Dirk het volgende:
maar toch eerst oogcontact zoeken en glimlachen?
Waar je je zelf prettig bij voelt.
pi_108097067
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef Snuisterijen het volgende:

[..]

Wees zelfverzekerd, dus zeg niet "mag ik [alsjeblief] je naam weten"... Dat komt erg onzeker over, natuurlijk mag je haar naam weten, jij stapt toch op haar af? Verder wel een goede opening. :) Vraag gewoon: hoe heet je?

vanaf 0:45? :P
pi_108097185
Je kunt natuurlijk zorgen dat je ook opvalt bij haar.
Oog contact maken is een goede stap daarvoor...
En wat je zegt maakt inderdaad niet veel uit.
Ook al zeg je alleen maar 'hoi'. :W
Je kunt ook gewoon vragen of ze weet hoe laat het is, iets over de bus, etc.
pi_108097658
Je kan ook gaan huilen als je vriend wel met haar praat in de bus terwijl hij weet dat je op haar geilt ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_108097717
Vraag of ze de film Bridges of Madison County ooit heeft gezien.
pi_108099787
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:33 schreef Aliana het volgende:
Vraag of ze de film Bridges of Madison County ooit heeft gezien.
wat :')
pi_108100088
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:13 schreef Doorgesnoven_Dirk het volgende:

[..]

wat :')
Dan niet. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')