Waarom kijk je dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Omdat het een sensatieprogramma is en ze zaken wel vaker lekker aandikken.
U bent bekend met het fenomeen knippen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:14 schreef planethugo het volgende:
hoe dom kan men zijn. Altijd maar weer erop ingaan, en dan ook nogeens bedreigen en agressief worden. En zoiets is hoogleraar![]()
Hij reageerde eerst nog best aardig, en opeens sloegen de stoppen door. Als ie had gezegd bedankt doei daag en deur dichtgekwakt had was er niets aan de hand geweest
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
U bent bekend met het fenomeen knippen?
Hier is echt niet in geknipt hoor. Belachelijke actie van die gast.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
U bent bekend met het fenomeen knippen?
Hij had ze gewoon echt in de sloot moeten gooien. Wat denken ze wel... mensen op hun privédomein lastigvallen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:26 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Hier is echt niet in geknipt hoor. Belachelijke actie van die gast.
Grapje?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij had ze gewoon echt in de sloot moeten gooien. Wat denken ze wel... mensen op hun privédomein lastigvallen.
Dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:52 schreef Eenskijken het volgende:
Geen vrouw en geen man, U bent voor Lutz Jacobi?
ROFL!
Ik ben voor wapenbezit onder journalisten. Kun je lachen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij had ze gewoon echt in de sloot moeten gooien. Wat denken ze wel... mensen op hun privédomein lastigvallen.
Die vond ik ook sterk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:52 schreef Eenskijken het volgende:
Geen vrouw en geen man, U bent voor Lutz Jacobi?
ROFL!
Zij zijn al gewapend...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben voor wapenbezit onder journalisten. Kun je lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |