quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef Eenskijken het volgende:
Die jonge marrokaan gaat die haatbaard interviewen, en ze spreken arabisch met elkaardat wordt episch vandaag
Het is een Libanees.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef Eenskijken het volgende:
Die jonge marrokaan gaat die haatbaard interviewen, en ze spreken arabisch met elkaardat wordt episch vandaag
Dat dwingt meer respect af dan een Jojanneke.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef StephanL het volgende:
Die gast lult gewoon Arabisch tegen hem
Zeg dan gewoon dat je een pizza in de oven gaat doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:00 schreef vincerusso het volgende:
ik zwijg maar wijselijk over wat er met die mensen moet gebeuren
kut gastje, meent zich wat te veelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Moroc bij powned is wel een baas..
Vorige keer en nu weer slimme zet. Hij kan zo altijd undercover bij dit soort dingen.
Ik vind die Turk wel goed hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:29 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
kut gastje, meent zich wat te veel
Maargoed hij kan in principe wel terug naar Turkije en zijn werk van daar doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind die Turk wel goed hoor.
Tis een Libiër toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Maargoed hij kan in principe wel terug naar Turkije en zijn werk van daar doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |