Het is niet zo dat de regie hem dat liet doen. De mol wist waarscheinlijk alleen dat de telefoon doorgegeven moest worden aan diegene links voor de persoon met de mobiel zit. Voor Tim was het dus zaak om in ieder geval niet direct naast die mobiel te gaan zitten. Voor hem was het in principe 50-50, want voor hetzelfde geld had diegene direct naast hem de mobiel opgenomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:12 schreef franklop het volgende:
maar het zou wel erg flauw zijn om de Mol weer zo'n opdracht te laten doen...
Ivon Jaspers deed het immers ook
Hmmmm, dat begreep ik er uit. Zal het zo nog effe terugkijken...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoezo stond het van te voren wast dat degene 'links voor' de telefoon kreeg? Hij vroeg alleen om Tim.
Ja, ik, maar het was ook de meest logische manier van dragen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:26 schreef Maartel het volgende:
Hoewel ik nog steeds op Hadewych zit.. vond iemand anders het niet lijken alsof Liesbeth een zwarte 'M' de berg opdroeg?
Uhu, maar de stier kan natuurlijk wel met opzet 2 onderdelen in die vorm hebben..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:37 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Ja, ik, maar het was ook de meest logische manier van dragen.
Op dit moment lijkt het naar Hadewych te wijzen, die regelmatig een kruisje slaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:40 schreef pleeborstel het volgende:
Is er al een verklaring voor de kruizen?
Nee, maar bij de test verscheen er eentje tussen Hadewych en Liesbeth.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:40 schreef pleeborstel het volgende:
Iedereen is uiteindelijk naar beneden gegaan, en de mensen die geen geld opleverde zijn Liesbeth, Anne-Marie en Tim. Oftewel de Mol zei: Anne-Marie, Liesbeth en Tim gaan naar beneden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:38 schreef MrManiak het volgende:
Heeft er iemand een overzicht van opdracht twee, wat de Mol precies voorspelde?
Ik heb er eentje vanuit de Tim-tunnel:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:40 schreef pleeborstel het volgende:
Of een kruis staat voor de letter t.... om nog maar even Tim te benadrukken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:40 schreef pleeborstel het volgende:
Weet iemand dit al?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:19 schreef Jorwol het volgende:
Wat had Tim op zn hand staan? De naam van de schilderijen toevallig?
Op het .com forum heeft iemand zijn HD televisie op pauze gezet en kon hij de tekst 'citroen bar' lezen. Dat was de plek waar hij naartoe moest om van Art de volgende opdracht te horen...quote:
Ah oké, geen hint.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:39 schreef Tommyjunk het volgende:
[..]
Op het .com forum heeft iemand zijn HD televisie op pauze gezet en kon hij de tekst 'citroen bar' lezen. Dat was de plek waar hij naartoe moest om van Art de volgende opdracht te horen...
Klopt, maar dat betekent automatisch dat alleen Tim of Liesbeth de mol kan zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:47 schreef Redefine het volgende:
Verder snap ik echt niet dat er steeds maar verdedigd wordt dat Hadewych als mol 500 euro heeft bijgedragen door niet te doen wat ze gezegd zou hebben. Omdat ze al 500 euro uit de put had gehaald en er geen geld is bijgekomen hoor ik zeggen. Het is echt een achterlijke actie als hè als mol niet voor elk euro uit de put strijd. Zeker als je er zelf direct invloed op hebt. Daarmee zeg ik niet dat Hadewych de mol niet kan zijn, maar het een logische actie vinden en het verdedigen slaat helemaal nergens op.
Daar waren we toch sowieso wel vanuit gegaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekent automatisch dat alleen Tim of Liesbeth de mol kan zijn.
Moet je aan Tim en Liesbeth vertellen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Daar waren we toch sowieso wel vanuit gegaan?
Mjah, Tim is mijn hoofdverdachte en blijft dat ook. Al komt dat mede door de onderhandelingen, waar ik er van uit ga dat de mol van stem gewisseld heeft. Dan blijft inderdaad Tim samen met Liesbeth over, die laatste verdenk ik minder omdat het zo obvious is (maar ja je weet het nooit bij WIDM).quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekent automatisch dat alleen Tim of Liesbeth de mol kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |