Was wel erg jammer. En dan niet eens vanwege de foto's, maar gewoon omdat ze dat fliktequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ruzie achter de schermen (SHE was toen mod) om compleet iets anders, waarbij SHE dreigde de fotoshoot te annuleren. Dat pikte natuurlijk niemand omdat dat niets met die ruzie te maken had, maar SHE besloot alsnog om die shoot niet door te laten gaan. En toen was ze ook gelijk geen mod meer, vreemd genoeg.
Zoiets was het, wat ik me er nog van kan herinneren.
Ja zeker... Ach ja, heeft me een maand gratis abo opgeleverdquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was wel erg jammer. En dan niet eens vanwege de foto's, maar gewoon omdat ze dat flikte
En wat voor eenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Flauw iddIk heb ook mijn foto in de SC gepost
Ook die van jezelf?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Flauw iddIk heb ook mijn foto in de SC gepost
tussen haar laatste seriequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook die van jezelf?Die heb ik gemist
die staat in hetzelfde albumquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook die van jezelf?Die heb ik gemist
Linkje? Heb alleen de foto's gezien die je hier rechtstreeks hebt gepostquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die staat in hetzelfde albumMen hier weet voldoende hoe ik er uit zie om me er tussenuit te pikken
Die van PS zelf ook dusquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Linkje? Heb alleen de foto's gezien die je hier rechtstreeks hebt gepost
Nee op een gegeven moment heeft ze linkjes gepost en die kon ik niet openen op mijn mobielquote:
mezelf heb ik hier niet gepost, alleen het linkje!quote:
https://picasaweb.google.(...)vHSA&feat=directlinkquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Linkje? Heb alleen de foto's gezien die je hier rechtstreeks hebt gepost
Wow PS echt gaafquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
https://picasaweb.google.(...)vHSA&feat=directlink
Oh ik dacht dat je die ook hier gepost hadquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mezelf heb ik hier niet gepost, alleen het linkje!
thanksquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow PS echt gaafIk vind die van het stel mooi die in elkaar verstrengeld zijn
En dat meisje die helemaal naakt staat te springen, wel lef
Echt heel mooi allemaal!
nee ik heb bewust besloten niet mezelf echt hier te plaatsen. Dat gaat een beetje TE verquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je die ook hier gepost had
begrijpelijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee ik heb bewust besloten niet mezelf echt hier te plaatsen. Dat gaat een beetje TE verIk heb ook nooit expliciet gezegd welke ik ben, maar ik weet dat jullie het weten
Trustequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:03 schreef iamredleader het volgende:
ben gesloopt
maar heel gezelligevavond gehad
nu tukken, morgen werken
Wat een onzin zeg. Ik weet 100% zeker dat er niet zo gereageerd wordt als bijvoorbeeld C4 dit zou aankondigen. En dat weet jij zelf ook wel, ook al wil je dat niet toegeven.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb 6 maart ineens iets heel anders te doen...
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ik weet 100% zeker dat er niet zo gereageerd wordt als bijvoorbeeld C4 dit zou aankondigen. En dat weet jij zelf ook wel, ook al wil je dat niet toegeven.
Gewoon niet meer op elkaar reageren als je niet normaal kunt doen.
quote:
quote:
Ik viel met name over het woordje 'moeten'. Daarbij wil ik best toegeven dat ik Bart's enthousiasme m.b.t. Fok soms iets te veel vind en dat ik dan impulsief kan reageren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ik weet 100% zeker dat er niet zo gereageerd wordt als bijvoorbeeld C4 dit zou aankondigen. En dat weet jij zelf ook wel, ook al wil je dat niet toegeven.
Gewoon niet meer op elkaar reageren als je niet normaal kunt doen.
Daarom had ik ook expliciet het zinnetje daarna geplaatstquote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik viel met name over het woordje 'moeten'.
't Is gewoon een hobby van me, die ik graag deel met anderenquote:Daarbij wil ik best toegeven dat ik Bart's enthousiasme m.b.t. Fok soms iets te veel vind en dat ik dan impulsief kan reageren.
quote:En ik vind het ook prima dat iemand me af en toe weer even wakker schud...
En nu hug ik gewoon even mee in de groep, indien daar geen bezwaar tegen is...
Gedeelde eerste plek met DIG en ABOquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:36 schreef iamredleader het volgende:
MEN. Terecht het tofste subforum van Fok!
Okequote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
NopeGewoon het tofste subforum
Dat heb je toch net gelezenquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:36 schreef iamredleader het volgende:
MEN. Terecht het tofste subforum van Fok!
ik dacht dat er weer een of andere verkiezing was geweest en dat er weer een of ander toopic was waar de uitslag in stondquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb je toch net gelezen![]()
Hier:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik dacht dat er weer een of andere verkiezing was geweest en dat er weer een of ander toopic was waar dat staat
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik dacht dat er weer een of andere verkiezing was geweest en dat er weer een of ander toopic was waar dat staat
klopt, wij van WC eend vinden dat inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:55 schreef Etcetera het volgende:
Daar hebben we toch helemaal geen verkiezingen voor nodig
We krijgen het wel uit hem.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ah, het is dus wel en participatie-ding.
quote:
er zijn ook koeienrassen die met uitsterven bedreigt worden (want niet rendabel) en dat haalt de krant ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:04 schreef Etcetera het volgende:
Als er nu ook zo weinig koeien zijn als dat er olifanten zijn, dan had ik dat ook wel erg gevondenmaar, en ja dat is hypocriet, koeien eten we, en olifanten niet. Koeien worden tenminste niet met uitsterven bedreigd.
Kom je daar nu achterquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:09 schreef Etcetera het volgende:
Dus. Aleid Wolfsen is een man.
Wie noemt z'n zoon nou Aleid
Ik dacht écht dat een vrouw wasquote:
Ik wist het niet tot ik het in dat topic lasquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:14 schreef MaJo het volgende:
Ik las net in het 'dingen die je pas jaren later begreep' topic dat veel mensen niet weten dat Mein Kampf mijn strijd betekentDat is hier toch wel algemeen bekend?
Hehe, kan me het op zich wel voorstellenquote:
Wow bizarquote:Ik wist het niet tot ik het in dat topic las
Dat klinkt best pijnlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:19 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij heb ik Mortons NeuroomSymptomen komen overeen tenminste.
You hold him down, I'll tickle him!quote:
Bij mij welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:14 schreef MaJo het volgende:
Ik las net in het 'dingen die je pas jaren later begreep' topic dat veel mensen niet weten dat Mein Kampf mijn strijd betekentDat is hier toch wel algemeen bekend?
Bij mij wel iig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:14 schreef MaJo het volgende:
Zal niet werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
You hold him down, I'll tickle him!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:31 schreef Etcetera het volgende:
Waterboarding is ook een optie natuurlijk
Fixedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal er vanaf zien, als je post wat er gaat gebeuren
Die weet het ook niet hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:34 schreef iamredleader het volgende:
En als geheim wapen hebben we ook nog C4.
O wacht...
En ik altijd maar denken dat je zo'n lieve meid wasquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal er vanaf zien, als je DM't wat er gaat gebeuren
Ah, als hij het niet weet kunnen we hem dus inschakelen als geheim wapenquote:
Dan is het denk ik al bekendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, als hij het niet weet kunnen we hem dus inschakelen als geheim wapen
Trouwens, je mag het ook volgende weer vertellen bij de meet
Die fout maakten velen voor jouquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:36 schreef Bart het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat je zo'n lieve meid was.
*poef*quote:
Ah. Als het dan toch gauw bekend gemaakt gaat worden, dan kun je ons toch best een klein tipje van de sluier lichten?quote:
Ssssst! Straks schrik je 'm afquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
And they did not live to tell
Dat kan jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah. Als het dan toch gauw bekend gemaakt gaat worden, dan kun je ons toch best een klein tipje van de sluier lichten?
quote:
What's app. Nog nooit gebruikt. Ik heb namelijk een gewone telefoon. Geen smartphone met gekke dingen. Zou nu wel overwegen een iPhone te nemen, sinds ik een iPad heb. Damn handig en makkelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg een What's app van die collega bij Infinitas, of hij me mag bellen. Ik stuur direct terug: dat mag. Komt die niet aan he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:03 schreef TradeMarkie het volgende:
het is wachten op het gebruik van whats app tijdens het spreekuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:35 schreef iamredleader het volgende:
Speciaal voor Soempie:
Draagdoeken #102
Ja zoietsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:07 schreef Soempie het volgende:
What'sApp is toch net zoiets als msn, maar dan direct via je telefoon?
Ik gebruik het vooral met mijn vrouw, even laten weten hoe laat je thuis bent of vragen of er nog een boodschap gedaan moet worden enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:11 schreef Soempie het volgende:
Ah, oke. Niks voor mij, ik heb een hekel aan smsen.
Het kost je geen smsjes, wel dataquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja zoiets. Eigenlijk is het gewoon sms'en maar dan via je dataverbinding en daardoor kosteloos
.
Zolang je onder je limiet blijft kost het niets... En die whatsapp-berichtjes zetten nou niet echt zoden aan de dijk qua dataquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het kost je geen smsjes, wel dataEn data is niet meer kosteloos
voor mij wel als ik op m'n werk zitquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het kost je geen smsjes, wel dataEn data is niet meer kosteloos
tuurlijk wel, of jij hebt een abo van 0 euro, maar dan mag je even pm' en waar je die afgesloten hebt, dan doe ik dat straks ook nog ffquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Zolang je onder je limiet blijft kost het niets...
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, of jij hebt een abo van 0 euro, maar dan mag je even pm' en waar je die afgesloten hebt, dan doe ik dat straks ook nog ff
Ik heb een limiet van 1GB per maand. Zonder whatsapp gebruik ik 400MB, met whatsapp 410MB. Dan kost whatsapp mij dus niets, omdat ik onder de 1GB/maand blijfquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, of jij hebt een abo van 0 euro, maar dan mag je even pm' en waar je die afgesloten hebt, dan doe ik dat straks ook nog ff
Bellen een optie?quote:
Mooi tochquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:20 schreef Soempie het volgende:
Dan wacht ik wel tot ik thuis ben.![]()
Heb alleen veel smsjes gestuurd bij dates/ scharrels/ begin van een relatie.Gelukkig bleek al snel dat Sven smsen ook stom vindt.
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb een limiet van 1GB per maand. Zonder whatsapp gebruik ik 400MB, met whatsapp 410MB. Dan kost whatsapp mij dus niets, omdat ik onder de 1GB/maand blijf.
Heeft dus niets met een abo van 0 euro te maken hoor.
Tenzij je geen internet abo hebt en alleen via wifi alles stuurt/binnenkrijgtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:39 schreef TradeMarkie het volgende:
maar je snapt zelf ook wel dat je voor data betaald en daarom whats app kunt gebruiken, dus je betaalt wel degelijk voor whats app, ook al is het maar een schijntje tov sms'en
NVT bij Bart want die heeft een dataaboquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Tenzij je geen internet abo hebt en alleen via wifi alles stuurt/binnenkrijgt
Als je per kB betaalt, dan heb je gelijk, maar ik betaal per GB, dus mij kost een whatsapp-berichtje letterlijk niets. Tenzij dat berichtje ervoor zorgt dat ik precies die GB-grens overschrijd, dan kost dat berichtje mij 10 euroquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:39 schreef TradeMarkie het volgende:
maar je snapt zelf ook wel dat je voor data betaald en daarom whats app kunt gebruiken, dus je betaalt wel degelijk voor whats app, ook al is het maar een schijntje tov sms'en
allebei tegelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:14 schreef Etcetera het volgende:
M'n ex is overspannen. Zijn vriendin heeft een burn-out. Gaat lekker met ze
Hoe zit je dan op internet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:07 schreef MaJo het volgende:
Weer een fikse stroomstoring in Culemborgmijn mobiel heeft al een uur geen netwerk. Computers werken niet omdat de server uitgegaan is dus we zitten wat te niksen
Nee zij begonquote:
3G via mobiel werkt welquote:
2 euro per jaar toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor Watsapp moet je toch gaan betalen na een jaar?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor Watsapp moet je toch gaan betalen na een jaar?
Oh ja, wel per jaar inderdaadquote:
Dat onderzoek is al een keer geweest. Er wordt ook vaak coke enzo gebruikt door coschappers.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Studenten geneeskunde drinken te veel
wyccie, had ik niet van je verwacht![]()
Vreemd... hoef je dus geen beterschap te wensen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
Vannacht echt een absurde nacht. Ik ben om 22:00 ofzo naar bed gegaan, flinke koorts. Vervolgens werd de koorts veel erger. Heb met 3 dekens geslapen, ibuprofen, ik kon niet eens meer staan.
En nu helemaal nergens meer last van(behalve een beetje spierpijn)
Ik heb ook moeten betalen voor de app.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]maar heb ook al van mensen gelezen dat hun proefperiode verlengd werd op een gegeven moment. De app zelf kost 1,79 ofzo
Linkse boomknuffelaarsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:30 schreef wyccie het volgende:
En dan nu allemaal een grouphug.
[ afbeelding ]
Nee het is echt heel raar. Ik heb zelfs nog overwegen een briefje beneden te leggen met de vraag of ze 's ochtends even konden checken of alles wel goed gingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vreemd... hoef je dus geen beterschap te wensen.
Correcto.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ruzie achter de schermen (SHE was toen mod) om compleet iets anders, waarbij SHE dreigde de fotoshoot te annuleren. Dat pikte natuurlijk niemand omdat dat niets met die ruzie te maken had, maar SHE besloot alsnog om die shoot niet door te laten gaan. En toen was ze ook gelijk geen mod meer, vreemd genoeg.
Zoiets was het, wat ik me er nog van kan herinneren.
Op iPhone kost ie geld om te downloaden, op Android niet. Maar op Android moet je na het eerste jaar 1 dollar ofzo per jaar gaan betalen, of 2 dollar, weet ik veel, klein bedrag in ieder geval. Of je op de iPhone ook een bedrag per jaar moet betalen durf ik niet te zeggen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook moeten betalen voor de app.
Ik vind het ideaal.
Ja ze kreeg ook een ban, waar ze overigens zelf om vroeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correcto.
Ze was niet alleen geen MOD meer, ze is permanent verdwenen.
Dat idee had ik ook al jaquote:En het was een aardig mens, maar zo labiel als een metronoom.
Ja, daar kan ik me iets bij voorstellen. Hopelijk gebeurt het niet weer!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee het is echt heel raar. Ik heb zelfs nog overwegen een briefje beneden te leggen met de vraag of ze 's ochtends even konden checken of alles wel goed ging
Volgens mij niet. Maar ik hou het wel in de gaten!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Op iPhone kost ie geld om te downloaden, op Android niet. Maar op Android moet je na het eerste jaar 1 dollar ofzo per jaar gaan betalen, of 2 dollar, weet ik veel, klein bedrag in ieder geval. Of je op de iPhone ook een bedrag per jaar moet betalen durf ik niet te zeggen...
Door elkaar?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:14 schreef Etcetera het volgende:
M'n ex is overspannen. Zijn vriendin heeft een burn-out. Gaat lekker met ze
Nou, aardig...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
En het was een aardig mens, maar zo labiel als een metronoom.
Aan het werk dus!quote:
Dat zij een burn-out heeft, zal vast niet hebben geholpen. Maar hij zei dat hij gewoon veel te druk was geweest de afgelopen tijd. Het zal wel eerlijk gezegd. Volgens mij is het een deel aanstelleritusquote:
Ja, dat was de metronoom.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, aardig...Ik heb haar tekeer zien gaan in het slank-topic tegen anderen, was echt niet tof. Echt persoonlijke aanvallen, over dikke blubberbuiken enzo.
Ah, ik dacht dat je het anders bedoelde. Meer labiel naar zichzelf toe, maar ze kon behoorlijk bitchen tegen anderen in elk geval.quote:
En zitten ze nu alletwee thuis? Ze wonen toch ook hutjemutje op haar kamer, of?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zij een burn-out heeft, zal vast niet hebben geholpen. Maar hij zei dat hij gewoon veel te druk was geweest de afgelopen tijd. Het zal wel eerlijk gezegd. Volgens mij is het een deel aanstelleritus
Nee ze zijn verhuisd, hebben een huisje kunnen hurenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
En zitten ze nu alletwee thuis? Ze wonen toch ook hutjemutje op haar kamer, of?
Gewoon all-roundquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je het anders bedoelde. Meer labiel naar zichzelf toe, maar ze kon behoorlijk bitchen tegen anderen in elk geval.
quote:
Dan wordt het er vast niet beter op.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee ze zijn verhuisd, hebben een huisje kunnen hurenMaar ze zitten volgens mij wel allebei thuis.
Jongste broer (DiabloSam) had vroeger ook wel eens last van AEX. Aanstelleritus EXtremusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:33 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is het een deel aanstelleritus
wat wil je, als je broer je een aansteller noemtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:51 schreef Etcetera het volgende:
Die post hier ook nooit meer volgens mij he
Maar als je daarop zo reageert, dan bén je ook een aanstellerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat wil je, als je broer je een aansteller noemt
Ben ik ookquote:
Neuh, hij is nooit zo'n grote Fok!ker geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:51 schreef Etcetera het volgende:
Die post hier ook nooit meer volgens mij he
Hij wil heul die fietsmeter niet hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft 'ie iets geks in het nederpop-zipje gestopt?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:11 schreef MadMaster het volgende:
Op verzoek van MaJo meld ik hierbij dat ik, een sneakaap, officieel afstand heb gedaan van de fietskilomerteller die ik vorig jaar heb gewonnen bij de loterij t.b.v. Jazz bij Duurstede.
Na krap een jaar met vele aanmaningen aan het adres van MaJo en haar moeder heb ik de strijd opgegeven en stel ik de teller als naamloze sponsor beschikbaar aan de organisatie van Jazz bij Duurstede dit jaar.
Waarvan akte,
Amsterdam, 17 februari 2012
MM
Maakt 'm dat een sneakaap?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij wil heul die fietsmeter niet hebben
Ja omdat hij steeds deed of hij hem wel wilde hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maakt 'm dat een sneakaap?
-edit- ja
Eh...als ik de tekst goed lees dan was dat ook zoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja omdat hij steeds deed of hij hem wel wilde hebben
Ja zo laat hij het lijkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh...als ik de tekst goed lees dan was dat ook zo
Ho ho, aanvankelijk wel, maar ik ben momenteel fietsloos en dus kan ik er niet zo veel mee...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij wil heul die fietsmeter niet hebben
Ah okquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho ho, aanvankelijk wel, maar ik ben momenteel fietsloos en dus kan ik er niet zo veel mee...
Die fiets die heeft 'ie weggedaan omdat 'ie geen meter kreegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja zo laat hij het lijkenmeneer heeft niet eens een fiets
hij vond het gedoe eromheen te leuk
Daar zie ik MM ook wel een beetje voor aan. En begrijpelijk, want dat is ook leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okIk begreep dat je het veel te leuk vond om er achteraan te zitten en dat je hem niet per se hoefde te hebben
Het werd natuurlijk wel een sport natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okIk begreep dat je het veel te leuk vond om er achteraan te zitten en dat je hem niet per se hoefde te hebben
De kelder in Delft kan dus nog even dicht blijven...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
Vermoederlijk Johan Friso onder een lawine. Is gereanimeerd.
http://www.nu.nl/algemeen(...)edolven-lawine-.html
Nou, hij is gereanimeerd dus vrij heftig denk ik. Dan kán het alsog misgaan natuurlijk. Een embolie heb je zo te pakken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kelder in Delft kan dus nog even dicht blijven...
Nee. Het bericht is ook alweer aangepast zie ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:42 schreef MaJo het volgende:
En ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis, dat is niet best
Lig jij er wakker van?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:42 schreef MaJo het volgende:
En ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis, dat is niet best
Waarom sorry?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef MadMaster het volgende:
Lig jij er wakker van?
Ik niet, sorry...
Ik lig er niet wakker van maar ik vind het wel erg als mensen veel te jong overlijdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lig jij er wakker van?
Ik niet, sorry...
ditquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het erg hoor, maar er zijn vast ook anderen bij die lawine betrokken en daar hoor je nog niks over.
Heel Nederland over de zeik dit weekend, het nieuws kun je wel skippen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het erg hoor, maar er zijn vast ook anderen bij die lawine betrokken en daar hoor je nog niks over.
Helaas dit keer geen Oranje boven, maar Oranje onder...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik vind dat dus wel erg![]()
Ben dol op Oranje
Hier ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik vind dat dus wel erg![]()
Ben dol op Oranje
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas dit keer geen Oranje boven, maar Oranje onder...
Is dat kritiek?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Damn..op Nu.NL staat het nu in knalrood![]()
ja dacht ik ook alquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef Mark het volgende:
Zo'n TT krijgt ineens een hele andere betekenis
Waarmee je impliceert dat Johan Friso tot de besten behoortquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef Mark het volgende:
Zo'n TT krijgt ineens een hele andere betekenis
Hij is bij de besten af...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarmee je impliceert dat Johan Friso tot de besten behoort
Ja tuurlijk dacht ie dat de sneeuw voor hem zou blijven liggen omdat hij van Oranje isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Voor wij, Friso, geldt dat natuurlijk niet...
Genoeg mensen die klinisch dood werden afgeleverd in het ziekenhuis en het er toch levend vanaf brachten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
God ik hoop het toch niet.. Hersendood...
Zou ie donor zijn?
En dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:57 schreef MadMaster het volgende:
En ik vind het ook prima dat iemand me af en toe weer even wakker schud...
WTFquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
God ik hoop het toch niet.. Hersendood...
Zou ie donor zijn?
Ooooh nee dank je feestelijk, dat lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als je bierwalm wil moet je de komende dagen hier ik Brabant in de trein komen ruiken
Feestelijk moet wel lukkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ooooh nee dank je feestelijk, dat lijkt me echt verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
Er belde vandaag serieus iemand met de vraag of haar geld deze maand misschien wat eerder uitbetaald kon worden ivm carnaval
Begrijpelijk, het is immers nog maar sinds kort bekend dat dit weekend carnaval is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
Er belde vandaag serieus iemand met de vraag of haar geld deze maand misschien wat eerder uitbetaald kon worden ivm carnaval
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Speciaal voor haar heb je natuurlijk even 200 euro overgemaakt, of niet?
Yupquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lekker! Je gaat naar Spanje toch?
Fijn zeg
Terechte blegh zo te horenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh voor ik commentaar krijg blegh want tentamen was moeilijk, rug doet pijn, en moet nog werken.
En de Nederlandse nieuwslezer kan echt bagger slecht engels.
Kan nog veel gekker. Een paar jaar geleden vroeg iemand op mijn afdeling me of hij bijzonder verlof kon krijgen om naar het carnaval te gaan. Ik schot keihard in de lach, maar hij bleek het nog serieus te menen ook: hij heeft zelfs de CAO en het personeelshandboek erop nagekeken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
Een weekjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lekker, vakantie![]()
Hoe lang ga je?
Ernstigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Kan nog veel gekker. Een paar jaar geleden vroeg iemand op mijn afdeling me of hij bijzonder verlof kon krijgen om naar het carnaval te gaan. Ik schot keihard in de lach, maar hij bleek het nog serieus te menen ook: hij heeft zelfs de CAO en het personeelshandboek erop nagekeken.
Wat was het antwoord?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Kan nog veel gekker. Een paar jaar geleden vroeg iemand op mijn afdeling me of hij bijzonder verlof kon krijgen om naar het carnaval te gaan. Ik schot keihard in de lach, maar hij bleek het nog serieus te menen ook: hij heeft zelfs de CAO en het personeelshandboek erop nagekeken.
Hij kreeg verlof?quote:
beetje vroeg nog voorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nothing, just watching the game and having a Bud”
Permafrost zeg ik. We geven haar een eigen wetenschappelijk programma en vriezen haar in voor het nageslacht bij wijze van experimentquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
patty brard begint zesde realityshow
Kunnen we geen permaban invoeren voor sommige mensen op tv. Laat haar de eerste zijn die er een krijgt
Verschrikkelijk mens inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
patty brard begint zesde realityshow
Kunnen we geen permaban invoeren voor sommige mensen op tv. Laat haar de eerste zijn die er een krijgt
De verhoudingen zijn niet voor de eerste keer behoorlijk zoek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef MaJo het volgende:
Ik zit het journaal te kijken waar het een kwartier gaat over prins Friso en waar aan het eind een klein stukje is dat schrijver Anil Ramdas gisteren zelfmoord heeft gepleegd. De verhoudingen zijn een klein beetje zoek
Alleen bekend als reporter en sinds kort ook als auteur.quote:
Dat is in dit geval niet relevant.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef MaJo het volgende:
Ik zit het journaal te kijken waar het een kwartier gaat over prins Friso en waar aan het eind een klein stukje is dat schrijver Anil Ramdas gisteren zelfmoord heeft gepleegd. De verhoudingen zijn een klein beetje zoek
Dat is ook van de gekken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is in dit geval niet relevant.
Er zullen hier en in jouw buurt vast mensen zijn die jij en ik relevanter vinden dan Friso. Als die doodgaan wordt daar ook niet bij stil gestaan door het NOS.
Friso is bekend, hij is de zoon van de koningin. Niet gek toch dat zoiets meer aandacht trekt?
Hadden we dan soms een kwartier durende item over Anil Ramdas moeten krijgen?
Een Nederlandse auteur/reporter geboren in Suriname.quote:
Ik ken Anil Ramdas wel goed. Ze hoeven niet een kwartier aandacht eraan te besteden maar 20 seconden aan het eind van het journaal vind ik bizarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen bekend als reporter en sinds kort ook als auteur.
Ramdas ging heen op zijn 54e verjaardag...
Mja, zijn zat mensen die bij hun overlijden nóg minder aandacht krijgen in het achtuurjournaal...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken Anil Ramdas wel goed. Ze hoeven niet een kwartier aandacht eraan te besteden maar 20 seconden aan het eind van het journaal vind ik bizar
Edit: was even in de war met een ander
Waaromquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:42 schreef wyccie het volgende:
Ben de huisartscoschapplaatsen aan het uitzoeken.
Als een soort vrolijke Teletekst.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:46 schreef Wiebelkont het volgende:
En zo ziet de slowchat eruit vanaf een van de meest veilige browsers ter wereld!
[ afbeelding ]
quote:
Moet ik ook een keer proberen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:46 schreef Wiebelkont het volgende:
En zo ziet de slowchat eruit vanaf een van de meest veilige browsers ter wereld!
[ afbeelding ]
Slecht nieuws voor de Britten overigens: Ceefax houdt er dit jaar waarschijnlijk mee op.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als een soort vrolijke Teletekst.
Je hebt gezocht naar Soempie.![]()
Einde vrijwillige ban.quote:
geslachtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:42 schreef wyccie het volgende:
Deze wel. Lag al maanden om afgemaakt te worden.![]()
Als ik morgen in mijn pauze nog genoeg tijd heb, haal ik er ook nog iets bij. Weet alleen nog niet wat. Ideeën?
Dan zijn er toch meer details nodig. Wat voor soort cadeautje voor wie? (Of heb ik iets gemist?)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:42 schreef wyccie het volgende:
Deze wel. Lag al maanden om afgemaakt te worden.![]()
Als ik morgen in mijn pauze nog genoeg tijd heb, haal ik er ook nog iets bij. Weet alleen nog niet wat. Ideeën?
Reisboek? Bill Bryson heeft diverse aardige geschreven, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:44 schreef wyccie het volgende:
vrouw
30
reizen, films en series, spelletjes
Dit lijkt me dan wel een leuk boek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef Nico_S. het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in taal. En dit had ik dus eigenlijk niet verwacht:
http://www.sciencedaily.com/releases/2012/02/120216165751.htm
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:44 schreef Nico_S. het volgende:
Dan zijn er toch meer details nodig. Wat voor soort cadeautje voor wie? (Of heb ik iets gemist?)
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan wel een leuk boek.
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Reisboek? Bill Bryson heeft diverse aardige geschreven, bijvoorbeeld.
goede olijven?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:51 schreef wyccie het volgende:
Ze leest weinig non-fictie.
Misschien gewoon iets lekkers, want eten is ook wel een hobby van d'r.
Zelfgemaakte bon voor een etentje?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:51 schreef wyccie het volgende:
Ze leest weinig non-fictie.
Misschien gewoon iets lekkers, want eten is ook wel een hobby van d'r.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |