Kom maar tegen mij 2660 kg wegende Maybachquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:40 schreef Dubish het volgende:
[..]
LOL is dit een grap ofzo? Ik KRIJG mijn voorrang als ik die heb, desnoods ram ik je met mijn 1.8ton wegende Audi A6.
Nice...quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:41 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Weegt bijna net zoveel als m'n penis. Niet mis.
Ja maar jij liegt nu.. ik niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kom maar tegen mij 2660 kg wegende Maybach
Lekker tegen de stroming in varen he, kaptein Ruigbaard?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Opzouten jullie, ik kom van rechts
[ afbeelding ]
Misschien was je vriendin het welquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien is het een collega van mijn vriendin
Wat wilde je doen dan? Me klem rijden?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:49 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Lekker tegen de stroming in varen he, kaptein Ruigbaard?
Nee varen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat wilde je doen dan? Me klem rijden?
Dit kan niet echt zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Frosting het volgende:
Inprincipe had hij voorrang. Ik was ook fout. Maar voorrang moet je krijgen, niet nemen.
Hij heeft voorrang punt. Jij was fout.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Frosting het volgende:
Inprincipe had hij voorrang. Ik was ook fout. Maar voorrang moet je krijgen, niet nemen.
TS moet de politiek inquote:
Op een parkeerplaats. Andere auto komt van rechts. Dus tekening klopt niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:54 schreef delano.888 het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar bij de beschrijving van de situatie stel ik me dit voor:
[ afbeelding ]
In dit geval is het toch zo: rechtdoor op dezelfde weg gaat voor? Zeker als de aso vanuit stilstand kwam.
Dan nog voegt de aso in vanuit een stilstand, dus heeft TS voorrang?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Op een parkeerplaats. Andere auto komt van rechts. Dus tekening klopt niet.
Ik zie dit meer als een kruispunt waar degene van rechts naar links af wil slaan, lijkt me een redelijk duidelijk situatie in dat geval.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan nog voegt de aso in vanuit een stilstand, dus heeft TS voorrang?
En die auto kwam van rechts. Net als bij een kruispunt. Verder verwacht ik niet dat TS veel komt ophelderen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik lees: er stond een auto te wachten (dus stond stil) en ik lees hij wilde links afslaan (dus een bocht maken, niet van rechts naar links) volgens mij had TS voorrang.
TS doe eens wat opheldering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |