Hij reed vast in een BMW of een Audi.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:26 schreef Falco het volgende:
Wat denkt nou zo'n TS, nadat ie de OP heeft geschreven en besluit op Invoeren te drukken. Dat andere FOK!kers haar helemaal begrijpen en het er mee eens zijn dat klemrijden toch best wel acceptabel was omdat het een naar mannetje is. Echt, wat denkt zo'n TS nou?
Die heeft wel altijd mot in het verkeer jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jezus man, ben je net klemgereden door een wijf ofzo?
Ik doel op die collega van je vriendin
SPOILER: Back-up van de posts van TS.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Frosting het volgende:
Inprincipe had hij voorrang. Ik was ook fout. Maar voorrang moet je krijgen, niet nemen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:15 schreef Frosting het volgende:
Maar ik wil er onderuit komen. Bv door te zeggen dat hij aan het uit parkeren was en toen tegen mij aan reed. Dan is hij namelijk fout. Met uitparkeren heeft het overige verkeer wel voorran.
En wat als ik vol houd dat hij tegen mij aanreed.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:16 schreef Frosting het volgende:
[..]
Omdat het een vreselijk naar kereltje was die zn auto zonder te kijken hem al er tussen drukte.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:28 schreef zarGon het volgende:
!
SPOILER: Back-up van de posts van TS.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:28 schreef zarGon het volgende:
!
Paar dagen in de gevangenis om wat discipline en respect bij TS bij te brengen lijkt me geen slecht idee.. als je zo denkt ben je gewoon crimineel..SPOILER: Back-up van de posts van TS.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
* Kapt-Ruigbaard links-om rondjes rijden gaat in woonplaats van TSquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
TS is boos en reageert niet meer. Uit frustratie rijdt ze vast op dit moment nog een naar mannetje klem.
Nee, daar kan ze niet van winnenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
TS is boos en reageert niet meer. Uit frustratie rijdt ze vast op dit moment nog een naar mannetje klem.
Er onderuit willen komen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:15 schreef Frosting het volgende:
Maar ik wil er onderuit komen. Bv door te zeggen dat hij aan het uit parkeren was en toen tegen mij aan reed. Dan is hij namelijk fout. Met uitparkeren heeft het overige verkeer wel voorran.
En wat als ik vol houd dat hij tegen mij aanreed.
LOL is dit een grap ofzo? Ik KRIJG mijn voorrang als ik die heb, desnoods ram ik je met mijn 1.8ton wegende Audi A6.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Frosting het volgende:
Inprincipe had hij voorrang. Ik was ook fout. Maar voorrang moet je krijgen, niet nemen.
Damnquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Frosting het volgende:
Inprincipe had hij voorrang. Ik was ook fout. Maar voorrang moet je krijgen, niet nemen.
Weegt bijna net zoveel als m'n penis. Niet mis.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:40 schreef Dubish het volgende:
[..]
LOL is dit een grap ofzo? Ik KRIJG mijn voorrang als ik die heb, desnoods ram ik je met mijn 1.8ton wegende Audi A6.
Ik weet zeker dat je niet gaat slagen bij een praktijkexamen als je geen voorrang neemt maar gewoon afwacht of je het krijgt als je er wel recht op hebt...je antwoord is dus fout.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Frosting het volgende:
Wat deed je zelf danquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Frosting het volgende:
Kom maar tegen mij 2660 kg wegende Maybachquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:40 schreef Dubish het volgende:
[..]
LOL is dit een grap ofzo? Ik KRIJG mijn voorrang als ik die heb, desnoods ram ik je met mijn 1.8ton wegende Audi A6.
Nice...quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:41 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Weegt bijna net zoveel als m'n penis. Niet mis.
Ja maar jij liegt nu.. ik niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kom maar tegen mij 2660 kg wegende Maybach
Lekker tegen de stroming in varen he, kaptein Ruigbaard?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Opzouten jullie, ik kom van rechts
[ afbeelding ]
Misschien was je vriendin het welquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien is het een collega van mijn vriendin
Wat wilde je doen dan? Me klem rijden?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:49 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Lekker tegen de stroming in varen he, kaptein Ruigbaard?
Nee varen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat wilde je doen dan? Me klem rijden?
Dit kan niet echt zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Frosting het volgende:
Hij heeft voorrang punt. Jij was fout.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Frosting het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |