quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Zelfkennis slaat misschien op Tim die al twee keer gezegd heeft dat hij misschien de Mol is?
Misschien moeten we eens gaan kijken of de titels slaan op de vorige aflevering(en), dat idee had ik namelijk eerder ook al!
Je had niet open moeten doen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:37 schreef DeTolk het volgende:
F*ck, het laatste halfuur gemist. Stond onverwachts visite voor de deur. Na 4 keer laten bellen, toch maar opengedaan, omdat ze licht zagen branden![]()
![]()
![]()
Ga nu maar iets te drinken indoen voor ze. AAARRGGGHHHH
Allemaal gemonteerd, dus die vraag komt niet overeen met de persoon die je net in beeld zag.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:25 schreef Mestras het volgende:
Volgens mij klikte Hadewych echt op haar eigen naam bij de test...!
Wijze les voor volgende week: de bel uitschakelen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:37 schreef DeTolk het volgende:
F*ck, het laatste halfuur gemist. Stond onverwachts visite voor de deur. Na 4 keer laten bellen, toch maar opengedaan, omdat ze licht zagen branden![]()
![]()
![]()
Precies, snap nooit waarom dat van die enorme hints zijn voor mensenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:39 schreef Smeich het volgende:
[..]
Allemaal gemonteerd, dus die vraag komt niet overeen met de persoon die je net in beeld zag.
Ik hoorde ze roepen: "Ja maar er brand licht, en DeTolk gaat nooit stappen op donderdag"quote:
Dat zag ik ook. Aanwijzing?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
En volgens mij zagen we Hade niet klikken bij de vraag Wie is de mol toch? Ja zag wel dat ze de muis op haar eigen naam liet staan.
Verbeterd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:39 schreef Smeich het volgende:
[..]
Allemaal gemonteerd, dus die vraag hoeft niet overeen te komen met de persoon die je net in beeld zag.
Wie gaat er dan ook op visite als WIDM bezig is!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:37 schreef DeTolk het volgende:
![]()
![]()
Wrijf het er maar inquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:40 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Wijze les voor volgende week: de bel uitschakelen.
quote:
Ze kunnen het ook monteren dat het wél een hint wordt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:39 schreef Smeich het volgende:
[..]
Allemaal gemonteerd, dus die vraag komt niet overeen met de persoon die je net in beeld zag.
Er hebben ook al vaak genoeg wél hints gezeten in die gemonteerde stukjesquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook monteren dat het wél een hint wordt.
En gedaan: [WIDM] De potquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... die heeft er individueel in totaal 500 euro uit gehaald. Zal topic zo bijwerken.
Ik las het eigenlijk in eerste instantie als iets in het drinken doen. Dat vind ik dan weer heel drastisch voor het storen tijdens WIDMquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:37 schreef DeTolk het volgende:
![]()
![]()
Ze is de stem van Kruidvat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
Hadewych zit/zat toch in een reclame?
Aja, okéquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ze is de stem van Kruidvat. :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |