SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.Niet altijd serieus
Idd vond ik ook niet logisch.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Inderdaad, terwijl 'ie bij Mary Poppins een heel stuk ondersteboven op grote hoogte hangt.
Hadewych volgens mijquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:04 schreef egeltje1985 het volgende:
wie zei nou dat sevilla een favo stad was? Liesbeth?
Daarom...quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Inderdaad, terwijl 'ie bij Mary Poppins een heel stuk ondersteboven op grote hoogte hangt.
want?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
William en Hadewych kunnen we afstrepen.
of dit is om hen minder verdacht te maken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
William en Hadewych kunnen we afstrepen.
Nee hoeft niet..quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die leverden net geld op toch? De mol zou altijd doen wat hij/zij zelf invulde.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Picasso! Gewoon william neerzetten, met een scheve neus is het zo duidelijk.
Dat kan je nooit zeker weten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gewoon voor anderen wel de juiste keuze maken.
Oh met die muur toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:07 schreef themole het volgende:
Doet me denken aan die opdracht in Mexico met dat schilderen. Hadden ze alles zo onopvallend mogelijk gemaakt bleken de anderen het moeten herkennen.
Ja of twee mensen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:08 schreef Jorwol het volgende:
Tim vindt er geen een en in de laatste aflevering zie je dat hij er eigenlijk 30 gevonden had
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Picasso! Gewoon william neerzetten, met een scheve neus is het zo duidelijk.
Een Yvon-trucje, toen ze in Indonesië (?) iemand met een bepaalde naam moest vindenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:08 schreef Jorwol het volgende:
Tim vindt er geen een en in de laatste aflevering zie je dat hij er eigenlijk 30 gevonden had
Gooi een paar klokken stuk en het is al te raden volgens mij.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Met één smeltende klok weet je toch al dat het Dali is?
Precies!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een Yvon-trucje, toen ze in Indonesië (?) iemand met een bepaalde naam moest vinden.
Onder studenten in Sevilla spreken er echt veel Engels.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Spanjaarden kunnen geen Engels ook.
Nog steeds niet zo goed vaak.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:11 schreef themole het volgende:
[..]
Onder studenten in Sevilla spreken er echt veel Engels.
Indeedquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:15 schreef themole het volgende:
Zou kunnen dat Tim die studenten heeft zitten beïnvloeden.
Jupquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:15 schreef themole het volgende:
Ja dat denk ik dus ook. Want anders zie ik geen molactie van Tim. Terwijl hij de mol isquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:15 schreef themole het volgende:
Als ze mij dingen over mijn studie zouden vragen zou ik het waarschijnlijk ook niet weten inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Een student zijn betekent (helaas) niet dat je meteen elk werk van een artiest kent.
Of Tim heeft ingefluisterd dat ze het niet moeten raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |