quote:
3 man op de doellijn die staan te kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:26 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoe krijgen keepers het altijd voor elkaar om de bal door de benen te laten glippen.
Ook omdat Man U daar duidelijk geen zin in heeft. Hele eerste helft balletje rond laten gaan, dan na rust 10 minuten gas, goal maken, om vervolgens weer Ajax aan het spel te laten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:24 schreef Stiggie het volgende:
We worden verre van vernederd zoals Arsenal gisteren door AC Milan
AZquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:27 schreef Silv het volgende:
Hoe is de wedstrijd? Zit zelf AZ te kijken.
voor de neutrale kijker niet boeiendquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:27 schreef Silv het volgende:
quote:
Manchester speelt erg zuinig, Ajax kan niet beterquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:27 schreef Silv het volgende:
Ah die hadden we nog niet gehad vandaag.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Az tegen Anderlecht en Ajax tegen Man U ook echt, wat een debiele loting
Ik ben zelf geen AZ fan, maar dat leek me een wat spannendere wedstrijd.quote:
quote:
Nummer 1. Heb nu extra commentaar. Mono. Links.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Onder de plak? Of vind je het een leuk programma?
Was ik toch niet de enige die dat opviel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:30 schreef Happel het volgende:
Leo klinkt een beetje teleurgesteld.
Ajax doet t altijd goed tegen Anderlecht inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Az tegen Anderlecht en Ajax tegen Man U ook echt, wat een debiele loting
Mooie potten zijn datquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ajax doet t altijd goed tegen Anderlecht inderdaad.
True. Speelt eindelijk weer een goede wedstrijd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef StijnDa het volgende:
Leuke actie van Eriksen. Laat sinds tijden eigenlijk weer iets zien.
Niets mis met de Feboquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Mooie potten zijn datDie fans zijn echt geweldig... Lopen voor die arena al die frietkramen af te zeiken
gadverdammequote:
Misschien wordt het nog wat dit seizoen voor Eriksenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Speelt eindelijk weer een goede wedstrijd.
Lijkt me logisch dat een nederlandse commentator voor een nederlandse club is in de EL.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef Snuf. het volgende:
Leo is ook altijd zo'n pro Ajax commentator
Wat heeft hij buiten deze actie laten zien dan? Als een iemand vanavond echt goed heeft gespeeld bij Ajax dan is het Vertonghen welquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Speelt eindelijk weer een goede wedstrijd.
juistquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat heeft hij buiten deze actie laten zien dan? Als een iemand vanavond echt goed heeft gespeeld bij Ajax dan is het Vertonghen wel
Doe ik nu ook. Heb het gevoel ofdat we 1 zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die 5e scheids zit ook gewoon een beetje aan z'n ballen te krabben
Wat een baas. Niets doen, voetbal kijken en betaald krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die 5e scheids zit ook gewoon een beetje aan z'n ballen te krabben
Noem dat maar niks, gratis kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je zal maar die idioot zijn die met z'n walkietalkie op de achterlijn staat. Heb je toch ook niks bereikt
homo of nohomo?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Doe ik nu ook. Heb het gevoel ofdat we 1 zijn
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Aardige plaatsen hoor om een potje te kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je zal maar die idioot zijn die met z'n walkietalkie op de achterlijn staat. Heb je toch ook niks bereikt
zit je ook met een vlaggetje in je hand ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Inderdaad lijkt me best vetquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Aardige plaatsen hoor om een potje te kijken
Die van z'n vriendje jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef HighVolume het volgende:
[..]
zit je ook met een vlaggetje in je hand ?
Nee die zit ergens andersquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Liever dan met de hand van een andere man. Al lopend.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef HighVolume het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Flikker op met je kans van De Jong. Dat is echt het enige wat ie de laatste 45 minuten kan roepen, idioot. Dan was het 1-2 geworden.
Dus dat is frank z'n tactiek. Last minute scoren zodat Man u er niet nog een goal tegenaan kan gooien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Flikker op met je kans van De Jong. Dat is echt het enige wat ie de laatste 45 minuten kan roepen, idioot. Dan was het 1-2 geworden.
Ah vandaar Lukoki. Man Utd schaakmat gezet door de Frankster.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dus dat is frank z'n tactiek. Last minute scoren zodat Man u er niet nog een goal tegenaan kan gooien.
En dan in Glasgow winnen zekerquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dus dat is frank z'n tactiek. Last minute scoren zodat Man u er niet nog een goal tegenaan kan gooien.
Niks mis mee idd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vind de scheids misschien wel de beste man op 't veld
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:40 schreef Quisho het volgende:
Met Sightorsonn zouden we gewonnen hebben
Je weet het nooit met de Gea.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:41 schreef muzas het volgende:
Weer recht op die keeper. Het is isaksson niet...
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef starla het volgende:
[..]
Was het 86 minuten geleden al...
Ja, zeker zijn schuld deze goal ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vermeer...Kansloos kut ventje
Playoffs?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef HighVolume het volgende:
Zo nu spelen we dus echt nergens meer om dit seizoen
Naar de keuken! KSSSST!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef starla het volgende:
[..]
Was het 86 minuten geleden al...
NEC speelt dit Man Utd ook van de matquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:43 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat NEC zondag van Ajax gaat verliezen.
Want NEC is ManU?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:43 schreef TLC het volgende:
'quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:43 schreef TLC het volgende:
Ja want NEC heeft het niveau van Manchesterquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:43 schreef TLC het volgende:
Zeggen die Ajacieden niet altijd dat ze in Eindhoven en Enschede zulke moetjes zijn om eerder weg te gaan?quote:
Heeft Cilissen x-benen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:43 schreef cherrycoke het volgende:
hoe krijgt vermeer het voor mekaar, 2 goals allebei door zijn benen
De eerste helft was zeker niet slecht.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:44 schreef Olep het volgende:
Ik vind dat Ajax het niet slecht heeft gedaan.
Ajax.![]()
![]()
Nee, we zeggen dat jullie (PSV) geen sfeer hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeggen die Ajacieden niet altijd dat ze in Eindhoven en Enschede zulke moetjes zijn om eerder weg te gaan?
Precies, stijgende lijn en met beperkte middelen toch een prestatie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
De eerste helft was zeker niet slecht.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:46 schreef Olep het volgende:
[..]
Precies, stijgende lijn en met beperkte middelen toch een prestatie.
Zo is het maar net Calandquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
Mijn kas wordt me dit seizoen toch een partij gespekt door.Ajax
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
JA SULEJMANI, DOE ANDERS EEN STIFFIE OP ZO'N MOMENT.
Dat werkt vast als je niet kan voetballen
Nee, ik vind NEC gewoon beter dan Ajax de laatste tijd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:44 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ja want NEC heeft het niveau van Manchester
fixedquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:47 schreef Oidipous het volgende:
Sulejmani... Wat een faalhaas, al weken maanden bij Ajax.
Fixed.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:47 schreef Oidipous het volgende:
Sulejmani... Wat een faalhaas, al jaren bij Ajax.
Hou toch op johquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:47 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik vind deze uitslag toch een tikkie geflatteerd
kom dan gewoon niet inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:47 schreef Dekatria het volgende:
Zo ergerlijk dat veel mensen al weg zijn nu.
De uitwedstrijd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:49 schreef Snuf. het volgende:
Ja want ze gaan nog een keer tegen een ploeg als Manchester spelen
En dan heb je 60 euro betaald... blijf lekker zitten tot het eind.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:49 schreef HighVolume het volgende:
[..]
kom dan gewoon niet inderdaad
Ajax verdiend een doelpunt gezien de eerste helft. Een gelijkspel had niet misstaan!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hou toch op joh
Man Utd is nooit de mindere geweest.
preciesquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan heb je 60 euro betaald... blijf lekker zitten tot het eind.
60?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je meer dan 60 euro hebt betaald mag je zelf wel bepalen wanneer je gaat. Zo kun je het ook zien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het wordt niksquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:50 schreef cherrycoke het volgende:
afgelopendat word wat in trafford
Alsof Ajax uit niet kan winnen van dit MAnuquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:50 schreef Snuf. het volgende:
Als Manchester een beetje aanzet op Old Trafford krijgt Ajax er 6 of 7 om de oren.
Ajax kan tenminste tegen Manchester spelenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:50 schreef Snuf. het volgende:
Als Manchester een beetje aanzet op Old Trafford krijgt Ajax er 6 of 7 om de oren.
Niet echt. 1ste helft was aardig, maar Manchester zet de 2de helft een tandje bij en scoort 2 keer makkelijk.quote:
De jeugdspelers die er in stonden deden het aardig. Boilesen v rhijn koppers. Alleen lukoki was kut. En ozbiliz.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:51 schreef Confetti het volgende:
Wat is Ajax afgegleden zeg. Lange tijd niet naar een wedstrijd van Ajax gekeken maar dit is echt triest.
Er zit geen enkele potentie in de jeugdspelers. 0,0.
Hey Sherlockquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:51 schreef Confetti het volgende:
Wat is Ajax afgegleden zeg. Lange tijd niet naar een wedstrijd van Ajax gekeken maar dit is echt triest.
Gijpie en Derksen fileren dadelijk die stelling. Ajax was tandenloos, machteloos en moest toekijken hoe ze geknipt en geschoren werden. Hooguit een traingspartijtje voor United.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax kan tenminste tegen Manchester spelen
Oh ja nu heb je me, ik ga even huilen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax kan tenminste tegen Manchester spelen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh ja nu heb je me, ik ga even huilen.
Verdedigend gaat het nog wel maar die aanval van jullie... Sulejmani, Lukoki, Ozbiliz, Ebecilio... Daar kan je niet vrolijk van worden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De jeugdspelers die er in stonden deden het aardig. Boilesen v rhijn koppers. Alleen lukoki was kut. En ozbiliz.
Volgende week avondje Veendam? Of Avond Almere city?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hey Leo!! Geflatteerd he?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Let wel, Ajax speelde met een B team tegen ManU. Als Sigtorsson, van der Wiel, en Boerrigter terug zijn gaat alles beter
Zou wel fijn zijn als je dat dan even ergens anders doet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WTF jij zet voor het eerst sinds '98 je tv weer aan ofzo???quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:51 schreef Confetti het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:54 schreef muzas het volgende:
[..]
WTF jij zet voor het eerst sinds '98 je tv weer aan ofzo???
Wist je dat we nu met euros betalen?
[..]
Veendam is al geweest, in april naar Almere jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgende week avondje Veendam? Of Avond Almere city?
Sulejmani is dan ook geen jeugdspelerquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:53 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Verdedigend gaat het nog wel maar die aanval van jullie... Sulejmani, Lukoki, Ozbiliz, Ebecilio... Daar kan je niet vrolijk van worden.
Spannend hoor. Hopelijk staat Henk van de frietkraam in de basisquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Veendam is al geweest, in april naar Almere ja
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cilessen moet er gewoon in. Ik verwacht hem begin volgend seizoenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:55 schreef kreekie het volgende:
goh wat een steengoeie keeper heeft ajax
lolquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Maar goed dat je de afgelopen weken dan niet hebt gekekenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:51 schreef Confetti het volgende:
Ik grijp elk moment aan om Sulejmani in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sulejmani is dan ook geen jeugdspeler. Maar voor de rest klopt het wel ja. Maar het ging over jeugdspelers in het algemeen en die deden het redelijk.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:56 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]Allesbehalve. Ajax speelt voor het eerst sinds 2 maanden een aardige pot. Ookal verloren, was dit al zoveel beter dan wat we hiervoor gezien hebben. En dan komt die fruitvlieg met z'n geketter over 'hoe ajax afgegleden is'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan natuurlijk ook Fawlty Towers, Little Britain, Bottom gaan kijken als je toch niks om voetbal geeft.quote:
Vergeten waarom ze tegen ManU spelen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:00 schreef jepperdeprep het volgende:
Desalwelteplus was het geen onaardige wedstrijd. Het is mooi om te zien dat Ajax weer eens tegen de grote clubs speelt. Het voelt toch alsof ze daar thuis horen ook al laat het spel dat (nog) niet zien.
Dat snap ik dus niet, waarom mensen dachtten dat het een groter verschil dan 0-2 zou worden. Alsof Man United zin en motivatie heeft om lang aan te zetten en er 0-5 van te maken. Echt nooit een reden geweest om dat te denken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:45 schreef FireFox1 het volgende:
Ach ja, 0-2. Had het veel erger verwacht.
De doorgestreepte spelers speelden juist als CVM beiden uitstekend waardoor Eriksen en Verthongen eindelijk top konden spelen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vond De Jong, Vertonghen, Alderweireld, Eriksen en ook Koppers aardig spelen.
Anita, Vermeer, Aissati en Sulejmani ronduit slecht.
Haha, ik vond Aissati echt niet goed spelen hoor, en Anita was verdedigend drama as usual.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:39 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
De doorgestreepte spelers speelden juist als CVM beiden uitstekend waardoor Eriksen en Verthongen eindelijk top konden spelen.
Als je dit niet ziet kan je beter stoppen met je reacties plaatsen aangezien je er duidelijk geen kijk op hebt.
Zo mij niet verbazen. Zodra ze gas gaven had Ajax geen schijn van kans...schrijnend.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
Wat ik me dan altijd afvraag. Stel dat United zo'n wedstrijd ingaat alsof het de derby is. Wordt het dan 0-7?
Best treurig hoever de eredivisie is afgezakt. Al kon ik er vanavond niet om malen.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ze zijn weer niet afgegaan omdat de tegenstander op 60% speelt .. lucky ajax.
Lolquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ze zijn weer niet afgegaan omdat de tegenstander op 60% speelt .. lucky ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |