quote:
3 man op de doellijn die staan te kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:26 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoe krijgen keepers het altijd voor elkaar om de bal door de benen te laten glippen.
Ook omdat Man U daar duidelijk geen zin in heeft. Hele eerste helft balletje rond laten gaan, dan na rust 10 minuten gas, goal maken, om vervolgens weer Ajax aan het spel te laten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:24 schreef Stiggie het volgende:
We worden verre van vernederd zoals Arsenal gisteren door AC Milan
AZquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:27 schreef Silv het volgende:
Hoe is de wedstrijd? Zit zelf AZ te kijken.
voor de neutrale kijker niet boeiendquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:27 schreef Silv het volgende:
quote:
Manchester speelt erg zuinig, Ajax kan niet beterquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:27 schreef Silv het volgende:
Ah die hadden we nog niet gehad vandaag.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Az tegen Anderlecht en Ajax tegen Man U ook echt, wat een debiele loting
Ik ben zelf geen AZ fan, maar dat leek me een wat spannendere wedstrijd.quote:
quote:
Nummer 1. Heb nu extra commentaar. Mono. Links.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Onder de plak? Of vind je het een leuk programma?
Was ik toch niet de enige die dat opviel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:30 schreef Happel het volgende:
Leo klinkt een beetje teleurgesteld.
Ajax doet t altijd goed tegen Anderlecht inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Az tegen Anderlecht en Ajax tegen Man U ook echt, wat een debiele loting
Mooie potten zijn datquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ajax doet t altijd goed tegen Anderlecht inderdaad.
True. Speelt eindelijk weer een goede wedstrijd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef StijnDa het volgende:
Leuke actie van Eriksen. Laat sinds tijden eigenlijk weer iets zien.
Niets mis met de Feboquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Mooie potten zijn datDie fans zijn echt geweldig... Lopen voor die arena al die frietkramen af te zeiken
gadverdammequote:
Misschien wordt het nog wat dit seizoen voor Eriksenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Speelt eindelijk weer een goede wedstrijd.
Lijkt me logisch dat een nederlandse commentator voor een nederlandse club is in de EL.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef Snuf. het volgende:
Leo is ook altijd zo'n pro Ajax commentator
Wat heeft hij buiten deze actie laten zien dan? Als een iemand vanavond echt goed heeft gespeeld bij Ajax dan is het Vertonghen welquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Speelt eindelijk weer een goede wedstrijd.
juistquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat heeft hij buiten deze actie laten zien dan? Als een iemand vanavond echt goed heeft gespeeld bij Ajax dan is het Vertonghen wel
Doe ik nu ook. Heb het gevoel ofdat we 1 zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die 5e scheids zit ook gewoon een beetje aan z'n ballen te krabben
Wat een baas. Niets doen, voetbal kijken en betaald krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die 5e scheids zit ook gewoon een beetje aan z'n ballen te krabben
Noem dat maar niks, gratis kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je zal maar die idioot zijn die met z'n walkietalkie op de achterlijn staat. Heb je toch ook niks bereikt
homo of nohomo?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Doe ik nu ook. Heb het gevoel ofdat we 1 zijn
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Aardige plaatsen hoor om een potje te kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je zal maar die idioot zijn die met z'n walkietalkie op de achterlijn staat. Heb je toch ook niks bereikt
zit je ook met een vlaggetje in je hand ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Inderdaad lijkt me best vetquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Aardige plaatsen hoor om een potje te kijken
Die van z'n vriendje jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef HighVolume het volgende:
[..]
zit je ook met een vlaggetje in je hand ?
Nee die zit ergens andersquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef HighVolume het volgende:
[..]
zit je ook met een vlaggetje in je hand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |