Joe Frazier mag ik hopen?quote:
Jawel. Als je 'reach' langer is dan je tegenstanders 'reach' kun je zonder dekking boxen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:39 schreef Cheiron het volgende:
Ben geen bokskenner, maar zonder dekking boxen, dat is toch niet normaal?
hij is stukken groter dan kan datquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:39 schreef Cheiron het volgende:
Ben geen bokskenner, maar zonder dekking boxen, dat is toch niet normaal?
Munchen, Olympiahalle.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is dit ergens? Duitsland? Welk stadion?
Komt door Klitschko.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat het gewoon niet mijn ding is, boksen kijken.. ik vind er heel weinig aan..
Je ziet soms hightlight video's op youtube en dan denk je vet! Maar de wedstrijden zelf..
dit is ook niet echt spectaculair inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat het gewoon niet mijn ding is, boksen kijken.. ik vind er heel weinig aan..
Je ziet soms hightlight video's op youtube en dan denk je vet! Maar de wedstrijden zelf..
klopt het is niet zo flitsend als K1of mmaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
Munchen. Olympiahalle.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
Boksen is altijd saaiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ook Pacman vs Marquez gekeken en Ortiz vs Mayweather.. deed me ook niet zoveel ..
heb nu hetzelfde een beetje, terwijl ik soms al zappend bij europsort boxen wel eens blijf hangen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
olympiahalle munchenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
Als je zoveel lengte verschil hebt is dat ook niet per se nodig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:43 schreef Bombshell het volgende:
Is dit nou de wereldtop?
Slecht dekking heeft die lange lijkt het zo..
in de lichtere klasses heb je meer leuke partijenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
Looks can be deceiving...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:43 schreef Bombshell het volgende:
Is dit nou de wereldtop?
Slecht dekking heeft die lange lijkt het zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |