Wat wel gunstig is om die verderfelijke muzelmannen uit het Ottomaanse rijk te stoppen van de wereldheerschappij die ze volgens hun landsnaam wel degelijk ambiëren. U bent het toch wel met mij eens dat ottomaans een simpele verbastering is van ondermaans om zo de hardwerkende belastingbetaler in de luren te leggen? En zo nee, waarom niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
En Hongarije heeft een stroming die dat oude Hongaarse rijk terugwil, hmmmz.
Dan zou ze Russisch moeten zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:58 schreef esperanza93 het volgende:
Ik vind haar ook wel enigszins een Turks uiterlijk hebben. Is Geert Wilders rijk?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
die rechter is albayrak van de pvda hoor
Isdanietdezelfde dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Geert Wilders is getrouwd met Albayrak?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
#vrouwwilders protesteert met PvdA-roderozen tegen man #datditkaninnederland #meldtmisbruikmulticultimensenquote:
"Fleur heeft net haar mond vol onder mijn bureau, dus haar kan ik het niet vragen."quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou #vrouwwilders wel eens pingen naar Wilders tijdens een debat: 'Hoelaat ben je klaar?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
#vrouwwilders protesteert met PvdA-roderozen tegen man #datditkaninnederland #meldtmisbruikmulticultimensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |