Er stonden weer van die bontkraagjes voor me in de rij bij de supermarkt, Geert, ik heb er schoon genoeg van, ik wil gewoon snel geholpen worden, weg moeten ze!quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef yvonne het volgende:
Stel nou dat Wildres al deze achterlijke dingen verzint omdat #vrouwwilders erlast van heeft en hij geen gezeik aan zn kop wil?
Zouden ze een labrador hebben? Of een golden retriever?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef Dagonet het volgende:
Zouden ze naast Henk en Ingrid wonen? Zou ze vaak met Ingrid een kopje koffie drinken?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:28 schreef yvonne het volgende:
#Vrouwwilders:' zet jij de vuilnisbakken even buiten? Ja nee, gewoon op de stoep, niet over de grens'
Een westie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zouden ze een labrador hebben? Of een golden retriever?
Nee, Ingrid heeft het niet zo op schalkse buitenlandse vrouwen met uitgroei, grote gouden sieraden en een net iets te diep decolleté. Daar krijgt Henk maar rare ideeën van.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef Dagonet het volgende:
Zouden ze naast Henk en Ingrid wonen? Zou ze vaak met Ingrid een kopje koffie drinken?
Niet je eigen thuissituatie op anderen projecteren, y.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef yvonne het volgende:
Of zou #vrouwwilders zo'n stoere Helga met hoogehakte laarzen en zweep zijn die 'm gewoon in elkaar rost als ie haar zin niet doet?
#vrouwwilders houdt zich niet bezig met het verderfelijke internet, dat broeinest van linkse meningen en criminele uitwisselingspraktijken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is wel een goed topic
Zou #vrouwwilders dit ook lezen?
Neequote:Op donderdag 16 februari 2012 11:31 schreef TimKuik het volgende:
Jezus, ga eens terug naar Twitter met je bagger.
#vrouwwilders is inderdaad een MOElander.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:39 schreef Rezania het volgende:
Is die vrouw van Wilders niet geïmporteerd uit Oost-Europa?
Klagen over #vrouwwilders @meldpuntPVVquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
#vrouwwilders is inderdaad een MOElander.
Jammer genoeg hebben ze geen kinderen. Dan was ze Moe Moelander geweest.
Ze is Hongaarse, ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:39 schreef Rezania het volgende:
Is die vrouw van Wilders niet geïmporteerd uit Oost-Europa?
Is er ook iets als @meldpuntmoe? Ik ben ze wel zat eigenlijk. Al die meldpunten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klagen over #vrouwwilders @meldpuntPVV
Op die foto rechts heeft ze gewoon een hoofddoek!quote:
Ik dacht een lampenkap. Maar het zal wel geen helder licht zijn met zulks een man.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op die foto rechts heeft ze gewoon een hoofddoek!
Of kapperquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze is Hongaarse, ja.
Misschien snapt ze geen Nederlands en denkt ze dat Wilders acteur is van beroep.
Dat dit kan in Nederland! #Kamervragenquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op die foto rechts heeft ze gewoon een hoofddoek!
Ik vind de voile links ook verdacht veel op een sluier lijken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland! #Kamervragen
Oftewel, ze doet alles stiekem.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:48 schreef smegmanus het volgende:
Ik denk wel dat ze goed geïntegreerd is, dat wel.
Als de kat van huis is...quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oftewel, ze doet alles stiekem.
Op kosten van de hardwerkende buren!quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:48 schreef smegmanus het volgende:
Ik denk wel dat ze goed geïntegreerd is, dat wel.
Ze hadden wel een oefeninterland in 2011, dat wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:50 schreef yvonne het volgende:
Hoe zit dat eik, heeft Hongarije nog onverwerkte issues met Polen ofzo?
Hongarije verloor? oquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ze hadden wel een oefeninterland in 2011, dat wel.
Ja, maar niet zoals jij bedoelt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:50 schreef yvonne het volgende:
Hoe zit dat eik, heeft Hongarije nog onverwerkte issues met Polen ofzo?
Met 2-1.quote:
is zij het?quote:
En Hongarije heeft een stroming die dat oude Hongaarse rijk terugwil, hmmmz.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar niet zoals jij bedoelt.
Die twee landen zouden elkaar het liefst lieftallig bepotelen onder de dekens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |