#vrouwwilders houdt zich niet bezig met het verderfelijke internet, dat broeinest van linkse meningen en criminele uitwisselingspraktijken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is wel een goed topic
Zou #vrouwwilders dit ook lezen?
Neequote:Op donderdag 16 februari 2012 11:31 schreef TimKuik het volgende:
Jezus, ga eens terug naar Twitter met je bagger.
#vrouwwilders is inderdaad een MOElander.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:39 schreef Rezania het volgende:
Is die vrouw van Wilders niet geïmporteerd uit Oost-Europa?
Klagen over #vrouwwilders @meldpuntPVVquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
#vrouwwilders is inderdaad een MOElander.
Jammer genoeg hebben ze geen kinderen. Dan was ze Moe Moelander geweest.
Ze is Hongaarse, ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:39 schreef Rezania het volgende:
Is die vrouw van Wilders niet geïmporteerd uit Oost-Europa?
Is er ook iets als @meldpuntmoe? Ik ben ze wel zat eigenlijk. Al die meldpunten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klagen over #vrouwwilders @meldpuntPVV
Op die foto rechts heeft ze gewoon een hoofddoek!quote:
Ik dacht een lampenkap. Maar het zal wel geen helder licht zijn met zulks een man.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op die foto rechts heeft ze gewoon een hoofddoek!
Of kapperquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze is Hongaarse, ja.
Misschien snapt ze geen Nederlands en denkt ze dat Wilders acteur is van beroep.
Dat dit kan in Nederland! #Kamervragenquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op die foto rechts heeft ze gewoon een hoofddoek!
Ik vind de voile links ook verdacht veel op een sluier lijken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland! #Kamervragen
Oftewel, ze doet alles stiekem.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:48 schreef smegmanus het volgende:
Ik denk wel dat ze goed geïntegreerd is, dat wel.
Als de kat van huis is...quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oftewel, ze doet alles stiekem.
Op kosten van de hardwerkende buren!quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:48 schreef smegmanus het volgende:
Ik denk wel dat ze goed geïntegreerd is, dat wel.
Ze hadden wel een oefeninterland in 2011, dat wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:50 schreef yvonne het volgende:
Hoe zit dat eik, heeft Hongarije nog onverwerkte issues met Polen ofzo?
Hongarije verloor? oquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ze hadden wel een oefeninterland in 2011, dat wel.
Ja, maar niet zoals jij bedoelt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:50 schreef yvonne het volgende:
Hoe zit dat eik, heeft Hongarije nog onverwerkte issues met Polen ofzo?
Met 2-1.quote:
is zij het?quote:
En Hongarije heeft een stroming die dat oude Hongaarse rijk terugwil, hmmmz.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar niet zoals jij bedoelt.
Die twee landen zouden elkaar het liefst lieftallig bepotelen onder de dekens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |