Gaan jullie een schema volgen voor het opbouwen? Het lijkt me lastig om samen te lopen als je zo'n verschillende snelheid hebtquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komt misschien ook omdat als ik buiten loop ik samen met mijn vriend loop en hem dan toch probeer bij te houden.
We doen Evy, dus in de eerste lessen lukt het nog goed dat hij naar mij terug loopt in de 'rust' momenten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:15 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Gaan jullie een schema volgen voor het opbouwen? Het lijkt me lastig om samen te lopen als je zo'n verschillende snelheid hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:08 schreef slacker_nl het volgende:
Dat gaat dit worden @ Sarabi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:31 schreef YUR het volgende:
Eindelijk weer eens pijnvrij kunnen lopen
http://www.endomondo.com/workouts/pG4gZfYpptc
Ik ben zóóóóóóóóó blij!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:31 schreef YUR het volgende:
Eindelijk weer eens pijnvrij kunnen lopen
http://www.endomondo.com/workouts/pG4gZfYpptc
Ik ben zóóóóóóóóó blij!![]()
![]()
![]()
Daar zou ik inderdaad mee oppassen, knieblessures kunnen vaak heel lang aanhouden (heb er zelf ook jaren last van gehad toen ik nog zwom).quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:03 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga eens kijken of ik of as donderdag of de zaterdag weer eens kan lopen. M'n knie voelt beter, al merk ik nog dat het bij het draaien van m'n lichaam wat pijnlijk is. Rustperiode wordt dus iets uitgebreid...
Doe voorzichtig hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:03 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga eens kijken of ik of as donderdag of de zaterdag weer eens kan lopen. M'n knie voelt beter, al merk ik nog dat het bij het draaien van m'n lichaam wat pijnlijk is. Rustperiode wordt dus iets uitgebreid...
Endomondoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef Sarabi het volgende:
Welke site gebruiken jullie trouwens om te zien hoever jullie gelopen hebben?
Thanks!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
www.afstandmeten.nl
Kun je ook een oude loop 'kopiëren' en wat aanpassen als je bijvoorbeeld net een andere straat hebt gepakt dan de vorige keer zodat je niet elke keer de hele route weer opnieuw hoeft in te voeren!
Oh ja, daarvoor had ik een inlog aangemaakt, die ik uiteraard alweer vergeten ben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
www.afstandmeten.nl
Kun je ook een oude loop 'kopiëren' en wat aanpassen als je bijvoorbeeld net een andere straat hebt gepakt dan de vorige keer zodat je niet elke keer de hele route weer opnieuw hoeft in te voeren!
runtasticquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef Sarabi het volgende:
Welke site gebruiken jullie trouwens om te zien hoever jullie gelopen hebben?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:03 schreef slacker_nl het volgende:
Will do! Maar doe nog gewoon krachttraining en zwem. We blijven bezig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]op je zere knie... take it easy!!
Idioot, week niet gelopen en dan gelijk 15 kmquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef Viking84 het volgende:
Weerbericht ziet er wel goed uit voor zondag. 15 km. Heb er nu al zin in
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |