abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108125295
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:32 schreef Mr.44 het volgende:
Joden stammen af van varkens en apen?

Varkens weet ik niet, maar apen daar heeft hij op zich wel gelijk in. Toch vooruitstrevend, zo'n religekkie die de evolutietheorie erkent. Daar kunnen een hoop Christenen nog wat van leren.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2012 19:43:38 ]
pi_108126021
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:32 schreef Mr.44 het volgende:
Joden stammen af van varkens en apen?
Nee. Een groep joden die in het verleden hebben geleefd zijn door God veranderd in apen en varkens omdat ze ongehoorzaam waren.

This because they went on rejecting the Signs of Allah and slaying His Messengers without just cause. This because they rebelled and went on transgressing.

Die apen en varkens konden ook geen nakomelingen krijgen, dus nee, joden stammen niet af van varkens en apen. 8)7

God zal hetzelfde doen met zogenaamde moslims:

The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) told us that the Hour will not begin until such transformation happens among this ummah too:

Among this ummah, people will be transformed into monkeys and pigs, swallowed up in the earth, and pelted with stones.” A man among the Muslims said, “O Messenger of Allaah, when will that be?” He said, “When singing-girls and musical instruments become widespread and wine is drunk.”
pi_108126153
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Het ontkennen dat lijfstraffen voor overspel Islamitisch zijn is hetzelfde als ontkennen dat varkensvlees en alcohol verboden zijn. :{

Als je jezelf serieus neemt kun je niet gaan shoppen in de Koran, je dient alles serieus te nemen. :{

:{²
Tja, moslims als Mutant denken dat wel te kunnen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:29:26 #279
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_108126853
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:37 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Ik ken je standpunten verder niet, maar blijkbaar weet je zelf al dat je iets doet waardoor je in de hel zult eindigen en hoef ik verder niks uit te leggen.

[..]

Ik ken geen één moslim die zichzelf gematigde moslim noemt, dat is meer een stempel dat nep-moslims van ongelovigen krijgen.
Ik heb nergens beweert dat ik in de hel zal belanden, ik stelde alleen vast dat ik niet zeker weet hoe God de mens zal beoordelen. Ik en BSB verschillen van mening over oa de doodstraf, en ik ga er niet van uit dat dit het gene is wat mij in de hel zal doen belanden.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
pi_108127344
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:29 schreef samvirus het volgende:
Ik heb nergens beweert dat ik in de hel zal belanden, ik stelde alleen vast dat ik niet zeker weet hoe God de mens zal beoordelen. Ik en BSB verschillen van mening over oa de doodstraf, en ik ga er niet van uit dat dit het gene is wat mij in de hel zal doen belanden.
Jij bent tegen de doodstraf? De doodstraf mag nooit toegepast worden of wel in sommige gevallen?
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:52:12 #281
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_108127769
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:41 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Jij bent tegen de doodstraf? De doodstraf mag nooit toegepast worden of wel in sommige gevallen?
Steniging wordt vaak gevolgd door de dood.
pi_108127994
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:52 schreef samvirus het volgende:
Steniging wordt vaak gevolgd door de dood.
Maar steniging is niet de enige manier waarop je iemand kunt executeren...je ontwijkt mijn vraag.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:14:48 #283
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_108128613
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:57 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Maar steniging is niet de enige manier waarop je iemand kunt executeren...je ontwijkt mijn vraag.
BansheeBoy zegt dat je niet mag shoppen uit de islam...
pi_108128925
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:14 schreef samvirus het volgende:

[..]

BansheeBoy zegt dat je niet mag shoppen uit de islam...
Dat klopt. Als je één vers uit de Koran verwerpt, dan ben je geen moslim meer.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:26:13 #285
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_108129013
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:23 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Dat klopt. Als je één vers uit de Koran verwerpt, dan ben je geen moslim meer.
Defineer shoppen
pi_108129344
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:26 schreef samvirus het volgende:
Defineer shoppen
Shoppen is bijvoorbeeld als je de Ramadan verwerpt omdat het jou niet goed uitkomt... als je niet meedoet met het vasten, dan ga ik je niet als kafir bestempelen, maar wel wanneer je gaat verkondigen dat Ramadan niet bij de Islam hoort, dus wanneer je haram halal maakt.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 22:09:38 #288
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_108130658
quote:
Dank je. Ik heb het gisteren in zijn geheel gezien. Ik heb erg genoten van de beste man. Ten alle tijden beleefd en een goed debator. Ebru Umar kwam daardoor nog meer als een huilie over. Prachtig. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_108130990
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Dank je. Ik heb het gisteren in zijn geheel gezien. Ik heb erg genoten van de beste man. Ten alle tijden beleefd en een goed debator. Ebru Umar kwam daardoor nog meer als een huilie over. Prachtig. :{

Heb het ook gisteren gezien. Ebru Umar gedroeg zich psychotisch en onbeschoft. Ehsan Jami werd ook te kakken gezet met zijn domme vraag. Het was vermakelijk om te zien hoe de beste man gehakt maakte van hen allemaal, terwijl hij in zijn eentje was en zij hem met z'n allen aanvielen.
pi_108131406
Wat een lompe debat. Die imam komt toch echt als winnaar uit _O_.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_108131634
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:26 schreef samvirus het volgende:

[..]

Defineer shoppen
Een collega van mij doet wel aan de ramadan en eet ook geen varkensvlees, maar drinkt van tijd tot tijd ook gezellig een biertje met ons mee. Ik denk dat ze dat met shoppen bedoelen.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 22:38:47 #292
13462 BansheeBoy
pi_108131807
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:18 schreef Billy-jazz het volgende:
Ehsan Jami werd ook te kakken gezet met zijn domme vraag.
De man denkt erg belangrijk te zijn. Laat hem in de waan zeg ik. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_108131885
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij doet erg zijn best.
pi_108131934
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef Nielsch het volgende:
Een collega van mij doet wel aan de ramadan en eet ook geen varkensvlees, maar drinkt van tijd tot tijd ook gezellig een biertje met ons mee. Ik denk dat ze dat met shoppen bedoelen.
Jouw collega is niet meteen een niet-moslim omdat ie alcohol drinkt, hij wordt wel een niet-moslim wanneer hij gaat verkondigen dat je alcohol mag drinken van de Islam. Hij is alleen een zondaar.

quote:
15s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

:D
pi_108132196
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:42 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Jouw collega is niet meteen een niet-moslim omdat ie alcohol drinkt, hij wordt wel een niet-moslim wanneer hij gaat verkondigen dat je alcohol mag drinken van de Islam. Hij is alleen een zondaar.

:D
Bewijs?

Korte link volstaat, geen lap tekst aub.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_108132304
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:28 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat een lompe debat. Die imam komt toch echt als winnaar uit _O_.
Kustaw was beter en veel scherper. Dibi was te onder de indruk van het feit dat hij naast een Islamgeleerde zat. Leek een knulletje van 12. En die Nederlandse presentator weet niet veel van Islam dat merkte je, en noch veel minder van Moslims en wat onder religieuze Moslims speelt.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_108132489
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:52 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Kustaw was beter en veel scherper. Dibi was te onder de indruk van het feit dat hij naast een Islamgeleerde zat. Leek een knulletje van 12. En die Nederlandse presentator weet niet veel van Islam dat merkte je, en noch veel minder van Moslims en wat onder religieuze Moslims speelt.
Tofik was een lachertje ja. Ik vond dat Kustaw geen goede vragen had en veel herhaalde. Maar goed, ik was graag naar het debat geweest :P.
pi_108132683
Kustaw wist immers al lang wat de imam (en co.) precies wel en niet willen. Slechts anderen waren semi-verbaasd dat hij steniging als God's wet ziet en afvalligheid bestraft met de dood. Dit kan je verwachten als je enige kennis van Moslims hebt. Kustaw zat zich meer te irriteren volgens mij aan de afentoe de dubbele taal van de imam. De klap op de vuurpijkl was een Iranees die even persoonlijk kwam melden dat de imam hem haat "omdat ik Perzier ben"... en toen een geforceerde stilte liet vallen en hem aankeek als hij hem ontmaskerd had :'( Al-Haddad geeft niet om nationalisme en het grappige was dat die Iranees echt overtuigd was dat hij even een punt had persoonlijk naar Haddad toe, terwijl de zaal er niet veel van begreep :+
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:04:24 #299
13462 BansheeBoy
pi_108132853
Ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte toen die jongen zijn zgn. 3 heldhaftige punten opsomde, waaronder dat hij een Iranees is. :')

Dat kon niemand schelen gelukkig. Het was zo laag en onnozel dat de imam er geen woordje aan vuil heeft gemaakt. :D

zaterdag 18 februari 2012 @ 23:05:51 #300
13462 BansheeBoy
pi_108132912
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:56 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Tofik was een lachertje ja. Ik vond dat Kustaw geen goede vragen had en veel herhaalde. Maar goed, ik was graag naar het debat geweest :P.
Kustaw is een slimme man, maar hij was alleen maar populair aan het doen. Dat werkt in zijn nadeel. :{

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')