Varkens weet ik niet, maar apen daar heeft hij op zich wel gelijk in. Toch vooruitstrevend, zo'n religekkie die de evolutietheorie erkent. Daar kunnen een hoop Christenen nog wat van leren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:32 schreef Mr.44 het volgende:
Joden stammen af van varkens en apen?
Nee. Een groep joden die in het verleden hebben geleefd zijn door God veranderd in apen en varkens omdat ze ongehoorzaam waren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:32 schreef Mr.44 het volgende:
Joden stammen af van varkens en apen?
Tja, moslims als Mutant denken dat wel te kunnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Het ontkennen dat lijfstraffen voor overspel Islamitisch zijn is hetzelfde als ontkennen dat varkensvlees en alcohol verboden zijn.
Als je jezelf serieus neemt kun je niet gaan shoppen in de Koran, je dient alles serieus te nemen.²
Ik heb nergens beweert dat ik in de hel zal belanden, ik stelde alleen vast dat ik niet zeker weet hoe God de mens zal beoordelen. Ik en BSB verschillen van mening over oa de doodstraf, en ik ga er niet van uit dat dit het gene is wat mij in de hel zal doen belanden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:37 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ik ken je standpunten verder niet, maar blijkbaar weet je zelf al dat je iets doet waardoor je in de hel zult eindigen en hoef ik verder niks uit te leggen.
[..]
Ik ken geen één moslim die zichzelf gematigde moslim noemt, dat is meer een stempel dat nep-moslims van ongelovigen krijgen.
Jij bent tegen de doodstraf? De doodstraf mag nooit toegepast worden of wel in sommige gevallen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:29 schreef samvirus het volgende:
Ik heb nergens beweert dat ik in de hel zal belanden, ik stelde alleen vast dat ik niet zeker weet hoe God de mens zal beoordelen. Ik en BSB verschillen van mening over oa de doodstraf, en ik ga er niet van uit dat dit het gene is wat mij in de hel zal doen belanden.
Steniging wordt vaak gevolgd door de dood.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:41 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Jij bent tegen de doodstraf? De doodstraf mag nooit toegepast worden of wel in sommige gevallen?
Maar steniging is niet de enige manier waarop je iemand kunt executeren...je ontwijkt mijn vraag.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:52 schreef samvirus het volgende:
Steniging wordt vaak gevolgd door de dood.
BansheeBoy zegt dat je niet mag shoppen uit de islam...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:57 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Maar steniging is niet de enige manier waarop je iemand kunt executeren...je ontwijkt mijn vraag.
Dat klopt. Als je één vers uit de Koran verwerpt, dan ben je geen moslim meer.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:14 schreef samvirus het volgende:
[..]
BansheeBoy zegt dat je niet mag shoppen uit de islam...
Defineer shoppenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:23 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Dat klopt. Als je één vers uit de Koran verwerpt, dan ben je geen moslim meer.
Shoppen is bijvoorbeeld als je de Ramadan verwerpt omdat het jou niet goed uitkomt... als je niet meedoet met het vasten, dan ga ik je niet als kafir bestempelen, maar wel wanneer je gaat verkondigen dat Ramadan niet bij de Islam hoort, dus wanneer je haram halal maakt.quote:
Dank je. Ik heb het gisteren in zijn geheel gezien. Ik heb erg genoten van de beste man. Ten alle tijden beleefd en een goed debator. Ebru Umar kwam daardoor nog meer als een huilie over. Prachtig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:05 schreef Billy-jazz het volgende:
Je kunt het debat hier terugkijken.
http://www.engagetv.com/webcast_De-Balie-debat-met-Al-Haddad
Heb het ook gisteren gezien. Ebru Umar gedroeg zich psychotisch en onbeschoft. Ehsan Jami werd ook te kakken gezet met zijn domme vraag. Het was vermakelijk om te zien hoe de beste man gehakt maakte van hen allemaal, terwijl hij in zijn eentje was en zij hem met z'n allen aanvielen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Dank je. Ik heb het gisteren in zijn geheel gezien. Ik heb erg genoten van de beste man. Ten alle tijden beleefd en een goed debator. Ebru Umar kwam daardoor nog meer als een huilie over. Prachtig.²
Een collega van mij doet wel aan de ramadan en eet ook geen varkensvlees, maar drinkt van tijd tot tijd ook gezellig een biertje met ons mee. Ik denk dat ze dat met shoppen bedoelen.quote:
De man denkt erg belangrijk te zijn. Laat hem in de waan zeg ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:18 schreef Billy-jazz het volgende:
Ehsan Jami werd ook te kakken gezet met zijn domme vraag.
Hij doet erg zijn best.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De man denkt erg belangrijk te zijn. Laat hem in de waan zeg ik.²
Jouw collega is niet meteen een niet-moslim omdat ie alcohol drinkt, hij wordt wel een niet-moslim wanneer hij gaat verkondigen dat je alcohol mag drinken van de Islam. Hij is alleen een zondaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef Nielsch het volgende:
Een collega van mij doet wel aan de ramadan en eet ook geen varkensvlees, maar drinkt van tijd tot tijd ook gezellig een biertje met ons mee. Ik denk dat ze dat met shoppen bedoelen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De man denkt erg belangrijk te zijn. Laat hem in de waan zeg ik.²
Bewijs?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:42 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Jouw collega is niet meteen een niet-moslim omdat ie alcohol drinkt, hij wordt wel een niet-moslim wanneer hij gaat verkondigen dat je alcohol mag drinken van de Islam. Hij is alleen een zondaar.
Kustaw was beter en veel scherper. Dibi was te onder de indruk van het feit dat hij naast een Islamgeleerde zat. Leek een knulletje van 12. En die Nederlandse presentator weet niet veel van Islam dat merkte je, en noch veel minder van Moslims en wat onder religieuze Moslims speelt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:28 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat een lompe debat. Die imam komt toch echt als winnaar uit.
Tofik was een lachertje ja. Ik vond dat Kustaw geen goede vragen had en veel herhaalde. Maar goed, ik was graag naar het debat geweestquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Kustaw was beter en veel scherper. Dibi was te onder de indruk van het feit dat hij naast een Islamgeleerde zat. Leek een knulletje van 12. En die Nederlandse presentator weet niet veel van Islam dat merkte je, en noch veel minder van Moslims en wat onder religieuze Moslims speelt.
Kustaw is een slimme man, maar hij was alleen maar populair aan het doen. Dat werkt in zijn nadeel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:56 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Tofik was een lachertje ja. Ik vond dat Kustaw geen goede vragen had en veel herhaalde. Maar goed, ik was graag naar het debat geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |