Je kunt vast 3 voorbeelden noemen? Meer mag ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:55 schreef Droomert het volgende:
Het is wel altijd leuk dat de vrouw van de hoogste Islamitische leiders zelf meestal geen hoofddoek dragen.
Assad, Mubarak, Hussein.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt vast 3 voorbeelden noemen? Meer mag ook.²
Die van Jordanie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt vast 3 voorbeelden noemen? Meer mag ook.²
"Islamitische" leiders.quote:
De geleerden zijn de Islamitische leiders van deze tijd. Er is weinig Islamitisch aan wat deze leiders uitdragen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:58 schreef Droomert het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/No_true_Scotsman
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:55 schreef Droomert het volgende:
Het is wel altijd leuk dat de vrouw van de hoogste Islamitische leiders zelf meestal geen hoofddoek dragen.
Die mensen zijn dus het bewijs dat de westerse normen en waarden best samen kunnen met de islam begrijp ik?quote:
Geleerd in sprookjes boeken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De geleerden zijn de Islamitische leiders van deze tijd. Er is weinig Islamitisch aan wat deze leiders uitdragen.²
Ik denk dat die leiders zelf nauwelijks er iets mee hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
[..]
Die mensen zijn dus het bewijs dat de westerse normen en waarden best samen kunnen met de islam begrijp ik?
Hoewel islamitisch wat betreft achtergrond, stonden en staan deze heren niet voor een puur islamitische staat. Ze gingen allen uit van een seculier regeringsvorm.quote:
Misschien moet je het "sprookjesboek" eens gaan lezen in plaats van doof, stom en blind door het leven te gaan, dan zou je weten dat deze drie die je hebt genoemd geen moslim meer zijn.quote:
quote:
Kan een seculiere leider geen islamiet zijn?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Drie seculiere leiders, goed gedaan.
Is redelijk paradoxaal ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan een seculiere leider geen islamiet zijn?
Toch wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is wat Jami zegt. Geen citaat van de man.
Volgens mij zijn er nogal wat politieke leiders her en der die zichzelf als islamiet beschouwen.quote:
Je gaat daarmee uit dat BSB een troll is. Echter BSB is gewoon een echte moslim. Jammer dat je dat niet onder ogen wilt zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:48 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb geen zin hierin, als de mensen nu eens niet BSB voeren en als BSB nou eens niet zo loopt te trollen dan hoef ik niets te wissen en krijgt er ook niemand een ban.
Ga toch weg zeg.
Dus iedereen die niet denkt als BSB is geen echte moslim, ik heb dan wat uit te leggen aan mijn familie...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je gaat daarmee uit dat BSB een troll is. Echter BSB is gewoon een echte moslim. Jammer dat je dat niet onder ogen wilt zien.
Er word de shariageleerde enkele malen gevraagd wat er met afvalligen moet gebeuren. Niet alleen door Jami in zeer gebrekkig engels en gehakkel, maar ook door een andere Iranier uit het publiek. Hij wordt aangespoord om zulke radicale uitspraken te doen. En ja, op die vraag zegt hij inderdaad dat afvalligen in shariastaten onder bepaalde omstandigheden gedood kunnen worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:32 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Toch wel.
Hier zegt de man zelf dat afvalligen in Islamitische landen de doodstraf verdienen.
http://www.at5.nl/artikelen/76479/al-haddad
Als je het filmpje even beluistert, kun je het zelf citeren.
Nee, je hebt meer uit te leggen aan God, 'gematigd moslimpje'.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:05 schreef samvirus het volgende:
Dus iedereen die niet denkt als BSB is geen echte moslim, ik heb dan wat uit te leggen aan mijn familie...
Alleen omdat ik een pacifist ben zal ik branden in de helquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:13 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Nee, je hebt meer uit te leggen aan God, 'gematigd moslimpje'.
Ik ken je standpunten verder niet, maar blijkbaar weet je zelf al dat je iets doet waardoor je in de hel zult eindigen en hoef ik verder niks uit te leggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:18 schreef samvirus het volgende:
Alleen omdat ik een pacifist ben zal ik branden in de hel![]()
Ik ken geen één moslim die zichzelf gematigde moslim noemt, dat is meer een stempel dat nep-moslims van ongelovigen krijgen.quote:Gematigd moslim gebruiken om iemands geloof te omschrijven![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |