abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108031862

(FOK!user, I'm gonna teach you how to live. I'm Barney, we met when I was walking out of your sisters bedroom. Lesson one: watch this awesome series! It will change your life. True story.)
/

How I Met Your Mother is een comedyserie die in Amerika op maandag wordt uitgezonden door CBS en in Nederland iedere werkdag door RTL 5. De serie gaat over Ted die in 2030 aan zijn kinderen vertelt hoe hij hun moeder heeft ontmoet. Die flashbacks beginnen in 2005, als beginnend architect Ted samenwoont met Marshall en bevriend is met diens vriendin Lily, womanizer Barney en nieuwsreporter Robin.

(Lesson two: get to know these people. They're awesome!)
/

Haaaaaave you met Ted? Ted Mosby, architect. Het centrale karakter van de serie. Hij is op zoek naar de liefde van zijn leven en acht zich klaar voor het huisje-boompje-beestje-verhaal. Ted denkt te veel na, verbetert constant anderen, is erg romantisch maar probeert ook alles te plannen. Hij krijgt een zoon en een dochter, maar wie de moeder is...

Suit up! It's Barney, wait for it, Stinson. Deze womanizer gaat de deur niet uit zonder pak. Verdient bakken met geld, maar waarmee, dat weet niemand. Heeft diverse date-theorieën ontwikkeld, maar weigert zich vooralsnog te settelen.

Robin Scherbatsky, Teds eerste love-interest in de serie. Ze lijkt perfect voor hem, maar al snel leren we dat ze niet de moeder is. Wel blijft ze hangen in New York en maakt ze al snel deel uit van de vriendengroep. Droomt van een carrière als topverslaggeefster, maar moet het vooralsnog doen met een baantje als presentatrice van een ochtendshow.

Marshall Eriksen. Ook wel bekend als 'the kid'. Laat je niet vastlullen door deze oud-student Rechten, want dan ben je 'lawyered'. Na financiële problemen en het wegzetten van enkele principes werkt hij nu voor Goliath National Bank, hetzelfde bedrijf als waar Barney werkt. Is al sinds zijn studietijd hartstikke gek op Lily, zijn vrouw.

Lily Aldrin, vrouw van Marshall. Ze werkt als lerares op een basisschool en deinst er ook niet voor terug om haar vrienden, en met name Ted, soms de les te lezen. Maar Lily bedoelt het altijd goed. Ook al lopen dingen daardoor soms niet zoals ze zouden moeten...

(Lesson three: check out these links. They're legendary!)
/

TV.com
Engelse Wikipedia
IMDb.com
CBS site met Barneys blog
How I Met Your Mother Blog
Nederlands How I Met Your Mother Blog
How I Met Your Mother seizoen één op dvd

[me=Vorige] topics *[/me]
How I Met Your Mother
How I Met Your Mother VS#2 This topic is gonna be legendary!
How I Met Your Mother VS#3 | Suit up for this new topic!
How I Met Your Mother VS#4 | 25 september , WAIT FOR IT!
How I Met Your Mother VS#5 - Happy slapsgiving
How I Met Your Mother VS#6 - Wait for it, true story ;(
How I Met Your Mother VS#7 | Happy Not A Father's Day
How I Met Your Mother (VS) #8 - Wait for it...
How I Met Your Mother (VS) #9 - Waiting for the goat
How I Met Your Mother VS#10: My life would never be the same
How I Met Your Mother VS#11: Season five, waiting for it...
How I Met Your Mother VS#12: What up?
How I Met Your Mother VS#13 :Legendary!
How I Met Your Mother VS#14: How to pick a tie...
How I Met Your Mother VS#15: Double dates.....
How I Met Your Mother VS#16: TANTRUM!
How I Met Your Mother VS#17: It... is... ON!
How I Met Your Mother VS#18: Girls Vs. Suits
How I Met Your Mother VS#19: The naked man is back
Hoiw I Met Your Mother VS#20: Ik ken 't hele programma niet

De OP is hier te vinden!

Laatste post:
Iets over dronken, geilheid en eenzaamheid
  donderdag 16 februari 2012 @ 00:15:35 #2
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_108032667
De nieuwe aflevering was mooi ja, vraag me wel af waar dat met Ted en Robin weer naartoe gaat, sowieso aangezien ze 'aunt Robin' is.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_108032745
Drunk train. :D Vermakelijke ep.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_108033055
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 00:15 schreef MacorgaZ het volgende:
De nieuwe aflevering was mooi ja, vraag me wel af waar dat met Ted en Robin weer naartoe gaat, sowieso aangezien ze 'aunt Robin' is.
En al helemaal aangezien Ted twee kinderen krijgt en Robin nooit kinderen wil/uberhaupt geen kinderen kan krijgen.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  donderdag 16 februari 2012 @ 00:32:03 #5
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_108033085
Ze willen Ted gewoon definitief laten afrekenen met z'n gevoelens voor Robin, zodat hij eindelijk helemaal klaar is voor een nieuwe liefde Zoals die Victoria al zei aan het begin van het seizoen
  donderdag 16 februari 2012 @ 00:39:10 #6
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_108033221
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 00:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ze willen Ted gewoon definitief laten afrekenen met z'n gevoelens voor Robin, zodat hij eindelijk helemaal klaar is voor een nieuwe liefde Zoals die Victoria al zei aan het begin van het seizoen
Ik denk dat je doorgaat voor de koelkast. :Y
pi_108034460
Toetertjes!
pi_108042547
Dit topic. :')

Was een leuke episode trouwens
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108043117
Hey, een nieuw HIMYM-topic! B-)

Oh... :|W
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_108043517
Die schrijvers weten ook niet wat ze willen zeg. Toen Robin erachter kwam dat ze geen kinderen kon kregen besloot ze later toch dat ze wel dolgraag kinderen ooit wil op een andere manier. En dan zegt ze tegen Kevin dat ze nooit kinderen wil. Klopt weer niets van
pi_108043557
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef Rick_Castle het volgende:
Die schrijvers weten ook niet wat ze willen zeg. Toen Robin erachter kwam dat ze geen kinderen kon kregen besloot ze later toch dat ze wel dolgraag kinderen ooit wil op een andere manier. En dan zegt ze tegen Kevin dat ze nooit kinderen wil. Klopt weer niets van
Dit is het probleem met de mensen in het HIMYM topic. Mensen veranderen. Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:04:52 #12
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108043982
quote:
Helaas, je zit mis. Ze heeft nooit gezegd toch kinderen te willen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108044511
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dit is het probleem met de mensen in het HIMYM topic. Mensen veranderen. Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.
Verandering kan zowel positief als negatief zijn.
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:36:15 #14
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108044894
quote:
Ook al zijn de grapjes de laatste tijd wat minder, het verhaal klopt nog steeds. Ze heeft niet gezegd dat ze op een andere manier kinderen wil.

quote:
Continuity

The season 3 episode "Little Boys" established Robin's dislike for kids and that she would eventually make peace with children via Ted's kids.[4] Subsequently, the season 4 episode "Not a Father's Day" established that Robin was starting to change her mind about kids and starting a family, as she was confused on what to do with her life.
http://en.wikipedia.org/wiki/Symphony_of_Illumination
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 16 februari 2012 @ 16:00:35 #15
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_108047212
Wtf, ik kan me herinneren dat ik tijdens het kijken van de episode rond minuut 14 opeens een gezicht zag lachen bij een Robin-Kumar-scene via een spiegel ofzo, alsof het iemand op de set was tijdens het filmen en het niet goed weggeknipt was, maar nu kan ik het niet terugvinden... Ik word gek :X :+
pi_108075523
Dat met die drunk train was ouderwets HIMYM. Die soap verhaallijn met Robin kan me een beetje gestolen worden en Marshall en Lily waren zoals altijd stabiel irritant.
Amen.
pi_108075666
Robin's drama was enorm voorspelbaar en ik ben het zó zat van Ted en zijn liefde voor Robin.
Verder vond ik het wel een aflevering wat oke is. Beter dan de vorige (misschien omdat ik de vader van Lilly niet zag _O_ ) en the drunk train was ook leuk..
"YOU THINK YOU ARE BETTER THAN ME?! :( "
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_108075800
Ik vraag me af hoe Ted's kinderen reageren op de bekentenis van hun vader dat hij acht jaar lang verliefd is geweest op "Aunt Robin"
pi_108075918
Maar wel ok dat die psychiater weg is. Vond hem weinig interessant.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_108076597
Ted weer met Robin :') En nu moeten die schrijvers ervoor zorgen dat binnen 10(?) afleveringen uiteindelijk Barney en Robin weer samenkomen?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:22:29 #21
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_108076874
Ze hadden Robin gewoon nooit Aunt Robin moeten noemen. Dat ene detail zorgt ervoor dat iedereen weet dat deze verhaallijn een bepaald einde heeft.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vraag me af hoe Ted's kinderen reageren op de bekentenis van hun vader dat hij acht jaar lang verliefd is geweest op "Aunt Robin"
Bekentis? Hij zegt de hele tijd door dat 'ie met haar aan het daten was. Het is niet ineens een bekentis die uit de lucht komt vallen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_108078787
Wel een stuk beter dan de laatste tig afleveringen.
Ted en Barney samen waren leuk.

Robin is vermoeiend. Marshall en Lily moeten hun eigen spin off krijgen zodat ze uit deze series geschreven kunnen worden.
pi_108089860
Lily moet gewoon sterven bij de bevalling van haar kind. Heb me nooit echt geërgerd aan haar, alleen is het dit seizoen wel dramatisch. Marshall trekt ze daar ook door mee want voor als nog is Marshall vaak ook geniaal.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 19:25:30 #24
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_108091250
Dat zou wel érg dramatisch zijn :') _O-
pi_108097665
Mooie bijna ouderwetse aflevering. Vooral dat stuk op het eind dat Ted alleen in de trein zit met alleen de voice over nog, deden ze vroeger vaker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')