En al helemaal aangezien Ted twee kinderen krijgt en Robin nooit kinderen wil/uberhaupt geen kinderen kan krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:15 schreef MacorgaZ het volgende:
De nieuwe aflevering was mooi ja, vraag me wel af waar dat met Ted en Robin weer naartoe gaat, sowieso aangezien ze 'aunt Robin' is.
Ik denk dat je doorgaat voor de koelkast.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ze willen Ted gewoon definitief laten afrekenen met z'n gevoelens voor Robin, zodat hij eindelijk helemaal klaar is voor een nieuwe liefde Zoals die Victoria al zei aan het begin van het seizoen
Dit is het probleem met de mensen in het HIMYM topic. Mensen veranderen. Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef Rick_Castle het volgende:
Die schrijvers weten ook niet wat ze willen zeg. Toen Robin erachter kwam dat ze geen kinderen kon kregen besloot ze later toch dat ze wel dolgraag kinderen ooit wil op een andere manier. En dan zegt ze tegen Kevin dat ze nooit kinderen wil. Klopt weer niets van
Helaas, je zit mis. Ze heeft nooit gezegd toch kinderen te willen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef Rick_Castle het volgende:
Die schrijvers weten ook niet wat ze willen zeg. Toen Robin erachter kwam dat ze geen kinderen kon kregen besloot ze later toch dat ze wel dolgraag kinderen ooit wil op een andere manier. En dan zegt ze tegen Kevin dat ze nooit kinderen wil. Klopt weer niets van
Verandering kan zowel positief als negatief zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is het probleem met de mensen in het HIMYM topic. Mensen veranderen. Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.
Ook al zijn de grapjes de laatste tijd wat minder, het verhaal klopt nog steeds. Ze heeft niet gezegd dat ze op een andere manier kinderen wil.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef Rick_Castle het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Symphony_of_Illuminationquote:Continuity
The season 3 episode "Little Boys" established Robin's dislike for kids and that she would eventually make peace with children via Ted's kids.[4] Subsequently, the season 4 episode "Not a Father's Day" established that Robin was starting to change her mind about kids and starting a family, as she was confused on what to do with her life.
Bekentis? Hij zegt de hele tijd door dat 'ie met haar aan het daten was. Het is niet ineens een bekentis die uit de lucht komt vallen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vraag me af hoe Ted's kinderen reageren op de bekentenis van hun vader dat hij acht jaar lang verliefd is geweest op "Aunt Robin"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |