Whut? Ik heb zaterdag staan.. Nou ja, maakt ook niet uit verderquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euh, niet, want het is zondagmaar dan, tja, hele dag wel..
Ben toch al 22 keer jarig geweest op de 19e, dus ben er vrij zeker vanquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut? Ik heb zaterdag staan.. Nou ja, maakt ook niet uit verder
Dank!quote:
Volgens Thijs staat het ook gewoon op de zondagquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ben toch al 22 keer jarig geweest op de 19e, dus ben er vrij zeker van
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens Thijs staat het ook gewoon op de zondagVerkeerd onthouden dus gewoon..
Jep!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Klungelen met Facebook tijdens voetjebal levert meteen een leuke popkoor haarlem pagina op
Bijna jarig Lie?
Hehe. Zondags komen we niet ´s ochtendsquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar goed, maakt dus niet zoveel uit. Komen zelfs 's ochtends al twee (nouja, met baby 3).
Voor een cadeautje? Je mag creatief zijnquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hehe. Zondags komen we niet ´s ochtends![]()
Ergens begin van de middag denk ik
![]()
Hebt u nog wensen of mag ik creatief zijn??
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Voor een cadeautje? Je mag creatief zijnik heb alleen m'n zus een suggestie gestuurd en verder niets gevraagd dit jaar, heb echt geen idee
Ach, nu je afspraak niet doorgaat heb je tijd genoeg!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ohjee..
Dan heb ik wat te doen zaterdag
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ach, nu je afspraak niet doorgaat heb je tijd genoeg!
De bitterballen, g, daar willen we meer over horen..quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef golfer het volgende:
Return van deze CL-wedstrijd kan wel schriftelijk worden afgedaan.
Hopelijk kiest de NOS returns uit die er nog wel toe doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef golfer het volgende:
Return van deze CL-wedstrijd kan wel schriftelijk worden afgedaan.
Heel erg lekker.quote:
Ze hebben bij jullie in de buurt ook een vestiging:quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben bij jullie in de buurt ook een vestiging:
http://www.ruig.nl/index.(...)ntact_id=3&Itemid=28
we nemen ze wel mee naar Wierden zondagquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nog een doosje van Dobben bitterballen in de diepvries, maar er zit denk ik al twee jaar geen vet in de frituurpan
En dan bewaar je ze tot ik weer eens langskom?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
we nemen ze wel mee naar Wierden zondag
Die kans lijkt me kleinquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
En dan bewaar je ze tot ik weer eens langskom?
Zal ik doen, help je me even herinneren als ik er ben?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan zeg maartegen de bitterballen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zal ik doen, help je me even herinneren als ik er ben?
We gaan het zo bekijken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef borisz het volgende:
Masterchef was weer leuk. Dit keer koken in een sterrenrestaurant in Cumbria.
Hier ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben bij jullie in de buurt ook een vestiging:
http://www.ruig.nl/index.(...)ntact_id=3&Itemid=28
Echt, afgezien van alle andere lekkernijen die Ruig & zn hebben zijn die bitterballen van eend geniaal lekker en ze hebben ze ook gemaakt van ree.quote:
Ik zal eerst een frituurpan moeten schoonmaken. Daar zit al jaren niks meer inquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Echt, afgezien van alle andere lekkernijen die Ruig & zn hebben zijn die bitterballen van eend geniaal lekker en ze hebben ze ook gemaakt van ree.
Of gewoon ook een nieuwe kopen voor een paar tientjes. Scheelt weer schoonmaken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal eerst een frituurpan moeten schoonmaken. Daar zit al jaren niks meer inMaar ik ga het binnenkort wel eens proberen
Ik ken die goede voornemensquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Hele leuke gezellige dag gehad. Spreek veels te weinig met die vriendin af eigenlijk, daar willen we vanaf nu verandering inbrengen
.
au! Trusten!quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:47 schreef Bluezz het volgende:
En ik ga naar bed! 06.45 uur : TUUT TUUT TUUT TUUT TUUT
Wat is teri?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:55 schreef golfer het volgende:
Zo fout, maar zo lekker om nog even te snoepen: sambal goreng teri.
Ansjovis in dit geval:quote:
kan het me voorstellen dat dat een behoorlijk uitgesproken smaak en geur heeft! Vind gemalen ansjovis (in sauzen bv) lekker maar zo heel niet echt...quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:02 schreef golfer het volgende:
En B. ging al bijna over haar nek toen ik de verpakking open deed. Alleen die hele sterke geur al.
Heel krokant gebakken/gefrituurd is dit, maar inderdaad heeft het een uitgesproken smaak en vooral geur.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:04 schreef FutureFairytale het volgende:
kan het me voorstellen dat dat een behoorlijk uitgesproken smaak en geur heeft! Vind gemalen ansjovis (in sauzen bv) lekker maar zo heel niet echt...
Je bent popiquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo... 18 mailtjes en 3 voicemailberichten vandaag.
Aantal mails beantwoord, morgen de rest
Mweh.. Ik vind het wat muf of zo, was er niet echt kapot van..quote:Op donderdag 16 februari 2012 07:05 schreef Bluezz het volgende:
Hoe vind je het gewelde havermoutontbijtje Lie?
Ik doe er steeds 3 gedr. abrikoosjes in stukjes bij, maar vind dat toch niet zo bie... mss toch maar weglaten, maar wat doe ik dan weer met de rest van de zak
Da's ook een alternatief jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Of gewoon ook een nieuwe kopen voor een paar tientjes. Scheelt weer schoonmaken.
Hier 2u15 NA drie alarmbellenquote:Op donderdag 16 februari 2012 07:02 schreef Bluezz het volgende:
Zo, een minuut voor de wekker wakker
Thanks!quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Gefeliciteerd, SarabiMaak er een leuke dag van.
Van harte en een mooie dag en leuke kadootjes , Sarabiquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:40 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt vast al een streepje voor op dat gesprek omdat het je verjaardag is, Sara
Vergeet dat nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:46 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Bedankt voor de felicitatieswensen, FFT was zelfs de allereerste vannacht
Nu brownies maken voor het bezoek van vandaag.
Westelijke Sahara schijnt dunbevolkt te zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:16 schreef Sarabi het volgende:
Strakjes voor het eerst in lange tijd weer buiten hardlopen, heb alleen nog niet echt een goede route gevonden (kom het liefst niet zoveel mensen tegen).
Twee stukkiesquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:56 schreef freecell het volgende:
SteerZolang het niet 2 hele waren
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Westelijke Sahara schijnt dunbevolkt te zijn.
Vooral de CDA'ers en PVV'ersquote:
Knap, ik ben inmiddels definitief afgehaakt geloof ik. Volg de kranten en zie een vandaag meestal wel, dan heb ik er al meer dan genoeg van. P&W sla ik inmiddels direct over als er weer politieke thema's aan de orde zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar goed ik blijf de politiek nog wel leuk vinden. Vooral nu ik iets meer betrokken ben bij het lokale is dat toch wel leuk om te volgen
.
Das aardig van jequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:04 schreef golfer het volgende:
Ik offer mijn dagelijkse dutje maar een keer op om een voetbal-wedstrijdje op TV te bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |