Thunderbird.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Thunderbird meldt zulks al minstens 450 jaar.
Dát is pas fantastisch.
Werkt prima hier, zo vergeet ik al 450 jaar geen bijlagen meer toe te voegen aan mijn werkmails.quote:
In ieder geval niet met de zin "Ik heb een bijlage toegevoegd".quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:15 schreef Bart het volgende:
Werkt het ook met het woord 'bijlage'? Ik mail niet zo veel in het Engels.
Jammerquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
In ieder geval niet met de zin "Ik heb een bijlage toegevoegd".
Mods die anderen geen alternatieve mailclients gunnen en dus niet onpartijdig kunnen zijn....quote:
Dat ja. Hoezo, nieuw?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Thunderbird meldt zulks al minstens 450 jaar.
Dát is pas fantastisch.
Plus, interessant voor Bart ookquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Plus, interessant voor Bart ook, het werkt ook met het woord "bijlage".
http://webmail.mozdev.org/quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:48 schreef Bart het volgende:
.
Maar ik doe niet aan programma's voor mail, alles is web-based.
Jij gebruikt dan ook geen spellingscontrole, neem ik aan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:16 schreef DroogDok het volgende:
Dus gmail "leest" je berichten voor je ze verstuurt? Weet niet of ik daar blij van word.
Ja joh, als je het woord 'bom' in combinatie met 'allah' mailt dan bellen ze de pliesie!quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:16 schreef DroogDok het volgende:
Dus gmail "leest" je berichten voor je ze verstuurt? Weet niet of ik daar blij van word.
"En nog een keer de mail, dit keer mét bijlage."quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:25 schreef Karina het volgende:
Dat moeten ze in outlook ook integreren, hoe vaak ik op mijn werk mailtjes heb gestuurd zonder attachment terwijl die er WEL bij had moeten zitten
Precies dat zinnetje inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"En nog een keer de mail, dit keer mét bijlage."
Meest verstuurde mailtje OOIT.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"En nog een keer de mail, dit keer mét bijlage."
Dat doen ze toch wel. Nu alleen merk jij zelf er voordelen aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:16 schreef DroogDok het volgende:
Ja want de werknemers lezen ook echt elk bericht van je doorquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:16 schreef DroogDok het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |