Rijst met zuurkool? Dat is weer iets totaal nieuws voor mij.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik eet vandaag rijst met zuurkool, stukjes gerookte kip en rookworst.
Weleens rauwe zuurkool met appel en rozijn gegeten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rijst met zuurkool? Dat is weer iets totaal nieuws voor mij.
Zaten ook stukjes gekookte aardappel tussen de zuurkoolquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rijst met zuurkool? Dat is weer iets totaal nieuws voor mij.
He morgen sekstalk via de mic?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zaten ook stukjes gekookte aardappel tussen de zuurkool. Lekker hoor! Licht tintje van kruidnagel erbij
.
lekker planken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:49 schreef Chocolatebear het volgende:
All them pretty hipster girls.But they booty so flat.
Ik kan je profiel pic niet groter maken?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:07 schreef Gridlok het volgende:
Sjoco check men facebook pic, mijn ultieme swag pic.
klopt, profile folder is locked voor iedereen behalve mij h3h3h3h3quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan je profiel pic niet groter maken?
Ik zou je gewoon zonder enige gêne neuken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:07 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou je gewoon zonder enige gêne neuken.
Nieteens even hier met de rest van ons delenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:07 schreef Gridlok het volgende:
Haha, de boys uit tilburg?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:32 schreef aight1 het volgende:
haha grid wij hebben veel mutual mutual friends
Haha nee uit Eindhoven volgens mij, zelfs iemand uit Schijndel wowo. 1 meisje dat bij mij op school zat, verder ken ik niemand ervanquote:
PM me eens wiequote:Op woensdag 15 februari 2012 18:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha nee uit Eindhoven volgens mij, zelfs iemand uit Schijndel wowo. 1 meisje dat bij mij op school zat, verder ken ik niemand ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |