abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108004015

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

Hier vind je de OP.

Quote van de week:

quote:
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108004039
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:18 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Over welke talenten zou dit gaan?
Ik dacht dat je maar een bepaald aantal huurspelers van 1 club mocht huren? Of zouden er een paar getransfereerd worden naar Kralingen?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108004047
Ik dank U vriendelijk.
pi_108004054
Manu, Kongolo, Steenvoorden, V Huigevoort, Vilhena, ongeveer de jongens die mee naar Marbella waren, maar nog wat mensen voor hun in de pikorde hebben?
pi_108004089
Het verschil tussen de eredivisie en de jupiler league is te groot.
Een A1-talent bij Feyenoord van 16,17 moet eigenlijk al dat niveau voorbij zijn.
-
pi_108004137
In de VI is Johnny van Burgerking geinterviewd door Stef de Bont:

'Ik ben klaar met nederland en alle criticasters'

'Bij Feijenoord kreeg ik niet genoeg tijd om me te bewijzen'

'Hier in Indonesië zijn ze echt lief, Dat is meteen het grootste verschil met Nederland'
pi_108004169
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:

'Hier in Indonesië zijn ze echt lief, Dat is meteen het grootste verschil met Nederland'
Het is een mietje dus.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108004235
quote:

Heeft ie natuurlijk wel gelijk in, als hij een paar wedstrijden meer de kans had gekregen had hij zich echt kunnen ontwikkelen tot een vaste kracht in ons elftal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Verwijderd *
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:37:45 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108004280
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:32 schreef Ritmo het volgende:
Een A1-talent bij Feyenoord van 16,17 moet eigenlijk al dat niveau voorbij zijn.
Niet mee eens. In de jeugdelftallen speel je altijd tegen leeftijdgenoten. In de JL leer je hoe het is om tegen spelers te spelen die fysiek sterker zijn, meer ervaring hebben en op basis van inzet een wedstrijd kunnen winnen. Dat heb je in de jeugdelftallen veel minder denk ik.
2000 light years from home
pi_108004283
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:32 schreef Ritmo het volgende:
Dat geldt natuurlijk niet voor elk talent uit de A. Tevens is het helemaal niet zo verkeerd voor die gasten om eens een jaartje te voetballen in een competitie waar ze tegenover kerels staan ipv leeftijdsgenoten.

Voor een exceptioneel talent zou de stap Excelsior helemaal niet nodig hoeven zijn natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108004290
quote:

In Indonesië hakken ze nog handen van dieven af, en worden verkrachte vrouwen gestenigd.
Lief daar hoor O+
-
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:38:59 #12
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108004315
",,Feit is gewoon dat ik afgetraind ben. Mido en Van der Meyde als voorbeelden? Die jongens waren bij hun start niet fit en dat ben ik wel. "
pi_108004324
Hij is trouwens toch naar Belgie verkast nu ofzo?
* Verwijderd *
pi_108004333
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Niet mee eens. In de jeugdelftallen speel je altijd tegen leeftijdgenoten. In de JL leer je hoe het is om tegen spelers te spelen die fysiek sterker zijn, meer ervaring hebben en op basis van inzet een wedstrijd kunnen winnen. Dat heb je in de jeugdelftallen veel minder denk ik.
Fysiek is het enige voordeel ten opzichte van de jeugdcompetities ja. Maar intussen stagneer je wel op alle andere gebieden. Je kunt nog beter tegen Ajax A1 spelen dan tegen MVV.
-
pi_108004357
Geniaal man, die Van Beukering.

Weet nog wel zijn eerste interview bij Rijnmond nadat hij gedebuteerd had. Vroegen ze of hij verbaasd was dat zowat de Kuip werd afgebroken toen hij erin kwam, terwijl dat natuurlijk pure sarcasme was.

Hij verklaarde van niet, want de supporters in de Kuip kwamen ook allemaal uit achterstandswijken net als hem. Dus dat schept een band. _O- Ik heb toen echt even de auto langs de kant moeten zetten omdat ik niet meer bijkwam van het lachen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:41:07 #16
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108004383
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb toen echt even de auto langs de kant moeten zetten omdat ik niet meer bijkwam van het lachen.
Geloof ik niet.
pi_108004391
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat geldt natuurlijk niet voor elk talent uit de A. Tevens is het helemaal niet zo verkeerd voor die gasten om eens een jaartje te voetballen in een competitie waar ze tegenover kerels staan ipv leeftijdsgenoten.
Dat kun je beter doen in de eredivisie. ;) Daar speel je ook tegen echte kerels, maar dan nog met enig niveau.
quote:
Voor een exceptioneel talent zou de stap Excelsior helemaal niet nodig hoeven zijn natuurlijk.
Klopt, maar degene die daar net onder zitten die moeten heel snel naar het niveau van de Nederlandse (sub)top. En dat kan alleen als je in de eredivisie speelt.
-
pi_108004402
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Geloof ik niet.
Klopt, dat gedeelte was wat gechargeerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108004403
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
Geniaal man, die Van Beukering.

Weet nog wel zijn eerste interview bij Rijnmond nadat hij gedebuteerd had. Vroegen ze of hij verbaasd was dat zowat de Kuip werd afgebroken toen hij erin kwam, terwijl dat natuurlijk pure sarcasme was.

Hij verklaarde van niet, want de supporters in de Kuip kwamen ook allemaal uit achterstandswijken net als hem. Dus dat schept een band. _O- Ik heb toen echt even de auto langs de kant moeten zetten omdat ik niet meer bijkwam van het lachen.
Beetje van het kaliber Ed de Goey die serieus ingaat op z'n cd-collectie bestaande uit 12 cd's van mainstream artiesten. _O-
pi_108004436
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:41 schreef Ritmo het volgende:
En dat kan alleen als je in de eredivisie speelt.
Klopt, vraag maar aan Mertens of Strootman.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108004472
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Boerrigter, al is die nu helemaal verpest door Ajax
* Verwijderd *
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:44:10 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108004481
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Fysiek is het enige voordeel ten opzichte van de jeugdcompetities ja. Maar intussen stagneer je wel op alle andere gebieden. Je kunt nog beter tegen Ajax A1 spelen dan tegen MVV.
Ach een Mertens, Chadli en Strootman heeft het ook niet veel slechts gedaan voor hun ontwikkeling.
Ik vind dat je overdrijft, natuurlijk leer je meer in de Eredivisie en tref je een veelvoud aan talentvolle voetballers aan, maar in de JL kunnen jonge talenten van 16-18 echt meer opsteken als van een potje op Varkenoord op de maandagavond.
pi_108004489
quote:

[..]

Boerrigter, Assaidi... Zo'n beetje alle smaakmakers van de eredivisie ;)
pi_108004494
quote:

[..]

Het is meer dat die er op tijd uitgeplukt zijn daar, voordat ze gingen stagneren. Strootman na een half jaartje zelfs.. Hun echte ontwikkeling kwam pas toen ze in de eredivisie kwamen. Maar eigenlijk hoorden ze daar toen al niet meer thuis.
-
pi_108004565
Overigens zullen er best wel uitzonderingen zijn. Maar over het algemeen gezien is het toch 10 keer beter om je bij Excelsior in de eredivisie te ontwikkelen dan bij Excelsior in de eerste divisie.
-
pi_108004568
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:44 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ach een Mertens, Chadli en Strootman heeft het ook niet veel slechts gedaan voor hun ontwikkeling.
Ik vind dat je overdrijft, natuurlijk leer je meer in de Eredivisie en tref je een veelvoud aan talentvolle voetballers aan, maar in de JL kunnen jonge talenten van 16-18 echt meer opsteken als van een potje op Varkenoord op de maandagavond.
Precies. In de JL kunnen dergelijke spelers zich ook prima ontwikkelen. En je kan er op die manier ook weer voor zorgen dat Excelsior snel terugkomt in de eredivisie. Win-win dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108004570
Het ligt natuurlijk ook aan de voetballers zelf. Sommige zullen meer gebaat zijn door enkel jeugdelftallen e.d. te doorlopen, terwijl andere juist een periode in de JL nodig hebben. Er is geen 1 beste oplossing voor elk talent.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_108004761
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:46 schreef Steven184 het volgende:
Het ligt natuurlijk ook aan de voetballers zelf. Sommige zullen meer gebaat zijn door enkel jeugdelftallen e.d. te doorlopen, terwijl andere juist een periode in de JL nodig hebben. Er is geen 1 beste oplossing voor elk talent.
Precies. Slotje op deze discussie. Over naar de Schaken v.s. Cabral-discussie. ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 13:52:16 ]
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:52:26 #29
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108004787
Ik betwijfel of het niveau in de JL zo laag ligt hoor. Er zitten best wel aardige teams tussen, zoals Eindhoven/Zwolle/Sparta en vorig jaar nog RKC. Echte teams. De doorloop in jeugdelftallen is altijd vrij groot waardoor er zelden een echt team staat. Ik denk dat een talent van <20 jaar echt wel een hoop kan leren in de JL.
pi_108004801
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:46 schreef Steven184 het volgende:
Klopt, maar het gaat nu om het verschil tussen eerste divisie en eredivisie. ;)
-
pi_108004815
Plus dat ze dan meer het spel van Feyenoord spelen. Dus aanvallender.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:56:06 #32
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108004914
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:53 schreef Muto het volgende:
Plus dat ze dan meer het spel van Feyenoord spelen. Dus aanvallender.
Dat ook inderdaad. Ik vraag me af hoe leerzaam het bijv. is voor een spits om elke wedstrijd 3 ballen te krijgen en 30% balbezit te hebben. Voor spelers als Schenkeveld is het wel ideaal natuurlijk, elke wedstrijd vol aan de bak.
pi_108004925
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:52 schreef Merkie het volgende:
Ik betwijfel of het niveau in de JL zo laag ligt hoor. Er zitten best wel aardige teams tussen, zoals Eindhoven/Zwolle/Sparta en vorig jaar nog RKC. Echte teams. De doorloop in jeugdelftallen is altijd vrij groot waardoor er zelden een echt team staat. Ik denk dat een talent van <20 jaar echt wel een hoop kan leren in de JL.
Uiteraard zitten er aardige teams tussen, maar tegen Ajax, Feyenoord, Twente en AZ is toch tig keer beter dan tegen Zwolle of Sparta?

Overigens zal een gemiddeld talent nog best wat kunnen leren daar, maar 'gemiddelde talenten' zijn eigenlijk al niet interessant meer voor Feyenoord. Alleen de Nederlandse top qua talenten komt in aanmerking voor een kans bij het eerste. En die zijn op hun 17e eigenlijk al op vele vlakken het niveau Zwolle en Sparta voorbij. Die zullen zich idd nog fysiek moeten ontwikkelen, maar dat kan dan beter in de eredivisie.
-
pi_108004995
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:56 schreef Merkie het volgende:
Voor spelers als Schenkeveld is het wel ideaal natuurlijk, elke wedstrijd vol aan de bak.
En dat zijn ook de spelers die voor ons interessant zijn. Als hij echter nu naar de eerste divisie terug werd gezet, dan was het niveauverschil met terug naar het eerste van Feyenoord echt te groot geweest. Dan krijg je in een keer Luuk de Jong etc. voor je neus.
-
pi_108005007
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Uiteraard zitten er aardige teams tussen, maar tegen Ajax, Feyenoord, Twente en AZ is toch tig keer beter dan tegen Zwolle of Sparta?

Overigens zal een gemiddeld talent nog best wat kunnen leren daar, maar 'gemiddelde talenten' zijn eigenlijk al niet interessant meer voor Feyenoord. Alleen de Nederlandse top qua talenten komt in aanmerking voor een kans bij het eerste. En die zijn op hun 17e eigenlijk al op vele vlakken het niveau Zwolle en Sparta voorbij. Die zullen zich idd nog fysiek moeten ontwikkelen, maar dat kan dan beter in de eredivisie.
Daarom is het ook van groot belang dat zo'n Excelsior in de Eredivisie blijft. Een uitstekende club om je talenten aan het niveau te laten ruiken.
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 13:58:57 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_108005008
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:41 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Beetje van het kaliber Ed de Goey die serieus ingaat op z'n cd-collectie bestaande uit 12 cd's van mainstream artiesten. _O-
Niet zo laatdunkend hè! Edje zit hartstikke scherp in het interview.

Rot: "Dat is geen platenkást, dat is een platenpááltje."
Ed: "Ja 't is een klein paaltje. Het is ook niet echt platen, het zijn cd's."

Steek die maar in je zak Rot!!!! 8-)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_108005011
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En dat zijn ook de spelers die voor ons interessant zijn.
Alsof een Manu/Achahbar niet interessant is.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_108005045
En ik vind dat je niet elke speler naar Excelsior moet sturen. Misschien moet je er aan denken om sommige spelers naar NEC oid te sturen. Toch weer een stapje hoger.
pi_108005050
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Daarom is het ook van groot belang dat zo'n Excelsior in de Eredivisie blijft. Een uitstekende club om je talenten aan het niveau te laten ruiken.
Dat is mijn punt ja. Maar kom op: top eerste divisie naar middenmoot eredivisie kan nog wel, maar top eerste divisie naar top eredivisie?
-
pi_108005074
gefeliciteerd Helpmefok! :*
~ Bonito La Risa ~
pi_108005131
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:00 schreef Muto het volgende:
En ik vind dat je niet elke speler naar Excelsior moet sturen. Misschien moet je er aan denken om sommige spelers naar NEC oid te sturen. Toch weer een stapje hoger.
Vooral individueel bekijken en niet elk talent willen verhuren. Op die manier heeft Beenhakker ook zo'n Rekik weggejaagd :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108005162
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Vooral individueel bekijken en niet elk talent willen verhuren. Op die manier heeft Beenhakker ook zo'n Rekik weggejaagd :')
Inderdaad. Ik snap dat dat dit seizoen niet kon, maar volgend seizoen zul je er wel over na kunnen gaan denken.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:05:22 #43
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108005217
Wat maakt het voor die jongens dan zoveel beter om bij een degradant met bijbehorend voetbal week in, week uit te worden weggespeeld, teruggedrongen en er eigenlijk alleen als verdediger vol aan de bak te kunnen omdat de overige linies de bal zo weer kwijt zijn?

Lijkt me voor onze aanvallend ingestelde spelers, technisch begaafde jongens en spelverdelers toch beter om in een team mee te draaien dat daadwerkelijk aan voetbal toekomt en kan laten zien wat ze voetballend kunnen.
In de JL kom je allerlei soorten voetbal tegen, dat pure fysieke anti-voetbal, maar evengoed frivool en aanvallend ingestelde teams met talentvolle jeugdspelers waardoor je ook genoeg leert en wedstrijden treft die je niet bij de beloften of de A-jeugd meekrijgt.

Voor een Schenkeveld is het geweldig dat Excelsior in de Eredivisie zit, mag wekelijks aan de bak en kan zichzelf goed ontwikkelen maar een Achabar heeft er meer aan om bij Dordt te voetballen als constant voor lul voorin te blijven hangen bij Excelsior om z'n doelpuntentotaal op 4 te krijgen aan het eind.

Zoals je zelf al zei, iedere voetballer uit de jeugd rendeerd weer beter bij een ander team, evengoed dat bepaalde spelers meer progressie zullen boeken in de JL of eigen jeugdcompetitie als bij een club als Excelsior in de Eredivisie.
Vergeet ook niet hoeveel talentvolle jongens zichzelf geweldig hebben ontwikkeld bij Excelsior in de tijd van Buffel, Van Persie en Kalou, natuurlijk was de competitie een totaal andere als nu, maar ook toen staken ze er met kop en schouders bovenuit en boekten ze wel degelijk een hoop progressie.
pi_108005257
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar ik denk dat er heel weinig individuele gevallen zijn die er echt baat bij hebben om tegen MVV en Dordrecht te gaan spelen.

Of het zou moeten zijn: op z'n 17e jaartje JL, op z'n 18e een jaartje eredivisie bij NEC en op z'n 19e of 20e eens naar het eerste van Feyenoord, wanneer ie het niveau NEC aankan. Zoiets.
-
pi_108005337
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar ik denk dat er heel weinig individuele gevallen zijn die er echt baat bij hebben om tegen MVV en Dordrecht te gaan spelen.
Daar gaat het dus al mis.

Op een hogere weerstand spelen is nooit verkeerd voor een speler. De JL is ook een prima speelplank gebleken voor grote talenten. Zie zo'n Chadli die moeiteloos kan aansluiten bij Twente.

Alles staat of valt bij een individuele aanpak per talent. Zo zwart wit als jij het ziet is gewoonweg lachwekkend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108005388
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:05 schreef Lastpost het volgende:
Wat maakt het voor die jongens dan zoveel beter om bij een degradant met bijbehorend voetbal week in, week uit te worden weggespeeld, teruggedrongen en er eigenlijk alleen als verdediger vol aan de bak te kunnen omdat de overige linies de bal zo weer kwijt zijn?

Lijkt me voor onze aanvallend ingestelde spelers, technisch begaafde jongens en spelverdelers toch beter om in een team mee te draaien dat daadwerkelijk aan voetbal toekomt en kan laten zien wat ze voetballend kunnen.
In de JL kom je allerlei soorten voetbal tegen, dat pure fysieke anti-voetbal, maar evengoed frivool en aanvallend ingestelde teams met talentvolle jeugdspelers waardoor je ook genoeg leert en wedstrijden treft die je niet bij de beloften of de A-jeugd meekrijgt.

Voor een Schenkeveld is het geweldig dat Excelsior in de Eredivisie zit, mag wekelijks aan de bak en kan zichzelf goed ontwikkelen maar een Achabar heeft er meer aan om bij Dordt te voetballen als constant voor lul voorin te blijven hangen bij Excelsior om z'n doelpuntentotaal op 4 te krijgen aan het eind.

Zoals je zelf al zei, iedere voetballer uit de jeugd rendeerd weer beter bij een ander team, evengoed dat bepaalde spelers meer progressie zullen boeken in de JL of eigen jeugdcompetitie als bij een club als Excelsior in de Eredivisie.
Vergeet ook niet hoeveel talentvolle jongens zichzelf geweldig hebben ontwikkeld bij Excelsior in de tijd van Buffel, Van Persie en Kalou, natuurlijk was de competitie een totaal andere als nu, maar ook toen staken ze er met kop en schouders bovenuit en boekten ze wel degelijk een hoop progressie.
Dat ben ik met je eens, maar ik bedoel meer dat de stap van de JL naar de top van de eredivisie echt gigantisch is. Je zou het dan (bij bepaalde spelers) met een tussenstap moeten doen. Wellicht kan het dan.

Maar al met al is de situatie nu perfect met Excelsior in de eredivisie. Alleen jammer dat die niet wat meer in de middenmoot spelen.
-
pi_108005533
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, maar het gaat nu om het verschil tussen eerste divisie en eredivisie. ;)
Jij zegt dat talenten op 16-jarige leeftijd al een hoger niveau dienen te hebben dan de JL, ik betwijfel dat.
pi_108005542
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Daar gaat het dus al mis.

Op een hogere weerstand spelen is nooit verkeerd voor een speler. De JL is ook een prima speelplank gebleken voor grote talenten. Zie zo'n Chadli die moeiteloos kan aansluiten bij Twente.
Nu denk jij zelf net zo zwart-wit. Om een paar positieve uitzonderingen (die misschien nog wel verder waren geweest als ze al wat langer in de eredivisie hadden gespeeld) noem je direct de hele Jupiler League een prima springplank.
quote:
Alles staat of valt bij een individuele aanpak per talent. Zo zwart wit als jij het ziet is gewoonweg lachwekkend.
Beter lezen dan, ik ben het met je eens dat het per talent verschilt. Maar je kunt wel zwart-wit stellen dat de stap van de Jupiler League naar de top van de eredivisie over het algemeen te groot is om in 1 keer te nemen, zonder tussenstation. Denk je dat Clasie nu even goed was geweest als ie vorig jaar in de JL speelde?
-
pi_108005577
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:15 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Jij zegt dat talenten op 16-jarige leeftijd al een hoger niveau dienen te hebben dan de JL, ik betwijfel dat.
Even hoog dan, op veel vlakken (dus niet alle). En dan doel ik op talenten die interessant zijn voor Feyenoord. De toptalenten van Nederland dus.
-
pi_108005585
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar ik bedoel meer dat de stap van de JL naar de top van de eredivisie echt gigantisch is. Je zou het dan (bij bepaalde spelers) met een tussenstap moeten doen. Wellicht kan het dan.
Vind het verschil tussen jupiler league en eredivisie verre van interessant voor een jeugdspeler. Zaak is dat die speler ervaring op doet en sterker wordt. Is deze echt goed dan ontstijgt hij het niveau van de jupiler league vanzelf. Is het een dertien uit een dozijn speler, dan komt dat ook naar voren.
Elite
Tegen TTIP
pi_108005660
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Even hoog dan, op veel vlakken (dus niet alle). En dan doel ik op talenten die interessant zijn voor Feyenoord. De toptalenten van Nederland dus.
Iedereen ontwikkeld zijn talenten tot zijn 23e, daarvoor groei je in schokken. Jij schrijft hier heel veel voetballers die het wel in zich hebben om Feyenoord 1 te halen, maar een iets ander traject nodig, hebben al af.
pi_108005707
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Vind het verschil tussen jupiler league en eredivisie verre van interessant voor een jeugdspeler. Zaak is dat die speler ervaring op doet en sterker wordt. Is deze echt goed dan ontstijgt hij het niveau van de jupiler league vanzelf. Is het een dertien uit een dozijn speler, dan komt dat ook naar voren.
Er zullen vast talenten zijn voor wie dat geldt. Voor hen kun je misschien een jaartje een club in de top van de eerste divisie zoeken.

Maar zo'n Schenkeveld verkloot je echt denk ik, als je die nu naar de JL terug had gestuurd.
Het is over het algemeen gewoon gunstiger voor ons om Excelsior in de eredivisie te hebben, denk ik.
-
pi_108005802
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:18 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Iedereen ontwikkeld zijn talenten tot zijn 23e, daarvoor groei je in schokken. Jij schrijft hier heel veel voetballers die het wel in zich hebben om Feyenoord 1 te halen, maar een iets ander traject nodig, hebben al af.
Nee hoor. Ik sluit toch ook niet uit dat jaartje Zwolle, jaartje NEC en daarna Feyenoord voor sommige spelers beter is?

Maar dat staat er los van dat het voor ons in het algemeen beter is om Excelsior in de eredivisie te hebben. Daar kun je gewoon 5 a 6 jongens heen sturen. Ik weet niet of je dat ook moet doen als ze in de eerste divisie spelen. Het is gewoon goed om een eredivisieclub te hebben, waar je spelers die nog net onder het niveau van Feyenoord zitten kunt laten rijpen. Toch wel een verschil als je al een keer in de Arena en het Abe Lenstra stadion gespeeld hebt.

Daarnaast kun je altijd nog per individueel geval bekijken of je iemand liever nog een jaartje Zwolle laat doen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ritmo op 15-02-2012 14:30:08 ]
-
pi_108006636
quote:
Smolarek: 'Mijn liefde voor Feyenoord zal altijd blijven'

Ebi Smolarek zal altijd warme gevoelens voor Feyenoord blijven koesteren. De Poolse aanvaller, die afgelopen transferperiode overstapte naar ADO Den Haag, speelde in de jeugd van de Rotterdamse club en daarna enkele jaren in het eerste elftal. 'Spelen in De Kuip was geweldig,' laat Smolarek weten.

'Mijn liefde voor Feyenoord zal altijd blijven. De club is een stukje van mijn leven. Ik heb er als jonge speler een hoop geleerd. Van Igor Korneev, Kees van Wonderen, Pierre van Hooijdonk, Ulrich van Gobbel. Die laatste naam hoor je misschien niet zo vaak in dit verband, maar voor mij was hij heel belangrijk. Als rechtsback kon hij mij als linksbuiten juist specifieke tips geven,' aldus Smolarek tegenover Voetbal International.

'Met Van Gobbel kon ik fijn praten. Spelen in De Kuip was geweldig. Mijn vader ging me daarin voor en als kind droomde ik ervan in zijn voetsporen te treden. Dat waarmaken was zo bijzonder. Mijn debuut voor Feyenoord is nog steeds mijn mooiste voetbal herinnering. Daar tegenover staat het missen van de UEFA Cup-finale in 2002. Ik zat met een zware kruisbandblessure. In diezelfde periode werd ik positief getest op cannabis, na het eten van voedingsrepen. Niemand heeft kunnen aantonen dat ik iets gerookt zou hebben, maar ik werd wel voor drie maanden geschorst. Dat is vaak een van de eerste dingen die mensen vertellen over mijn Rotterdamse jaren. Erg jammer, want ik heb bij Feyenoord mijn mooiste tijd gehad.'

'Ik ben alleen op een vervelende manier weggegaan. Ruud Gullit was trainer en hij vertelde op een dag dat we geen telefoons meer mochten gebruiken in de kleedkamer. Op dat moment ging zijn eigen gsm af. Tja, ik zat vooraan en kon mijn lach niet inhouden. Dat was misschien de druppel voor Gullit, die het toch al niet in mij zag zitten. Dat kan. Maar hij had er niet allerlei dingen bij moeten halen. Dat ik niet goed was voor het team bijvoorbeeld. Ook vertelde hij me eens dat mijn ogen hem niet aanstonden. Maar die kan ik toch moeilijk veranderen?, antwoordde ik. Maar de trainer bleef erbij. 'Ik voel wat,' zei hij. Daar moest ik het mee doen.'
Die laatste alinea _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108006747
quote:
Ook vertelde hij me eens dat mijn ogen hem niet aanstonden. Maar die kan ik toch moeilijk veranderen?
Held _O_
* Verwijderd *
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:51:20 #56
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108006768
Haha wat een vent.
Dit interview blijft me ook m'n hele leven bij trouwens.

pi_108006882
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vanaf bovenstaand citaat naar je huidige standpunt is wel een verschil. Eerst claim je dat talenten in de jeugd nog harder groeien dan in de JL, en nu zeg je dat de meesten zich beter ontwikkelen op eredivisieniveau dan JL.
Dat laatste is vaak wel waar, al krijg je in de JL wel meer ruimte, dus kun je je creatieve spel beter ontwikkelen omdat je in het begin toch iets meer tijd nodig hebt om in te leren schatten wanneer je een steekpass moet geven oid.
JL vs jeugd is een veel moeilijkere discussie waarbij je de JL echt niet zomaar kunt afschrijven, is volledig afhankelijk van op welk gebied een talent zich nog moet ontwikkelen. Ook is het natuurlijk afhankelijk van of je in de JL voor de prijzen speelt of ook daar in de middenmoot.

Edit: ook nog gefeliciteerd HMF!

[ Bericht 1% gewijzigd door ace_eleven op 15-02-2012 15:15:10 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_108007416
Speler Ruud Gullit = _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Trainer Ruud Gullit = :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Oh en feli HMF *O*
BFF met GGMM
pi_108008004
Geen Clasie maar wel Lens en Anita in de voorselectie van Oranje
pi_108008258
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:22 schreef Guidetti het volgende:
serieus ? bizar zeg, speelt die Lens alweer dan ?
pi_108008261
quote:
:D :')

Van Marwijk deed het tot de WK-finale aan prima, maar waar ie nu de laatste tijd mee bezig is?
Kom op zeg, Anita. :{ :') Niet eens goed genoeg voor Ajax, laat staan voor Oranje.
En Lens zou normaal gesproken logisch zijn, maar was het niet Bertje die zo hard riep dat alleen spelers die spelen bij hun club spelen in aanmerking komen voor een selectie?
-
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:30:08 #62
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108008294
Ach, vind het niet zo erg. Interlands kunnen alleen maar voor blessures zorgen :|W .
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:31:34 #63
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108008364
Bert verzwakt de concurrentie gewoon door ze weer op te roepen, prima toch.
pi_108008418
Ja, terecht of niet, maakt niet zo veel veel uit, voor ons is het alleen maar beter dat hij niet hoeft op te komen dagen
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_108008448
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:30 schreef Merkie het volgende:
Ach, vindt het niet zo erg. Interlands kunnen alleen maar voor blessures zorgen :|W .
Domme opmerking op 2 manieren, Merkie.

1. Als ze niet voor het grote Oranje spelen, dan spelen ze wel jeugd interlands. Dat gaat dus niet op.
2. Ik neem aan dat je volgend seizoen kampioen wilt worden? Daarbij kan de groei die jongens als Clasie en De Vrij bij Oranje mee zouden maken essentieel kunnen zijn.
-
pi_108008465
quote:
Anita? Fuck man, daar kun je toch niet mee aankomen op een toernooi.
Maar anyway, laat die anderen maar lekker oververmoeid raken en onze jongens in een goede flow blijven ^O^
BFF met GGMM
pi_108008593
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Domme opmerking op 2 manieren, Merkie.

1. Als ze niet voor het grote Oranje spelen, dan spelen ze wel jeugd interlands. Dat gaat dus niet op.
2. Ik neem aan dat je volgend seizoen kampioen wilt worden? Daarbij kan de groei die jongens als Clasie en De Vrij bij Oranje mee zouden maken essentieel kunnen zijn.
Of ze spelen zich in de kijker en worden verkocht, waarbij de opbrengst in de afbetaling gaat, wordt je alleen maar zwakker volgend seizoen, ze groeien hard zat, leg maar niet te veel druk op ze....
pi_108008638
Daarbij klagen we hier altijd over spelers van ons die voor veels te weinig geld de deur uit gaan. Als je zo'n Clasie echt voor veel geld wil verkopen over een jaar of anderhalf a 2, dan zal ie naar het EK mee moeten.
-
pi_108008711
Heeft Clasie niet gewoon de pech dat er op zijn positie al veel spelers rondlopen bij het NL Elftal?
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_108008744
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:36 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Of ze spelen zich in de kijker en worden verkocht, waarbij de opbrengst in de afbetaling gaat, wordt je alleen maar zwakker volgend seizoen, ze groeien hard zat, leg maar niet te veel druk op ze....
Verkopen doe je ze sowieso op den duur. Maar dat doe ik dan liever nadat ze een titel met ons gepakt hebben, en voor vele miljoenen.

Straks gaan ze weer naar PSV en Twente, omdat ze zich via ons niet in Oranje kunnen spelen. Je kunt toch niet als Feyenoord zijnde altijd in de luwte blijven spelen omdat je spelers anders weg gekocht worden door Europese topclubs?
-
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:41:52 #71
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108008840
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:39 schreef ValHallen het volgende:
Heeft Clasie niet gewoon de pech dat er op zijn positie al veel spelers rondlopen bij het NL Elftal?
Dit. Maar Clasie komt er wel.

Oh, en proficiat aan HMF ^O^
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:42:01 #72
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108008846
quote:
Prima ^O^

Ondanks dat ik er niks van begrijp kan ik er niet rouwig om zijn. Kan ie alleen maar geblesseerd/vermoeid raken. Bovendien kan het Nederlands elftal mij niet slecht genoeg gaan :r
pi_108008858
HMF is jarig? Gefeliciteerd! :)
-
pi_108008900
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:42 schreef inZanity het volgende:

[..]

Prima ^O^

Ondanks dat ik er niks van begrijp kan ik er niet rouwig om zijn. Kan ie alleen maar geblesseerd/vermoeid raken. Bovendien kan het Nederlands elftal mij niet slecht genoeg gaan :r
Ja, bij Jong Oranje raken ze nooit geblesseerd en moe. :{
Tsjonge jonge... :')

Succes heeft een keerzijde, dus dan maar geen succes. Dat lijkt jullie gedachte wel.
-
pi_108008946
Anita of Lens spelen helemaal niet op posities waar spelers van ons ook voor in aanmerking komen, snap de ophef niet zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108009054
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
Anita of Lens spelen helemaal niet op posities waar spelers van ons ook voor in aanmerking komen, snap de ophef niet zo.
Zeiken om het zeiken _O_
pi_108009095
Nee, maar we hoeven niet rouwig te zijn om t feit dat ie niet wordt opgetoepen, na t komende ek zie ik wel een plekje voor m ontstaan, en ik hoop dat ie dan nog bij ons zit, en we hem na volgend jaar of dat jaar daarop voor veel geld kunnen verkopen, nu al in de kijker spelen, tegen veelal fysiek sterkere tegenstanders dan in de jeugdelftallen levert alleen maar meer blessures op
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:48:39 #78
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108009104
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:42 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Succes heeft een keerzijde, dus dan maar geen succes. Dat lijkt jullie gedachte wel.
Heb ik gezegd dat ik wel wil dat ie in 'jong-oranje' speelt dan?
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:50:57 #79
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108009188
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:42 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het maakt echt geen zak uit of Clasie 90 minuten op de bank zit of dat hij gewoon in Rotterdam traint. In deze cruciale fase van het seizoen lijkt het me gewoon handig als Clasie lekker bij Feyenoord blijft.
pi_108009253

quote:
Ruud Vormer zet handtekening onder contract

Ruud Vormer (23) heeft woensdagmiddag zijn handtekening gezet onder een contract dat hem vanaf komende zomer voor drie jaar aan Feyenoord verbindt. De middenvelder van nu nog Roda JC Kerkrade toonde zich bij de feestelijke gebeurtenis – in het bijzijn van onder meer zijn ouders, vriendin, schoonmoeder, zus en vriend – opgetogen over de aanstaande samenwerking. ‘Bij Feyenoord ga ik mijn nieuwe toekomst tegemoet’, zei hij na de ondertekening. ‘Ik ben superblij dat ik voor deze fantastische club ga spelen.’

Vormer liet weten onlangs te hebben genoten van de door Feyenoord gewonnen Klassieker tegen Ajax. ‘Vanwege de sfeer én vanwege het spel’, zei hij. ‘Het gaat goed met Feyenoord en daar ben ik vanzelfsprekend blij mee. Komende zomer kom ik naar Rotterdam, waar mijn eerste doel het veroveren van een basisplaats is. Feyenoord moet doorgroeien naar de top. Ik hoop daar op en weet dat het kan.’

Namens Feyenoord was onder meer Martin van Geel aanwezig bij het heuglijke moment. De technisch directeur sloot zich aan bij de woorden van Vormer wat betreft de toekomst van de club. ‘Ik weet zeker dat de club met Ruud fantastische jaren tegemoet gaat’, zei hij. ‘Voor de club is het vastleggen van Ruud een geweldig moment, we zijn trots op zijn komst. We zijn er zeker van dat hij van toegevoegde waarde is. Ruud Vormer past bij Feyenoord.’

Voordat Vormer zich komende zomer meldt in De Kuip, staat er op woensdag 11 april in Limburg eerst nog een wedstrijd tussen zijn huidige en zijn toekomstige club op het programma. ‘Dan zal ik er staan voor Roda’, was hij duidelijk. ‘Dat zal iedereen begrijpen. Ik zie Roda en Feyenoord dit seizoen niet als concurrenten. Wij zijn tevreden met de huidige achtste plaats, Feyenoord is momenteel verder.’
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108009330
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Mooi dat ze de hele familie meenemen, toont voor mij aan hoe speciaal het voor zo'n jongen is om voor Feyenoord te tekenenen.
BFF met GGMM
pi_108009531
Gudde heeft wel een buikje.
* Verwijderd *
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:32:22 #83
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108010964
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
Anita speelt op dezelfde positie als Clasie hoor.
pi_108011036
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:32 schreef inZanity het volgende:

[..]

Anita speelt op dezelfde positie als Clasie hoor.
Huh, die speelt toch linksback?
BFF met GGMM
pi_108011113
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kwaliteiten en positie onbekend. Laten we 't daar maar op houden.

Overigens is het toch logisch dat de bondscoach geen geblesseerde spelers opneemt in een selectie? (Robben uitgezonderd)
pi_108011225
Clasie is toch geblesseerd?
pi_108011271
quote:

[..]

Zelfs Nelom is beter dan die koekenbakker
* Verwijderd *
pi_108011295
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Clasie is toch geblesseerd?
Ja, liesblessure, volgens mij zou er vandaag uitsluitsel komen of hij meespeelt tegen RKC.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_108011329
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, liesblessure, volgens mij zou er vandaag uitsluitsel komen of hij meespeelt tegen RKC.
Dus kan het niet selecteren toch net zo goed daar aan liggen?
pi_108011384
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dus kan het niet selecteren toch net zo goed daar aan liggen?
Ook. Maar hoewel Clasie een goede speler is vraag ik me af of hij NL-elftal material is.
Op dit moment dan. Misschien nog iets te vroeg.
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:42:42 #91
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108011423
quote:

[..]

Nu volgens mij ja of zelfs RB, omdat ze amper wat over hebben. Maar normaal gesproken komt Anita op VM het best tot z'n recht.
pi_108011424
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:41 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ook. Maar hoewel Clasie een goede speler is vraag ik me af of hij NL-elftal material is.
Hij is toch zeker niet minder dan Maher, Ola John, Narsingh, Anita..
pi_108011451
Zeker Maher heeft nog amper wat laten zien. Paar leuke wedstrijden. Maar die moeten we natuurlijk alvast 1 interland geven zodat ie niet meer naar Marokko kan :')
pi_108011488
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hij is toch zeker niet minder dan Maher, Ola John, Narsingh, Anita..
Als ik me niet vergis zijn er al genoeg spelers die op zijn positie spelen in het nederlands elftal, dus je kan je ook afvragen of het überhaupt zin heeft om hem dan te selecteren.
pi_108011550
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:44 schreef Kluts het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis zijn er al genoeg spelers die op zijn positie spelen in het nederlands elftal, dus je kan je ook afvragen of het überhaupt zin heeft om hem dan te selecteren.
Maar die spelen niet en dan selecteert Bert ze ook niet :O
pi_108011602
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Maar die spelen niet en dan selecteert Bert ze ook niet :O
Wat bedoel je nou precies?
pi_108011651
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:46 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou precies?
Dat Clasie geselecteerd had moeten worden, als hij niet geblesseerd was :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:50:14 #98
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108011766
quote:

[..]

Lijkt me geen twijfel over mogelijk, zeker als je ziet wat voor koekenbakkers de laatste jaren hebben mogen debuteren. Als je ziet hoe ie zich heeft ontwikkeld in zo'n korte tijd verdient ie gewoon een oproep. Mag zich nu al tot de besten zoniet de beste middenvelders van Nederland scharen. Lijkt me sowieso een kwestie van tijd tot ie opgeroepen word. Hij is in mijn ogen nu al verder dan bijv. een Strootman en die is inmiddels een vaste NL'elftal speler.
pi_108011781
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat Clasie geselecteerd had moeten worden, als hij niet geblesseerd was :P
Oke. :P
pi_108011885
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef inZanity het volgende:

[..]

Lijkt me geen twijfel over mogelijk, zeker als je ziet wat voor koekenbakkers de laatste jaren hebben mogen debuteren. Als je ziet hoe ie zich heeft ontwikkeld in zo'n korte tijd verdient ie gewoon een oproep. Mag zich nu al tot de besten zoniet de beste middenvelders van Nederland scharen. Lijkt me sowieso een kwestie van tijd tot ie opgeroepen word. Hij is in mijn ogen nu al verder dan bijv. een Strootman en die is inmiddels een vaste NL'elftal speler.
Strootman heeft denk ik gewoon wat meer ervaring. Maar goed, als ik me niet vergis heeft Jordy al wel in Jong Oranje gespeeld, dus hij heeft wel wat ervaring als het om internationale wedstrijden gaat.

Eitherway, van Marwijk zal zijn redenen wel hebben.
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:52:47 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108011899
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:42 schreef inZanity het volgende:

[..]

Nu volgens mij ja of zelfs RB, omdat ze amper wat over hebben. Maar normaal gesproken komt Anita op VM het best tot z'n recht.
Bij Oranje wordt Anita opgeroepen als linksback.

Verder is Clasie wel gewoon geselecteerd voor Jong Oranje. Dus dat blessureargument is ook kul.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108011932
quote:

[..]

Als je Anita selecteert is Clasie zeker op z'n plek bij het NL elftal. Dat zullen zelfs Ajacieden beamen.
pi_108011957
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef Kluts het volgende:

[..]

Strootman heeft denk ik gewoon wat meer ervaring. Maar goed, als ik me niet vergis heeft Jordy al wel in Jong Oranje gespeeld, dus hij heeft wel wat ervaring als het om internationale wedstrijden gaat.

Strootman maakt me niet uit, staat ook niet echt op zijn positie. Nigel de Jong moet je alleen niet oproepen omdat hij vrijwel nooit speelt.

De Jong voegt verder toch niks toe.
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:54:12 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108011967
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als je Anita selecteert is Clasie zeker op z'n plek bij het NL elftal. Dat zullen zelfs Ajacieden beamen.
Anita concurreert met Braafheid en Pieters ( :') ). Clasie met Van Bommel, De Jong, Strootman en Schaars.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108011997
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Anita concurreert met Braafheid en Pieters ( :') ). Clasie met Van Bommel, De Jong, Strootman en Schaars.
De Jong eruit en Clasie erin.

Hij roept ook Ola John op i.p.v. Elia 8)7
pi_108012006
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja, maar om iemand te selecteren omdat iemand anders die misschien minder goed is al wel geselecteerd is, is natuurlijk een loze redenatie.

Ik gun het hem hoor, daar niet van, maar zoals ik al zei, van Marwijk zal wel een goede reden hebben om hem (nog) niet te selecteren.
pi_108012038
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Verder is Clasie wel gewoon geselecteerd voor Jong Oranje. Dus dat blessureargument is ook kul.
Te kort door de bocht van je Caland.

Een routinier die licht geblesseerd is zal in overleg geselecteerd worden. Een debutant moet in topvorm zijn om geselecteerd te worden voor het NL elftal. Lijkt me heel logisch dat Clasie als ervaren speler en een van de beste bij Jong Oranje gewoon geselecteerd wordt ondanks een licht blessure.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 16:59:10 ]
pi_108012075
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:54 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, maar om iemand te selecteren omdat iemand anders die misschien minder goed is al wel geselecteerd is, is natuurlijk een loze redenatie.

Ik gun het hem hoor, daar niet van, maar zoals ik al zei, van Marwijk zal wel een goede reden hebben om hem (nog) niet te selecteren.
Dacht dat Anita als CVM mocht opdraven. :') Hoe ik daar bij kwam is me ook een raadsel.
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:56:28 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108012078
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

De Jong eruit en Clasie erin.

Hij roept ook Ola John op i.p.v. Elia 8)7
De Jong is by far de beste VM die ons land momenteel heeft, zie niet in waarom Van Marwijk hem niet zou oproepen :')

Verder vind ik deze hele discussie nogal kansloos. Clasie is nog niet klaar voor Oranje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:58:15 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108012154
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 15-02-2012 om 16:19:37 #Feyenoord nadert een uitverkocht stadion voor het thuisduel met RKC van zaterdagavond. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108012168
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:56 schreef Caland het volgende:

[..]

De Jong is by far de beste VM die ons land momenteel heeft, zie niet in waarom Van Marwijk hem niet zou oproepen :')

Verder vind ik deze hele discussie nogal kansloos. Clasie is nog niet klaar voor Oranje.
Omdat dat zijn beleid is. Niet spelen = niet selecteren. Zie ook voorbeeld Ola John - Elia.

En de Jong kan niets. Volgend jaar voetbalt ie ergens in Rusland ofzo. Kun je beter alvast gaan bouwen aan de toekomst.
pi_108012218
quote:

[..]

De Jong is gewoon een overgewaardeerde koekenbakker Caland.
pi_108012228
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:58 schreef Caland het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 15-02-2012 om 16:19:37 #Feyenoord nadert een uitverkocht stadion voor het thuisduel met RKC van zaterdagavond. reageer retweet
Uitverkocht tegen RKC _O_ _O_ _O_ _O_
* Verwijderd *
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:01:30 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108012281
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

De Jong is gewoon een overgewaardeerde koekenbakker Caland.
Duidelijk verschil van mening. Ik vind het nog altijd beter dan de koekenbakkers die erachter zitten.
Van Bommel is al ruim op zijn retour en daarna kom je dus bij de categorie Schaars en Strootman aan. Tsja... :') Als dat EK is afgelopen is dat iig positief voor Clasie, daar moet hij makkelijk de concurrentiestrijd van winnen op termijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:04:24 #115
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108012403
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Daar snap ik dan echt helemaal niks van. Op VM wat zijn positie is vind ik m al niet bijzonder maar op LB is het al helemaal niks.
pi_108012446
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:04 schreef inZanity het volgende:

[..]

Daar snap ik dan echt helemaal niks van. Op VM wat zijn positie is vind ik m al niet bijzonder maar op LB is het al helemaal niks.
Echt veel alternatieven zijn er ook niet. Je zou van Aanholt eens kunnen proberen, die speelt wel aardig imo.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:06:01 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108012478
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Echt veel alternatieven zijn er ook niet. Je zou van Aanholt eens kunnen proberen, die speelt wel aardig imo.
Zo ongeveer de slechtste man op het veld zondag. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:06:31 #118
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108012502
quote:

[..]

Heb je daar ook nog een argument voor, of zeg je maar gewoon wat?
pi_108012509
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Zo ongeveer de slechtste man op het veld zondag. _O-
1 wedstrijd zegt niet zoveel hé :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:09:25 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108012631
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:06 schreef inZanity het volgende:

[..]

Heb je daar ook nog een argument voor, of zeg je maar gewoon wat?
Van Bommel en De Jong zijn onbetwist bij Bertje en hij heeft er zojuist een jaar over gedaan om Strootman in te passen bij Oranje. Schaars schijnt het wel goed te doen in Portugal. Waar zie jij plaats voor hem dan?

Als het EK is afgelopen (dat zal vrij snel zijn voor Oranje) gaat 'ie ongetwijfeld weer verjongen. Dan pas komt Clasie in beeld imo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:09:49 #121
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108012647
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:59 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Uitverkocht tegen RKC _O_ _O_ _O_ _O_
Een hoop door Driedetti, denk ik :)
pi_108012708
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Van Bommel en De Jong zijn onbetwist bij Bertje en hij heeft er zojuist een jaar over gedaan om Strootman in te passen bij Oranje. Schaars schijnt het wel goed te doen in Portugal. Waar zie jij plaats voor hem dan?

Als het EK is afgelopen (dat zal vrij snel zijn voor Oranje) gaat 'ie ongetwijfeld weer verjongen. Dan pas komt Clasie in beeld imo.
Er hoort niemand onbetwist te zijn. De Jong speelt niet en hij is een faler. Exit dus.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:11:23 #123
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108012720
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Doe dan Nelom die speelt al tijden heel goed. Sowieso zijn er genoeg betere opties dan een Anita lijkt me, ondanks dat LB een positie is waar de spoeling nou niet echt heel groot is.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:14:05 #124
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108012828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan is er dus geen plek voor hem. Dat is wat anders dan dat.ie er nog niet klaar voor is ;)
pi_108012851
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:11 schreef inZanity het volgende:

[..]

Doe dan Nelom die speelt al tijden heel goed. Sowieso zijn er genoeg betere opties dan een Anita lijkt me, ondanks dat LB een positie is waar de spoeling nou niet echt heel groot is.
Misschien wil de B van KGB zijn voetbalschoenen weer aantrekken...
BFF met GGMM
pi_108012937
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:14 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dan is er dus geen plek voor hem. Dat is wat anders dan dat.ie er nog niet klaar voor is ;)
Het is beide. Denk ik.

Maar goed, dat is gewoon een verschil van mening.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:19:38 #127
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108013029
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het is beide. Denk ik.

Maar goed, dat is gewoon een verschil van mening.
Kan best. Maar dan wil ik er een argument voor. Want anders is het gewoon loze praat imo.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:21:21 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108013097
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:19 schreef inZanity het volgende:

[..]

Kan best. Maar dan wil ik er een argument voor. Want anders is het gewoon loze praat imo.
Al die spelers die op zijn positie spelen hebben zich al bewezen/spelen op een hoger niveau en internationaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108013098
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:19 schreef inZanity het volgende:

[..]

Die jongen speelt pas sinds 2010 ofzo in de eredivisie. Er komt ook behoorlijk wat druk op je te staan als je in het NLelftal zit en denk dat wat meer ervaring dan wel van pas komt.
pi_108013127
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Al die spelers die op zijn positie spelen hebben zich al bewezen/spelen op een hoger niveau en internationaal.
Hoe had Strootman zich dan bewezen ten tijde van zijn selectie?
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:23:21 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108013167
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Had met Utrecht al Europees gespeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108013177
quote:

[..]

Die is zo lelijk, die moet wel goed kunnen voetballen.
BFF met GGMM
pi_108013214
quote:

[..]

Die heeft al internationaal gespeeld en daarnaast speelt hij ook al langer dan Clasie in de Eredivisie.
pi_108013304
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Had met Utrecht al Europees gespeeld.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:24 schreef Kluts het volgende:

[..]

Die heeft al internationaal gespeeld en daarnaast speelt hij ook al langer dan Clasie in de Eredivisie.
Hij had inderdaad al een paar wedstrijden internationaal gespeeld, alweer vergeten :) Die paar extra wedstrijdjes in de eredivisie tellen niet.

Maar goed. Ola John dan t.o.v. Elia? Heeft die zich dan wel extra bewezen? Selectie is imo erg selectief :P
pi_108013385
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

[..]

Hij had inderdaad al een paar wedstrijden internationaal gespeeld, alweer vergeten :) Die paar extra wedstrijdjes in de eredivisie tellen niet.

Maar goed. Ola John dan t.o.v. Elia? Heeft die zich dan wel extra bewezen? Selectie is imo erg selectief :P
Eh... :P

Maar goed, misschien heeft het iets te maken met de persoon, de ene persoon past beter in het ene team dan het andere, dat kan ook een factor zijn. Hoeft niet persé iets te zeggen over de kwaliteit, maar een match met het team moet er wel zijn.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:29:29 #136
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108013396
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoe hebben een Strootman en een Maher om maar even twee recente voorbeelden te noemen zich dan bewezen?
pi_108013454
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:29 schreef inZanity het volgende:

[..]

Hoe hebben een Strootman en een Maher om maar even twee recente voorbeelden te noemen zich dan bewezen?
Maher moet snel spelen zodat hij niet meer naar Marokko gaat. Zie ook Yildurim.
pi_108013465
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

[..]

Elia speelt nooit
pi_108013484
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:31 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Elia speelt nooit
Klopt, daarom moet je de Jong, Sneijder, Robben e.d. ook niet meer selecteren.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:33:50 #140
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108013524
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zou ontzettend triest zijn als dat echt t geval is.. :r
pi_108013554
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:33 schreef inZanity het volgende:

[..]

Zou ontzettend triest zijn als dat echt t geval is.. :r
Waarom zou hij anders geselecteerd zijn :')
pi_108013557
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Klopt, daarom moet je de Jong, Sneijder, Robben e.d. ook niet meer selecteren.
Die hebben zich al internationaal op het allerhoogste niveau bewezen
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:36:52 #143
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_108013610
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Yildirim heeft ook een oefeninterland gespeeld tegen Engeland. Je kan daarna nog evengoed voor Marokko kiezen. Het is namelijk een oefeninterland (Leuk hé, interlands :r )
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 17:37:05 #144
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_108013617
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:35 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Die hebben zich al internationaal op het allerhoogste niveau bewezen
Ik val midden in de discussie, maar als dit gaat over het feit of v Marwijk ze zou moeten selecteren voor het NL elftal is v Marwijk alleen een vent van zn woord als ie ze niet selecteert.

Dat heeft ie namelijk altijd gezegd, speel je niet bij je club, speel je ook niet in het NL elftal.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_108013708
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik val midden in de discussie, maar als dit gaat over het feit of v Marwijk ze zou moeten selecteren voor het NL elftal is v Marwijk alleen een vent van zn woord als ie ze niet selecteert.

Dat heeft ie namelijk altijd gezegd, speel je niet bij je club, speel je ook niet in het NL elftal.
Dit.

En met wel toepassen op Elia maar niet op Sneijder ben je helemaal een lafbek.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:41:06 #146
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_108013760
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een domme uitspraak van Bertje. Stel dat Huntelaar én van Persie naar Barcelona gaan(nogmaals, stel!). En David Villa en/of Messi krijgen de voorkeur. Ga je dan Bas Dost, van Wolfswinkel en de Jong selecteren, omdat Huntelaar en van Persie niet spelen? Onzin.

Domme praat van Bertje dus...
pi_108013804
Het is al een oudje, maar omdat ik hem van mijn voetbalhatende vrouw heb doorgepingt gekregen:

oudje.jpg

:P
BFF met GGMM
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:43:08 #148
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108013844
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waarom zou hij anders geselecteerd zijn :')
Omdat ik er vanuit ga dat Van Marwijk ook echt op DIT moment een meerwaarde in m ziet, zoniet dan misbruikt ie m dus gewoon en ontneem je m een (potentiele) interland carriere.
pi_108013868
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:42 schreef DonRaja het volgende:
Het is al een oudje, maar omdat ik hem van mijn voetbalhatende vrouw heb doorgepingt gekregen:

[ afbeelding ]

:P
:')
* Verwijderd *
pi_108013920
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Wat zit er nog een verschil in tijd tussen zo'n principe-akkoord en het daadwerkelijk tekenen van zo'n contract. Zeker gezien je na een principe-akkoord nog eventueel omgelult kan worden door een zaakwaarnemer die ergens anders flink wat meer teken-geld kan vangen vind ik dat best opvallend. :o
-
pi_108013942
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dit.

En met wel toepassen op Elia maar niet op Sneijder ben je helemaal een lafbek.
Tuurlijk niet, dat is toch gewoon logisch. Ik ben niet van het meten met twee maten, maar in dit geval begrijp ik het volledig.
pi_108013971
Bedankt voor alle felicitaties jongens :D _O_ Nu even bijlezen, sushi vreten en dan knetterdronken worden _O_

Edit: vriendinlief die me dit weekend meeneemt naar een hotel waardoor ik wéér een avondwedstrijd mis. Reactie van mij:

Vriendin:

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 17:49:09 ]
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:49:00 #153
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108014067
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:41 schreef satecl het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een domme uitspraak van Bertje. Stel dat Huntelaar én van Persie naar Barcelona gaan(nogmaals, stel!). En David Villa en/of Messi krijgen de voorkeur. Ga je dan Bas Dost, van Wolfswinkel en de Jong selecteren, omdat Huntelaar en van Persie niet spelen? Onzin.

Domme praat van Bertje dus...
Dat mag je wel van m verwachten ja. Als ie zo'n uitspraak doet moet ie zich daar ook aanhouden..

Overigens moet Guardiola zich dan eerst even na gaan laten kijken als ie Villa boven Van Persie zou verkiezen maar goed. :P
pi_108014074
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:50 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het maakt echt geen zak uit of Clasie 90 minuten op de bank zit of dat hij gewoon in Rotterdam traint. In deze cruciale fase van het seizoen lijkt het me gewoon handig als Clasie lekker bij Feyenoord blijft.
Het gaat me er vooral om dat het voor ons gunstig zou zijn als ie mee naar het EK ging. Alleen al van het trainen leert ie aardig wat. Plus de overgang naar serieuze Oranje-speler zal sneller gaan.
Daarbij is het ook goed als spelers denken: "kijk, via Feyenoord kan ik me ook in Oranje spelen, ik word gezien". Het was echt pijnlijk hoe Wijnaldum direct werd opgeroepen na 2 potjes bij PSV. Hoewel ie bij Feyenoord ook wel 1 of 2 keer mee mocht nadat er 10 blessures waren, mocht ie nu daadwerkelijk debuteren.
-
pi_108014119
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:49 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dat mag je wel van m verwachten ja. Als ie zo'n uitspraak doet moet ie zich daar ook aanhouden..

Overigens moet Guardiola zich dan eerst even na gaan laten kijken als ie Villa boven Van Persie zou verkiezen maar goed. :P
Ik zou Villa any time of the day kiezen boven Persie in het geval Barcelona. Kijk naar Arsenal, dat hele elftal draait OM Persie, dáárom is die gast nu zo krankzinnig goed. In Barcelona is hij 'een van de spelers', en zou hij nog niet de helft scoren van wat hij nu scoort.
pi_108014120
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties jongens :D _O_ Nu even bijlezen, sushi vreten en dan knetterdronken worden _O_

Edit: vriendinlief die me dit weekend meeneemt naar een hotel waardoor ik wéér een avondwedstrijd mis. Reactie van mij:

[ afbeelding ]
Vriendin:

[ afbeelding ]
Haha. Das kut ja.. Maar wel lief dat ze geboekt heeft... Toch? ^O^
~ Bonito La Risa ~
pi_108014144
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:50 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Haha. Das kut ja.. Maar wel lief dat ze geboekt heeft... Toch? ^O^
Kijk er wel naar uit en ik mag voetbal kijken in het hotel want die hebben Eredivisie Live op de kamers :D Daar had ze speciaal hotel-na-hotel voor afgebeld :D _O_ O+

Anyway, ik ben weg hier want ik ga teveel offtopic. Om iedereen nog even te activeren: ik hoorde vandaag een gerucht in de 'wandelgangen' inzake interesse van Valencia in Clasie. Dit is een gast die 99 van de 100 keer bullshit verkondigd maar wel gelijk had over de komst van Vormer lang voordat het in de media speelde. STEL dat er 10 miljoen mee gemoeid is (vertrek van Clasie): verkopen of houden? En welk bedrag is dan wél acceptabel als 10 niet genoeg is, of mag hij sowieso onder geen beding weg?

(Gaat me dus meer om die discussie ;))

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 17:54:40 ]
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:51:59 #158
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108014155
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:45 schreef Kluts het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, dat is toch gewoon logisch. Ik ben niet van het meten met twee maten, maar in dit geval begrijp ik het volledig.
Want? Dan is ie toch gewoon inconsequent bezig?
pi_108014170
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kijk er wel naar uit en ik mag voetbal kijken in het hotel want die hebben Eredivisie Live op de kamers :D Daar had ze speciaal hotel-na-hotel voor afgebeld :D _O_
Haha geweldig goed van je vriendin _O_
~ Bonito La Risa ~
pi_108014198
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:51 schreef inZanity het volgende:

[..]

Want? Dan is ie toch gewoon inconsequent bezig?
Ja vind ik ook. Zeg zoiets dan gewoon niet, als je het toch niet nakomt, of als je toch met 2 maten meet..
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:55:09 #161
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108014254
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het was echt pijnlijk hoe Wijnaldum direct werd opgeroepen na 2 potjes bij PSV. Hoewel ie bij Feyenoord ook wel 1 of 2 keer mee mocht nadat er 10 blessures waren, mocht ie nu daadwerkelijk debuteren.
Als je daar al iemand de schuld voor zou moeten geven is dat echt Van Marwijk.
pi_108014327
quote:

[..]

Kijk er wel naar uit en ik mag voetbal kijken in het hotel want die hebben Eredivisie Live op de kamers :D Daar had ze speciaal hotel-na-hotel voor afgebeld :D _O_ O+
Kunnen die realdolls tegenwoordig ook al bellen? :+

Clasie-in-oranje-discussie: Ik denk dat Bert gewoon de in zijn ogen beste spelers selecteert, het is toch verdorie Van Basten niet...
BFF met GGMM
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:58:08 #163
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108014351
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik zou Villa any time of the day kiezen boven Persie in het geval Barcelona. Kijk naar Arsenal, dat hele elftal draait OM Persie, dáárom is die gast nu zo krankzinnig goed. In Barcelona is hij 'een van de spelers', en zou hij nog niet de helft scoren van wat hij nu scoort.
Hou op man. Van Persie behoort met gemak tot de 10 beste voetballers ter wereld en jij zou een Villa boven m verkiezen? :')
pi_108014357
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kunnen die realdolls tegenwoordig ook al bellen? :+

Clasie-in-oranje-discussie: Ik denk dat Bert gewoon de in zijn ogen beste spelers selecteert, het is toch verdorie Van Basten niet...
:D

Wat vind jij, Clasie voor 10 miljoen weg of is dat te weinig?
pi_108014367
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:58 schreef inZanity het volgende:

[..]

Hou op man. Van Persie behoort met gemak tot de 10 beste voetballers ter wereld en jij zou een Villa boven m verkiezen? :')
Ja. Van Persie behoort nu tot de top 10 van de wereld omdat er 10 man om hém heendraaien.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 17:58:45 ]
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:59:10 #166
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108014392
quote:

[..]

Anyway, ik ben weg hier want ik ga teveel offtopic. Om iedereen nog even te activeren: ik hoorde vandaag een gerucht in de 'wandelgangen' inzake interesse van Valencia in Clasie. Dit is een gast die 99 van de 100 keer bullshit verkondigd maar wel gelijk had over de komst van Vormer lang voordat het in de media speelde. STEL dat er 10 miljoen mee gemoeid is (vertrek van Clasie): verkopen of houden? En welk bedrag is dan wél acceptabel als 10 niet genoeg is, of mag hij sowieso onder geen beding weg?

(Gaat me dus meer om die discussie ;))
30M niks meer niks minder. :)
pi_108014406
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:59 schreef inZanity het volgende:

[..]

30M niks meer niks minder. :)
Gast, jongens als Sneijder worden nog niet eens voor dat bedrag verkocht. :'). Sneijder ging voor 24 miljoen?

quote:
In augustus 2007 toonde Real Madrid interesse en bood 24 miljoen euro, waarop Ajax met de vraagprijs zakte van 30 naar 27 miljoen euro. Real gaf aan dat er niet onderhandeld kon worden over het eerste bod, waarna de onderhandelingen ogenschijnlijk stopten. Op 12 augustus ging Sneijder alsnog voor 27 miljoen euro naar Real Madrid.
Dus, als Sneijder in een tijdperk van 'ongelimiteerde gelden' ging voor 'maar' 27 miljoen met een 4-jarig contract, hoe denk je dan óóít voor Clasie nu 30 miljoen te krijgen?

Voor mij is alles boven de 15 DIRECT verkopen.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 18:01:29 ]
pi_108014420
Zodra De Jong/Van Bommel/Strootman eruit ligt, komt Clasie erin. Maak jullie toch niet zo druk.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:02:15 #169
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108014494
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja. Van Persie behoort nu tot de top 10 van de wereld omdat er 10 man om hém heendraaien.
Wat een onzin echt. Van Persie is juist zo goed omdat hij ondanks die andere 10 koekenbakkers om m heen toch nog geweldig speelt.
pi_108014505
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:02 schreef inZanity het volgende:

[..]

Wat een onzin echt. Van Persie is juist zo goed omdat hij ondanks die andere 10 koekenbakkers om m heen toch nog geweldig speelt.
Dat zie je dus echt verkeerd, maar dit topic is er niet de discussieplek voor. ^O^.
pi_108014553
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D

Wat vind jij, Clasie voor 10 miljoen weg of is dat te weinig?
Tussen 10 en 15, op zijn positie spelen bij de grote (rijke) clubs steeds oudere spelers. Nog 1 goed seizoen en hij is voor de Chelsea's en ManCities van deze wereld een no brainer.
BFF met GGMM
pi_108014588
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef Kluts het volgende:

[..]

Maar goed, als ik me niet vergis heeft Jordy al wel in Jong Oranje gespeeld, dus hij heeft wel wat ervaring als het om internationale wedstrijden gaat.

Clasie was in alle jeugdelftallen aanvoerder.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:05:18 #173
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108014596
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gast, jongens als Sneijder worden nog niet eens voor dat bedrag verkocht. :'). Sneijder ging voor 24 miljoen?

[..]

Dus, als Sneijder in een tijdperk van 'ongelimiteerde gelden' ging voor 'maar' 27 miljoen met een 4-jarig contract, hoe denk je dan óóít voor Clasie nu 30 miljoen te krijgen?

Omdat ie niet weg hoeft met een meerjarig contract misschien? Als er een club komt gewoon de absolute hoofdprijs vragen, graag of niet.
pi_108014678
Nelom is beter dan Anita dus het excuus kan ook niet aangevoerd worden.
pi_108014696
Wel een bazenverdediging bij jong Oranje.

Leerdam---------de Vrij-----BMI--------Nelom
----------------------------Clasie----------------------
pi_108014762
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:43 schreef inZanity het volgende:

[..]

Omdat ik er vanuit ga dat Van Marwijk ook echt op DIT moment een meerwaarde in m ziet, zoniet dan misbruikt ie m dus gewoon en ontneem je m een (potentiele) interland carriere.
De concurrentie op de positie van maher is nog groter dan bij clasie..
pi_108014885
quote:
19s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:08 schreef Guidetti het volgende:
Wel een bazenverdediging bij jong Oranje.

Leerdam---------de Vrij-----BMI--------Nelom
----------------------------Clasie----------------------
Zou wat zijn.
pi_108014966
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Maher zal ook wel het politieke aspect meespelen. Die jongen het gevoel geven dat hij er dichtbij zit en dat dus gewoon voor Holland moet kiezen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:16:46 #179
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108015015
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook ja :r
pi_108015111
Wat een calimero's zeg. Stel je toch niet zo aan man, kleuters.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:23:06 #181
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108015243
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef Typisch het volgende:
Wat een calimero's zeg. Stel je toch niet zo aan man, kleuters.
Waar heb jij het nou weer over :?
pi_108015788
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:05 schreef inZanity het volgende:

[..]

Omdat ie niet weg hoeft met een meerjarig contract misschien? Als er een club komt gewoon de absolute hoofdprijs vragen, graag of niet.
Je weet dat we 40 mil. Schuld hebben?
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:40:20 #183
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_108015817
Emanuelson speelt nooit bij AC Milan. Als je dan ook voor Clasie kunt gaan dan lijkt mij de keuze snel gemaakt, zoniet bij BvM dus ..

Tis trouwens wel droevig gesteld met de verdediging van oranje als je Anita oproept :') :')
Niets is sterker dan dat ene woord
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:40:56 #184
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_108015836
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Volgens mij is het nu nog maar de helft ..
pi_108015852
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:40 schreef PIETR het volgende:

[..]

Volgens mij is het nu nog maar de helft ..
Niet als je verplichte terugkoop van aandelen meetelt.
BFF met GGMM
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 18:41:57 #186
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_108015876
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:59 schreef Helpmefok het volgende:

Dat is ook wel érg veel, als dat nu al geboden zou worden.
Maar voor 8 of 10 miljoen zou ik 'm niet verkopen. Lekker nog minimaal een jaar bij Feyenoord laten spelen. Hij ontwikkelt zich zo sterk dat hij alleen maar meer waard wordt en ondertussen heb je dan nog profijt van 'm.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Belt de deurwaarder al aan?
Zo nee: geen haast.
Die kleine is groeikapitaal. ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:48:51 #187
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_108016113
Maak me geen zorgen over Clasie. Mocht hij vertrekken dan ben ik er wel gerust op dat van Geel er een mooi bedrag uit sleept. Daarbij hebben we de beste jeugdopleiding van Nederland, dus wie weet komt er wel weer een hele goede middenvelder uit voort. Al hebben we die met Tony Trindade de Vihena eigenlijk al.
pi_108016264
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Niet als je verplichte terugkoop van aandelen meetelt.
Tel ik mee. Elke keer dat we +2.5 staan wil bloklandje centen zien.
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 19:06:24 #189
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_108016727
quote:
Emanuelson speelt nooit bij AC Milan. Als je dan ook voor Clasie kunt gaan dan lijkt mij de keuze snel gemaakt, zoniet bij BvM dus ..

Tis trouwens wel droevig gesteld met de verdediging van oranje als je Anita oproept :') :')
Dan volg jij Milan niet, want Emanuelson speelt juist weer vaak de laatste tijd.
pi_108016816
quote:
Emanuelson speelt nooit bij AC Milan
WAT? :') :')

pi_108017083
Is dit het Nederlands elftal topic ? :')
pi_108019802
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:15 schreef Paul-89 het volgende:
Ja, want Clasie is niet geselecteerd boehoe. :')

Als we zaterdag winnen word PSV wel een toffe wedstrijd. _O_ w/
pi_108019961
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, want Clasie is niet geselecteerd boehoe. :')

Als we zaterdag winnen word PSV wel een toffe wedstrijd. _O_ w/
Mogen we eindelijk weer eens een echte topper spelen om de bovenste plaatsen. :P
pi_108021300
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:15 schreef Paul-89 het volgende:
Gek he?
-
pi_108030916
Hopelijk komen we dit weekend op 2 punten van az en/of psv, beide een lastige uitwedstrijd. Hoewel az wel over Utrecht heen zal walsen waarschijnlijk
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 23:54:11 #196
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_108031922
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:28 schreef Roffamannetje het volgende:
Hopelijk komen we dit weekend op 2 punten van az en/of psv, beide een lastige uitwedstrijd. Hoewel az wel over Utrecht heen zal walsen waarschijnlijk
En Groningen doet het ook een stuk slechter dan toen wij daarheen moesten. :')
pi_108033416
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is ook wel érg veel, als dat nu al geboden zou worden.
Maar voor 8 of 10 miljoen zou ik 'm niet verkopen. Lekker nog minimaal een jaar bij Feyenoord laten spelen. Hij ontwikkelt zich zo sterk dat hij alleen maar meer waard wordt en ondertussen heb je dan nog profijt van 'm.

[..]

Belt de deurwaarder al aan?
Zo nee: geen haast.
Die kleine is groeikapitaal. ;)

Alleen oppassen dat we geen de Guzman taferelen krijgen waarbij in eerste instantie een bod werd afgeslagen en vervolgens de speler voor niks (of een minimaal bedrag) alsnog de deur uitgaat.
  donderdag 16 februari 2012 @ 01:14:59 #198
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_108033896
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:28 schreef Roffamannetje het volgende:
Ik kan alleen de vroege zondagmiddag wedstrijden zien, dus ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal. Maar damn, wat waren Utrecht en ADO slecht! Volgens mij zijn er ook nog iets van 3 geschorsten bij Utrecht, dus het klinkt niet zo heel lastig voor AZ.
  donderdag 16 februari 2012 @ 01:19:24 #199
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108033963
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 01:14 schreef SlamD het volgende:

[..]

Ik kan alleen de vroege zondagmiddag wedstrijden zien, dus ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal. Maar damn, wat waren Utrecht en ADO slecht! Volgens mij zijn er ook nog iets van 3 geschorsten bij Utrecht, dus het klinkt niet zo heel lastig voor AZ.
Toch hebben ze twee keer van Ajax gewonnen en zowel PSV als Feyenoord op een gelijkspel gehouden.
pi_108036674
quote:
'Guidetti snapt niet dat wij met auto van de club naar het stadion komen'

Met John Guidetti is Nederland een bijzonder goede aanvaller rijker geworden, maar Feyenoord heeft er ook een illustere speler bij. De negentienjarige Zweed laat behalve zijn voeten ook zijn handen spreken en is volgens collega-aanvaller Guyon Fernandez een heuse gangmaker. Het aanmoedigen en oppeppen van zijn ploeg is Guidetti daarnaast ook niet vreemd.

“Als de ploeg even in een dip zit, schreeuwt John iedereen wakker. Ik heb dat niet zo nodig, want bij mij gaat het het ene oor in en het andere weer uit. Jongens als Jordy Clasie en Miquel Nelom kunnen daar echter wel iets mee. John is ook goed voor de sfeer. Er valt altijd iets te lachen”, somt Fernandez, net als van Manchester City gehuurde spits bezig aan zijn eerste jaar in De Kuip, op in een interview met Voetbal International.

Zelf maakte Fernandez vier doelpunten in dertien wedstrijden; daarmee moet hij het ruim afleggen tegen zijn jonge Zweedse teamgenoot, die op zeventien treffers in vijftien wedstrijden staat. De ex-aanvaller van Excelsior beleeft het nodige met Guidetti en moet flink om hem lachen, zegt hij. “John is een beetje show. Hij begrijpt niet dat wij gewoon met de auto van de club naar het stadion komen. Ons maakt dat weinig uit, want het is een prima wagen, maar John heeft een Range Rover gekocht. Is-ie enorm trots op.”

“Maar Ruben Schaken wees hem erop dat het een klein model is. Hij zei: 'Als jij in deze baby-Range Rover stapt, drukt je neus tegen het raam. Een echte vent koopt een grote.' Sindsdien probeert John ons belachelijk te maken met onze auto's. Ach, zo is-ie, een groot kind, maar wel eentje die voor dit Feyenoord heel belangrijk is”, aldus Fernandez.
pi_108036811
Schaken _O_
  donderdag 16 februari 2012 @ 10:00:41 #202
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_108037235
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het klinkt toch alsof Fernandez hem niet mag. Vooral dat "het gaat het ene oor in en het andere weer uit".
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_108037271
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het klinkt toch alsof Fernandez hem niet mag. Vooral dat "het gaat het ene oor in en het andere weer uit".
Doet ook pijn om zo met je eigen gebreken geconfronteerd te worden.
pi_108037316
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Heb het interview gelezen, hij bedoelde ermee dat hij van zichzelf al scherp genoeg is en niet opgepept hoeft te worden door Guidetti
pi_108037813
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:04 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Heb het interview gelezen, hij bedoelde ermee dat hij van zichzelf al scherp genoeg is en niet opgepept hoeft te worden door Guidetti
vond het wel een vreemde opmerking. Hij is wel van zichzelf overtuigd terwijl hij er weinig van kan eerlijk gezegd. Type Slory.
  donderdag 16 februari 2012 @ 10:30:16 #206
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108037845
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:28 schreef macca728 het volgende:

[..]

vond het wel een vreemde opmerking. Hij is wel van zichzelf overtuigd terwijl hij er weinig van kan eerlijk gezegd. Type Slory.
Beter toch dat die jongen geloof heeft in eigen kunnen, wat moet je anders in godsnaam als profvoetballer bij Feyenoord op het veld als je niet eens gelooft dat je iets toevoegt.
pi_108037900
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:30 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Beter toch dat die jongen geloof heeft in eigen kunnen, wat moet je anders in godsnaam als profvoetballer bij Feyenoord op het veld als je niet eens gelooft dat je iets toevoegt.
Tuurlijk maar als je erg tevreden bent met 4 goals als spits van Feyenoord en een paar assists. En geen woord over die domme overtredingen haha.
  Moderator donderdag 16 februari 2012 @ 10:39:45 #208
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_108038078
Hij zegt toch niet dat-ie zo'n goede voetballer is. Hij zegt alleen dat hij geen extra peptalk nodig heeft.
pi_108038949
quote:
'Guidetti wil volgend seizoen terug naar City'

Feyenoorder John Guidetti wil na dit seizoen terugkeren naar Manchester City. De aanvaller heeft niet de intentie om na dit seizoen langer bij Feyenoord te blijven, dat meldt Sky Sports. De geliefde spits van Feyenoord, die de afgelopen drie wedstrijden in de Kuip een hattrick scoorde, ziet zelf een terugkeer naar Manchester wel zitten. 'Ik wil de concurrentiestrijd aangaan met Dzeko, Aguëro en David Silva. Mijn doel is om met Manchester City in de Premier League te spelen.'

Guidetti weet zelf nog niet of hij volgend jaar ook een kans zal krijgen bij the Citiziens: 'Ik ben niet degene die over mijn toekomst gaat, dat is aan de raad van bestuur van City.' Ondanks dat Feyenoord hem graag wil behouden is dat onmogelijk volgens trainer Koeman. 'Dertigduizend mensen hebben een petitie ondertekend om hem te behouden maar we hebben echt geen mogelijkheid om hem te kopen,' aldus Koeman. 'Alles zal afhangen van wat City van plan is.'
pi_108040496

[ Bericht 100% gewijzigd door Cara op 16-02-2012 12:03:33 ]
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_108040504
skysports, whatever
pi_108041047
quote:
Van Haaren, Jansen en Schenkeveld bij Oranje beloften

Ricky van Haaren is opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands Beloftenelftal, voor de thuisinterland tegen Denemarken. Die wedstrijd wordt op woensdag 29 februari op sportpark De Westmaat in Spakenburg gespeeld. Naast Van Haaren behoren ook Kevin Jansen en Bart Schenkeveld, die op uitleenbasis voor Excelsior spelen, tot de voorlopige selectie, evenals oud-Feyenoorder Luc Castaignos. Het treffen met Denemarken is voor het Nederlands Beloftenelftal de eerste wedstrijd onder leiding van de nieuwe coach Adrie Koster.
Is dit een nieuw elftal ofzo?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 16 februari 2012 @ 12:23:43 #213
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_108041083
quote:
19s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:13 schreef Guidetti het volgende:

[..]

:( Maar wel begrijpelijk.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_108041129
Luc Castaignos bij de beloften en niet bij Jong Oranje. Wat vergooid die gast zijn carrière zeg. Hij zal door zijn contract bij Inter hoogstwaarschijnlijk financieel onafhankelijk zijn geworden maar hij had voor zijn carrière toch beter een ander pad kunnen bewandelen.
pi_108041155
quote:
19s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:25 schreef Guidetti het volgende:
Luc Castaignos bij de beloften en niet bij Jong Oranje. Wat vergooid die gast zijn carrière zeg. Hij zal door zijn contract bij Inter hoogstwaarschijnlijk financieel onafhankelijk zijn geworden maar hij had voor zijn carrière toch beter een ander pad kunnen bewandelen.
Hij heeft ook mot met die Cor Pot. Die koos er toen ook voor om Zeefuik ( :D :') ) op te roepen ipv Castaignos.

Maar wat is dan het verschil tussen de beloften en Jong Oranje?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108041165
quote:
Ik vrees dat de plankende man in jou UI hetzelfde lot staat te wachten indien hij terugkeert naar ManCity.
BFF met GGMM
pi_108041191
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij heeft ook mot met die Cor Pot. Die koos er toen ook voor om Zeefuik ( :D :') ) op te roepen ipv Castaignos.
Mot met Pot. Dat ligt vooral aan hem zelf. Hij speelt niet bij zijn club. Maar dat was natuurlijk te verwachten.
pi_108041212
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vrees dat de plankende man in jou UI hetzelfde lot staat te wachten indien hij terugkeert naar ManCity.
Die is jonger en heeft zichzelf al meer laten zien dan Castaignos.
pi_108041216
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

denk het ook, hij werkt hard en alles zit mee momenteel maar zo goed is hij nog niet.
pi_108041241
Cor Pot is dan ook een van de slechtste trainers.
pi_108041314
quote:
19s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:28 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Die is jonger en heeft zichzelf al meer laten zien dan Castaignos.
Het zit hem ook ontzettend mee he. Is hij net zo positief en fanatiek als hij week in week uit op bijveldjes staat te spelen?
BFF met GGMM
  donderdag 16 februari 2012 @ 12:38:54 #222
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108041520
quote:
Miscchien bied inter hem ons wel transfervrij aan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_108042297
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik blijf het vreemd vinden dat voetballers een auto van de club krijgen. Waar is dat dan weer goed voor ?
Alsof ze zelf geen auto kunnen kopen van hun (gegunde) riante salaris .
pi_108042418
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:07 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Ik blijf het vreemd vinden dat voetballers een auto van de club krijgen. Waar is dat dan weer goed voor ?
Sponsoring :)
  Moderator donderdag 16 februari 2012 @ 13:22:41 #225
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_108042720
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:07 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Zoveel werknemers krijgen een lease-auto.
pi_108044480
quote:

[..]

Die krijgen ze van de sponsor, niet van de club. Gok ik zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2012 14:21:55 ]
pi_108044700
quote:
17s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die krijgen ze van de sponsor, niet van de club. Gok ik zo.
Volgens mij is er ook wel eens gezeik geweest toch met Van Persie die in zijn eigen dure bolide kwam aanrijden, maar dat eigennlijk helemaal niet mocht van de club (lees sponsor)?
Volgens mij mag Guidetti officieel ook niet in zijn eigen bak aan komen...
pi_108044944
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:29 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Volgens mij is er ook wel eens gezeik geweest toch met Van Persie die in zijn eigen dure bolide kwam aanrijden, maar dat eigennlijk helemaal niet mocht van de club (lees sponsor)?
Nee maar hij vond die auto maar te min toch ? Stond in dat Fernandez interview
pi_108044981
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:29 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Mag wel hoor, Feyenoord heeft een hele poos Opel als dealer (gehad?), maar de meeste 'vedetten' hebben nooit een Opel van binnen gezien.
BFF met GGMM
pi_108045005
Koeman reed toch bij dat programma maandag ook niet in een opel. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:42:01 #231
268260 Dr.Mikey
pi_108045020
Haha opel was voor de vrouwtjes.
R.I.P DTS.
pi_108045084
De reclame van vakantieveilingen die ik hier steeds zie: nog 9 minuten bieden op een allin bezichtiging van de Kuip O+
BFF met GGMM
pi_108045830
zat trouwens even te kijken in lijst van coaches van Feyenoord, maar sinds Happel (1969-1973) hebben alleen Van Hanegem (1992-okt 1995) en Van Marwijk 2000-2004 het tenminste 3 opeenvolgende volledige seizoenen uitgehouden als coach :o

Vond t wel opvallend kort hoe lang een coach mee gaat bij onze club.
pi_108047374

quote:
Achahbar als stagiair aan de slag in de Fanshop

Klanten van de Feyenoord Fanshop bij het stadion kunnen de komende weken elke donderdagmiddag geholpen worden door een bijzondere tijdelijke medewerker van de clubwinkel. De 18-jarige spits Anass Achahbar loopt enkele maanden stage in de Feyenoord Fanshop, in het kader van zijn opleiding detailhandel.

‘Ik vind het leuk werk om te doen’, vertelde Achahbar donderdagmiddag, nadat hij ’s ochtends een training had afgewerkt met de selectie. ‘Er hangt een leuke sfeer onderling. Ik heb al een paar gehad dat mensen een shirtje met mijn naam erop wilden kopen, dat is leuk om mee te maken.’

Achahbar kreeg donderdag een bijzondere bestelling van zijn ploeggenoot Jerson Cabral, die een shirtje wilde met een naam achterop. Achahbar ging vervolgens aan de slag om de naam op het shirtje te drukken en rekende vervolgens ook af. ‘Ik leer hier alles over het werken in een winkel, ik draai volledig mee’, zegt Achahbar. ‘Ik vind het leuk om telkens nieuwe dingen te weten te komen.’

De stage van Achahbar zal nog twee maanden duren. ‘Daarnaast moet ik voor school nog vier werkstukken inleveren. Als ik dat allemaal gedaan heb, krijg ik mijn diploma. Daarna wil ik me helemaal op het voetbal gaan richten, maar ik wil daarnaast nog wel extra lessen gaan volgen. Ik wil bijvoorbeeld graag nog een paar vreemde talen leren.’

Supporters die een artikel in de Fanshop willen aanschaffen en afrekenen bij Achahbar, kunnen de komende weken elke donderdagmiddag terecht in de clubwinkel. In alle Feyenoord Fanshops en de online Feyenoord FanShop kan bovendien de komende tijd geprofiteerd worden van enkele bijzondere aanbiedingen. Zo is het Feyenoord uitshirt verkrijgbaar voor 29,99 euro en gelden er fikse kortingen op de volledige Feyenoord-lijn van Puma.
Speelt over 5 jaar bij Real Madrid, kan je toch zeggen dat 'ie jou een keer iets verkocht heeft. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108047461
Mooi toch _O_
pi_108047469
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:13 schreef ace_eleven het volgende:
zat trouwens even te kijken in lijst van coaches van Feyenoord, maar sinds Happel (1969-1973) hebben alleen Van Hanegem (1992-okt 1995) en Van Marwijk 2000-2004 het tenminste 3 opeenvolgende volledige seizoenen uitgehouden als coach :o

Vond t wel opvallend kort hoe lang een coach mee gaat bij onze club.
Dat is bij meerdere clubs zo hoor
pi_108047483
EN DAT HEEFT DE FRFC1908-SHOP LEKKER NIET. :6

(Toch is die shop beter)
pi_108047566
FR1908Nieuws twitterde op donderdag 16-02-2012 om 16:10:17 Sekou Cisse heeft de training van #Feyenoord vandaag verlaten met een enkelblessure. De ernst is nog onduidelijk. reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108047609
Kan gebeuren, ongeluk zit in een klein hoekje.
pi_108047661
Teentje, neem een Enkeltje Ivoorkust ofzo :W
pi_108047662
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan gebeuren, ongeluk zit in een klein hoekje.
Cisse zit in een groot hoekje qua blessures.
pi_108047687
Cisse. :') Ik denk dat Verheijen ondertussen voor hem een plan aan het maken is waarbij hij per week 1 uur op het trainingsveld staat en de rest van de tijd thuis op de bank voor de tv mag zitten.
pi_108047822
Volgens mij heeft het ook geen fuck meer te maken met blessuregevoeligheid. Bij elk tikje loopt die gozer van het trainingsveld af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108047900
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:22 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heeft het ook geen fuck meer te maken met blessuregevoeligheid. Bij elk tikje loopt die gozer van het trainingsveld af.
Ik denk dat hij angst heeft.
pi_108047964
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:25 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik denk dat hij angst heeft.
Toch gaat hij dan weer niet als een mietje de duels in, iets waar je per definitie blessures van krijgt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108048061
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Toch gaat hij dan weer niet als een mietje de duels in, iets waar je per definitie blessures van krijgt.
Nee, vandaag gaat hij door zijn enkel. Volgende keer krijgt hij een tikje tegen zijn lies ofzo. Maar hij stopt dan wel direct, terwijl misschien de overige 10 voetballers gewoon de wedstrijd/training afmaken.

Clasie trainde trouwens grotendeels mee.
pi_108048312
Feyenoord O+
pi_108048425

Wel lekkere collega's :9~ :9~ :9~
* Verwijderd *
pi_108048547
Die vrouw praat zo ontzettend Rotterdams
  donderdag 16 februari 2012 @ 16:44:20 #250
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108048605
Zit wel progressie in met die Cissé, nog een seizoen of 9 en hij kan een seizoenshelft blessurevrij blijven.
pi_108048749
Nou ff serieus die gozer zijn contract moet je gewoon ontbinden, je hebt echt geen kut aan hem. Elke keer als je denkt dat hij weer van zijn blessure af is heeft hij weer een pijntje. En dan maakt het niet uit of hij het maar inbeeld of niet want spelen doet hij toch nooit.
* Verwijderd *
pi_108049573
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:42 schreef Muto het volgende:
Die vrouw praat zo ontzettend Rotterdams
Hahah ja echt he. Wel leuk vrouwtje hoor. Daar niet van.

Die cisse he. Hoevaak kan een mens een blessure krijgen. Ik weet niet hoe hij traint...
~ Bonito La Risa ~
pi_108049610
fnetwerk twitterde op donderdag 16-02-2012 om 16:33:51 Clasie deed deel van training mee donderdag http://t.co/uSIqiJWz #feyenoord reageer retweet
Kijk dat is een beter bericht ^O^
~ Bonito La Risa ~
pi_108051673
quote:
Lodewijks tekent bij in De Kuip

Feyenoord heeft vanmiddag het contract met keeperstrainer annex assistent-trainer Patrick Lodewijks met twee jaar verlengd, zo meldt het AD. Daarmee heeft de Rotterdamse club bijna de complete trainingsstaf voor komend seizoen rond.

Alleen met assistent Giovanni van Bronckhorst moet Feyenoord nog tot overeenstemmig zien te komen. Begin dit jaar werd het contract van hoofdtrainer Ronald Koeman al verlengd. Ook assistent Jean-Paul van Gasten blijft de club trouw.

Zaakwaarnemer Kees Ploegsma handelt vanmiddag de laatste formaliteiten af in De Kuip over het contract van Lodewijks, die voor twee seizoenen gaat bijtekenen.

Lodewijks maakt sinds 2007 deel uit van de technische staf in De Kuip. Daarvoor was hij doelman bij FC Groningen, PSV en Feyenoord.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 16 februari 2012 @ 18:44:58 #255
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_108052173
quote:
15s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:42 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Gek he?
Waarom ben jij toch altijd zo'n verdomde Calimero?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_108052251
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:16 schreef Mixende_match het volgende:
fnetwerk twitterde op donderdag 16-02-2012 om 16:33:51 Clasie deed deel van training mee donderdag http://t.co/uSIqiJWz #feyenoord reageer retweet
Kijk dat is een beter bericht ^O^
Mooi, maar liesblessures blijven extreem bagger denk je dat het voorbij is en bij je 3e schot schiet het er weer in. :{
pi_108052273
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:22 schreef Caland het volgende:
Dat is toch hetzelfde. Of bedoel je dat hij zich aanstelt?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_108052655
Hoe speelt Cabral bij de beloften?
pi_108052766
mocht je manchester united aanhebben staan voor de gratis oorwassing , moet je eens kijken wat een gigantisch verschil de Gea en Mulder in uitstraling hebben, ook al zitten ze bijna op dezelfde leeftijd.
pi_108052797
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 19:00 schreef Cara het volgende:
mocht je manchester united aanhebben staan voor de gratis oorwassing , moet je eens kijken wat een gigantisch verschil de Gea en Mulder in uitstraling hebben, ook al zitten ze bijna op dezelfde leeftijd.
pi_108052817
grapje, mulder is zelfs ouder
pi_108052862
Wereldtop vergelijken met een keeper als Mulder. :')
De Gea kwam al van Ateltico he, ook een klein verschilletje.
pi_108052894
quote:
17s.gif Op donderdag 16 februari 2012 19:03 schreef Typisch het volgende:
Wereldtop vergelijken met een keeper als Mulder. :')
De Gea kwam al van Ateltico he, ook een klein verschilletje.
volgens mij gingen er toch echt stemmen op dat mulder uitkan groeien tot een toekomstige topper omdat hij nog zo jong is
pi_108053071
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 19:04 schreef Cara het volgende:

[..]

volgens mij gingen er toch echt stemmen op dat mulder uitkan groeien tot een toekomstige topper omdat hij nog zo jong is
Dus je vergelijkt hem met een speler die nog een stuk verder is? Bij Arsenal, United e.d. lopen er ook mannetjes van 18 die al meer uitstraling hebben dan een Clasie, Strootman, Wijnaldum, De Vrij, De Jong en noem ze maar op. Trek jij dan ook gelijk de conclusie dat die nooit wereldtop kunnen worden?

Ik niet.
  donderdag 16 februari 2012 @ 19:11:39 #265
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108053140
Sommige mensen ontwikkelen zich daarnaast ook sneller dan anderen.
pi_108053164
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 19:11 schreef Dekatria het volgende:
Sommige mensen ontwikkelen zich daarnaast ook sneller dan anderen.
Nee hoor want De Gea heeft een vlot kapsel!
pi_108053387
Zitten ze bij AZ - Anderlecht het vertrek van Verbeek en het vertrek van Mario bij ons te vergelijken, trekt hij als conclusie dat Feijenoord maar ondankbare spelers heeft. Dat Mario er niks van bakte houd hij maar even buiten schot.
* Verwijderd *
  donderdag 16 februari 2012 @ 19:22:00 #268
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108053507
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 19:18 schreef zoekeenleven het volgende:
Zitten ze bij AZ - Anderlecht het vertrek van Verbeek en het vertrek van Mario bij ons te vergelijken, trekt hij als conclusie dat Feijenoord maar ondankbare spelers heeft. Dat Mario er niks van bakte houd hij maar even buiten schot.
Verbeek :') ging weg geliefd door supporters, en is sindsdien zo vaak aan het huilen als het over Feyenoord gaat dattie niet meer terug hoeft te komen. Wat een klapjosti is het eigenlijk ook.
pi_108053827
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 19:00 schreef Cara het volgende:
De Gea uitstraling ? :D
pi_108054683
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:47 schreef eight het volgende:

[..]

Dat is toch hetzelfde. Of bedoel je dat hij zich aanstelt?
Dat is precies wat ik bedoel ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:44:13 #271
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108060163
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 19:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

De Gea uitstraling ? :D
Ik wou net zeggen. _O-
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:19:31 #272
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_108062025
De keeper van Manchester United die voor 21 miljoen is gehaald vergelijken met de keeper van Feyenoord. :')
pi_108062972
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef satecl het volgende:
De keeper van Manchester United die voor 21 miljoen is gehaald vergelijken met de keeper van Feyenoord. :')
Dit dus :') :') :') :') :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108063247
_O-

En dan ook nog een keeper die de afgelopen maanden geregeld blunderde.
pi_108064439
De Gea is al flink wat keren de mist in gegaan en heeft geen al te beste reputatie in Manchester. Hey, dat klinkt net als Mulder :')
pi_108065413
Wat zeikt iedereen ineens over Mulder? doet het de laatste weken gewoon goed vooral als je kijkt naar andere eredivisie keepers
pi_108065633
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:29 schreef Marktplaatsman het volgende:
Wat zeikt iedereen ineens over Mulder? doet het de laatste weken gewoon goed vooral als je kijkt naar andere eredivisie keepers
Iedereen ?
pi_108066482
Je moet het kunnen opbrengen, vroeg opstaan, eten, de trein in naar Rotterdam, trainen, de trein terug naar Haarlem. Er waren momenten dat ik er wel een beetje ziek van werd. Weer die reis. Maar altijd dacht ik aan mijn droom: De Kuip. Als ik daar ooit wilde spelen moest ik er wat voor overhebben. Dus stapte ik de volgende ochtend gewoon weer in de trein.

Jordy Clasie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108067451
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:29 schreef Marktplaatsman het volgende:
Mensen zeiken niet per se op Mulder, er wordt alleen gezegd dat hij in zijn huidige ontwikkelde staat niet vergelijkbaar is met de keeper van Man U die wel een vergelijkbare leeftijd heeft. Niet dat iemand hem dat kwalijk neemt. Ook Cara niet (denk ik), die t opperde :)

Mulder pakt momenteel wel meer punten dan dat hij verspeelt, ik wil ook wel dat we m laten staan en ook volgend jaar als eerste keeper houden, maar hij is alleen (nog) geen wereldkeeper. ^O^
  vrijdag 17 februari 2012 @ 00:49:36 #280
268260 Dr.Mikey
pi_108067689
Mulder gaat ook nooit een wereld keeper zijn..
Wel een baas als Mulder het mee blijft zitten is hij straks onze eigen keeper van het niveau Boscker/Watereus... geen geweldige keepers maar wel goed genoeg voor de eredivisie en als ie 31 is pakt ie vast nog wel een Ek mee.
R.I.P DTS.
pi_108067830
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 00:35 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Mensen zeiken niet per se op Mulder, er wordt alleen gezegd dat hij in zijn huidige ontwikkelde staat niet vergelijkbaar is met de keeper van Man U die wel een vergelijkbare leeftijd heeft. Niet dat iemand hem dat kwalijk neemt. Ook Cara niet (denk ik), die t opperde :)
Nee hoor. Ik ben alleen van mening dat een keeper een beetje uitstraling nodig heeft om uit te groeien tot een goede keeper.
pi_108068996
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 00:58 schreef Cara het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik ben alleen van mening dat een keeper een beetje uitstraling nodig heeft om uit te groeien tot een goede keeper.
Lekker fucking boeiend, uitstraling van flappie was ook kut toen hij 22 was en de CL won.
Sowieso, wat heeft uitstraling nou weer met goed keeperswerk te maken
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108069368
Vind het niet erg dat ie de uitstraling mist, dan blijft hij langer hier. Als hij het zo blijft doen als na de winterstop zal niemand dat erg vinden gok ik zo. :D
  vrijdag 17 februari 2012 @ 08:10:34 #284
53267 TC03
pi_108069687
Ik vind dat er wel erg gewichtig wordt gedaan over een ongrijpbaar begrip als 'uitstraling'. Daarnaast vind ik helemaal niet dat Mulder weinig 'uitstraling' heeft, zijn uitstraling is gewoon normaal. :{ Verder lekker boeiend wat iemand zijn uitstraling is, ik vind het veel belangrijker of iemand veel ballen pakt en dat hij de verdediging goed coacht.
pi_108069699
Is het interview met De Vrij in NuSport al gepost?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108069718
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 08:10 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dat er wel erg gewichtig wordt gedaan over een ongrijpbaar begrip als 'uitstraling'. Daarnaast vind ik helemaal niet dat Mulder weinig 'uitstraling' heeft, zijn uitstraling is gewoon normaal. :{ Verder lekker boeiend wat iemand zijn uitstraling is, ik vind het veel belangrijker of iemand veel ballen pakt en dat hij de verdediging goed coacht.
Vind t Ook gelul. Alleen omdat ie een jonge kop heeft heeft hij geen uitstraling? :') slaat nergens op.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 09:56:12 #287
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_108071266
Ik weet nou niet of de Gea meer uitstraling heeft dan Mulder. Wat ik wel vermoed is dat hij het ¨op vriendin¨ wel wint van Edje.

pi_108071282
Rot lekker op man met die Spaanse slet.
Groetjes, Ezio.
pi_108071299
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:56 schreef elCholo het volgende:
Ik weet nou niet of de Gea meer uitstraling heeft dan Mulder. Wat ik wel vermoed is dat hij het ¨op vriendin¨ wel wint van Edje.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 10:00:53 #290
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_108071378
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:57 schreef Stokstaart het volgende:
Rot lekker op man.
:*
pi_108071456
Gadverdamme peroxidesnol. Wat een lelijk wijf, serieus. :')
pi_108071474
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:56 schreef elCholo het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Edje?

Uitstraling van een baas.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 17 februari 2012 @ 10:10:52 #293
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_108071601
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:05 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Edje?

[ afbeelding ]

Uitstraling van een baas.
Zoals de echte Ed worden ze niet meer gemaakt, helaas _O_
pi_108071616
FeyenoordTV, zo slecht maar toch kijk ik het meestal wel. :D
  vrijdag 17 februari 2012 @ 10:20:00 #295
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_108071811
Fernandez waarchijnlijk weer in de basis zaterdag.
Als dat echt zo is vermoed ik dat er iets speelt tussen Cabral en Koeman.

Het is toch wel duidelijk dat Fernandez tekort komt als vleugelaanvaller.
pi_108071843
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:20 schreef elCholo het volgende:

Cabral toch ook?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 10:26:27 #297
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_108071970
Cabral heeft het nog niet laten zien, maar heeft wel degelijk de potentie om een goede vleugelaanvaller te worden.
Bij Fernandez is dit het, veel beter wordt het niet.
pi_108072198
quote:

Wat er speelt tussen Cabral en Koeman is dat Cabral gewoon geen enkele van zijn taken uitvoert die hij van de bank meekrijgt. En juist op de manier waarop Feyenoord momenteel speelt is dat misschien nog wel belangrijker dan een stukje extra voetballend vermogen.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:18:25 #299
53267 TC03
pi_108073426
quote:

Wat er speelt is dat we met Fernandez in de basis 9 punten uit 3 wedstrijden hebben gepakt. Never change a winning team.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:22:58 #300
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108073548
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:35 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Wat er speelt tussen Cabral en Koeman is dat Cabral gewoon geen enkele van zijn taken uitvoert die hij van de bank meekrijgt. En juist op de manier waarop Feyenoord momenteel speelt is dat misschien nog wel belangrijker dan een stukje extra voetballend vermogen.
Inderdaad, ik vind Cabral ook een betere voetballer, maar als hij meespeelt doet hij zomaar wat. Terwijl het huidige Feyenoord imo juist vrij sterk is in het collectief. Vaak zakken ze terug tot de middenlijn ongeveer, en soms zetten ze ineens met hele middenveld flink veel druk. Als je dan een speler als Cabral er tussen hebt die maar wat aanrommelt, dan werkt dat niet echt lekker.
pi_108073909
En dicht..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')