abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108004015

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

Hier vind je de OP.

Quote van de week:

quote:
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108004039
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:18 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Over welke talenten zou dit gaan?
Ik dacht dat je maar een bepaald aantal huurspelers van 1 club mocht huren? Of zouden er een paar getransfereerd worden naar Kralingen?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108004047
Ik dank U vriendelijk.
pi_108004054
Manu, Kongolo, Steenvoorden, V Huigevoort, Vilhena, ongeveer de jongens die mee naar Marbella waren, maar nog wat mensen voor hun in de pikorde hebben?
pi_108004089
Het verschil tussen de eredivisie en de jupiler league is te groot.
Een A1-talent bij Feyenoord van 16,17 moet eigenlijk al dat niveau voorbij zijn.
-
pi_108004137
In de VI is Johnny van Burgerking geinterviewd door Stef de Bont:

'Ik ben klaar met nederland en alle criticasters'

'Bij Feijenoord kreeg ik niet genoeg tijd om me te bewijzen'

'Hier in Indonesië zijn ze echt lief, Dat is meteen het grootste verschil met Nederland'
pi_108004169
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:

'Hier in Indonesië zijn ze echt lief, Dat is meteen het grootste verschil met Nederland'
Het is een mietje dus.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108004235
quote:

Heeft ie natuurlijk wel gelijk in, als hij een paar wedstrijden meer de kans had gekregen had hij zich echt kunnen ontwikkelen tot een vaste kracht in ons elftal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Verwijderd *
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:37:45 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108004280
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:32 schreef Ritmo het volgende:
Een A1-talent bij Feyenoord van 16,17 moet eigenlijk al dat niveau voorbij zijn.
Niet mee eens. In de jeugdelftallen speel je altijd tegen leeftijdgenoten. In de JL leer je hoe het is om tegen spelers te spelen die fysiek sterker zijn, meer ervaring hebben en op basis van inzet een wedstrijd kunnen winnen. Dat heb je in de jeugdelftallen veel minder denk ik.
2000 light years from home
pi_108004283
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:32 schreef Ritmo het volgende:
Dat geldt natuurlijk niet voor elk talent uit de A. Tevens is het helemaal niet zo verkeerd voor die gasten om eens een jaartje te voetballen in een competitie waar ze tegenover kerels staan ipv leeftijdsgenoten.

Voor een exceptioneel talent zou de stap Excelsior helemaal niet nodig hoeven zijn natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108004290
quote:

In Indonesië hakken ze nog handen van dieven af, en worden verkrachte vrouwen gestenigd.
Lief daar hoor O+
-
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:38:59 #12
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108004315
",,Feit is gewoon dat ik afgetraind ben. Mido en Van der Meyde als voorbeelden? Die jongens waren bij hun start niet fit en dat ben ik wel. "
pi_108004324
Hij is trouwens toch naar Belgie verkast nu ofzo?
* Verwijderd *
pi_108004333
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Niet mee eens. In de jeugdelftallen speel je altijd tegen leeftijdgenoten. In de JL leer je hoe het is om tegen spelers te spelen die fysiek sterker zijn, meer ervaring hebben en op basis van inzet een wedstrijd kunnen winnen. Dat heb je in de jeugdelftallen veel minder denk ik.
Fysiek is het enige voordeel ten opzichte van de jeugdcompetities ja. Maar intussen stagneer je wel op alle andere gebieden. Je kunt nog beter tegen Ajax A1 spelen dan tegen MVV.
-
pi_108004357
Geniaal man, die Van Beukering.

Weet nog wel zijn eerste interview bij Rijnmond nadat hij gedebuteerd had. Vroegen ze of hij verbaasd was dat zowat de Kuip werd afgebroken toen hij erin kwam, terwijl dat natuurlijk pure sarcasme was.

Hij verklaarde van niet, want de supporters in de Kuip kwamen ook allemaal uit achterstandswijken net als hem. Dus dat schept een band. _O- Ik heb toen echt even de auto langs de kant moeten zetten omdat ik niet meer bijkwam van het lachen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:41:07 #16
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108004383
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb toen echt even de auto langs de kant moeten zetten omdat ik niet meer bijkwam van het lachen.
Geloof ik niet.
pi_108004391
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat geldt natuurlijk niet voor elk talent uit de A. Tevens is het helemaal niet zo verkeerd voor die gasten om eens een jaartje te voetballen in een competitie waar ze tegenover kerels staan ipv leeftijdsgenoten.
Dat kun je beter doen in de eredivisie. ;) Daar speel je ook tegen echte kerels, maar dan nog met enig niveau.
quote:
Voor een exceptioneel talent zou de stap Excelsior helemaal niet nodig hoeven zijn natuurlijk.
Klopt, maar degene die daar net onder zitten die moeten heel snel naar het niveau van de Nederlandse (sub)top. En dat kan alleen als je in de eredivisie speelt.
-
pi_108004402
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Geloof ik niet.
Klopt, dat gedeelte was wat gechargeerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108004403
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
Geniaal man, die Van Beukering.

Weet nog wel zijn eerste interview bij Rijnmond nadat hij gedebuteerd had. Vroegen ze of hij verbaasd was dat zowat de Kuip werd afgebroken toen hij erin kwam, terwijl dat natuurlijk pure sarcasme was.

Hij verklaarde van niet, want de supporters in de Kuip kwamen ook allemaal uit achterstandswijken net als hem. Dus dat schept een band. _O- Ik heb toen echt even de auto langs de kant moeten zetten omdat ik niet meer bijkwam van het lachen.
Beetje van het kaliber Ed de Goey die serieus ingaat op z'n cd-collectie bestaande uit 12 cd's van mainstream artiesten. _O-
pi_108004436
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:41 schreef Ritmo het volgende:
En dat kan alleen als je in de eredivisie speelt.
Klopt, vraag maar aan Mertens of Strootman.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108004472
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Boerrigter, al is die nu helemaal verpest door Ajax
* Verwijderd *
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:44:10 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108004481
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Fysiek is het enige voordeel ten opzichte van de jeugdcompetities ja. Maar intussen stagneer je wel op alle andere gebieden. Je kunt nog beter tegen Ajax A1 spelen dan tegen MVV.
Ach een Mertens, Chadli en Strootman heeft het ook niet veel slechts gedaan voor hun ontwikkeling.
Ik vind dat je overdrijft, natuurlijk leer je meer in de Eredivisie en tref je een veelvoud aan talentvolle voetballers aan, maar in de JL kunnen jonge talenten van 16-18 echt meer opsteken als van een potje op Varkenoord op de maandagavond.
pi_108004489
quote:

[..]

Boerrigter, Assaidi... Zo'n beetje alle smaakmakers van de eredivisie ;)
pi_108004494
quote:

[..]

Het is meer dat die er op tijd uitgeplukt zijn daar, voordat ze gingen stagneren. Strootman na een half jaartje zelfs.. Hun echte ontwikkeling kwam pas toen ze in de eredivisie kwamen. Maar eigenlijk hoorden ze daar toen al niet meer thuis.
-
pi_108004565
Overigens zullen er best wel uitzonderingen zijn. Maar over het algemeen gezien is het toch 10 keer beter om je bij Excelsior in de eredivisie te ontwikkelen dan bij Excelsior in de eerste divisie.
-
pi_108004568
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:44 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ach een Mertens, Chadli en Strootman heeft het ook niet veel slechts gedaan voor hun ontwikkeling.
Ik vind dat je overdrijft, natuurlijk leer je meer in de Eredivisie en tref je een veelvoud aan talentvolle voetballers aan, maar in de JL kunnen jonge talenten van 16-18 echt meer opsteken als van een potje op Varkenoord op de maandagavond.
Precies. In de JL kunnen dergelijke spelers zich ook prima ontwikkelen. En je kan er op die manier ook weer voor zorgen dat Excelsior snel terugkomt in de eredivisie. Win-win dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108004570
Het ligt natuurlijk ook aan de voetballers zelf. Sommige zullen meer gebaat zijn door enkel jeugdelftallen e.d. te doorlopen, terwijl andere juist een periode in de JL nodig hebben. Er is geen 1 beste oplossing voor elk talent.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_108004761
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:46 schreef Steven184 het volgende:
Het ligt natuurlijk ook aan de voetballers zelf. Sommige zullen meer gebaat zijn door enkel jeugdelftallen e.d. te doorlopen, terwijl andere juist een periode in de JL nodig hebben. Er is geen 1 beste oplossing voor elk talent.
Precies. Slotje op deze discussie. Over naar de Schaken v.s. Cabral-discussie. ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 13:52:16 ]
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:52:26 #29
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108004787
Ik betwijfel of het niveau in de JL zo laag ligt hoor. Er zitten best wel aardige teams tussen, zoals Eindhoven/Zwolle/Sparta en vorig jaar nog RKC. Echte teams. De doorloop in jeugdelftallen is altijd vrij groot waardoor er zelden een echt team staat. Ik denk dat een talent van <20 jaar echt wel een hoop kan leren in de JL.
pi_108004801
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:46 schreef Steven184 het volgende:
Klopt, maar het gaat nu om het verschil tussen eerste divisie en eredivisie. ;)
-
pi_108004815
Plus dat ze dan meer het spel van Feyenoord spelen. Dus aanvallender.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:56:06 #32
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108004914
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:53 schreef Muto het volgende:
Plus dat ze dan meer het spel van Feyenoord spelen. Dus aanvallender.
Dat ook inderdaad. Ik vraag me af hoe leerzaam het bijv. is voor een spits om elke wedstrijd 3 ballen te krijgen en 30% balbezit te hebben. Voor spelers als Schenkeveld is het wel ideaal natuurlijk, elke wedstrijd vol aan de bak.
pi_108004925
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:52 schreef Merkie het volgende:
Ik betwijfel of het niveau in de JL zo laag ligt hoor. Er zitten best wel aardige teams tussen, zoals Eindhoven/Zwolle/Sparta en vorig jaar nog RKC. Echte teams. De doorloop in jeugdelftallen is altijd vrij groot waardoor er zelden een echt team staat. Ik denk dat een talent van <20 jaar echt wel een hoop kan leren in de JL.
Uiteraard zitten er aardige teams tussen, maar tegen Ajax, Feyenoord, Twente en AZ is toch tig keer beter dan tegen Zwolle of Sparta?

Overigens zal een gemiddeld talent nog best wat kunnen leren daar, maar 'gemiddelde talenten' zijn eigenlijk al niet interessant meer voor Feyenoord. Alleen de Nederlandse top qua talenten komt in aanmerking voor een kans bij het eerste. En die zijn op hun 17e eigenlijk al op vele vlakken het niveau Zwolle en Sparta voorbij. Die zullen zich idd nog fysiek moeten ontwikkelen, maar dat kan dan beter in de eredivisie.
-
pi_108004995
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:56 schreef Merkie het volgende:
Voor spelers als Schenkeveld is het wel ideaal natuurlijk, elke wedstrijd vol aan de bak.
En dat zijn ook de spelers die voor ons interessant zijn. Als hij echter nu naar de eerste divisie terug werd gezet, dan was het niveauverschil met terug naar het eerste van Feyenoord echt te groot geweest. Dan krijg je in een keer Luuk de Jong etc. voor je neus.
-
pi_108005007
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Uiteraard zitten er aardige teams tussen, maar tegen Ajax, Feyenoord, Twente en AZ is toch tig keer beter dan tegen Zwolle of Sparta?

Overigens zal een gemiddeld talent nog best wat kunnen leren daar, maar 'gemiddelde talenten' zijn eigenlijk al niet interessant meer voor Feyenoord. Alleen de Nederlandse top qua talenten komt in aanmerking voor een kans bij het eerste. En die zijn op hun 17e eigenlijk al op vele vlakken het niveau Zwolle en Sparta voorbij. Die zullen zich idd nog fysiek moeten ontwikkelen, maar dat kan dan beter in de eredivisie.
Daarom is het ook van groot belang dat zo'n Excelsior in de Eredivisie blijft. Een uitstekende club om je talenten aan het niveau te laten ruiken.
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 13:58:57 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_108005008
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:41 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Beetje van het kaliber Ed de Goey die serieus ingaat op z'n cd-collectie bestaande uit 12 cd's van mainstream artiesten. _O-
Niet zo laatdunkend hè! Edje zit hartstikke scherp in het interview.

Rot: "Dat is geen platenkást, dat is een platenpááltje."
Ed: "Ja 't is een klein paaltje. Het is ook niet echt platen, het zijn cd's."

Steek die maar in je zak Rot!!!! 8-)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_108005011
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En dat zijn ook de spelers die voor ons interessant zijn.
Alsof een Manu/Achahbar niet interessant is.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_108005045
En ik vind dat je niet elke speler naar Excelsior moet sturen. Misschien moet je er aan denken om sommige spelers naar NEC oid te sturen. Toch weer een stapje hoger.
pi_108005050
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Daarom is het ook van groot belang dat zo'n Excelsior in de Eredivisie blijft. Een uitstekende club om je talenten aan het niveau te laten ruiken.
Dat is mijn punt ja. Maar kom op: top eerste divisie naar middenmoot eredivisie kan nog wel, maar top eerste divisie naar top eredivisie?
-
pi_108005074
gefeliciteerd Helpmefok! :*
~ Bonito La Risa ~
pi_108005131
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:00 schreef Muto het volgende:
En ik vind dat je niet elke speler naar Excelsior moet sturen. Misschien moet je er aan denken om sommige spelers naar NEC oid te sturen. Toch weer een stapje hoger.
Vooral individueel bekijken en niet elk talent willen verhuren. Op die manier heeft Beenhakker ook zo'n Rekik weggejaagd :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108005162
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Vooral individueel bekijken en niet elk talent willen verhuren. Op die manier heeft Beenhakker ook zo'n Rekik weggejaagd :')
Inderdaad. Ik snap dat dat dit seizoen niet kon, maar volgend seizoen zul je er wel over na kunnen gaan denken.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:05:22 #43
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108005217
Wat maakt het voor die jongens dan zoveel beter om bij een degradant met bijbehorend voetbal week in, week uit te worden weggespeeld, teruggedrongen en er eigenlijk alleen als verdediger vol aan de bak te kunnen omdat de overige linies de bal zo weer kwijt zijn?

Lijkt me voor onze aanvallend ingestelde spelers, technisch begaafde jongens en spelverdelers toch beter om in een team mee te draaien dat daadwerkelijk aan voetbal toekomt en kan laten zien wat ze voetballend kunnen.
In de JL kom je allerlei soorten voetbal tegen, dat pure fysieke anti-voetbal, maar evengoed frivool en aanvallend ingestelde teams met talentvolle jeugdspelers waardoor je ook genoeg leert en wedstrijden treft die je niet bij de beloften of de A-jeugd meekrijgt.

Voor een Schenkeveld is het geweldig dat Excelsior in de Eredivisie zit, mag wekelijks aan de bak en kan zichzelf goed ontwikkelen maar een Achabar heeft er meer aan om bij Dordt te voetballen als constant voor lul voorin te blijven hangen bij Excelsior om z'n doelpuntentotaal op 4 te krijgen aan het eind.

Zoals je zelf al zei, iedere voetballer uit de jeugd rendeerd weer beter bij een ander team, evengoed dat bepaalde spelers meer progressie zullen boeken in de JL of eigen jeugdcompetitie als bij een club als Excelsior in de Eredivisie.
Vergeet ook niet hoeveel talentvolle jongens zichzelf geweldig hebben ontwikkeld bij Excelsior in de tijd van Buffel, Van Persie en Kalou, natuurlijk was de competitie een totaal andere als nu, maar ook toen staken ze er met kop en schouders bovenuit en boekten ze wel degelijk een hoop progressie.
pi_108005257
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar ik denk dat er heel weinig individuele gevallen zijn die er echt baat bij hebben om tegen MVV en Dordrecht te gaan spelen.

Of het zou moeten zijn: op z'n 17e jaartje JL, op z'n 18e een jaartje eredivisie bij NEC en op z'n 19e of 20e eens naar het eerste van Feyenoord, wanneer ie het niveau NEC aankan. Zoiets.
-
pi_108005337
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar ik denk dat er heel weinig individuele gevallen zijn die er echt baat bij hebben om tegen MVV en Dordrecht te gaan spelen.
Daar gaat het dus al mis.

Op een hogere weerstand spelen is nooit verkeerd voor een speler. De JL is ook een prima speelplank gebleken voor grote talenten. Zie zo'n Chadli die moeiteloos kan aansluiten bij Twente.

Alles staat of valt bij een individuele aanpak per talent. Zo zwart wit als jij het ziet is gewoonweg lachwekkend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108005388
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:05 schreef Lastpost het volgende:
Wat maakt het voor die jongens dan zoveel beter om bij een degradant met bijbehorend voetbal week in, week uit te worden weggespeeld, teruggedrongen en er eigenlijk alleen als verdediger vol aan de bak te kunnen omdat de overige linies de bal zo weer kwijt zijn?

Lijkt me voor onze aanvallend ingestelde spelers, technisch begaafde jongens en spelverdelers toch beter om in een team mee te draaien dat daadwerkelijk aan voetbal toekomt en kan laten zien wat ze voetballend kunnen.
In de JL kom je allerlei soorten voetbal tegen, dat pure fysieke anti-voetbal, maar evengoed frivool en aanvallend ingestelde teams met talentvolle jeugdspelers waardoor je ook genoeg leert en wedstrijden treft die je niet bij de beloften of de A-jeugd meekrijgt.

Voor een Schenkeveld is het geweldig dat Excelsior in de Eredivisie zit, mag wekelijks aan de bak en kan zichzelf goed ontwikkelen maar een Achabar heeft er meer aan om bij Dordt te voetballen als constant voor lul voorin te blijven hangen bij Excelsior om z'n doelpuntentotaal op 4 te krijgen aan het eind.

Zoals je zelf al zei, iedere voetballer uit de jeugd rendeerd weer beter bij een ander team, evengoed dat bepaalde spelers meer progressie zullen boeken in de JL of eigen jeugdcompetitie als bij een club als Excelsior in de Eredivisie.
Vergeet ook niet hoeveel talentvolle jongens zichzelf geweldig hebben ontwikkeld bij Excelsior in de tijd van Buffel, Van Persie en Kalou, natuurlijk was de competitie een totaal andere als nu, maar ook toen staken ze er met kop en schouders bovenuit en boekten ze wel degelijk een hoop progressie.
Dat ben ik met je eens, maar ik bedoel meer dat de stap van de JL naar de top van de eredivisie echt gigantisch is. Je zou het dan (bij bepaalde spelers) met een tussenstap moeten doen. Wellicht kan het dan.

Maar al met al is de situatie nu perfect met Excelsior in de eredivisie. Alleen jammer dat die niet wat meer in de middenmoot spelen.
-
pi_108005533
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, maar het gaat nu om het verschil tussen eerste divisie en eredivisie. ;)
Jij zegt dat talenten op 16-jarige leeftijd al een hoger niveau dienen te hebben dan de JL, ik betwijfel dat.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_108005542
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Daar gaat het dus al mis.

Op een hogere weerstand spelen is nooit verkeerd voor een speler. De JL is ook een prima speelplank gebleken voor grote talenten. Zie zo'n Chadli die moeiteloos kan aansluiten bij Twente.
Nu denk jij zelf net zo zwart-wit. Om een paar positieve uitzonderingen (die misschien nog wel verder waren geweest als ze al wat langer in de eredivisie hadden gespeeld) noem je direct de hele Jupiler League een prima springplank.
quote:
Alles staat of valt bij een individuele aanpak per talent. Zo zwart wit als jij het ziet is gewoonweg lachwekkend.
Beter lezen dan, ik ben het met je eens dat het per talent verschilt. Maar je kunt wel zwart-wit stellen dat de stap van de Jupiler League naar de top van de eredivisie over het algemeen te groot is om in 1 keer te nemen, zonder tussenstation. Denk je dat Clasie nu even goed was geweest als ie vorig jaar in de JL speelde?
-
pi_108005577
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:15 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Jij zegt dat talenten op 16-jarige leeftijd al een hoger niveau dienen te hebben dan de JL, ik betwijfel dat.
Even hoog dan, op veel vlakken (dus niet alle). En dan doel ik op talenten die interessant zijn voor Feyenoord. De toptalenten van Nederland dus.
-
pi_108005585
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar ik bedoel meer dat de stap van de JL naar de top van de eredivisie echt gigantisch is. Je zou het dan (bij bepaalde spelers) met een tussenstap moeten doen. Wellicht kan het dan.
Vind het verschil tussen jupiler league en eredivisie verre van interessant voor een jeugdspeler. Zaak is dat die speler ervaring op doet en sterker wordt. Is deze echt goed dan ontstijgt hij het niveau van de jupiler league vanzelf. Is het een dertien uit een dozijn speler, dan komt dat ook naar voren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')