je weet wat Keepvid is?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
en geen gtst in de titel ofzo te zetten??? maar gewoon een codewoord ofzo.... masdikes ofzo (vertaling in het spaans van meerdijk)
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:55 schreef loezzzje het volgende:
Dat van Rikki was wel dom zeg. Zelfs ik weet dat en ik ben niet eens moederik was laatst in amsterdam in een eettentje en daar presteerde een vrouw het haar kind midden in de zaak op een eettafel te verschonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dr werd niks van gezegd
of iemand thuis zijn/haar kind verschoont op de eettafel, zal me een worst wezen. maar in een openbare gelegenheid vind ik het gewoon goor
nou idd zeg. geef bing gewoon zo'n babybornpop, dan zijn we van dat geouweneel afquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:47 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die schrijvers echt niks anders voor Bing en Sjors kunnen bedenken dan babygezeur.. Schrijf ze er dan gewoon uit als je niks beters weet dit is al sinds het begin van het nieuwe seizoen bezig ik dacht nu Bram terug is bij Sjoerd en Rikki dat het eindelijk over was niet dus, begint gewoon weer van voor af aan..
Ohh dat is idd heel smerig zeg! Daar zou ik dan zelf iets van hebben gezegd. Sommige mensen denken dat ze alles kunnen makenquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik was laatst in amsterdam in een eettentje en daar presteerde een vrouw het haar kind midden in de zaak op een eettafel te verschonen
en dr werd niks van gezegd
of iemand thuis zijn/haar kind verschoont op de eettafel, zal me een worst wezen. maar in een openbare gelegenheid vind ik het gewoon goor
Slaat helemaal nergens op, staat niet eens meer op RTLXL naar mijn weten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Seizoen 21 is nu helemaal aangepakt.
QFT.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
RTL is gewoon ongelofelijk kut.
Bij GTST zelf hebben ze er geen problemen mee dat die filmpjes online staan, maar RTL wil het dus niet en wat RTL wil is blijkbaar belangrijker.
Klotebedrijf.
Dat Facebook-kanaal is in beheer van de GTST-webredactie. Waarschijnlijk hebben ze GTSTFanMark gevraagd om zijn werk voort te zetten voor hun kanaal, omdat ze dondersgoed weten wat voor free publicity dit geeft.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:45 schreef GSMboy het volgende:
Is dat Facebook kanaal wel in zijn eigen beheer?
quote:
haha een babyborn pop!quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou idd zeg. geef bing gewoon zo'n babybornpop, dan zijn we van dat geouweneel af
Facepalm²quote:Talin Agh
i cant belive the show goes on without Edwin...everything is goin to be alright step by step... Lucas is alive and he might find new love but if thats happens im not gonna watch this show anymore..cuz i cant handle it if Lucas kiss someone else or watever,,((( writer ur suck..just sayin
Ik vind het sowieso jammer dat het enkel en alleen gaat om wie er met wie gaat. Er bestonden vroeger ook vriendschappen (echte dus, geen aanloopje naar een relatie), mensen die de politiek ingingen, mensen die een bedrijf wilden opzetten (en geen tuttenbollenkapperszaak, maar een echt bedrijf). Mensen met visie, een doel en missie, die niet alleen aan hun truttenbaantje, hun huisje en hun liefje op de bank dachten.quote:
Damn, jij beschrijft het goed!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso jammer dat het enkel en alleen gaat om wie er met wie gaat. Er bestonden vroeger ook vriendschappen (echte dus, geen aanloopje naar een relatie), mensen die de politiek ingingen, mensen die een bedrijf wilden opzetten (en geen tuttenbollenkapperszaak, maar een echt bedrijf). Mensen met visie, een doel en missie, die niet alleen aan hun truttenbaantje, hun huisje en hun liefje op de bank dachten.![]()
Het complete openbare leven (bedrijven, scholen, instituten, zaken, politiek) is compleet absent en het gaat alleen nog maar om huiskamer gekonkel. Dit was altijd al een onderdeel van de soap (een onderdeel dat ik altijd over probeerde te slaan), maar dit deel is gegroeid van 25% naar 100% [ afbeelding ]
qft ja, zo jammer. Als personages met elkaar om gaan dan weet je ook zeker dat ze wat krijgen nu. Dat is ook 90% van de keren het geval met nieuwe personages, ze krijgen iets met iemand. En niet dat ze zelf een leven hebben en daardoor anderen dwars gaan zitten ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso jammer dat het enkel en alleen gaat om wie er met wie gaat. Er bestonden vroeger ook vriendschappen (echte dus, geen aanloopje naar een relatie), mensen die de politiek ingingen, mensen die een bedrijf wilden opzetten (en geen tuttenbollenkapperszaak, maar een echt bedrijf). Mensen met visie, een doel en missie, die niet alleen aan hun truttenbaantje, hun huisje en hun liefje op de bank dachten.![]()
Het complete openbare leven (bedrijven, scholen, instituten, zaken, politiek) is compleet absent en het gaat alleen nog maar om huiskamer gekonkel. Dit was altijd al een onderdeel van de soap (een onderdeel dat ik altijd over probeerde te slaan), maar dit deel is gegroeid van 25% naar 100% [ afbeelding ]
Hahah of de bakken snoep van haribo ook al een tijdje niet gezien!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:07 schreef loezzzje het volgende:
Weet je waar ik ineens aan dacht? Dat ik niemand meer een Breaker zie eten/drinken. Zouden de acteurs het zat zijn?
Die ook idd niet!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:38 schreef Crazy-G90 het volgende:
[..]
Hahah of de bakken snoep van haribo ook al een tijdje niet gezien!
(Misschien omdat edwin dood is??)
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |