abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108042232
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:04 schreef amaranta het volgende:

[..]

en geen gtst in de titel ofzo te zetten??? maar gewoon een codewoord ofzo.... masdikes ofzo (vertaling in het spaans van meerdijk)
je weet wat Keepvid is?
Anyway, de beste scenes en cliffs heb ik al gedownload
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2012 @ 13:13:48 #202
37843 lady-wrb
kortaf
pi_108042458
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:55 schreef loezzzje het volgende:
Dat van Rikki was wel dom zeg. Zelfs ik weet dat en ik ben niet eens moeder :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was laatst in amsterdam in een eettentje en daar presteerde een vrouw het haar kind midden in de zaak op een eettafel te verschonen :r
en dr werd niks van gezegd :?

of iemand thuis zijn/haar kind verschoont op de eettafel, zal me een worst wezen. maar in een openbare gelegenheid vind ik het gewoon goor
  donderdag 16 februari 2012 @ 13:15:45 #203
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108042518
Onm had op het laatst ook zo een stel twee turken ging alleen maar over babies.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2012 @ 13:16:51 #204
37843 lady-wrb
kortaf
pi_108042548
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:47 schreef Blondgirl21 het volgende:

[..]

Ik vraag me af of die schrijvers echt niks anders voor Bing en Sjors kunnen bedenken dan babygezeur.. Schrijf ze er dan gewoon uit als je niks beters weet dit is al sinds het begin van het nieuwe seizoen bezig ik dacht nu Bram terug is bij Sjoerd en Rikki dat het eindelijk over was niet dus, begint gewoon weer van voor af aan..
nou idd zeg. geef bing gewoon zo'n babybornpop, dan zijn we van dat geouweneel af :r
pi_108043089
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:13 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik was laatst in amsterdam in een eettentje en daar presteerde een vrouw het haar kind midden in de zaak op een eettafel te verschonen :r
en dr werd niks van gezegd :?

of iemand thuis zijn/haar kind verschoont op de eettafel, zal me een worst wezen. maar in een openbare gelegenheid vind ik het gewoon goor
Ohh dat is idd heel smerig zeg! Daar zou ik dan zelf iets van hebben gezegd. Sommige mensen denken dat ze alles kunnen maken :')
pi_108044253
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 00:52 schreef Frey het volgende:

[..]

Seizoen 21 is nu helemaal aangepakt. :{
Slaat helemaal nergens op, staat niet eens meer op RTLXL naar mijn weten.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_108044338
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
RTL is gewoon ongelofelijk kut.
Bij GTST zelf hebben ze er geen problemen mee dat die filmpjes online staan, maar RTL wil het dus niet en wat RTL wil is blijkbaar belangrijker.
Klotebedrijf.
QFT.

De GTST-webredactie was de redactie achter het GTST-account op YouTube, wat erg goed bezocht werd. Maar RTL krijgt het op de heupen, met als gevolg dat dat hele account nu, op 2 filmpjes na, naar de klote is geholpen.

En dat terwijl Endemol in principe de eigenaar van de filmpjes is...
pi_108044452
Overigens zat ik me net iets te bedenken: GTSTFanMark, die alle scènes van/met Lucas in het Engels ondertiteld, plaatst nu zijn filmpjes op het Facebook-kanaal van GTST.

Misschien ook een ideetje voor Frey?
pi_108045106
Is dat Facebook kanaal wel in zijn eigen beheer?
pi_108045618
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:45 schreef GSMboy het volgende:
Is dat Facebook kanaal wel in zijn eigen beheer?
Dat Facebook-kanaal is in beheer van de GTST-webredactie. Waarschijnlijk hebben ze GTSTFanMark gevraagd om zijn werk voort te zetten voor hun kanaal, omdat ze dondersgoed weten wat voor free publicity dit geeft.

EDIT: Ik zit nu dat Facebook-kanaal te bekijken; veel reacties uit het buitenland erop: http://www.facebook.com/gtst
  donderdag 16 februari 2012 @ 15:08:13 #211
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108045697
OMG dat kanaal ja. :{
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 16 februari 2012 @ 15:10:16 #212
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108045745
En viel me idd ook op ineens die buitenlandse reacties.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 16 februari 2012 @ 15:16:54 #213
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108045943
quote:
_O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_108048232
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:16 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou idd zeg. geef bing gewoon zo'n babybornpop, dan zijn we van dat geouweneel af :r
haha een babyborn pop! _O- _O- wel een donkere dan weten we zeker dat die van hem is!
pi_108048927
quote:
Talin Agh

i cant belive the show goes on without Edwin...everything is goin to be alright step by step... Lucas is alive and he might find new love but if thats happens im not gonna watch this show anymore..cuz i cant handle it if Lucas kiss someone else or watever,, :(((( writer ur suck..just sayin
Facepalm²
pi_108049330
Weet je waar ik ineens aan dacht? Dat ik niemand meer een Breaker zie eten/drinken. Zouden de acteurs het zat zijn? :P
pi_108049701
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Facepalm²
Ik vind het sowieso jammer dat het enkel en alleen gaat om wie er met wie gaat. Er bestonden vroeger ook vriendschappen (echte dus, geen aanloopje naar een relatie), mensen die de politiek ingingen, mensen die een bedrijf wilden opzetten (en geen tuttenbollenkapperszaak, maar een echt bedrijf). Mensen met visie, een doel en missie, die niet alleen aan hun truttenbaantje, hun huisje en hun liefje op de bank dachten. :{w

Het complete openbare leven (bedrijven, scholen, instituten, zaken, politiek) is compleet absent en het gaat alleen nog maar om huiskamer gekonkel. Dit was altijd al een onderdeel van de soap (een onderdeel dat ik altijd over probeerde te slaan), maar dit deel is gegroeid van 25% naar 100% 13.gif
Een heer met stijl
pi_108049853
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso jammer dat het enkel en alleen gaat om wie er met wie gaat. Er bestonden vroeger ook vriendschappen (echte dus, geen aanloopje naar een relatie), mensen die de politiek ingingen, mensen die een bedrijf wilden opzetten (en geen tuttenbollenkapperszaak, maar een echt bedrijf). Mensen met visie, een doel en missie, die niet alleen aan hun truttenbaantje, hun huisje en hun liefje op de bank dachten. :{w

Het complete openbare leven (bedrijven, scholen, instituten, zaken, politiek) is compleet absent en het gaat alleen nog maar om huiskamer gekonkel. Dit was altijd al een onderdeel van de soap (een onderdeel dat ik altijd over probeerde te slaan), maar dit deel is gegroeid van 25% naar 100% [ afbeelding ]
Damn, jij beschrijft het goed! :)
pi_108049937
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het complete openbare leven (bedrijven, scholen, instituten, zaken, politiek) is compleet absent en het gaat alleen nog maar om huiskamer gekonkel. Dit was altijd al een onderdeel van de soap (een onderdeel dat ik altijd over probeerde te slaan), maar dit deel is gegroeid van 25% naar 100% [ afbeelding ]
qft ja, zo jammer. Als personages met elkaar om gaan dan weet je ook zeker dat ze wat krijgen nu. Dat is ook 90% van de keren het geval met nieuwe personages, ze krijgen iets met iemand. En niet dat ze zelf een leven hebben en daardoor anderen dwars gaan zitten ofzo.
know'm sayin?
word? word.
pi_108050239
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:07 schreef loezzzje het volgende:
Weet je waar ik ineens aan dacht? Dat ik niemand meer een Breaker zie eten/drinken. Zouden de acteurs het zat zijn? :P
Hahah of de bakken snoep van haribo ook al een tijdje niet gezien!
(Misschien omdat edwin dood is??)
pi_108050493
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:38 schreef Crazy-G90 het volgende:

[..]

Hahah of de bakken snoep van haribo ook al een tijdje niet gezien!
(Misschien omdat edwin dood is??)
Die ook idd niet!

Sjoerd pakte 2 blikjes drinken uit de koelkast, ik dacht hey geen breaker? En toen bedacht ik me ineens dat ik die al lang niet meer gezien heb :P
  donderdag 16 februari 2012 @ 17:52:47 #222
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_108050677

Harmsen _O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_108050689
Het is maar net wat de sponsor is, in seizoen 4 en 5 was dit overduidelijk Coca Cola, om de zoveel tijd trokken ze een blikje open of een fles. Als ze een cola bestelden was het zelfs 'mag ik een Coca-Cola?'. Ik verbaas me hier niet eens meer over en zie het als redelijk gebruikelijk voor een soap.
Een heer met stijl
pi_108050703
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:52 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Harmsen _O_ _O_ _O_
Dat seizoen 6 maar snel moge komen.
Een heer met stijl
pi_108050851
quote:

[..]

^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')