quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:25 schreef DeLuna het volgende:
De zaal uit Anton!! Telefoons uit tijdens de toets!!!
Wat denken mannen weer heerlijk rationeelquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach, likje verf, muurtje wegbreken, en het is heel anders
Sorryquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat denken mannen weer heerlijk rationeel
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
zo heeft ie mooi beeld op maxime, wat een rat is het ook.
gaat ze gewoon in dat bosje zitten neuzen naar een kaartje. valt me nog mee dat ze hem niet uit de envelop haaltquote:
ik sta nu voor de deurquote:
Ervaring?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:31 schreef Maartel het volgende:
Als je een geheime affaire hebt ga je elkaar niet aanraken in een kroeg vol bekenden, en bewijs zoals kaartjes creëren
Hebben ze ook niet lang vol kunnen houden...quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Die geheime affaire is nou niet echt geheim.
Ah, zijn er al meer op de hoogte dan? 'k heb sinds Edwin's dood niet meer echt gekeken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Die geheime affaire is nou niet echt geheim.
Als ze op deze manier doorgaan wel. Ze doen nou niet echt stiekem.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah, zijn er al meer op de hoogte dan? 'k heb sinds Edwin's dood niet meer echt gekeken.
Ze weet niet eens hoelang een orgasme van een varken duurtquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:38 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik ben de GTST kerstfilm aan het kijken, waarin het voornamelijk draait om Laura. Toch wel erg jammer dat ze bijna geen rol meer heeft in het huidige GTST. Net als Jef trouwens.
kerstfilm?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:38 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik ben de GTST kerstfilm aan het kijken, waarin het voornamelijk draait om Laura. Toch wel erg jammer dat ze bijna geen rol meer heeft in het huidige GTST. Net als Jef trouwens.
Ja! Uit 1998. De Reünie. Nog nooit gezien? Staat op youtube. Met een hysterische Helen die oog in oog komt te staan met Martine en haar de duivel noemt.quote:
Oh volgens mij wel ja maar is lang geledenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Ja! Uit 1998. De Reünie. Nog nooit gezien? Staat op youtube. Met een hysterische Helen die oog in oog komt te staan met Martine en haar de duivel noemt.
Hij maakt geen schijn van kans, als alleenstaande ex-crimineel.............toch?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop niet dat die bitch Bing op ideeen brengt qua voogdij en Bram
Dat is al gebeurd, te zien aan de schizofrenie-scenequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop niet dat die bitch Bing op ideeen brengt qua voogdij en Bram
Ja, ik dacht ik ga 'even' die film terugkijken, maar ben nu bij 9 van 9 haha! Maar leuk om al die vertrouwde gezichten terug te zien!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Heb net een stukje gekeken die duurt wel lang die film of niet?Deel 1 van 9 duurt al 10 minuten.
Wel leuk om weer terug te zien zeg!
Ja als ik vrij ben binnenkort ga ik eens kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:57 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik ga 'even' die film terugkijken, maar ben nu bij 9 van 9 haha! Maar leuk om al die vertrouwde gezichten terug te zien!
Ja belachelijk. Joep is een acteur die het zo kan neerzetten dat zijn karakter er best mee weg kan komen (zie Max Noordermeer), maar dan moet je hem wel goed materiaal geven om mee te werken. Zo stomquote:
Nu zit Lorena tussen Jef en Anton.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef LetsGame het volgende:
In alle opening vanaf seizoen 19 zitten Lorena en Jack naast elkaar, en nu hebben ze een relatie en zitten ze niet meer naast elkaar in de opening
DAT DUSquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
RTL is gewoon ongelofelijk kut.
Bij GTST zelf hebben ze er geen problemen mee dat die filmpjes online, maar RTL wil het dus niet en wat RTL wil is blijkbaar belangrijker.
Klotebedrijf.
Ik denk dat Lucas ook wel een weekje opgesloten wil zitten in een grot met Benjaminquote:
Thanksquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:06 schreef GSMboy het volgende:
Die rees uit zijn graf op (niet te zien geweest) en vermoorde toen Dorothea.
Later wou Janine met hem afrekenen, en toen lokte Rene haar in de val.
En vervolgens dreigde Rene om Janine te vermoorden en toen kwam Jack te hulp, en zodoende werd Rene naar de hel geschoten
Dit dus!quote:
Een slechter einde hadden ze niet kunnen bedenken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:06 schreef GSMboy het volgende:
En vervolgens dreigde Rene om Janine te vermoorden en toen kwam Jack te hulp, en zodoende werd Rene naar de hel geschoten
Seizoen 21 is nu helemaal aangepakt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:01 schreef GSMboy het volgende:
KUT KUT KUT
RTL lijkt zich te azen op de GTST filmpjes op Youtube, Enkele filmpjes op mijn account zijn al geblokkeerd![]()
![]()
Geen auteursrecht-claims met een waarschuwing gelukkig, maar wel wereldwijd geblokkeerd.
DAMN!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Vos, Frey, let op je filmpjes en backup ze.....
Zijn er meer mensen die hun filmpjes kwijt zijn op Youtube?
Hoe moeten we nu nog genieten van de nostalgie van Neerlandse langste soap ever? Of moeten we wachten totdat de overige 30 DVD boxxen uit gaan komen de komende 20 jaar?
Ik vind 'r nog steeds een heel erg irritant personage, maar hoe ze tegen Bing tekeer ging - met net zo veel arrogantie - was wel goedquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dit dus!![]()
aan de andere kant... AYSENNN!!![]()
Begin haar echt steeds leuker te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk juist wel, en dan missen ze reclame inkomsten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:55 schreef roos85 het volgende:
Echt belachelijk dat RTL de filmpjes van YT haaltze beseffen blijkbaar niet dat mensen eerder geneigd zijn om YT te kijken dan op die achterlijke RTLXL site
Inderdaad, het is heel erg jammer, maar dit is al een discussie die zo oud is als internet bestaat. Er zitten gewoonweg rechten op beeld en geluidsmateriaal en RTL bezit die, formeel staan ze in hun recht en we hebben geen enkele reden om er verontwaardigd over te zijn. Maar jammer blijft het wel, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk juist wel, en dan missen ze reclame inkomsten.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:55 schreef loezzzje het volgende:
Dat van Rikki was wel dom zeg. Zelfs ik weet dat en ik ben niet eens moederWat een onzin. Ik, en vele anderen met mij, verschoon mijn kind gewoon waar dat zo uitkomt. En dat kan de keukentafel zijn, de woonkamer tafel zijn, de bank, de vloer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het fragment neit gezien, dus weet niet of het een gedekte tafel was ofzo. Maar het niet zo dat we dan de luier met poep gaan uistmeren over de tafel ofzo.
en geen gtst in de titel ofzo te zetten??? maar gewoon een codewoord ofzo.... masdikes ofzo (vertaling in het spaans van meerdijk)quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:16 schreef GSMboy het volgende:
Vanaf nu raad ik iedereen aan om hun favoriete scenes op YT via keepvid.com veilig te stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een gedekte tafel ja. En ook al was dat niet zo, ik vind het niet echt fris om een baby te verschonen op een tafel waar aan gegeten wordt maarja das mijn mening.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik, en vele anderen met mij, verschoon mijn kind gewoon waar dat zo uitkomt. En dat kan de keukentafel zijn, de woonkamer tafel zijn, de bank, de vloer....
Ik heb het fragment neit gezien, dus weet niet of het een gedekte tafel was ofzo. Maar het niet zo dat we dan de luier met poep gaan uistmeren over de tafel ofzo.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers maandag/woensdag 27/29 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers maandag/woensdag 27/29 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me af of die schrijvers echt niks anders voor Bing en Sjors kunnen bedenken dan babygezeur.. Schrijf ze er dan gewoon uit als je niks beters weet dit is al sinds het begin van het nieuwe seizoen bezig ik dacht nu Bram terug is bij Sjoerd en Rikki dat het eindelijk over was niet dus, begint gewoon weer van voor af aan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je weet wat Keepvid is?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
en geen gtst in de titel ofzo te zetten??? maar gewoon een codewoord ofzo.... masdikes ofzo (vertaling in het spaans van meerdijk)
Anyway, de beste scenes en cliffs heb ik al gedownload![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:55 schreef loezzzje het volgende:
Dat van Rikki was wel dom zeg. Zelfs ik weet dat en ik ben niet eens moederik was laatst in amsterdam in een eettentje en daar presteerde een vrouw het haar kind midden in de zaak op een eettafel te verschonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dr werd niks van gezegd
of iemand thuis zijn/haar kind verschoont op de eettafel, zal me een worst wezen. maar in een openbare gelegenheid vind ik het gewoon goor
Forum Opties Forumhop: Hop naar: