Zie DM.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hossel ik voor die tijd wel je adres
Wel subtiel doen he, anders heb ik door dat jij het bent.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hossel ik voor die tijd wel je adres
Spannend wordt het dan wel of ik op tijd die van jou weet en jij dat van mijquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel subtiel doen he, anders heb ik door dat jij het bent.
Dan ga ik kijken of ik jouw adres nog weet
Edit: Woon je in dat hoekhuis? Weet je huisnummer namelijk niet meer zeker.
Ik weet de straat nog welquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spannend wordt het dan wel of ik op tijd die van jou weet en jij dat van mij
Dat doe ik welquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bobje, voor een kusje geef ik het huisnummer wel..
Vertel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat doe ik welHeb al wel meer ervaring met mannen kussen
Mijn buren kennen mij wel en dan bedoel ik de buren meteen links en rechts van mijn huis en verder nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet de straat nog welEn je huisnummer gok ik gewoon in de hoop dat als ik verkeerd zit, je buren de brief alsnog bij jou afgeven
Voor een kusje hossel je dan ook zijn adres?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bobje, voor een kusje geef ik het huisnummer wel..
Gratis voor jou toch.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn buren kennen mij wel en dan bedoel ik de buren meteen links en rechts van mijn huis en verder niet
[..]
Voor een kusje hossel je dan ook zijn adres?
Soms kusje als je weggaat tochquote:
Als ik het verkeerd heb zit ik er sowieso 5 huizen naastquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn buren kennen mij wel en dan bedoel ik de buren meteen links en rechts van mijn huis en verder niet
Voor een kusje krijg je mijn adresquote:[..]
Voor een kusje hossel je dan ook zijn adres?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wattizzz die probleem ?
[ afbeelding ]
Yeaahquote:
Kak dan kan je maar beter het juiste hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Soms kusje als je weggaat tochdronken Mannen onder elkaar.
[..]
Als ik het verkeerd heb zit ik er sowieso 5 huizen naast
Dealquote:[..]
Voor een kusje krijg je mijn adres
Ik zet er gewoon bij dat als dit niet het juiste adres is, dat het op ## is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kak dan kan je maar beter het juiste hebben.
Overdracht op de strandmeetquote:[..]
Deal
Nog eventjes wachten. Over paar weken ben ik weer regelmatig dichterbijquote:
JE ZEI HET WOOORD VERDULLEMEEEEE BOOOOOOB NOOOOOOOquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zet er gewoon bij dat als dit niet het juiste adres is, dat het op ## is.
[..]
Overdracht op de strandmeet
OMG IK DACHT DAT JIJ ER NIET WAS EN GEWOON RISICO'S NEMEN EN ALLES!! SORRY!!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JE ZEI HET WOOORD VERDULLEMEEEEE BOOOOOOB NOOOOOOO
Of misschien op de MEET DIE NIET GENOEMD MAG WORDEN krijg je het huisnummer wel na de overdracht. Eerlijk is eerlijk dan tochquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zet er gewoon bij dat als dit niet het juiste adres is, dat het op ## is.
[..]
Overdracht op de strandmeet
ik ook, ik voel je pijn, onbeantwoorde liefde van die Flippiee altijdquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:24 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ben een beetje verliefd op flippiee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |