circle jerk?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ja jij wil niet meewerken aan die circle jerk. Dan kom je er ook niet in
Geen ideequote:
En daarom is PB weggegaan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, toen bleek dat Dean de grootste had, is ze er met hem vandoor gegaan
Maar wtf heeft dat te maken met Milou_ en jouquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:20 schreef jna het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat Dean zonder hulp kan fierljeppen
En Lien moeiteloos kan paaldansen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:20 schreef jna het volgende:
[..]
I dont get it?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar wtf heeft dat te maken met Milou_ en jou
Het begon met dat jij niet mee deed aan een 'circle jerk'.quote:
Uh niks?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar wtf heeft dat te maken met Milou_ en jou
quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:20 schreef jna het volgende:
[..]
Blijkbaar is ons seksleven enorm belangrijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het begon met dat jij niet mee deed aan een 'circle jerk'.
Ik snap er niks meer van
Of ik snap de betekenis van circle jerk ook niet meer of ik snap deze post ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Blijkbaar is ons seksleven enorm belangrijk.
Wait, whut?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Blijkbaar is ons seksleven enorm belangrijk.
Nu snap ik hem ook.quote:In the metaphorical sense, the term is used to refer to a "boring or time-wasting meeting or other event"
Werkse. Succes met het fierljeppen.quote:
Goede conclusie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:16 schreef Yesse het volgende:
We gaan van de zeroes naar niveau zero
GEZELLLLLLIIIIIIIG Wat heb je nou gegeten gisteren?quote:
Hou je mond jijquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef jna het volgende:
[..]
Net toen we dachten dat we niet dieper konden zinken
Bart heeft er 9 jaar over gedaan voor ie eindelijk Bsc wasquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
GEZELLLLLLIIIIIIIG Wat heb je nou gegeten gisteren?
[..]
Hou je mond jijBart is Bsc die weet vast een manier om het water te doen verwdwijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
Bart heeft er 9 jaar over gedaan voor ie eindelijk Bsc was
Details.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Precies, dat probleem hebben we allemaal. Die domme leraren ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:47 schreef jna het volgende:
Ja, ze snapte Bart gewoon niet. Zn skills waren te hoog gegrepen voor hun
Wie?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:47 schreef jna het volgende:
Ja, ze snapte Bart gewoon niet. Zn skills waren te hoog gegrepen voor hun
Hihi.quote:
Nou, de ballen compenseerden het primaquote:
Fucking lekkerquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:32 schreef Bravebart het volgende:
Uuh maar ik heb ovenfriet en gehaktbal gegeten!
Zo ben ik.quote:
Collegequote:
Jeps, van 8.45 tot half 6quote:
Indeed, kutlevenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
DUDE.Dat is net zo lang als dat ik werk (van 8 - 17)
Pfff ik vond 16.30 al laat zat (ben dan ook om 16u weggesneakt).quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:24 schreef jna het volgende:
Stel je niet aan. Ik moet tot 6 uur college
BETER DAN EEN VOORRUIT IN JE STER!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:04 schreef Isdatzo het volgende:
Ja hoor, een joekel van een ster in de voorruit.
Ja, maar jij doet een cursus, dat is anders.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pfff ik vond 16.30 al laat zat (ben dan ook om 16u weggesneakt).
Morgen van 14u tot 17u, weet niet of ik dat vol ga houden hoor. *Pfff* *zucht* *steun*.
Ik doe gewoon een heuse bètastudie hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet een cursus, dat is anders.
Bij het LOI kan je toch gewoon thuis leren? Ik snap z'n probleem ook niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een heuse bètastudie hoor.
Ja, alleen als je in Leiden woont. Anders moet je alsnog naar Leiden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:07 schreef jna het volgende:
[..]
Bij het LOI kan je toch gewoon thuis leren? Ik snap z'n probleem ook niet.
In Utrecht zitten geen bèta'squote:
haters gonna hate.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:
Moet je wel een bèta master doen anders heb je er nog niks aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:21 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga hierna ook nog een master doen, puur omdat ik anders te min ben voor jullie.
quote:
Beta is voor nerds toch?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:23 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je wel een bèta master doen anders heb je er nog niks aan
En de samenleving maar geld kosten hè.quote:
Plantsoenen harkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En de samenleving maar geld kosten hè.
Terwijl dat tuig ook gewoon plantsoenen kan harken.
Ja, hier ook volgens mij. Ik ging als reactie op jou de 2e pakken maar toen stond er ineens een andere als eerste.quote:
You rang?quote:
quote:
quote:
Ik neem ze op de UvA wel serieus hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef Bravebart het volgende:
Nijmegen heeft geen TU dus neem ik niet serieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Dat is toch niet zo speciaal? Reageren is nog lang niet hetzelfde als uitgenodigd worden om te bezichtigenquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:27 schreef Yesse het volgende:
Damn. Vandaag voor het eerst gereageerd op een sociale huurwoning.. Heel raar idee.
Ik sta nu op de 8e plek met nog 2 dagen te gaan. Heb op zich een kans.. Maar het hele idee dat het nu een beetje gaat beginnen is heel gekquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:43 schreef vincm het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo speciaal? Reageren is nog lang niet hetzelfde als uitgenodigd worden om te bezichtigen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:27 schreef Yesse het volgende:
Damn. Vandaag voor het eerst gereageerd op een sociale huurwoning.. Heel raar idee.
Vast 's avonds en niet overdagquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:47 schreef The_Dean het volgende:
Dit was bijvoorbeeld vorige week donderdag
[ afbeelding ]
Goed bezig.quote:
OK ik ben niet meer jaloers.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:13 schreef Bravebart het volgende:
Weekend is geen college meer, nog wel gewoon 9-6 dagen hoor
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:19 schreef The_Dean het volgende:
RANGRANGRANGRANGSCHREEUWRANGRANGRANG
[ afbeelding ]
quote:
Ja zie je! Ik was nog in jullie vroegere periodequote:Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef The_Dean het volgende:
Nouja, vroeger wel
Moment, zoek even wat Youtubes van de laatste shit die we maken.
Lees je thuis even terug, zo snel gaat het nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:55 schreef jna het volgende:
Ja ik zit mobiel op weg naar huis na een geweldige dag 9-5 college en daarna geweldige wedstrijd van Ajax.
Dus kan nu niet YouTuben
KEN'DE DA OOK IN 'T BRABANTS OFWA?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:56 schreef The_Dean het volgende:
Dit is onze clip
En dit zijn wij ook:
Precies.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:06 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dan kan Blof mooi in ons voorprogramma
Wordt lastigquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
KEN'DE DA OOK IN 'T BRABANTS OFWA?
Want dan ga ik je boeken.
Oh janken, praat jij Brabants?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
KEN'DE DA OOK IN 'T BRABANTS OFWA?
Want dan ga ik je boeken.
Iets klopt niet...quote:
Zuiplap.quote:
1 keer gehad, viel niet goedquote:
Volgens mij welquote:
Geen KFCquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Lithia het volgende:
Dit jaar ben ik te zwak om te reizen naar Limboland om carnaval te vieren.
Geen KFC en geen carnaval in Friesland. FML.
Zeelandquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom werkt ideal hier niet.
Vandaag ook weer blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:38 schreef jna het volgende:
[..]
Die hadden een maand geleden een grote storing
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
Voor de gedeelde dorpstelefoon bij de huisarts?
Ja, mooizo! Kan de baas mooi wat handel doen zo, had wat klanten in de Skyboxquote:
topquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, mooizo! Kan de baas mooi wat handel doen zo, had wat klanten in de Skybox
Meer is beter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:54 schreef The_Dean het volgende:
Ja toch. Niet dat het slecht gaat, maar hoe meer werk hoe beter!
Jammer dat we nergens fatsoenlijke electronicareparateurs kunnen vinden
Denk het niet, hij heeft al een goede akoestische versterkerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:39 schreef The_Dean het volgende:
Jan, niks voor je vader?
[TK] London City AS-60C Akoestische gitaar versterker
Okquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:29 schreef jna het volgende:
[..]
Denk het niet, hij heeft al een goede akoestische versterker
Truequote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:52 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk allemaal wel een beetje waar.
Een R2 van 0, wtfquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:52 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk allemaal wel een beetje waar.
Ik denk dat ze weten dat die friezen daar een joekel van een gasbel onder de grond hebben zitten waar ze helemaal hebberig op zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:28 schreef jna het volgende:
Weten ze soms niet dat musici maar arme sloebers zijn?
Beetje doorzettenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:05 schreef vincm het volgende:
Niks weekend! Voorlichting master op de UvA. Alleen geeft de ov planner al 1:24 uur reistijd aanDenk niet of ik dat 2 jaar ga doen :/
Uuh, wat doen zij naast mijn flat is meer de vraagquote:
Net zo als dat heel Nederland biunnenkort Limburgs lult zeker.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:58 schreef Lithia het volgende:
Binnenkort gaat heel Nederland Carnaval vieren. Wacht maar.
Oh veel verder, in Noordwijkerhout gaat het ook goed losquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:50 schreef jna het volgende:
Ha Pwnd. De grens van Brabant is tot voorbij delft opgeschoven.
Nooit van mijn leven.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net zo als dat heel Nederland biunnenkort Limburgs lult zeker.
Ehm, nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net zo als dat heel Nederland biunnenkort Limburgs lult zeker.
Wat is dat?quote:
Disco. Met muziek enzoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat is dat?Of bedoel je een Dixi?
Ik ging erheen met in mijn achterhoofd dat ik geen master zou willen doen, 98% zeker, en nou kom ik terug met een halve identiteitscrisisquote:
Bij Dean weet ik tenminste zeker dat ie duct-tape zou gebruikenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:56 schreef Lithia het volgende:
Baas.
Onze kraan zit ook vaak te bitchen. misschien moeten we dit ook maar doen.
hiihihihihihiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:57 schreef Bravebart het volgende:
Ja doen!
Ik weet eigenlijk niet waarom hij opeens loopt te janken, maar het zal het rubbertje wel weer zijn oid
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:57 schreef jna het volgende:
[..]
Bij Dean weet ik tenminste zeker dat ie duct-tape zou gebruiken
Ja, ik dacht ik zal het voor het gemak ff allemaal in 1 zin zetten, kom jij ook weer aan je trekkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:58 schreef jna het volgende:
[..]
hiihihihihihi
Rubbertje en lekken. OH HOU ME TEGEN!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik zal het voor het gemak ff allemaal in 1 zin zetten, kom jij ook weer aan je trekken
...
Ik had ook water-troublesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:55 schreef Bravebart het volgende:
Wat doe je als de kraan omhoog lekt zodat hij steeds in je gezicht spuit? Repareren als een bosssss!
Alleen de duct-tape mist nog
[ afbeelding ]
Die vlotter kan je heel simpel fixen gastquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik had ook water-troubles.
WC-drijverding was kapot dus bleef doorlopen. Dus wat doe je dan?
Precies. Een griptang op kraan.
[ afbeelding ]
Griptangen.
Komt wel een keer als ik die tang weer nodig heb wssquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:19 schreef Bravebart het volgende:
Ja true. Dat heb ik ook een beetje met de kraan![]()
Jou kennende koop je eerder een nieuwe tang.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Komt wel een keer als ik die tang weer nodig heb wss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |