circle jerk?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ja jij wil niet meewerken aan die circle jerk. Dan kom je er ook niet in
Geen ideequote:
En daarom is PB weggegaan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, toen bleek dat Dean de grootste had, is ze er met hem vandoor gegaan
Maar wtf heeft dat te maken met Milou_ en jouquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:20 schreef jna het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat Dean zonder hulp kan fierljeppen
En Lien moeiteloos kan paaldansen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:20 schreef jna het volgende:
[..]
I dont get it?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar wtf heeft dat te maken met Milou_ en jou
Het begon met dat jij niet mee deed aan een 'circle jerk'.quote:
Uh niks?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar wtf heeft dat te maken met Milou_ en jou
quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:20 schreef jna het volgende:
[..]
Blijkbaar is ons seksleven enorm belangrijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het begon met dat jij niet mee deed aan een 'circle jerk'.
Ik snap er niks meer van
Of ik snap de betekenis van circle jerk ook niet meer of ik snap deze post ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Blijkbaar is ons seksleven enorm belangrijk.
Wait, whut?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Blijkbaar is ons seksleven enorm belangrijk.
Nu snap ik hem ook.quote:In the metaphorical sense, the term is used to refer to a "boring or time-wasting meeting or other event"
Werkse. Succes met het fierljeppen.quote:
Goede conclusie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:16 schreef Yesse het volgende:
We gaan van de zeroes naar niveau zero
GEZELLLLLLIIIIIIIG Wat heb je nou gegeten gisteren?quote:
Hou je mond jijquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef jna het volgende:
[..]
Net toen we dachten dat we niet dieper konden zinken
Bart heeft er 9 jaar over gedaan voor ie eindelijk Bsc wasquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
GEZELLLLLLIIIIIIIG Wat heb je nou gegeten gisteren?
[..]
Hou je mond jijBart is Bsc die weet vast een manier om het water te doen verwdwijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
Bart heeft er 9 jaar over gedaan voor ie eindelijk Bsc was
Details.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Precies, dat probleem hebben we allemaal. Die domme leraren ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:47 schreef jna het volgende:
Ja, ze snapte Bart gewoon niet. Zn skills waren te hoog gegrepen voor hun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |