Of het is gewoon verzonnen. Als het al een waarschuwing was was het waarschijnlijk iets in de trant van "Goedemiddag mevrouw. Ik ga u geen boete geven maar wat u doet is technisch gezien wildplassen. Fijne dag nog!".quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:41 schreef Ulx het volgende:
Waarschijnlijk zal de vrouw met koter gewoon een waarschuwing hebben gehad en de tante heeft het verkeerd begrepen en stapt op hoge poten naar de Telegraaf. Waarschijnlijk zit de linkse Volkskrant te verfoeien omdat die het niet wilde plaatsen.
Moet je boetes dan tegenwoordig handje contantje voldoen? We zitten toch niet in Oost-Europa?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Moeder was gewoon een meier kwijtgeraakt en was bang voor klappen van haar man.
Misschien eerst maar even verder lezen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:12 schreef Gia het volgende:
Overdreven boete. Tenzij het echt midden op straat, op de stoep of zo was. Maar tegen een boompje of in de struiken als er geen andere plasgelegenheid in de buurt is, moet voor een driejarige toch wel mogen!
Zo was er laatst ook een geval van een oude vrouw die een klein zakje met broodafval in een openbare prullebak gooide en een bekeuring kreeg voor het dumpen van huishoudelijk afval.
Tja, als ze hun quota maar halen, niet?
Hmz, als ik daarop google kom ik een bericht tegen uit 2006. Van de Telegraaf.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:12 schreef Gia het volgende:
Zo was er laatst ook een geval van een oude vrouw die een klein zakje met broodafval in een openbare prullebak gooide en een bekeuring kreeg voor het dumpen van huishoudelijk afval.
Zou die 3-jarige het verzonnen hebben?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Misschien eerst maar even verder lezen?
Tenslotte heeft de Telegraaf alleen maar een tante gesproken en is de politie nu ook naarstig op zoek naar de verongelijkte dame aangezien ze niet eens weten aan wie het is uitgeschreven.
Dus dan rijst toch echt wel de vraag of het hele verhaal wel waar is.
Die bedoel ik inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:22 schreef Dagonet het volgende:
Hmz, als ik daarop google kom ik een bericht tegen uit 2006. Van de Telegraaf.
Boete voor opruimen plastic zakje
In Geldrop... Dat bleek ook wat genuanceerder te liggen staat mij bij. Maar het is al lang geleden, dus ik weet niet meer hoe het nu exact zat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:32 schreef Gia het volgende:
Die bedoel ik inderdaad.
Tja, 'laatst'? Tijd gaat snel, naarmate we ouder worden.
Martijn zou daar graag achter willen gaan zitten ja....quote:
In de bosjes, met in zijn hand een... eeerm, bonnenboekje.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:58 schreef Wanderingwhy het volgende:
Martijn zou daar graag achter willen gaan zitten ja....
.....waarmee we weer terug zijn bij die motoragent.... Hoe hébben we het niet kunnen zien!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In de bosjes, met in zijn hand een... eeerm, bonnenboekje.
Valt totaal niet op inderdaad, als je als jonge moeder je kind tegen een struik laat wildplassen terwijl jij aan het pingen bent op je Blackberry met één van de vele potentiele vaders terwijl er in het bosje een hijgende motoragent met ronkende motor staat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
.....waarmee we weer terug zijn bij die motoragent.... Hoe hébben we het niet kunnen zien!
En levensgevaarlijk. Als een auto over dat kind was gereden had je d'r moeten horen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:19 schreef Wildervankstertje het volgende:
Terecht, als die vrouw nou met hem ergens naar wat struiken was gelopen was het een ander verhaal maar een kind gewoon op straat laten plassen in gewoon asociaal.
Idd. En de moeder een goede beurt van een peloton matrozen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:20 schreef Casos het volgende:
Dat kind had gewoon een schop onder zijn hol moeten krijgen van een of andere oude zeurpiet.
Natuurlijk wel, hoge nood breekt ook wet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:56 schreef Nielsch het volgende:
Terecht dit. Wet = wet. Politie moet niet gaan bepalen welke wetten ze wel en niet naleven. Dat zou van de zotte zijn.
Behalve als je minderjarig bent, jammer telegraaf; weer een verloren rechtzaakquote:Op woensdag 15 februari 2012 06:03 schreef Ryker het volgende:
Deze overtreding is alleen strafbaar op die plaatsen waar dat bij Plaatselijke Verordening of bij Algemene Plaatselijke Verordening is bepaald. Dit is dus vaak binnen de bebouwde kom.
Als dit een 3 jarige betreft gewoon aanvechten...
(Ik zou 'm inlijsten voor op zijn kleuterkamer....)
Mag ook wel, met van die rondzeikende kleuters overal. Dat moet je wel schoonhouden, anders gaat het stinken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
De politie is gewoon zijn straatje schoon aan het vegen!
Ik zou het niet met de bezem doenquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mag ook wel, met van die rondzeikende kleuters overal. Dat moet je wel schoonhouden, anders gaat het stinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |