en als je drie dagen ziek was?quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:04 schreef BrandX het volgende:
Overigens was een van de weinige goede dingen die mijn moeder had bedacht het volgende: ik kreeg aan het begin van het schooljaar 2 schoolziekdagen van haar. Ongeacht wanneer ik dacht dat ik vond dat ik daar gebruik van wilde maken, belde mijn moeder de school met de mededeling dat ik ziek was die dag.
Grappige hieraan was, dat je enorm zuinig was met wanneer je zo'n dag ging inzetten, met aan het einde van het jaar steevast dat je hooguit 1 dag maar gebruikt had
Echt ziek was echt ziek. Het ging om de schoolziekmomenten. Als je een dagje eens echt-echt geen zin had om wat voor reden dan ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
en als je drie dagen ziek was?
Briljant! Dat zijn wat mij betreft het soort ouders waar er veel meer van zouden moeten zijn. Streng, maar toch op zo'n manier dat je zelf bewust over je 'daden' nadenkt. Niet van dat laffe gedoe. Ik mag hopen dat ik als ouder ooit ook zo ben.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel eens iig een uurtje ''afwezig'' is geweest van school. Maar kom op hey als je niets kan verzinnen om te kunnen spijbelen en zo duf bent er een topic voor te openen op FOK! verdien je het ook niet hoor.
Overigens was een van de weinige goede dingen die mijn moeder had bedacht het volgende: ik kreeg aan het begin van het schooljaar 2 schoolziekdagen van haar. Ongeacht wanneer ik dacht dat ik vond dat ik daar gebruik van wilde maken, belde mijn moeder de school met de mededeling dat ik ziek was die dag.
Grappige hieraan was, dat je enorm zuinig was met wanneer je zo'n dag ging inzetten, met aan het einde van het jaar steevast dat je hooguit 1 dag maar gebruikt had
Doe je kinderen een lol en hou het wat mijn ouders betreft tot dit puntquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:31 schreef swoopie het volgende:
[..]
Briljant! Dat zijn wat mij betreft het soort ouders waar er veel meer van zouden moeten zijn. Streng, maar toch op zo'n manier dat je zelf bewust over je 'daden' nadenkt. Niet van dat laffe gedoe. Ik mag hopen dat ik als ouder ooit ook zo ben.
Oehoeh Tong reageert in een topic wat niet gestart is door hem zelfquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:19 schreef tong80 het volgende:
Vanaf de eerste keer dat ik dat deed ben ik verslaafd aan nicotine.
Dit dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
Ga gewoon morgen aan de slag verwende kutjong
Pffff, jeugd van tegenwoordig
Hehe, ik bedoelde ook dit punt, over meer kan ik niet oordelen, maar ik geloof je op je woordquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doe je kinderen een lol en hou het wat mijn ouders betreft tot dit punt
Maar wat dit punt betreft: je leerde inderdaad verantwoord omgaan met en verantwoording afleggen voor.
Dan groeit er toch na 2 weken een struik uit je anus?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:55 schreef raptorix het volgende:
Zaadje van de wonderboom opeten, verkrijgbaar bij de betere tuincentra.
Reken er maar op dat je niet in staat bent om naar school te gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan groeit er toch na 2 weken een struik uit je anus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |