Nice.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net heerlijk decadent een flinke biefstuk op.
Mijn hartquote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Die paupahz van HOOLS halen we gewoon dik in jonguh
Duur gek. Biefstukjes zijn in de aanbieding bij de appie. Had afgeprijsd + 35% kortingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
Binnenkort maar weer eens rib-eye halen.
Kogelbiefstuk ja, Ossenhaas bij de slager halen manquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Duur gek. Biefstukjes zijn in de aanbieding bij de appie. Had afgeprijsd + 35% korting
De slager zit 3 deuren verder... Twee rib-eye voor 21 euro, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Duur gek. Biefstukjes zijn in de aanbieding bij de appie. Had afgeprijsd + 35% korting
Met osseworst erbijquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kogelbiefstuk ja, Ossenhaas bij de slager halen man.
Je moet die van de Aldi halen, lekker joh.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kogelbiefstuk ja, Ossenhaas bij de slager halen man.
Aldiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet die van de Aldi halen, lekker joh.
Duitsers hebben tenminste verstand van vlees(waren). Als je dat afsteekt tegen die dure troep die ze in de AH als biefsstuk verkopen weet je niet wat je eet.quote:
Cote-a-los gek.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
Binnenkort maar weer eens rib-eye halen.
Mwah, die biefstuk uit die Duitse budgetsupermarkten zijn dan weer niet te vreten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Duitsers hebben tenminste verstand van vlees(waren). Als je dat afsteekt tegen die dure troep die ze in de AH als biefsstuk verkopen weet je niet wat je eet.
Vroeger waren ze anders prima te eten van de Lidl.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, die biefstuk uit die Duitse budgetsupermarkten zijn dan weer niet te vreten.
Zo is 't maar net.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Duitsers hebben tenminste verstand van vlees(waren). Als je dat afsteekt tegen die dure troep die ze in de AH als biefsstuk verkopen weet je niet wat je eet.
Veel van die dingen zijn al zwaar gekruid enzo, doe ik liever zelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, die biefstuk uit die Duitse budgetsupermarkten zijn dan weer niet te vreten.
Dan ga je zo slapen en dan ben je morgen helemaal weer beter.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voel ik me heel de dag beroerd en kan ik niets.. is het bijna fucking bed tijd effe kotsen en ik voel me opeens weer een stuk beter.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
'Het avondje Messi aan de rijn'
Ik moest een beetje overgeven
quote:
Beterschap.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
'Het avondje Messi aan de rijn'
Ik moest een beetje overgeven
buikgriep?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voel ik me heel de dag beroerd en kan ik niets.. is het bijna fucking bed tijd effe kotsen en ik voel me opeens weer een stuk beter.
Ik lig heel de dag al in bed ik heb nu veel te veel energie misschien zo effe naar buiten hoest pastilles halen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan ga je zo slapen en dan ben je morgen helemaal weer beter.
Dropjes, stophoest etcquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik lig heel de dag al in bed ik heb nu veel te veel energie misschien zo effe naar buiten hoest pastilles halen kan geen kwaad.
Gewoon hoest. maar ik kots bijna altijd wel een keer als ik kriebel hoest heb. opschoon beurtje van de longen denk ik vaak ook bruinige drap met bloed.quote:
Misschien ff langs de huisarts gaan vriend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon hoest. maar ik kots bijna altijd wel een keer als ik kriebel hoest heb. opschoon beurtje van de longen denk ik vaak ook bruinige drap met bloed.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon hoest. maar ik kots bijna altijd wel een keer als ik kriebel hoest heb. opschoon beurtje van de longen denk ik vaak ook bruinige drap met bloed.
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien ff langs de huisarts gaan vriend.
Wtf..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoeft niks ernstigs te zijn hoor, maar ook met een eventuele infectie van de longen of luchtwegen zou ik wel ff langs de huisarts gaan. En sowieso NIET roken.quote:
Vond 'm een beetje tegenvallen. Klinkt spannend, maar het is een vrij statische film.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0914863/
Deze net opgenomen, maar eens checken.
Matig..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Al gedaan kwam wel vaker zei die waarschijnlijk een longblaasje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien ff langs de huisarts gaan vriend.
Geen medicatie meegekregen of onderzoek gehad?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al gedaan kwam wel vaker zei die waarschijnlijk een longblaasje.
google maar eens op 'vleesschandaal duitsland'quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel beter danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Ik kan ook de film 'majesteit' nu gaan kijken. Maarja
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
En nu?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:45 schreef eight het volgende:
[..]
google maar eens op 'vleesschandaal duitsland'
Is dat die film met dat martelen enzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Ja. Beetje vreemde film vond ik 't.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dat die film met dat martelen enzo?
Die schaak film? die is leukerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Ik kan ook de film 'majesteit' nu gaan kijken. Maarja
Ik vond m wel tof. Schijnt behoorlijk realistisch te zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Oh dan ken ik die. Krijgt een te hoog cijfer op IMDB vind ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Beetje vreemde film vond ik 't.
topje van de ijsbergquote:
Oh, niet ter gelegenheid daarvan. Dat is idd een kutfeest.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij ons is dat kutfeest al begonnen
Ik kom er niet onderuitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, niet ter gelegenheid daarvan. Dat is idd een kutfeest.
Triest dat hun toekomst op die manier verpest wordt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom er niet onderuitCarnavalsfeest op school
True.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat hun toekomst op die manier verpest wordt.
Ya.. zoals gewoonlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zullen wel flink in de zeik worden genomen.
Ha! Bij m'n vriendin ook al.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom er niet onderuitCarnavalsfeest op school
DWDD?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
Die Pfaff's zijn ook vervelendIs er nog iets leuks op TV?
Daar hebben ze het toch altijd over ajax?quote:
Ngc, wel al bijna afgelopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
Die Pfaff's zijn ook vervelendIs er nog iets leuks op TV?
Locked up abroad?quote:
Oke dan ga ik dat wel ff checkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef Paul-89 het volgende:
Is trouwens nog lang niet afgelopen, duurt tot 1.
Vandaag nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar hebben ze het toch altijd over ajax?
Stuur maar op!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
Ben ik m'n kamer aan het opruimen kom ik erachter dat ik 'The Simpsons - The Movie' dubbel heb.
Tis niet waarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
Ben ik m'n kamer aan het opruimen kom ik erachter dat ik 'The Simpsons - The Movie' dubbel heb.
Ik ook niet echt, dat maakt het hele verhaal nog verbazingwekkender.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Amsterdam Arena
Arenaboulevard 1
1101 AX Amsterdam
Ik heb niks met Simpsons
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, dat maakt het hele verhaal nog verbazingwekkender.
Vond hem wel okay. Keek lekker makkelijk weg, maar niet geweldig inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Beetje vreemde film vond ik 't.
Volgende keer beter mien jong.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond hem wel okay. Keek lekker makkelijk weg, maar niet geweldig inderdaad
Ik heb hier Shawshank Redemption en Hurt Locker dubbel liggen. Ruilen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
Nee, nog niet. Mijn vader moest mijn moeder nog bellen over waar ze zouden gaan zitten. Nog steeds niks gehoord en volgens mij is er geen zitplaats meer over, haha.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tickets voor Paul McCartney in de pocket
Jij ook Happel?
Snap je 'm...? Raaarrrrrrr...bestandjes. Als in een geile stoeipoes.quote:
Zoals Jojoortje zelf?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap je 'm...? Raaarrrrrrr...bestandjes. Als in een geile stoeipoes.Hihi
Proestquote:Vertonghen: "Er lopen weinig echte sterren rond bij United"
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Vertonghen.![]()
Waar zal die heen gaan denken jullie? City, Tottenham of Arsenal?
Ja, die zullen in diverse swingersclubs wel te vinden zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er ook hetero glory holes in Nederland ? Kapiteintje?
Komt goed uit, want Nederland is ook op John uitgekeken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
In de VI is Johnny van Burgerking geinterviewd door Stef de Bont:
'Ik ben klaar met nederland en alle criticasters'
Geloof is echt een fout iets...quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:25 schreef Caland het volgende:
Schoonouders noemen mijn ouders “satanskinderen”
Ik vergeet elke keer weer dat dit soort ongein gewoon nog in nederland bestaat.
Dat zuigt. Zitplaatsen zijn volgens mij idd weg, misschien zijn er nog staanplaatsen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Mijn vader moest mijn moeder nog bellen over waar ze zouden gaan zitten. Nog steeds niks gehoord en volgens mij is er geen zitplaats meer over, haha.
Misschien wel, maar mijn ouders zijn oud, joh. Die gaan niet een paar uur staan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat zuigt. Zitplaatsen zijn volgens mij idd weg, misschien zijn er nog staanplaatsen?
Hij komt ook naar Antwerpen, zag een poster in de stad hangen. Met daarboven een poster voor een supermegaconcert van The backstreetboys & The new kids on the blockquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Mijn vader moest mijn moeder nog bellen over waar ze zouden gaan zitten. Nog steeds niks gehoord en volgens mij is er geen zitplaats meer over, haha.
Ligt er aan wat je bestemming is natuurlijk, en voor hoelang.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog tips voor dingen die je altijd vergeet maar wel mee moet hebben op reis?
Kiddo?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef De_kromme het volgende:
Morpheus, jij als kiddo kan je zitplaats tickets toch wel aan Happel verkopen? Dan koop jij gewoon staanplaatsen.
Zo, opgelost. Slotje maar op deze slowchat.
[..]
Ligt er aan wat je bestemming is natuurlijk, en voor hoelang.
Sahara, 7 dagen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef De_kromme het volgende:
Morpheus, jij als kiddo kan je zitplaats tickets toch wel aan Happel verkopen? Dan koop jij gewoon staanplaatsen.
Zo, opgelost. Slotje maar op deze slowchat.
[..]
Ligt er aan wat je bestemming is natuurlijk, en voor hoelang.
Zo kom je over. Maar ik had natuurlijk beter na moeten denken, een concert van McCartny....quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kiddo?Ik heb al staanplaatsen.
Voor De_krommequote:Op woensdag 15 februari 2012 17:48 schreef De_kromme het volgende:
Of hoe je de naam van die ouwe lul ook spelt.
Inderdaad het is The New Kids on the Blockquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
1 van de grootste artiesten ooit niet goed kunnen spellen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad het is The New Kids on the Block
Flesopener.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog tips voor dingen die je altijd vergeet maar wel mee moet hebben op reis?
En dan tegen andere zeggen dat ze als een kiddo overkomen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
1 van de grootste artiesten ooit niet goed kunnen spellen
Doe eens niet zo scherpquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En dan tegen andere zeggen dat ze als een kiddo overkomen.
You suck... Dat kan écht niet!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik baal.
Heb een zak doritos in de kast liggen, maar ik ben de dipsaus vergeten.
HOW COULD I FORGET?
I know.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
You suck... Dat kan écht niet!
Haring + Dorito's --> zwanger?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
I know.
Heb nog wel haring in de koelkast.
De VI is helaas al lang niet meer de moeite van het lezen waard.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
In de VI is Johnny van Burgerking geinterviewd door Stef de Bont:
'Ik ben klaar met nederland en alle criticasters'
Vroagah had je doritos zeezout & zwarte peper. Daar had je geen saus voor nodig.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik baal.
HOW COULD I FORGET?
Positief dat je mij niet als volslagen idioot ziet iig.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor De_kromme
Voor de oudjes
Voor de volslagen idioten...
Wat wil je met een username als Morpheus? En hij laat zich wel iets te makkelijk op stang jagen als mod zijnde.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En dan tegen andere zeggen dat ze als een kiddo overkomen.
Sorry Jojoortje, maar wat ben jij een ACHTERLIJK WIJF!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik baal.
HOW COULD I FORGET?
Sommige mensen mis je pas als ze weg zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom? Omdat:
[..]
Was dit retorisch?
Hoe kun je nou iemand missen die er nog is?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sommige mensen mis je pas als ze weg zijn.
Ik kan hem wel na doen eventueel, maar ik ken 'm niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sommige mensen mis je pas als ze weg zijn.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan hem wel na doen eventueel, maar ik ken 'm niet.
Nou ja, whatever, komt ie:
Hey, hoe gaat ie er mee? PSV is de beste! Hoi hoi, Eindhoven wereldstad!
Waarom nu weer? Is Martins Indi niet geselecteerd?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Marwijk moet ontslagen worden ?
Wat dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bert?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke notoire nobuddy heeft nou al die kwaliteitsposts daar verwijderd? Dat topic werd eindelijk naar een hoger niveau gebrachtquote:
Hoezo, heb je geen verwarming thuis?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg weer zin in de warme voetbalzondagen.
[ afbeelding ]
veel beter dan die kutweersomstandigheden met voetbal
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, heb je geen verwarming thuis?
Jullie hebben toch een dak?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg weer zin in de warme voetbalzondagen.
[ afbeelding ]
veel beter dan die kutweersomstandigheden met voetbal
Ik durft niet te kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
Katie: My beautiful friends (ex gooit zuur in gezicht)
Serieus, check dat filmpje...Wat een zieke mensen op deze wereld.
Alberto gezien dit weekend? Over zieke mensen gesprokenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
Niet eng. Onmenselijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik durft niet te kijkenis het eng?
Ja ook gezien. Dit is net zo ziek eigenlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Alberto gezien dit weekend? Over zieke mensen gesprokenAls je toch eens door zo'n TV zou kunnen
Maar nog niet helemaal. Kontje kaal.quote:
Ziek. Voor eeuwig opsluiten zo'n mongool.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kreeg een hele rilling door mijn lichaam toen ik hem dat zag doen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ziek. Voor eeuwig opsluiten zo'n mongool.
nope.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef mrstylo het volgende:
Doet beeld Rtl7 bij jullie ook soms raar?
Nee, morgen laatste college en maandag eerste tentamen.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Lijkt een beetje op de sfeer in de kuip.
Enorm.quote:
Ben je de enige die niet voor lul staat. Door te bezwijken onder groepsdruk verlaag je je naar een niveau waar je niet wil zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Enorm.
http://partyflock.nl/party/215458:XXlerator.html
Ben straks de enige die niet verkleed gaat
Ik ben serieus de enige uit mijn vriendengroep van die kant die dat feest nooit viert. En dan moet ik een maand lang de verhalen aanhoren hoe geweldig het wel niet is geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je de enige die niet voor lul staat. Door te bezwijken onder groepsdruk verlaag je je naar een niveau waar je niet wil zijn.
Wel aardige line-upquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Enorm.
http://partyflock.nl/party/215458:XXlerator.html
Ben straks de enige die niet verkleed gaat
Njah. Toen ik jong was heb ik het wel gevierd. Eigenlijk was het alleen keihard zuipen, lamme wichten doen en aan het eind van de avond stond je met een paar bezopen piraten te knokkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:26 schreef GGMM het volgende:
De muziek is net zo vreselijk als de klederdracht idd. En voor je het weet ga je per ongeluk nog plezier beleven ook. Dan ben je een van hen. Dat is nog erger dan wanneer je meegaat en er idd geen flikker aanvindt.
Anzhi niet kennenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:30 schreef Karzai het volgende:
Guus gaat z'n zakken nog even vullen bij een of andere vage Russische club
quote:Buiten piste
Het ongeluk vond plaats in zogenaamd vrij skigebied, buiten de piste. In Lech was vrijdag een waarschuwing voor lawines van kracht, op het niveau 4 ('groot') op een schaal van 5.
Er is een ''dringend'' advies gegeven de skipistes niet te verlaten, omdat anders lawines kunnen worden veroorzaakt. De waarschuwing was afgegeven door de deelstaat Tirol, die repte over een ''hachelijke'' situatie, aldus de Oostenrijkse krant Kurier op haar website.
Friso was naar verluidt met drie of vier mensen aan het skieën. Er zouden niet meer vermisten zijn.
quote:Fränkel krijgt wasmachine op zijn voet: twijfelgeval voor degradatiekraker
Voor De Graafschap staat dit weekend een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen op het programma. De ploeg van Andries Ulderink staat momenteel laatste in de Eredivisie en krijgt zaterdagavond bezoek van VVV-Venlo, dat momenteel drie punten meer heeft. Bij een overwinning zal De Graafschap de Limburgers passeren, wegens een beter doelsaldo.
Ulderink wil zijn sterkste ploeg in het veld sturen en begon vorige week tegen PSV al vroeg met wisselen, zodat Jan-Paul Saeijs bijvoorbeeld niet geschorst werd. Het is echter maar de vraag of Purrel Fränkel mee kan doen. De linksback kreeg een wasmachine op zijn teen, zo meldt de Gelderlander, en moest vrijdag de training aan zich voorbij laten gaan.
Mocht Fränkel niet inzetbaar zijn, dan neemt Ted van de Pavert zijn plaats in tegen de Limburgers. Waarschijnlijk zal Ulderink pas op de wedstrijddag, zaterdag dus, beslissen of de routinier zal spelen of niet. Fränkel deed dit seizoen in dertien competitiewedstrijden voor De Graafschap mee en stond vorige week nog negentig minuten binnen de lijnen tegen PSV.
Die kan een tijdje niet meer voetballenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef De_kromme het volgende:
Prins Friso kritieke toestand. Niet zo slim off-piste gaan gezien dit bericht... Om vijf uur een persco volgens de NOS.
[..]
Die is zo goed als dood vrees ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef De_kromme het volgende:
En die hele tyfus NOS zend al allemaal jeugdfilmpjes uit, alsof hij al dood is. Schandalig hoor..
Ziet er niet zo best uit.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef De_kromme het volgende:
Prins Friso kritieke toestand. Niet zo slim off-piste gaan gezien dit bericht... Om vijf uur een persco volgens de NOS.
[..]
Wat begrijp je daar niet aan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb deze clichématige zin nooit begrepen
Geen armen en geen benen en toch een lekker wijfie scorenquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen armen en geen benen en toch een lekker wijfie scoren
Iets meer respect voor Nick Vujicic mag best oetlulquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou ze Thais of Filipijns zijn?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Iets meer respect voor Nick Vujicic mag best oetlul
Ze zal ongetwijfeld een strak kutje hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ze Thais of Filipijns zijn?
+
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:39 schreef msnk het volgende:
En als je dat lekker vindt dan wil ik niet weten wat jij lelijk vindt.
Voor iemand zonder poten en armen is dat anders best goed te doen hoor.quote:
uhm nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor iemand zonder poten en armen is dat anders best goed te doen hoor.
Jij leeft in een fantasiewereld man. Denkt zeker dat alle geilste blondjes van de wereld voor jou hun benen spreiden.quote:
quote:“If I fail, I try again, and again, and again. If YOU fail, are you going to try again? The human spirit can handle much worse than we realize. It matters HOW you are going to FINISH. Are you going to finish strong?”
1. Nee, ik leef niet in een fantasiewereldquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij leeft in een fantasiewereld man. Denkt zeker dat alle geilste blondjes van de wereld voor jou hun benen spreiden.
Ze is inderdaad niet heel knap, maar denk dat de meeste mensen die ernstig gehandicapt zijn niet een redelijk normaal uitziend meisje scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Wait wut, jij kent hem niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:44 schreef Stokstaart het volgende:
O hij is enorm bekend gezien de views van zijn Youtube kanaal, starfuckertje dus die griet!
Wat is er mis met Strootman dan? Knappe jongen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:51 schreef Stokstaart het volgende:
Ach man zie je toch ook met sommige tamelijk lelijke voetballers. Dat ze opeens een enorm lekker wijf hebben die alleen op ze valt omdat " zijn karakter zo tof is"
[ http://img22.imageshack.us/img22/5604/afbeelding243.png (copy/paste deze link) ]
Vriendin van Strootman
Obvious starfucker is obviousquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:51 schreef Stokstaart het volgende:
Ach man zie je toch ook met sommige tamelijk lelijke voetballers. Dat ze opeens een enorm lekker wijf hebben die alleen op ze valt omdat " zijn karakter zo tof is"
[ http://img22.imageshack.us/img22/5604/afbeelding243.png (copy/paste deze link) ]
Vriendin van Strootman
Strootmanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:51 schreef Stokstaart het volgende:
Vriendin van Strootman
Ja, dan ben je al dood waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben maar naar de dokter geweest ik schijt en kots nu bloed.
Zegt ie ga Maandag maar bloed prikken.
Als dat werkelijk zo is moet die dokter ook zsm uit zijn functie worden ontheven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtfquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:
`Dat is wel heel letterlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou je denken captain obviousquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:18 schreef Smoofie het volgende:
Bloed schijten en kotsen is nooit goed.
Strootman ? Dat was toch de chick van Alderweireld ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:51 schreef Stokstaart het volgende:
Vriendin van Strootman
Kan ook, heb hem wel van het psv-forum afquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Strootman ? Dat was toch de chick van Alderweireld ?
Ik zou nu al gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn familie zegt ook als het weer gebeurd moet je naar de eerste hulp.
Dupstep.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:23 schreef msnk het volgende:
Ik lees Skrillex, denk zal wel chill zijn. Naam lijkt namelijk veel op Skillet en die hebben op zich goede nummers.
Even een nummer beluisterd van gozertje...
...WTF IS THIS SHIT
Gister na het overgeven wel maar de laatste dagen veel keelpijn tot het kotsen heel vreemd.quote:
Je kan beter meteen gaan. Lijkt een beetje op een maagbloeding wat je omschrijft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tot op heden alleen last van buikpijn en af en toe zwaar hoesten.. was erger de afgelopen dagen.quote:
Breuer ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe komt Heerenveen aan al die toptalenten man
Ik was eerder vergeten bloed te prikken..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:25 schreef Paul-89 het volgende:
Ik snap niet dat je je dan zo makkelijk laat wegsturen bij de dokter.
Lijkt er wel op ja van paar jaar terug. Misschien heeft een nieuwe voetballer gevonden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Strootman ? Dat was toch de chick van Alderweireld ?
Ik zou alsnog gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Friesche Vlag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe komt Heerenveen aan al die toptalenten man
Rare dokter dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was eerder vergeten bloed te prikken..
In December mischien dat hij daarom nu zo lax doet. Als ik weer bloed overgeef ga ik wel.
Kutje toch.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik moest lachen stomme doos.
Wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik moest lachen stomme doos.
Pfoeh Gouweleeuw, Janmaat , Djuricic , Kums, La Parra , Assaidi , Dost en Narsingh.quote:
Gekke metal Turk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:23 schreef msnk het volgende:
Ik lees Skrillex, denk zal wel chill zijn. Naam lijkt namelijk veel op Skillet en die hebben op zich goede nummers.
Even een nummer beluisterd van gozertje...
...WTF IS THIS SHIT
Ja weet niet gelovige baby boemer met baard etc. rare man..quote:
Dat is wel heel pijnlijk... Ik ben teleurgesteld in je msnk.quote:
Hmm maagzweer is het iig niet. Dan zou je poep juist zwart moeten worden zie ik. Ik ga ook helemaal de dokter niet uithangen maar snap niet dat je het doktersbezoek uitstelt naar de volgende keer dat het mogelijk gebeurt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja weet niet gelovige baby boemer met baard etc. rare man..
Heb trouwens net Nasi gegeten valt me zwaar.
Ik heb je gemist schat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel heel pijnlijk... Ik ben teleurgesteld in je msnk.
[..]
Hmm maagzweer is het iig niet. Dan zou je poep juist zwart moeten worden zie ik. Ik ga ook helemaal de dokter niet uithangen maar snap niet dat je het doktersbezoek uitstelt naar de volgende keer dat het mogelijk gebeurt.
Al komt dat ook omdat het een goed op elkaar ingespeeld team is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pfoeh Gouweleeuw, Janmaat , Djuricic , Kums, La Parra , Assaidi , Dost en Narsingh.
Als ze die straks verkopen heb je het over vele tientallen miljoenen terwijl ze er geen kut voor betaald hebben
He, je bent terugquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja van paar jaar terug. Misschien heeft een nieuwe voetballer gevonden.
[..]
Ik zou alsnog gaan.
Ja jonge, ze hebben een aantal goede nummers vind ik. Dat mag ik toch vinden?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel heel pijnlijk... Ik ben teleurgesteld in je msnk.
Ik ben heel braaf de laatste tijd, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Caland is nu aan de beurt zag ik.
Keurige Calandquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is het wissel tijd ja.. Zeg eens hoe staat mijn level ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is absoluut een kunst van die gasten. Echt, hoop niet dat V basten ze opeens kampioen maakt uit het niets.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al komt dat ook omdat het een goed op elkaar ingespeeld team is.
Bij Az van een paar jaar terug had je ook opeens de geweldige Landzaat, Djembele , De Zeeuw.., Die achteraf niet zo veel waren.
Of kijk naar alle spelers op Tioté na die weg gaan bij Twente..
In Fryslan is dat nu ook het geval
Klopt wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf de laatste tijd, al zeg ik het zelf.
Half uurtje terug.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Keurige Caland![]()
Hoelang weet jij dat?
Nog 1 keer schelden en je gaat er aanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het wissel tijd ja.. Zeg eens hoe staat mijn level ?
Ik heb mijn ziekte ook even afgereageert op de frontpage.
Mijn pogingen er iets om te geven zijn op niks uitgedraaid. Ik gun het niemand hoor, maar kom op zeg... vanaf vanmiddag vroeg staat Nederland 1,2 en 3 none stop in het teken van jeugdfilmpjes van Frisoquote:
Nergens bewijs dat hij hersendood is, alleen kunstmatige coma, en dat betekent ook niet meteen hersendood oid.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nergens bewijs dat hij hersendood is, alleen kunstmatige coma, en dat betekent ook niet meteen hersendood oid.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn pogingen er iets om te geven zijn op niks uitgedraaid. Ik gun het niemand hoor, maar kom op zeg... vanaf vanmiddag vroeg staat Nederland 1,2 en 3 none stop in het teken van jeugdfilmpjes van Friso
Alleen in VBL.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Hadden ze dat ook voor mij gedaan?
Jawel, ik had een topic over jou gemaakt dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee enkel als je sterft in een Suzuki Swift.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel, ik had een topic over jou gemaakt dan.
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee enkel als je sterft in een Suzuki Swift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |