Nice.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net heerlijk decadent een flinke biefstuk op.
Mijn hartquote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Die paupahz van HOOLS halen we gewoon dik in jonguh
Duur gek. Biefstukjes zijn in de aanbieding bij de appie. Had afgeprijsd + 35% kortingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
Binnenkort maar weer eens rib-eye halen.
Kogelbiefstuk ja, Ossenhaas bij de slager halen manquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Duur gek. Biefstukjes zijn in de aanbieding bij de appie. Had afgeprijsd + 35% korting
De slager zit 3 deuren verder... Twee rib-eye voor 21 euro, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Duur gek. Biefstukjes zijn in de aanbieding bij de appie. Had afgeprijsd + 35% korting
Met osseworst erbijquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kogelbiefstuk ja, Ossenhaas bij de slager halen man.
Je moet die van de Aldi halen, lekker joh.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kogelbiefstuk ja, Ossenhaas bij de slager halen man.
Aldiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet die van de Aldi halen, lekker joh.
Duitsers hebben tenminste verstand van vlees(waren). Als je dat afsteekt tegen die dure troep die ze in de AH als biefsstuk verkopen weet je niet wat je eet.quote:
Cote-a-los gek.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
Binnenkort maar weer eens rib-eye halen.
Mwah, die biefstuk uit die Duitse budgetsupermarkten zijn dan weer niet te vreten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Duitsers hebben tenminste verstand van vlees(waren). Als je dat afsteekt tegen die dure troep die ze in de AH als biefsstuk verkopen weet je niet wat je eet.
Vroeger waren ze anders prima te eten van de Lidl.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, die biefstuk uit die Duitse budgetsupermarkten zijn dan weer niet te vreten.
Zo is 't maar net.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Duitsers hebben tenminste verstand van vlees(waren). Als je dat afsteekt tegen die dure troep die ze in de AH als biefsstuk verkopen weet je niet wat je eet.
Veel van die dingen zijn al zwaar gekruid enzo, doe ik liever zelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, die biefstuk uit die Duitse budgetsupermarkten zijn dan weer niet te vreten.
Dan ga je zo slapen en dan ben je morgen helemaal weer beter.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voel ik me heel de dag beroerd en kan ik niets.. is het bijna fucking bed tijd effe kotsen en ik voel me opeens weer een stuk beter.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
'Het avondje Messi aan de rijn'
Ik moest een beetje overgeven
quote:
Beterschap.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
'Het avondje Messi aan de rijn'
Ik moest een beetje overgeven
buikgriep?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voel ik me heel de dag beroerd en kan ik niets.. is het bijna fucking bed tijd effe kotsen en ik voel me opeens weer een stuk beter.
Ik lig heel de dag al in bed ik heb nu veel te veel energie misschien zo effe naar buiten hoest pastilles halen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan ga je zo slapen en dan ben je morgen helemaal weer beter.
Dropjes, stophoest etcquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik lig heel de dag al in bed ik heb nu veel te veel energie misschien zo effe naar buiten hoest pastilles halen kan geen kwaad.
Gewoon hoest. maar ik kots bijna altijd wel een keer als ik kriebel hoest heb. opschoon beurtje van de longen denk ik vaak ook bruinige drap met bloed.quote:
Misschien ff langs de huisarts gaan vriend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon hoest. maar ik kots bijna altijd wel een keer als ik kriebel hoest heb. opschoon beurtje van de longen denk ik vaak ook bruinige drap met bloed.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon hoest. maar ik kots bijna altijd wel een keer als ik kriebel hoest heb. opschoon beurtje van de longen denk ik vaak ook bruinige drap met bloed.
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien ff langs de huisarts gaan vriend.
Wtf..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoeft niks ernstigs te zijn hoor, maar ook met een eventuele infectie van de longen of luchtwegen zou ik wel ff langs de huisarts gaan. En sowieso NIET roken.quote:
Vond 'm een beetje tegenvallen. Klinkt spannend, maar het is een vrij statische film.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0914863/
Deze net opgenomen, maar eens checken.
Matig..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Al gedaan kwam wel vaker zei die waarschijnlijk een longblaasje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien ff langs de huisarts gaan vriend.
Geen medicatie meegekregen of onderzoek gehad?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al gedaan kwam wel vaker zei die waarschijnlijk een longblaasje.
google maar eens op 'vleesschandaal duitsland'quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel beter danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Ik kan ook de film 'majesteit' nu gaan kijken. Maarja
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
En nu?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:45 schreef eight het volgende:
[..]
google maar eens op 'vleesschandaal duitsland'
Is dat die film met dat martelen enzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Ja. Beetje vreemde film vond ik 't.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dat die film met dat martelen enzo?
Die schaak film? die is leukerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Ik kan ook de film 'majesteit' nu gaan kijken. Maarja
Ik vond m wel tof. Schijnt behoorlijk realistisch te zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Oh dan ken ik die. Krijgt een te hoog cijfer op IMDB vind ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Beetje vreemde film vond ik 't.
topje van de ijsbergquote:
Oh, niet ter gelegenheid daarvan. Dat is idd een kutfeest.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij ons is dat kutfeest al begonnen
Ik kom er niet onderuitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, niet ter gelegenheid daarvan. Dat is idd een kutfeest.
Triest dat hun toekomst op die manier verpest wordt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom er niet onderuitCarnavalsfeest op school
True.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat hun toekomst op die manier verpest wordt.
Ya.. zoals gewoonlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zullen wel flink in de zeik worden genomen.
Ha! Bij m'n vriendin ook al.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom er niet onderuitCarnavalsfeest op school
DWDD?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
Die Pfaff's zijn ook vervelendIs er nog iets leuks op TV?
Daar hebben ze het toch altijd over ajax?quote:
Ngc, wel al bijna afgelopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
Die Pfaff's zijn ook vervelendIs er nog iets leuks op TV?
Locked up abroad?quote:
Oke dan ga ik dat wel ff checkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef Paul-89 het volgende:
Is trouwens nog lang niet afgelopen, duurt tot 1.
Vandaag nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar hebben ze het toch altijd over ajax?
Stuur maar op!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
Ben ik m'n kamer aan het opruimen kom ik erachter dat ik 'The Simpsons - The Movie' dubbel heb.
Tis niet waarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
Ben ik m'n kamer aan het opruimen kom ik erachter dat ik 'The Simpsons - The Movie' dubbel heb.
Ik ook niet echt, dat maakt het hele verhaal nog verbazingwekkender.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Amsterdam Arena
Arenaboulevard 1
1101 AX Amsterdam
Ik heb niks met Simpsons
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, dat maakt het hele verhaal nog verbazingwekkender.
Vond hem wel okay. Keek lekker makkelijk weg, maar niet geweldig inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Beetje vreemde film vond ik 't.
Volgende keer beter mien jong.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond hem wel okay. Keek lekker makkelijk weg, maar niet geweldig inderdaad
Ik heb hier Shawshank Redemption en Hurt Locker dubbel liggen. Ruilen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
Nee, nog niet. Mijn vader moest mijn moeder nog bellen over waar ze zouden gaan zitten. Nog steeds niks gehoord en volgens mij is er geen zitplaats meer over, haha.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tickets voor Paul McCartney in de pocket
Jij ook Happel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |