abonnement Unibet Coolblue
pi_107992595
Bakker kan zijn coach niet meer betalen _O-
U MAD?
pi_107992640
mentaal hebben zowel Thiemo als Robin echt nog wel heel veel te leren hoor
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_107992670
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:41 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Is hier een video van? :D
Samenvatting net bij de NOS..zal ook wel op de site staan? _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107992677
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:40 schreef Tim86 het volgende:
Haase slaat een bal de 2e ring in en iemand roept GA EENS TENNISSEN MAN _O- _O- _O_ _O_ _O_
_O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107992701
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
Dat 'Ga een tennissen man!' wijf moeten ze slachten.
Wat Haase deed was niet nodig, maar dat soort schreeuwlelijkerds met zulks ordinair plat geschreeuw zouden ze moeten verwijderen van de tribune.

En vooral een vrouw die zoiets doet :').
Haase wekt dat soort frustratie gewoon op bij toeschouwers met zijn achterlijke gedrag
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107992775
Lekker kritische Mark Brasser :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107992804
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:47 schreef Tim86 het volgende:
Lekker kritische Mark Brasser :)
En volkomen terecht... er is inderdaad altijd wel wat bij deze jongens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_107992844
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Haase wekt dat soort frustratie gewoon op bij toeschouwers met zijn achterlijke gedrag
Zal best.
Maar dan nog..... waar bemoeit ze zich mee. Bovendien een vrouw die zo schreeuwt zal vroeger vast een slurfje hebben gehad. Het zou verdomme je vriendin zijn :')
U MAD?
pi_107992862
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En volkomen terecht... er is inderdaad altijd wel wat bij deze jongens
Idd, een paar keer kan maar dit gebeurt wel erg vaak bij die mannen.
sig verwijderd door FA
pi_107992902
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En volkomen terecht... er is inderdaad altijd wel wat bij deze jongens
Eens. Eindelijk eens een verslaggever die zegt waar het op staat.
Het nederlandse tennis is na de comeback in 2010 weer terug bij af.
U MAD?
pi_107992924
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En volkomen terecht... er is inderdaad altijd wel wat bij deze jongens
Ja vond ik ook hoor, goed dat hij het deed. We kunnen die jongens ook niet altijd de hand boven het hoofd blijven houden. Hier op fok zijn we sowieso erg kritisch, maar goed om te zien dat de media dat nu ook worden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107992999
Ze zouden er eens goed aan doen om een mental coach aan te stellen bij de KNLTB... of het anders via NOC*NSF laten lopen... want ook in andere sporten blijkt keer op keer dat het hele mentale aspect van topsport hier totaal niet serieus genomen wordt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_107993193
Gellukkig hebben we Jesse nog _O_

En ik wil schoorel terug. Wat is dat toch met Nederlanders en geblesseerd raken als ze net lekker bezig zijn??? :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 15 februari 2012 @ 00:57:37 #164
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107994636
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:58 schreef Norrage het volgende:
Gellukkig hebben we Jesse nog _O_

En ik wil schoorel terug. Wat is dat toch met Nederlanders en geblesseerd raken als ze net lekker bezig zijn??? :(
Schoorel heeft 'gewoon' quali's gespeeld hoor, die is weer terug.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 15 februari 2012 @ 01:02:38 #165
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107994756
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Samenvatting net bij de NOS..zal ook wel op de site staan? _O-
Jep, komt op 6:35 langs op de samenvatting van de NOS :P.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_107995052
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:09 schreef BobW het volgende:
Godver, heb ik morgen Mathieu - Davydenko :{
PHM _O_ Geniet van die gozer. Echt.
That's all folks!
pi_107995979
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

PHM _O_ Geniet van die gozer. Echt.
Konijn heeft gelijk, leuke toffe speler! Mentaal voorheen een wrak, eens zien tot hoever hij het nu kan doortrekken.
pi_107996402
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 00:57 schreef Salamando het volgende:

[..]

Schoorel heeft 'gewoon' quali's gespeeld hoor, die is weer terug.
Ja, maar dat is weer een typisch verhaal van "die haalt toch zijn niveau niet meer terug na zijn blessure"
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107996427
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden er eens goed aan doen om een mental coach aan te stellen bij de KNLTB... of het anders via NOC*NSF laten lopen... want ook in andere sporten blijkt keer op keer dat het hele mentale aspect van topsport hier totaal niet serieus genomen wordt
Het lijkt mij dat die er al is?

Zelfs mijn zoon van 10 heeft er een, eentje die vroeger grand slams gespeeld heeft en precies weet hoe het mentale aspect van het spel in elkaar zit. Ik heb de beste man overigens vorig jaar al gevraagd of hij Thiemo weleens onder z'n hoede gehad heeft maar uiteraard gaf hij daar geen antwoord op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het enorm sneu voor Thiemo, men doet net alsof hij dit niet had willen winnen. Dat het fout zit tussen z'n oren is een ding wat zeker is.

Overigens de persoon die 'ga eens tennissen man!' riep richting Haase gisteren, ik vermoed dat deze man geen wedstrijdtennisser is. Anders had hij wel geweten dat dat zo'n opmerking eerder averrechts werkt. 'Apenpubliek', noemde oudste zoon het.

Ik heb weleens gezegd 'als ik Thiemo z'n moeder was zou ik hem een schop onder z'n hol verkopen'. Er zit zo waanzinnig veel geld, tijd én talent in die jongen dat ik het soms net als de meeste fok!kers onbegrijpelijk vind.
Toch denk ik de Nederlandse bijdrage (of eerder het gebrek eraan) aan de tennissport te kunnen verklaren. Ik wil er een column over schrijven binnenkort.

Verder was het gisteren dag 3 voor mij, ik begin een beetje gesloopt te raken :') Ik ben wel na de wedstrijd Haase/Davy weggegaan, en velen met mij denk ik?

Vandaag de gehele dag aanwezig, zoon is wederom ballenjongen. Wanneer de wedstrijden op Court 1 langzaam verlopen (mochten er verschuivingen zijn, dan zullen de wedstrijden van court 2 naar court 1 gaan dus het zal best lang duren allemaal), heb ik voor vanavond volgens zoon ook een backstage pas.. Ik ben in ieder geval wel benieuwd hoe de dag/avond zal verlopen :s)
pi_107996555
Net gezien, maar kon er niet echt om lachen. Davy was wonderbaarlijk erg goed aan het tennissen in de 2e. Wat een stoephoer om zoiets te schreeuwen. :')
pi_107997186
Ik ga donderdag middag en avond en er is dan toch een chill programma. Federer, Berdych, DelPo, Bachdatis, Gasquet. _O_
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  woensdag 15 februari 2012 @ 09:17:43 #172
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107997194
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 08:31 schreef kevin_ het volgende:
Net gezien, maar kon er niet echt om lachen. Davy was wonderbaarlijk erg goed aan het tennissen in de 2e. Wat een stoephoer om zoiets te schreeuwen. :')
Je bent gewoon een ongelofelijk kutkneus als je uit frustratie een bal zo de tribunes inslaat. Vandaar haar advies.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_107997457
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 09:17 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga donderdag middag en avond en er is dan toch een chill programma. Federer, Berdych, DelPo, Bachdatis, Gasquet. _O_
Aah dat begint erop te lijken :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107997478
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 09:17 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga donderdag middag en avond en er is dan toch een chill programma. Federer, Berdych, DelPo, Bachdatis, Gasquet. _O_
Moeten de eerste vier wel winnen vandaag..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_107997497
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 09:32 schreef franklop het volgende:

[..]

Moeten de eerste vier wel winnen vandaag..
Ja, dat is waar. :P Vandaag ben ik er in de avond dus Federer zie ik in ieder geval.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')