Waarom ben je niet in Rotterdam?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
Toch wel leuk tennis. Mooie volley's van Federer
Ik heb niemand om mee te gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:22 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Waarom ben je niet in Rotterdam?
Die hebben echt geen interesse in die 500-toernooien hoor.quote:
Tidens Federer zat het helemaal vol... Ik snap niet da je dan niet blijft voor de volgende partij...quote:
Als er ergens een borrel is..quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tidens Federer zat het helemaal vol... Ik snap niet da je dan niet blijft voor de volgende partij...
Nee, precies.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tidens Federer zat het helemaal vol... Ik snap niet da je dan niet blijft voor de volgende partij...
quote:Roger Federer heeft besloten om morgenavond om 19:15 een super tiebreak te spelen tegen Igor Sijsling. Zodat zijn fans niet voor niks komen!
Leuk. Sympathiek hoor.quote:
Ik denk dat Sijsling matchpoints krijgt maar alsnog verliest.quote:
het is geen De Bakker of Haase hequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat Sijsling matchpoints krijgt maar alsnog verliest.
Hopen op veel backhandrallies..mooi contrastquote:
19:15 gaan ze spelen, neem aan dat om 19;30 het avondprogramma gewoon begintquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
Dat is natuurlijk gewoon een set met eventueel een supertiebreak. Ze gaan niet allen die tiebreak spelen hoor
Dat zou wat zijn, dan duurt het inspelen langer dan de tiebreakquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
Dat is natuurlijk gewoon een set met eventueel een supertiebreak. Ze gaan niet allen die tiebreak spelen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |