quote:
Op woensdag 15 februari 2012 09:39 schreef Quinazoline het volgende:[..]
Meestal als ik geen zin heb om brood te smeren ga ik voor droog brood+soep inderdaad. Als ik er iets op doe is de soep weer niet nodig en eet ik een boterham meer.
Je denkt waarschijnlijk teveel in kcals, denk liever in voedingsstoffen

Is niet veel broodbeleg wat de stoffen in een soep met veel groente kan vervangen, of je moet groente op je brood doen.
Laat ik erbij zeggen dat dat erg lekker is trouwens
bth paprika/kip 
Zoals vandaag teer je in het begin op de eiwitten uit je hv melk en uit je boterhammen, en zul je met je D een inhaalslag moeten maken. Als je nou zorgt dat je bij je hoofdmaaltijden (O/L/D) altijd alle macronutriënten (dus KH's, eiwitten EN vet) binnenkrijgt, hoef je daar bij je T's minder druk om te maken.
Anna, HPKW die plaatste laatst een link met een boek over een goede training ervoor, misschien daar een ebook van zien op te snorren?! Daarnaast denk ik dat bootcamp ook gewoon een goede training ervoor is, doen jullie dat eigenlijk nog wel eens?

Rest gewoon standaard riedeltje, goed eten, wel fanatiek sporten maar niet forceren en voldoende rust nemen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.