Ja zit net te denken, heb nog een chocoladefondue staan, dat doen we dan maar een andere keerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek even op Valentine recipes, maar de chocolade, aardbeien en roze eten kwamen me m'n keel al snel uit
Idd, alsof het de rest van het jaar niet kan ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Niet hier ook weer over dat stomme valentijn please
brrr bloedworst...huiverquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:39 schreef trovey het volgende:
Gebakken aardappeltjes, bietjes met ui en bloedworst.
Oehquote:
Niets mis meequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
brrr bloedworst...huiver.
Gekookt eitje en een kop thee
Ook kaasverslaafd?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:36 schreef The_Hives het volgende:
wijntje met stokbroodjes brie, geitenkaas en honing en oude kaas
hmmz ik zie een verband
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ook kaasverslaafd?
Ik zit VOL, heel pak crackers verorberd
Waar was je en wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag lunchen ergens in Scheveningen
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:21 schreef Zonnetje1981 het volgende:
broodje pindakaas, geen boodschappen gedaan...
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:02 schreef Muck het volgende:
Een bakje griekse yoghurt met kersen op sap die mijn moeder deze zomer heeft ingemaakt
Lunch werd vanwege het weer op de Fred in Den Haag, een lunchtentje met echt heerlijk brood en smoothies. Had een half donkerbruin stokbrood vol pompoenpittenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waar was je en wat heb je gegeten?
Nu een blokje chocolade
Vanavond: sperziebonen gekookt in sambal/knoflook/kruiden en tomaat met zilvervliesrijst, gebakken kippenlevers/ui/champ/spekjes, komkommersalade
vind je het gek dat je tetten krijgtquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer lekker zitten snoepen:
Eerst even wat meikaaas en daarna de nieuwe friteuse even uitgeprobeerd met bitterballen van eend (van poelier Ruis &Zn) en minikalfscroquetten van Holtkamp, daarna nog even wat beefjerky gesnoept en ook nog even wat sambal goreng teri en wat seasoned cuttelfish van de toko opgepeuzeld.
*burb*
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
vind je het gek dat je tetten krijgtvreetzak
![]()
jajajajajaja maar tochquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Maar het is allemaal zo lekker....
Ik hoef jouw piepkuikentjesquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De mijnese heeft volgens mij grotere tetten dan ik![]()
![]()
maar ik heb piepkleintjes
zie post boven jequote:Op donderdag 16 februari 2012 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoef jouw piepkuikentjesniet te zien in een wat eten we vandaag topic.
Dat eet ik echt NOOIT, smaakt naar niksquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:59 schreef golfer het volgende:
Morgen ga ik, denk ik, weer op de vegatoer met iets van gefrituurde tafu blokjes.
Nog even wat er omheen bedenken.
Golfer en geen tieten willen zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoef jouw piepkuikentjesniet te zien in een wat eten we vandaag topic.
Ook geen fan ervan. Dan maar vis of vlees of helemaal niet maar vind tofu geen lekkere vervangerquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat eet ik echt NOOIT, smaakt naar niksof je moet een goed recept hebben
morgen dan ga ik het proberen
Ze hebben wel lekkere groenteburgers bij de AH en de Aldi en de Griekse Rondo's vanquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ook geen fan ervan. Dan maar vis of vlees of helemaal niet maar vind tofu geen lekkere vervanger
quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer en geen tieten willen zien
/belt krant
zit in mijn recepten mappie , klinkt niet slechtquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Enne met wat lekkere kruiden en wat currypaste en nog wat gedoe is een variant op dit recept waarschijnlijk wat ik morgen ga maken.
Zonnebloemolie of arachideolie is prima. Olijfolie is zonde om zo heet te verwarmen. Dan verliest het een beetje z'n smaak.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zit in mijn recepten mappie , klinkt niet slecht![]()
die zonnebloemolie mag ik wel vervangen voor olijfolie toch?
Ik frituur er zelfs inquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonnebloemolie of arachideolie is prima. Olijfolie is zonde om zo heet te verwarmen. Dan verliest het een beetje z'n smaak.
Ik ook. Zonde van die lekkere olijfoliesmaak.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
die wordt dan weer pissig enzo
Deden ze in Griekenland ook in dat Bergdorp en daar werd iedereen 120 jaar ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. Zonde van die lekkere olijfoliesmaak.
Geen pizza maar Chinese tomatensoep met stokbrood kruidenboterquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
net 4 crackers smeerkaas-kipfilet, vanavond denk pizza salami.
Hoe weet je dit? Ik heb nu alweer trek idd, ondanks ook mijn baguette kruidenboter erbij.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
1/2 liter tomatensoep met vlees en zo is toch echt een voorgerecht, heel even wachten en dan komt de honger
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Vanavond kook ik. En ik heb zo'n ontzettende trek in spagetthi carbonara!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |