Hall of Fame:quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Lawlquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:24 schreef Rijst het volgende:
haha speelde net tegen een gekke spanjaard. Hij had zijn mic aan staan en zodra hij zag dat ik een Nederlander was begon hi jte provocoerenDe hele wedstrijd door hoorde ik dit
GOL INIESTA HAHA GOL INIESTA GOL GOL GOL SPAIN INIESTA GOL INIESTAAAAA HOLLANDA INIESTA GOL
Ach, liever slechte grappen waar wij mee aan de slag kunnen, dan het aanbieden van spelers en complete teamsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Na zoveel topics heeft stoereboii het nog niet geleerd hoe je je moet gedragen
die blijft tijdloosquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:25 schreef Toefjes het volgende:
Slechte grappen kunnen goed zijn, net als de rommelmarkt en het beeldje.
Je moet ze gewoon maken, ik speelde dramatischquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:30 schreef Kamikazie het volgende:
ik wil een rematch, speelde echt dramatisch
Ja ik dacht paar keer ook dat dat heel saai zou zijn, omdat jij al het mindere team hadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:32 schreef laucas het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon maken, ik speelde dramatisch
Toty 98 voor maar 10.nogwattesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het ook maar een virtueel kaartje met een discard value van 650 hè
11.956quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toty 98 voor maar 10.nogwattes
Laatste week alleen maar comebacks gemaakt, speel echt te slecht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik dacht paar keer ook dat dat heel saai zou zijn, omdat jij al het mindere team hadmaar ja werd ik ff te kijk gezet in het laatste kwartier haha
Toen ben jij toch wel over Korea tegen Spanje begon op het WK 2002 he?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:24 schreef Rijst het volgende:
haha speelde net tegen een gekke spanjaard. Hij had zijn mic aan staan en zodra hij zag dat ik een Nederlander was begon hi jte provocoerenDe hele wedstrijd door hoorde ik dit
GOL INIESTA HAHA GOL INIESTA GOL GOL GOL SPAIN INIESTA GOL INIESTAAAAA HOLLANDA INIESTA GOL
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
rating x 122 x π + 12,25 - 34 + 21,75
Ik hoopte al dat het je neefje was, en het is mathijsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:45 schreef vandermar het volgende:
Matthijs staat 2-0 voor tegen mijn neefje
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat het je neefje was, en het is mathijs
Hij kan nog een hoop van jou leren, dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
[..]Ok Mathijs
ik was even aan het eten dus liet hem maar.
Dat kloptquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij kan nog een hoop van jou leren, dat weet ik zeker
O, had je even moeten zeggen had ik dat ook gedaan hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat kloptik laat hem echter wel meestal van mij winnen omdat hij anders niet meer wilt
9quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O, had je even moeten zeggen had ik dat ook gedaan hahahoe oud is ie?
Als mod moet je altijd beschikbaar zijn ten goede van het forum, nu dus!! Maar vooruitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:54 schreef Rijst het volgende:
ff niet Mathijs.Ben mn team aan het aanpassen.
Ben bijna klaarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als mod moet je altijd beschikbaar zijn ten goede van het forum, nu dus!! Maar vooruit
Niet zo goedgelovig zijn kiddoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Rijst mod dan? Z'n naam is gewoon zwart nog
Je ziet zijn ondertitel tochquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Rijst mod dan? Z'n naam is gewoon zwart nog
Nope, zit mobiel. Maar ik kan daar ook neerzetten dat ik mod benquote:
ja maar bij jou is het niet geloofwaardig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, zit mobiel. Maar ik kan daar ook neerzetten dat ik mod ben
Gaat toch niet lukken voor 14 jarigen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar bij jou is het niet geloofwaardig.
Onbetaalbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef detennismaster het volgende:
www.futhead.com/12/squad/24040
Vet!
Dan zou ik toch voor Tong ipv Verm gaan daar. En Lukaku @ 5 chemquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef detennismaster het volgende:
www.futhead.com/12/squad/24040
Vet!
Is ook niet mijn idee. Ik keek bij futhead bij Ivory Coast en toen stond deze er tussen. Ik vond hem ziek!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch voor Tong ipv Verm gaan daar
3-0, macho boiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:06 schreef Rijst het volgende:
Dan maar tegen het neefje van vandurmurrr
Tegen mij deed hij dat ook maar wist hij steeds net perfect te timen waardoor ik de bal nog niet eens kon raken met mijn striker hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
3-0, macho boiik zie je wel steeds met je keeper uit komen.
Heb ik ook vreselijk veel last van en moet ik genoodzaakt de bal lanszij tikken naar medespeler voor sweaty goal lol.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tegen mij deed hij dat ook maar wist hij steeds net perfect te timen waardoor ik de bal nog niet eens kon raken met mijn striker haha
Ja, het voetbal wordt er niet mooier en realistischer op, maar ja..het werkt welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik ook vreselijk veel last van en moet ik genoodzaakt de bal lanszij tikken naar medespeler voor sweaty goal lol.
Die link werkt op die manier niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:30 schreef DannyDeko het volgende:
Wat een trol in de OP
Een van m'n opstelling waar ik laatste paar dagen mee speel:
http://www.futhead.com/12/squadcreator/24113
Bij mij ookquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:40 schreef Kamikazie het volgende:
Rijst leavde jij of liep ie gewoon vast?want ik krijg zon foutmelding + zwart scherm nu
Ik kan hem wel gewoon zien, maar kan hem ook aanpassenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die link werkt op die manier niet.
Hij moet er zo uit zien
www.futhead.com/12/squad/24113
Tegen wie?quote:
ongeveer 5k dacht ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:46 schreef laucas het volgende:
Barca vanavond
Wat kost een CAM>CM kaartje ongeveer op de 360? Auction loopt over een minuutje af dus heb geen tijd
Hijs zooo goedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb 'm al binnen, Taarabt 4321 CM 4.1K
Faal systeem, je kan elk team aanpassenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan hem wel gewoon zien, maar kan hem ook aanpassen
MLS team maken en coins farmenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:55 schreef stoereboii het volgende:
Wat hebben jullie in het begin van fut gedaan? Sparen tot een bepaald bedrag en dan team gemaakt of wat deden jullie?
alles verneuken en vervolgens een team krijgen van Laucas, en daarna pas goed doorkrijgen hoe het allemaal werktquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:55 schreef stoereboii het volgende:
Wat hebben jullie in het begin van fut gedaan? Sparen tot een bepaald bedrag en dan team gemaakt of wat deden jullie?
Ik hoop voor je dat je een grapje maakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vandaag voor valentijn had mijn vriendin een leuke bui.
Ze stond voor me in lingerie en zei dat ik d'r vast mocht binden en alles kon doen wat ik wou.
Dus ik heb d'r vastgebonden en ben lekker gaan traden
Wat een fucking baas ben jij als je dat echt gedaan zou hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ze stond voor me in lingerie en zei dat ik d'r vast mocht binden en alles kon doen wat ik wou.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jupquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:59 schreef Rijst het volgende:
Haha mathijs 3x onderkant lat in 1 wedstrijd
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat een fucking baas kneus ben jij als je dat echt gedaan zou hebben
Echt een topspelertje in FIFA hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:01 schreef laucas het volgende:
Holy shit, Taarabt heeft ook 5* weak foot
fap fap fap fap fap, rest van zijn stats zijn echt slecht maar je merkt het amper. Hij scoort makkelijk met een mooi schot etc terwijl zijn stats daar echt niet super zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:01 schreef laucas het volgende:
Holy shit, Taarabt heeft ook 5* weak foot
Same here.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:03 schreef Reemi het volgende:
Heeft ook de long shot trait, heb er ook een aantal met hem gescoord.
Hallo Stijnquote:
Hoi Stijn!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:09 schreef StijnDa het volgende:
Hallo jongens![]()
Ik ga even een potje spelen. Huisgenoot kookt
Ik ben GJE, ik heb een alcohol probleem. HALLO GJEquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:12 schreef Kamikazie het volgende:
Lijken wel een praatgroep zo.(iets met AA herinneren doet)
In Malt zit geen alcohol hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben GJE, ik heb een alcohol probleem. HALLO GJE
Niet liefquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
In Malt zit geen alcohol hoor.
Dat ga ik meemaken over 1,5 jaar als ik mag tankenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:17 schreef Toefjes het volgende:
een alcohol probleem en fifa gaat niet samen. Dronken speel je echt belabberd.
10 euro voor een pakje?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef jepperdeprep het volgende:
What the f...
Deze dude krijgt IF Messi en IF Ronaldo in twee packs. Sick!
Ja. En hij maakt er even 1000 euro van.quote:
Wacht op iemand die het repost plaatje post.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef jepperdeprep het volgende:
What the f...
Deze dude krijgt IF Messi en IF Ronaldo in twee packs. Sick!
Gouden Brazilianen is geld weggooien imoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:24 schreef stoereboii het volgende:
Denk dat ik toch maar een nieuw team ga maken, elke match met m'n bronzes winnen met 7-0 is ook maar saai aan het worden, dan wacht je telkens gewoon tot hij leavet of tot wnr de match gedaan is, heb er geen plezier meer indenk gold brazilianos
Silver teams ftw. Veel leuker dan gold teams naar mijn belevingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:24 schreef stoereboii het volgende:
Denk dat ik toch maar een nieuw team ga maken, elke match met m'n bronzes winnen met 7-0 is ook maar saai aan het worden, dan wacht je telkens gewoon tot hij leavet of tot wnr de match gedaan is, heb er geen plezier meer indenk gold brazilianos
haha. juist 1 van de beste dingen die je kunt doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gouden Brazilianen is geld weggooien imo
Wrm? Zo slecht?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gouden Brazilianen is geld weggooien imo
Het is het geld niet waard. Ik ben een redelijk ervaren speler en kon maar niet winnen met de Brazilianenquote:
Je kan toch skillen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is het geld niet waard. Ik ben een redelijk ervaren speler en kon maar niet winnen met de Brazilianen
Redelijk ervaren... ik had fifa 96 gewoon op de sega megadrivequote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is het geld niet waard. Ik ben een redelijk ervaren speler en kon maar niet winnen met de Brazilianen
Ik heb fifa 98 gespeeld op de ps1quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Redelijk ervaren... ik had fifa 96 gewoon op de sega megadrive
Ja, maar ik win niet op skillen alleen maarquote:
Voor dat geld haal je gewoon een standaard Serie-A, BBVA of BPL team .quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:30 schreef stoereboii het volgende:
Maar ff terzake, wat is een leuk team dat je met 95k kan kopen en dan nog een 20/30k overhoudt?
QFTquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:17 schreef Toefjes het volgende:
een alcohol probleem en fifa gaat niet samen. Dronken speel je echt belabberd.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:12 schreef Kamikazie het volgende:
Lijken wel een praatgroep zo.(iets met AA herinneren doet)
Ik heb de kneusversie maar daar win je ook gwn alles mee met 7-0quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:39 schreef Toefjes het volgende:
of eredivisie silvers, kun je leuk mee ballen. of mls bronzes maar dan de brute, niet de kneuzen
Past goed bij je.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb de kneusversie maar daar win je ook gwn alles mee met 7-0is niet meer leuk zo
Stoereboii verbeterd z'n gedrag, niet zo blijven hatenquote:
Wat is de brute versie dan? Heb alleen de beste spelers op het momentquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:39 schreef Toefjes het volgende:
of eredivisie silvers, kun je leuk mee ballen. of mls bronzes maar dan de brute, niet de kneuzen
Gewoon, met Kandji, Balchan, Oduro, Fucito, Cuesta, Ashe, Nyassi en dat soort heldenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is de brute versie dan? Heb alleen de beste spelers op het moment
Dan voldoe ik aan de brute versiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon, met Kandji, Balchan, Oduro, Fucito, Cuesta, Ashe, Nyassi en dat soort helden
Met dat elftal had ik je toen toch vreselijk klop gegeven?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan voldoe ik aan de brute versie
Nee, toen had ik de kneuzenversie nogquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met dat elftal had ik je toen toch vreselijk klop gegeven?
Taarabt is echt belachelijk goed, ik vind hem by far de relaxte skiller, heerlijk schot en die bal blijft echt zo dicht bij hem.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb 'm al binnen, Taarabt 4321 CM 4.1K
En wie ben jij om hem daarvoor te corrigeren?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stoereboii verbeterd z'n gedrag, niet zo blijven haten
Ik probeer gewoon een leuke groep te houden waarin geen haat jegens personen ontstaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wie ben jij om hem daarvoor te corrigeren?
lool nice goalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
Wereld goal van Nasri
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/114104121
Ik ga door, lekker puhquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
Als je niet kunt winnen met Brazilianen kun je beter stoppen. Net als met Bronzen MLS, gewoon cheaten.
dan ben je een beetje te laat want het is al ontstaanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon een leuke groep te houden waarin geen haat jegens personen ontstaat.
De Brazilianen die ik tegenkom zijn echt altijd van die enorme kneuzenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
Als je niet kunt winnen met Brazilianen kun je beter stoppen. Net als met Bronzen MLS, gewoon cheaten.
Verkoop nasri en torres, doe kun of tevez op cam en messi in spitsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:57 schreef Rijst het volgende:
Mn team speelt nu best chill.Vooral Ribery en Nasri. Ik zit er aan te denken om UP Benzema te gaan halen. Heeft iemand hier al met hem gespeeld?
[ afbeelding ]
Nouja te laat? Stoereboii heeft z'n gedrag verbeterd, nu is het de beurt van detennismaster om hem weer zonder vooroordelen te behandelen vind ik zelfquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dan ben je een beetje te laat want het is al ontstaan
net een leuke goal gemaakt:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/114081900
Ik wou dat ik zoveel coins hadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verkoop nasri en torres, doe kun of tevez op cam en messi in spits
quote:
Van der Vaart vond ik verschrikkelijk fijn als CM in 4-3-3, die passingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind Nasri als CM toch niet zo fijn in mijn 4-3-3 BPL team. Iemand suggesties? Vd Vaart? Silva? Lampard? Heb geen geld voor Gerrard jammer genoeg
Messi IF Cvitanichquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Hoewel ik nu messi kan halen maar dan heb ik 900 coins over voor 10 anderen
neuh, ibi moet er sowieso inquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Messi IF Cvitanich
Lamela
Seria A of Argentijnse Silvers.
Jailbreak je iPod / iPhone, gratis apps voor de winnaren. En ja dat is UltimateDBquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:09 schreef jepperdeprep het volgende:
Trouwens, volgens mij is het hier al eerder gevraagd/gezegd maar welke app moet ik hebben voor FIFA Ultimate Team? Die van ultimatedb? Die is wel 2,39¤
Dat niet doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:09 schreef vandermar het volgende:
Ronaldo kan ik halen maar dan moet ik alles verkopen en heb ik maar 1 bazen team
Precies, alleen durf ik niet in te loggen ivm scamquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jailbreak je iPod / iPhone, gratis apps voor de winnaren. En ja dat is UltimateDB
Liever 7 bazen teams dan 1quote:
Het is geen scam, gebruik hem nu 2 weken en m'n account is untouchedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Precies, alleen durf ik niet in te loggen ivm scam
Zitten er geen risico's aan jailbreaken dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jailbreak je iPod / iPhone, gratis apps voor de winnaren. En ja dat is UltimateDB
Nope, als je hulp wil mag je het zeggen. Jij wordt dan de 27e die ik jailbreakquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:12 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Zitten er geen risico's aan jailbreaken dan?
Mag jij wel jokken van je ouders? Ik denk het nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ronaldo staat gelijk aan 200 bazen
Heb geprobeerd, maar op de mail dat ik inlog staan 2 acc. 1 xbox en ps3. Hij logt dus op de ps3 versie inquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is geen scam, gebruik hem nu 2 weken en m'n account is untouched
Zou ik niet durvenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mag jij wel jokken van je ouders? Ik denk het niet
Secret message dat ps3 domineertquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb geprobeerd, maar op de mail dat ik inlog staan 2 acc. 1 xbox en ps3. Hij logt dus op de ps3 versie in
Kheb geen ps3 meerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Secret message dat ps3 domineert
Maar even serieus, kan je dat ps3 team niet deleten?
Een maat misschien?quote:
Ja ik ga overmorgen er toch naartoe. Zal eens kijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een maat misschien?
Kan je daar inloggen en verwijderen
Ja zou mooi zijn, op UltimateDB app kan je alleen je tradepile regelenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik ga overmorgen er toch naartoe. Zal eens kijken
Maar hopelijk brengt ea gewoon een app uit dat je kunt kopen. Zou mooi zijn
En je coins showenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja zou mooi zijn, op UltimateDB app kan je alleen je tradepile regelen
Heb liever een webapp voor mobiel gebruik geoptimaliseerdquote:
maar dat komt omdat jij een goede telefoon hebt, anderen nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:21 schreef Vijf_voor het volgende:
Op mijn telefoon werkt de site gewoon
Op m'n iPhone werkt het ook, maar of het nou fijn is beslist nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dat komt omdat jij een goede telefoon hebt, anderen niet
Ik heb zijn silver nog van mijn Portugese silver team. Eens kijken hoeveel die nu waard isquote:
Vrij veelquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:33 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb zijn silver nog van mijn Portugese silver team. Eens kijken hoeveel die nu waard is
Xbox altijd goedkoper..quote:
Voor 12k erop gooien, beetje winst is nooit verkeerdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik
Heb na een paar potjes eindelijk 10k bij elkaar gesprokkeld om Lavezzi te kopen, haal ik 'm in m'n enthousiasme in de verkeerde formatie.
In welke formatie heb je hem nodig?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik
Heb na een paar potjes eindelijk 10k bij elkaar gesprokkeld om Lavezzi te kopen, haal ik 'm in m'n enthousiasme in de verkeerde formatie.
Open bid kan inderdaad goed werken, ik had gisteren een Russell voor 550 ofzo en die heb ik verkocht voor 2000. Ook had ik nog een paar 4-5-1 kaarten voor 300, een 4-3-2-1 voor 1000 en een paar kits en badges voor onder de 300.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:52 schreef vandermar het volgende:
Emnes 350 coins
Romaric 300 coins
Mosquera 250 coins
Diakite 300 coins
etc. etc. etc.wat een fopneuzen allemaal, niet bij open bid kijken terwijl het daar zo cheap is.
4-4-1-1. Gekocht in 4-5-1.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
In welke formatie heb je hem nodig?
4-2-2-2quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:
is 4411 zo goed of doen jullie dat enkel voor hybrids? en wat is jullie lievelingsformatie?
4-2-2-2quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:
is 4411 zo goed of doen jullie dat enkel voor hybrids? en wat is jullie lievelingsformatie?
352, 343quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:
4222 en 4321quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:
Waar heb ik dat aan te danken?quote:
Pato en Neymar up frontquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:05 schreef stoereboii het volgende:
kga een serie a team maken, denk om met 2 spitsen (waarvan 1 pato) te spelen dus barst los
1,001,000 BIN, stuur maar een crapspeler.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan te danken?
4-4-1-1 is trouwens een prima hybrid-formatie, maar met een goede CF speelt het ook gewoon heerlijk.
4-4-1-1 met Pato als CF, Neymar als ST.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja zou leuk zijn, of robinho maar wat neem ik dan als formatie?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
1,001,000 BIN, stuur maar een crapspeler.
Neymar boven Robinho, en ik zou 4-2-2-2 nemen. Is een goeie formatie en goed te betalenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja zou leuk zijn, of robinho maar wat neem ik dan als formatie?
Robinho is kut vind ik, bij een zuchtje wind al van de bal af. Doe dan Coutinho als CFquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:08 schreef stoereboii het volgende:
ik zat te denken aan pato-neymar en als cf robinho en verder gaand als seria a
Hij is niet eens freshquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, een of andere Koreaanse CW.
Zuid-Koreaans team.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij is niet eens freshDat jij daarmee gespeeld hebt
Beter helpt iedereen mij met een onderzoeks verslag dat vrijdag klaar moet zijn en ik nog mee moet beginnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wel mooi hoe iedereen hier geholpen wordt door elkaar
het is nog lang geen vrijdag hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter helpt iedereen mij met een onderzoeks verslag dat vrijdag klaar moet zijn en ik nog mee moet beginnen
Het is alleen maar vragen opstellen dus hoofdvraag en deelvragen om het gebied te verkleinen. Moet juridisch zijn.
Fuck, daar ben ik ook mee bezigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter helpt iedereen mij met een onderzoeks verslag dat vrijdag klaar moet zijn en ik nog mee moet beginnen
Het is alleen maar vragen opstellen dus hoofdvraag en deelvragen om het gebied te verkleinen. Moet juridisch zijn.
Dit is misbruik maken van de situatiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies wat ik moet doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit is misbruik maken van de situatie
Maarja, ik weet niet hoe ik je precies kan helpen. Ben best bereid wat te doen voor je hoor
Neymar is een CF ja, als je een ST koopt heb je 9chemquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:15 schreef stoereboii het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/27605 dit heb ik net ff snel in elkaar geflanst, maar waarom heeft neymar 7 chem? is die normaal als cf? want dan koop ik m echt wel in st hoor
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies wat ik moet doenje moet zeg maar een verslag maken maar dan zonder de antwoorden dacht ik. Je pakt een onderwerp en door middel van deelvragen verklijn je het zoekgebied van wat je moet hebben. Je kan beter iets kleins goed uitlichten dan iets groots globaal behandelen.
Volgens mij hoor je aan de hand van die hoofdvragen en deelvragen je onderwerp volledig of grotendeels te kunnen toelichten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies wat ik moet doenje moet zeg maar een verslag maken maar dan zonder de antwoorden dacht ik. Je pakt een onderwerp en door middel van deelvragen verklijn je het zoekgebied van wat je moet hebben. Je kan beter iets kleins goed uitlichten dan iets groots globaal behandelen.
dacht ook al zoietsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je aan de hand van die hoofdvragen en deelvragen je onderwerp volledig of grotendeels te kunnen toelichten.
Af.quote:
Dat klopt maar die vragen zijn tevens om het onderzoeksgebied te verkleinenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je aan de hand van die hoofdvragen en deelvragen je onderwerp volledig of grotendeels te kunnen toelichten.
Hoeft niet hoor, kan het prima zelfquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]____!!!!
Nouja, zeg maar waar je hulp nodig heb
4-3-1-2?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Neymar is een CF ja, als je een ST koopt heb je 9chem
BTW een CAM en een CDM op LM/RM
Ik ben er zelf ook mee bezig, dus het is wel genieten. Van mijn hele verslag dat ik moet schrijven vind ik dit het kutste onderwerpquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt maar die vragen zijn tevens om het onderzoeksgebied te verkleinen
Ik mag zelf iets juridisch uitzoeken maar geen idee watquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook mee bezig, dus het is wel genieten. Van mijn hele verslag dat ik moet schrijven vind ik dit het kutste onderwerp
Romeroquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Af.
Even gauw Coloccini gehaald, omdat Coentrão en Caceres door Lavezzi niet genoeg chem kregen, nu heb ik
--------------------------------Higuain
--------------------------IF D'Alessandro
Lavezzi - Lucho Gonzalez - Banega - Jesus Navas
Ansaldi, Coloccini, Fazio, Arbeloa
Alleen even kijken voor een Argentijnse keeper, maar dat komt wel goed.
je speelt amper wedstrijden manquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet écht van m'n fifa verslaving afkomen
Tip: Geef bijna al je spelers weg. Dat helpt bij mij wel. Al een maand niet meer gespeeld! Enige nadeel is dat je wat meer in het topic plakt hierquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet écht van m'n fifa verslaving afkomen
Valt best mee, maar ik moet sowieso meer aan m'n school gaan. Vandaag half 1 uit en heb een kwartier aan m'n huiswerk gezeten, overschreven nog welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je speelt amper wedstrijden man
Best goede stats eigenlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar neig ik inderdaad wel naartoe.
nicequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Valt best mee, maar ik moet sowieso meer aan m'n school gaan. Vandaag half 1 uit en heb een kwartier aan m'n huiswerk gezeten, overschreven nog wel
Misschien al m'n geld aan pakjes verneuken en alleen m'n MLS team houdenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tip: Geef bijna al je spelers weg. Dat helpt bij mij wel. Al een maand niet meer gespeeld! Enige nadeel is dat je wat meer in het topic plakt hier
Overschrijven. De nostalgie.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Valt best mee, maar ik moet sowieso meer aan m'n school gaan. Vandaag half 1 uit en heb een kwartier aan m'n huiswerk gezeten, overschreven nog wel
Voor een vak waar ik onvoldoende sta nog welquote:
Goede league voor een prima team voor een relatief lage prijs.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:27 schreef stoereboii het volgende:
ga toch maar dat serie a team maken
Wel voor goeie prijzen je spelers binnenhalenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:27 schreef stoereboii het volgende:
ja idd, en ga alles zo laag mogelijk proberen krijgen om nog wat te kunnen sparen ook, heb nu 95kquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goede league voor een prima team voor een relatief lage prijs.
Ligue 1quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:27 schreef stoereboii het volgende:
Valt een prima team van te bouwen, wil je een suggestie of heb je zelf al wat?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja idd, en ga alles zo laag mogelijk proberen krijgen om nog wat te kunnen sparen ook, heb nu 95k
voor 22k heb je dat? dan neig ik toch dat te kopen want zitten idd echte bazen tussenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ligue 1
voor 22K heb je een ongelofelijk bazen team.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bKKtJW1gbcR1O
Speelt zo vreselijk fijn dat elftal.
En doneren aan je skeere homie GJEquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
voor 22k heb je dat? dan neig ik toch dat te kopen want zitten idd echte bazen tussenheeft ben arfa gewoon ook 5 star skills of enkel de IF? hey thanks vandermar ik ga dat maken en dan kan ik keiveel doorsparen
5* skill, net als Goudcuff en Menezquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
voor 22k heb je dat? dan neig ik toch dat te kopen want zitten idd echte bazen tussenheeft ben arfa gewoon ook 5 star skills of enkel de IF? hey thanks vandermar ik ga dat maken en dan kan ik keiveel doorsparen
ik koop het en dan spaar ik intussen door tot paar 100k, echt een bazenteam thanks manquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
5* skill, net als Goudcuff en MenezSissoko ruimt alles op en achterin staan 2 extreme tanks met uitstekende backs en een uitstekende keeper.
NPquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik koop het en dan spaar ik intussen door tot paar 100k, echt een bazenteam thanks man
Is het zeker waard, team speelt zo vreselijk fijn, ik win er ook alles mee tot nu toequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien ga ik ook wel sparen voor zo een team, zo te horen is het wel wat. Heb 8k nu though
Met een beetje mazzel kan ik dat team zondag gefixt hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is het zeker waard, team speelt zo vreselijk fijn, ik win er ook alles mee tot nu toe11 duels 11x winst.
Xboxquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:38 schreef stoereboii het volgende:
maar hoe heb je hazard voor 2k kunnen oppikken? staan allemaal veel duurder of zit je op xbox? staat meestal voor 3k wat natuurlijk ook geen probleem is he
Sick, hij is 5K zelfs waard, echt geweldige speler vind ik. Ik vind de NIF ook veel fijner dan de IF.quote:
In het begin was hij inderdaad vrij prijzig maar ik zou zo 10K op het moment voor hem neerleggen, wat een geweldige buitenspeler.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:40 schreef stoereboii het volgende:
hazard heb ik ooit nog voor 20k gekocht voor mn belgen team in november
Yo allemaal!! Ben weer ter aarde.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ligue 1
voor 22K heb je een ongelofelijk bazen team.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bKKtJW1gbcR1O
Speelt zo vreselijk fijn dat elftal.
Tuurlijk mag jij dit team maken, tenzij je wilt betalenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Yo allemaal!! Ben weer ter aarde.
Mag ik dit team ook bouwen? Ik win altijd met België door Hazard en met FUT10 speelde ik ook altijd met Fransen, dus dit team moet goed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |