Hall of Fame:quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Lawlquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:24 schreef Rijst het volgende:
haha speelde net tegen een gekke spanjaard. Hij had zijn mic aan staan en zodra hij zag dat ik een Nederlander was begon hi jte provocoerenDe hele wedstrijd door hoorde ik dit
GOL INIESTA HAHA GOL INIESTA GOL GOL GOL SPAIN INIESTA GOL INIESTAAAAA HOLLANDA INIESTA GOL
Ach, liever slechte grappen waar wij mee aan de slag kunnen, dan het aanbieden van spelers en complete teamsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Na zoveel topics heeft stoereboii het nog niet geleerd hoe je je moet gedragen
die blijft tijdloosquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:25 schreef Toefjes het volgende:
Slechte grappen kunnen goed zijn, net als de rommelmarkt en het beeldje.
Je moet ze gewoon maken, ik speelde dramatischquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:30 schreef Kamikazie het volgende:
ik wil een rematch, speelde echt dramatisch
Ja ik dacht paar keer ook dat dat heel saai zou zijn, omdat jij al het mindere team hadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:32 schreef laucas het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon maken, ik speelde dramatisch
Toty 98 voor maar 10.nogwattesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het ook maar een virtueel kaartje met een discard value van 650 hè
11.956quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toty 98 voor maar 10.nogwattes
Laatste week alleen maar comebacks gemaakt, speel echt te slecht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik dacht paar keer ook dat dat heel saai zou zijn, omdat jij al het mindere team hadmaar ja werd ik ff te kijk gezet in het laatste kwartier haha
Toen ben jij toch wel over Korea tegen Spanje begon op het WK 2002 he?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:24 schreef Rijst het volgende:
haha speelde net tegen een gekke spanjaard. Hij had zijn mic aan staan en zodra hij zag dat ik een Nederlander was begon hi jte provocoerenDe hele wedstrijd door hoorde ik dit
GOL INIESTA HAHA GOL INIESTA GOL GOL GOL SPAIN INIESTA GOL INIESTAAAAA HOLLANDA INIESTA GOL
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
rating x 122 x π + 12,25 - 34 + 21,75
Ik hoopte al dat het je neefje was, en het is mathijsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:45 schreef vandermar het volgende:
Matthijs staat 2-0 voor tegen mijn neefje
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat het je neefje was, en het is mathijs
Hij kan nog een hoop van jou leren, dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
[..]Ok Mathijs
ik was even aan het eten dus liet hem maar.
Dat kloptquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij kan nog een hoop van jou leren, dat weet ik zeker
O, had je even moeten zeggen had ik dat ook gedaan hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat kloptik laat hem echter wel meestal van mij winnen omdat hij anders niet meer wilt
9quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O, had je even moeten zeggen had ik dat ook gedaan hahahoe oud is ie?
Als mod moet je altijd beschikbaar zijn ten goede van het forum, nu dus!! Maar vooruitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:54 schreef Rijst het volgende:
ff niet Mathijs.Ben mn team aan het aanpassen.
Ben bijna klaarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als mod moet je altijd beschikbaar zijn ten goede van het forum, nu dus!! Maar vooruit
Niet zo goedgelovig zijn kiddoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Rijst mod dan? Z'n naam is gewoon zwart nog
Je ziet zijn ondertitel tochquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Rijst mod dan? Z'n naam is gewoon zwart nog
Nope, zit mobiel. Maar ik kan daar ook neerzetten dat ik mod benquote:
ja maar bij jou is het niet geloofwaardig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, zit mobiel. Maar ik kan daar ook neerzetten dat ik mod ben
Gaat toch niet lukken voor 14 jarigen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar bij jou is het niet geloofwaardig.
Onbetaalbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef detennismaster het volgende:
www.futhead.com/12/squad/24040
Vet!
Dan zou ik toch voor Tong ipv Verm gaan daar. En Lukaku @ 5 chemquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef detennismaster het volgende:
www.futhead.com/12/squad/24040
Vet!
Is ook niet mijn idee. Ik keek bij futhead bij Ivory Coast en toen stond deze er tussen. Ik vond hem ziek!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch voor Tong ipv Verm gaan daar
3-0, macho boiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:06 schreef Rijst het volgende:
Dan maar tegen het neefje van vandurmurrr
Tegen mij deed hij dat ook maar wist hij steeds net perfect te timen waardoor ik de bal nog niet eens kon raken met mijn striker hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
3-0, macho boiik zie je wel steeds met je keeper uit komen.
Heb ik ook vreselijk veel last van en moet ik genoodzaakt de bal lanszij tikken naar medespeler voor sweaty goal lol.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tegen mij deed hij dat ook maar wist hij steeds net perfect te timen waardoor ik de bal nog niet eens kon raken met mijn striker haha
Ja, het voetbal wordt er niet mooier en realistischer op, maar ja..het werkt welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik ook vreselijk veel last van en moet ik genoodzaakt de bal lanszij tikken naar medespeler voor sweaty goal lol.
Die link werkt op die manier niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:30 schreef DannyDeko het volgende:
Wat een trol in de OP
Een van m'n opstelling waar ik laatste paar dagen mee speel:
http://www.futhead.com/12/squadcreator/24113
Bij mij ookquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:40 schreef Kamikazie het volgende:
Rijst leavde jij of liep ie gewoon vast?want ik krijg zon foutmelding + zwart scherm nu
Ik kan hem wel gewoon zien, maar kan hem ook aanpassenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die link werkt op die manier niet.
Hij moet er zo uit zien
www.futhead.com/12/squad/24113
Tegen wie?quote:
ongeveer 5k dacht ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:46 schreef laucas het volgende:
Barca vanavond
Wat kost een CAM>CM kaartje ongeveer op de 360? Auction loopt over een minuutje af dus heb geen tijd
Hijs zooo goedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb 'm al binnen, Taarabt 4321 CM 4.1K
Faal systeem, je kan elk team aanpassenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan hem wel gewoon zien, maar kan hem ook aanpassen
MLS team maken en coins farmenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:55 schreef stoereboii het volgende:
Wat hebben jullie in het begin van fut gedaan? Sparen tot een bepaald bedrag en dan team gemaakt of wat deden jullie?
alles verneuken en vervolgens een team krijgen van Laucas, en daarna pas goed doorkrijgen hoe het allemaal werktquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:55 schreef stoereboii het volgende:
Wat hebben jullie in het begin van fut gedaan? Sparen tot een bepaald bedrag en dan team gemaakt of wat deden jullie?
Ik hoop voor je dat je een grapje maakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vandaag voor valentijn had mijn vriendin een leuke bui.
Ze stond voor me in lingerie en zei dat ik d'r vast mocht binden en alles kon doen wat ik wou.
Dus ik heb d'r vastgebonden en ben lekker gaan traden
Wat een fucking baas ben jij als je dat echt gedaan zou hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ze stond voor me in lingerie en zei dat ik d'r vast mocht binden en alles kon doen wat ik wou.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jupquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:59 schreef Rijst het volgende:
Haha mathijs 3x onderkant lat in 1 wedstrijd
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat een fucking baas kneus ben jij als je dat echt gedaan zou hebben
Echt een topspelertje in FIFA hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:01 schreef laucas het volgende:
Holy shit, Taarabt heeft ook 5* weak foot
fap fap fap fap fap, rest van zijn stats zijn echt slecht maar je merkt het amper. Hij scoort makkelijk met een mooi schot etc terwijl zijn stats daar echt niet super zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:01 schreef laucas het volgende:
Holy shit, Taarabt heeft ook 5* weak foot
Same here.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:03 schreef Reemi het volgende:
Heeft ook de long shot trait, heb er ook een aantal met hem gescoord.
Hallo Stijnquote:
Hoi Stijn!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:09 schreef StijnDa het volgende:
Hallo jongens![]()
Ik ga even een potje spelen. Huisgenoot kookt
Ik ben GJE, ik heb een alcohol probleem. HALLO GJEquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:12 schreef Kamikazie het volgende:
Lijken wel een praatgroep zo.(iets met AA herinneren doet)
In Malt zit geen alcohol hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben GJE, ik heb een alcohol probleem. HALLO GJE
Niet liefquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
In Malt zit geen alcohol hoor.
Dat ga ik meemaken over 1,5 jaar als ik mag tankenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:17 schreef Toefjes het volgende:
een alcohol probleem en fifa gaat niet samen. Dronken speel je echt belabberd.
10 euro voor een pakje?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef jepperdeprep het volgende:
What the f...
Deze dude krijgt IF Messi en IF Ronaldo in twee packs. Sick!
Ja. En hij maakt er even 1000 euro van.quote:
Wacht op iemand die het repost plaatje post.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef jepperdeprep het volgende:
What the f...
Deze dude krijgt IF Messi en IF Ronaldo in twee packs. Sick!
Gouden Brazilianen is geld weggooien imoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:24 schreef stoereboii het volgende:
Denk dat ik toch maar een nieuw team ga maken, elke match met m'n bronzes winnen met 7-0 is ook maar saai aan het worden, dan wacht je telkens gewoon tot hij leavet of tot wnr de match gedaan is, heb er geen plezier meer indenk gold brazilianos
Silver teams ftw. Veel leuker dan gold teams naar mijn belevingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:24 schreef stoereboii het volgende:
Denk dat ik toch maar een nieuw team ga maken, elke match met m'n bronzes winnen met 7-0 is ook maar saai aan het worden, dan wacht je telkens gewoon tot hij leavet of tot wnr de match gedaan is, heb er geen plezier meer indenk gold brazilianos
haha. juist 1 van de beste dingen die je kunt doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gouden Brazilianen is geld weggooien imo
Wrm? Zo slecht?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gouden Brazilianen is geld weggooien imo
Het is het geld niet waard. Ik ben een redelijk ervaren speler en kon maar niet winnen met de Brazilianenquote:
Je kan toch skillen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is het geld niet waard. Ik ben een redelijk ervaren speler en kon maar niet winnen met de Brazilianen
Redelijk ervaren... ik had fifa 96 gewoon op de sega megadrivequote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is het geld niet waard. Ik ben een redelijk ervaren speler en kon maar niet winnen met de Brazilianen
Ik heb fifa 98 gespeeld op de ps1quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Redelijk ervaren... ik had fifa 96 gewoon op de sega megadrive
Ja, maar ik win niet op skillen alleen maarquote:
Voor dat geld haal je gewoon een standaard Serie-A, BBVA of BPL team .quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:30 schreef stoereboii het volgende:
Maar ff terzake, wat is een leuk team dat je met 95k kan kopen en dan nog een 20/30k overhoudt?
QFTquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:17 schreef Toefjes het volgende:
een alcohol probleem en fifa gaat niet samen. Dronken speel je echt belabberd.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:12 schreef Kamikazie het volgende:
Lijken wel een praatgroep zo.(iets met AA herinneren doet)
Ik heb de kneusversie maar daar win je ook gwn alles mee met 7-0quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:39 schreef Toefjes het volgende:
of eredivisie silvers, kun je leuk mee ballen. of mls bronzes maar dan de brute, niet de kneuzen
Past goed bij je.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb de kneusversie maar daar win je ook gwn alles mee met 7-0is niet meer leuk zo
Stoereboii verbeterd z'n gedrag, niet zo blijven hatenquote:
Wat is de brute versie dan? Heb alleen de beste spelers op het momentquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:39 schreef Toefjes het volgende:
of eredivisie silvers, kun je leuk mee ballen. of mls bronzes maar dan de brute, niet de kneuzen
Gewoon, met Kandji, Balchan, Oduro, Fucito, Cuesta, Ashe, Nyassi en dat soort heldenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is de brute versie dan? Heb alleen de beste spelers op het moment
Dan voldoe ik aan de brute versiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon, met Kandji, Balchan, Oduro, Fucito, Cuesta, Ashe, Nyassi en dat soort helden
Met dat elftal had ik je toen toch vreselijk klop gegeven?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan voldoe ik aan de brute versie
Nee, toen had ik de kneuzenversie nogquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met dat elftal had ik je toen toch vreselijk klop gegeven?
Taarabt is echt belachelijk goed, ik vind hem by far de relaxte skiller, heerlijk schot en die bal blijft echt zo dicht bij hem.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb 'm al binnen, Taarabt 4321 CM 4.1K
En wie ben jij om hem daarvoor te corrigeren?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stoereboii verbeterd z'n gedrag, niet zo blijven haten
Ik probeer gewoon een leuke groep te houden waarin geen haat jegens personen ontstaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wie ben jij om hem daarvoor te corrigeren?
lool nice goalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
Wereld goal van Nasri
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/114104121
Ik ga door, lekker puhquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
Als je niet kunt winnen met Brazilianen kun je beter stoppen. Net als met Bronzen MLS, gewoon cheaten.
dan ben je een beetje te laat want het is al ontstaanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon een leuke groep te houden waarin geen haat jegens personen ontstaat.
De Brazilianen die ik tegenkom zijn echt altijd van die enorme kneuzenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
Als je niet kunt winnen met Brazilianen kun je beter stoppen. Net als met Bronzen MLS, gewoon cheaten.
Verkoop nasri en torres, doe kun of tevez op cam en messi in spitsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:57 schreef Rijst het volgende:
Mn team speelt nu best chill.Vooral Ribery en Nasri. Ik zit er aan te denken om UP Benzema te gaan halen. Heeft iemand hier al met hem gespeeld?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |