Ik zou iets met eiwit nemen als je trek hebt in eten ipv nog meer suikers!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:25 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben ook al zo snipverkouden de laatste dagen... Wel irritant...
Vandaag wil het niet echt geloof ik. Ben aan het snaaien, niet normaal..
Zometeen nog maar even wat fruit pakken, en even zorgen dat ik iets meer ga drinken..
Bijvoorbeeldquote:
serieus??quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:53 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag een zo zo dag.
O: 2 kleine ciabattabroodjes met rosbief en boter
L: 2 pruimen
Nu honger. Ga zo een schnitzel bakken met een heleboel champignons. En sla.
Niet zo gek dat je trek hebt als je zo weinig eet! Pruimen zijn meer een tussendoortje dan een maal. Tussendoortjes toevoegen en meer eiwit (kwark/yoghurt/eieren) zou ik je aanraden. Wat voor aanpassingen probeer je te doen tov je eerdere eetpatroon?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:53 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag een zo zo dag.
O: 2 kleine ciabattabroodjes met rosbief en boter
L: 2 pruimen
Nu honger. Ga zo een schnitzel bakken met een heleboel champignons. En sla.
Dat ligt aan jou.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:48 schreef Barreltje het volgende:
ok hen zoooo verkeerde ideen bij de TT![]()
Trap 'm eruit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, nu blijkt ie ook nog chocolade muffins te hebben. Ik geef het op voor vandaag.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, nu blijkt ie ook nog chocolade muffins te hebben. Ik geef het op voor vandaag.
Ik geloof geen enkele weegschaal. Ik heb 3 spreekkamers met 3 weegschalen waar ik werk en alle 3 geven ze iets anders aan (3 kilo verschil tussen hoog en laag). Ze geven wel alle drie een lichter gewicht aan dan mijn weegschaal thuis, incl kleren en schoenen en na ontbijtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:28 schreef trovey het volgende:
Net op de weegschaal gestaan bij iemand anders om even zijn weegschaal te testen....dat is een heel slecht idee.
Ik weet het. Was ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:49 schreef CelasV het volgende:
[..]
Niet zo gek dat je trek hebt als je zo weinig eet! Pruimen zijn meer een tussendoortje dan een maal. Tussendoortjes toevoegen en meer eiwit (kwark/yoghurt/eieren) zou ik je aanraden. Wat voor aanpassingen probeer je te doen tov je eerdere eetpatroon?
Volgens mijn vriend moet de weegschaal op de sportschool zo'n 6 kilo meer aangeven dan onze weegschaal.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof geen enkele weegschaal. Ik heb 3 spreekkamers met 3 weegschalen waar ik werk en alle 3 geven ze iets anders aan (3 kilo verschil tussen hoog en laag). Ze geven wel alle drie een lichter gewicht aan dan mijn weegschaal thuis, incl kleren en schoenen en na ontbijt
Nee! Dat zou ik dan ook niet doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:13 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mijn vriend moet de weegschaal op de sportschool zo'n 6 kilo meer aangeven dan onze weegschaal.
Dus daar ga ik mooi niet op staan
Ja inderdaad dat zou je wel denken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee! Dat zou ik dan ook niet doen
Maar mijn conclusie is dat je eigenlijk nooit weet hoe zwaar je bent. Mensen denken dan dat een weegschaal in een ziekenhuis wel accuraat zal zijn, nou nee dus
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:19 schreef Sarabi het volgende:
Ja inderdaad dat zou je wel denken.
Achja het maakt natuurlijk ook niet zoveel uit, je kan wel zien hoeveel je bent afgevallen.
Ik geloof de weegschaal van mijn huisarts, die laat hij namelijk ijken (gezien de sticker die erop staat), de mijne zit daar 2 ons boven maar die van de buurman een tikje meer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof geen enkele weegschaal. Ik heb 3 spreekkamers met 3 weegschalen waar ik werk en alle 3 geven ze iets anders aan (3 kilo verschil tussen hoog en laag). Ze geven wel alle drie een lichter gewicht aan dan mijn weegschaal thuis, incl kleren en schoenen en na ontbijt
Heyquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]en dat je 'te zwaar' bent. Maar of je nu 80 of 77 of 83 kilo weegt....dat weet je dus nooit echt zeker.
Die bij ons worden ook geijkt en alle 3 geijkte weegschalen geven een ander gewicht aanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:21 schreef trovey het volgende:
Ik geloof de weegschaal van mijn huisarts, die laat hij namelijk ijken (gezien de sticker die erop staat), de mijne zit daar 2 ons boven maar die van de buurman een tikje meer.
Daarom neem ik die van de huisarts, die is het meest gunstig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die bij ons worden ook geijkt en alle 3 geijkte weegschalen geven een ander gewicht aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |