Nja nu ff opnieuw modloader in de jar gooien en dan meteen optifine erachter aanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:04 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Nope, zit in OptiFine ingebouwd
nicequote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:43 schreef MineraalWater het volgende:
MCedit is opensource!
https://github.com/mcedit/mcedit
Mwa, MCpatcher wordt altijd heel snel geupdatequote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:10 schreef mschol het volgende:
[..]
nice
maarja, als een groot deel van het chunk gebeuren op de schop gaat.. werkt mcpatcher vermoedelijk ook niet goed meer
total fuckup van mijn kant... ik bedoelde mceditquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, MCpatcher wordt altijd heel snel geupdate
<insert standaard mc project>quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:55 schreef Flodder450 het volgende:
EINDELIJK
Epic kathedraal HERE I COME
Haha, 4 griefers ja. Zal waarschijnlijk wel een mini team zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:25 schreef bobbernaut het volgende:
THE BANHAMMER HAS SPOKEN!!
[ afbeelding ]
m-m-m-m-MONSTERKILLquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:25 schreef bobbernaut het volgende:
THE BANHAMMER HAS SPOKEN!!
[ afbeelding ]
Nee want je kan in-game blocks helemaal aanpassen serverside met SpoutCraft maar dan heeft iedereen een SpoutCraft client nodig om al die data te ontvangen en dezelfde blocks te krijgen. Dit geldt hetzelfde voor mods of nieuwe GUI in-game. Allemaal SpoutCraft voor nodig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:43 schreef Berend. het volgende:
[..]
Om even betweterig te gaan doen:
Dat kan met Spout, niet met SpoutCraft. Want met SpoutCraft heb je alleen een texturepack voor jezelf. Met Spout kan de server admin zorgen dat iedereen het verplicht moet gebruiken.
Dus eindelijk een combinatie
Spout:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee want je kan in-game blocks helemaal aanpassen serverside met SpoutCraft maar dan heeft iedereen een SpoutCraft client nodig om al die data te ontvangen en dezelfde blocks te krijgen. Dit geldt hetzelfde voor mods of nieuwe GUI in-game. Allemaal SpoutCraft voor nodig.
Dit kan Spout:
Inventory events
OnServerTick event
Safe async block set type id
Access to crafting matrix (workbench, inventory)
Dit kan Spoutcraft (client nodig):
GUI
Custom GUI API to make your own screens and HUD elements
Custom achievement notifications
Visual
Custom skins, capes, and multi-line capable titles
Custom item textures
Custom item hover-over names
Control texture packs
Control star frequency
Control sky and cloud colors
Control cloud height/visibility
Control sun and moon texture and size
Control weather rendering for biomes
Maximum/minimum fog levels
Audio
Play Minecraft sound effects and music
Play custom sound effects and music
Stop music playback with fade out
Events
Key press and release
Background music change
Change fog and fog change
Movement
Control jump height
Control gravity
Control speed in air, on the ground, and while swimming
Misc
Pre-cache custom textures/sounds/other things your plugin uses on login.
Server reconnect API
Clipboard get/set
lolquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:25 schreef bobbernaut het volgende:
THE BANHAMMER HAS SPOKEN!!
[ afbeelding ]
wij hebben tenminste events.quote:
Stop even alle twee met dit alsjeblieft? Geen zin in een server war enzoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit hé.
Ssstquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Zei ik wat negatiefs over jullie server dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |