Hij is wèl haar echte vader, maar ze had toen een relatie met iemand anders geloof ik en die dacht dat hij de vader was... hmm even googlen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:42 schreef Aventura het volgende:
Hoe zat dat ook alweer, hij is niet haar echte vader, of toch wel? Inderdaad een mooi meisje.
quote:Een aantal mannen beweerden de vader te zijn van Anna Nicoles dochtertje Dannielynn Hope Marshall Stern. De mogelijke vaders waren: Anna Nicoles laatste partner en advocaat Howard Kevin Stern, prins Frederic von Anhalt (de man van Zsa Zsa Gábor) en de fotograaf Larry Birkhead.
Op 10 april 2007 bleek uit de DNA-test, dat Larry Birkhead de vader van Dannielynn is.
Inderdaad, prachtig meisje zeg!quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:50 schreef Aventura het volgende:
Op die eerste foto lijkt ze echt ontzettend op haar moeder.
Ik vind die jas juist leuk!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:25 schreef Skaai het volgende:
Wat een prachtig meisje ja
En die jas van Gwyneth, wat een lellek dingdoet haar weinig goeds.
Ja ik vind dat kind van anna nicole op zich best knap (ik dacht dat ze scheel keek maar dat zie ik nu niet op de foto's) maar ze poseert echt zo... die gaat nog ten onder aan de media-geilheid, net als haar moeder vrees ik...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind die jas juist leuk!![]()
En dat blonde meisje is een plaatje, maar wel ontzettend behaagziek, zoals ze aan het flirten is met de camera. Geef mij Suri dan maar. Ik vind dat dus echt een prachtig kind en vind het juist wel goed dat ze niet constant naar alle camera's lacht.
Doe normaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:02 schreef Markeerstift het volgende:
Ik ben ook bang dat Dannielyn helemaal de verkeerde kant op gaat a la moeder of Lohan. Maar laten we hopen van niet!
Ik zeg niks over haar toekomst! Geen idee wat die zal brengen. Ik heb alleen een hekel aan van die aandachtsgeile kinderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:03 schreef senesta het volgende:
Serieus? Omdat ze lacht en flirt met de camera kunnen we nu al zeggen dat het fout gaat?
Hoe oud is dat meisje nu?
Ze heeft al een flink rugzakje denk ik zo aan de start van haar leven maar ik denk dat niemand op basis van een paar foto's al kan bepalen wat ze met die bagage gaat doen. Ik denk wel dat ze een erg lieve en liefhebbende papa heeft die vast erg goed op haar zal passen.
Maar zijn pak is inderdaad afschuwelijk
Ja dat. Mijn ervaring bij evenementen is dat veel kinderen direct in de houding springen als ze een vreemde met een camera zien. Inclusief neplachje en fotohoudingquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:40 schreef Copycat het volgende:
Het meiske is vier? Voelt zich waarschijnlijk helemaal het trotse prinsesje naast papa. Met haar mooie tooi.
Om daar nou een desastreus levenspad aan te verbinden.
Nou ja ik vind gewoon dat ze qua gedrag op dr moeder lijktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:03 schreef senesta het volgende:
Serieus? Omdat ze lacht en flirt met de camera kunnen we nu al zeggen dat het fout gaat?
Hoe oud is dat meisje nu?
Ze heeft al een flink rugzakje denk ik zo aan de start van haar leven maar ik denk dat niemand op basis van een paar foto's al kan bepalen wat ze met die bagage gaat doen. Ik denk wel dat ze een erg lieve en liefhebbende papa heeft die vast erg goed op haar zal passen.
Maar zijn pak is inderdaad afschuwelijk
Uh ja. Dat vind ik vervelende kinderen. Dat was mijn punt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat. Mijn ervaring bij evenementen is dat veel kinderen direct in de houding springen als ze een vreemde met een camera zien. Inclusief neplachje en fotohouding
Haha, ik snap wat je bedoelt, ik zag het ook een beetje zo jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zeg niks over haar toekomst! Geen idee wat die zal brengen. Ik heb alleen een hekel aan van die aandachtsgeile kinderen.
ik vind haar hier minder knap, maar ach het meiske zal wel goed opdrogen , ik vind haar nu al leuker als zuuriquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, ik snap wat je bedoelt, ik zag het ook een beetje zo ja
En ze loenst wel degelijk, alleen nu minder zichtbaar.
[ afbeelding ]
Dat verschil is mij ook opgevallen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:55 schreef Leandra het volgende:
Zijn het nou vooral de foto's die hier geplaatst worden of kijkt Nahla op de foto's met haar moeder altijd zo raar terwijl ze met haar vader vrolijk kijkt?
Nou ja... het kan ook aan de fotografen liggen natuurlijk; die kiezen wat ze publiceren.
Haar vader ziet ze volgens mij toch veel minder vaak? Een moeder die je elke dag ziet is natuurlijk ook minder speciaalquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:29 schreef Smallish het volgende:
[..]
Dat verschil is mij ook opgevallen.Op foto's met haar vader lijkt het altijd relaxed en lijken ze ook altijd pret te hebben samen.
Dat dacht ik ook, als je moeder je elke dag naar school en balletles brengt en meeneemt om te boodschappen dan is daar natuurlijk weinig rede om veel bij te lachen itt tot gezellige uitjes naar het park, de dierentuin of whatever met je vader.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar vader ziet ze volgens mij toch veel minder vaak? Een moeder die je elke dag ziet is natuurlijk ook minder speciaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |