Doe dan maar MC Hammer.. Zeker als je nog wat jonger bentquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:48 schreef loecje het volgende:
yeah voel ik me toch wat minder jonkie hier.
MC Hammer heeft best ff op 1 gestaan. verschilt trouwens per site of ik MC Hammer of de onderstaande moet kiezen:
Ik heb geen flauw idee. Zie de post pas vanavond, misschien morgenavond pas..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:07 schreef Merlijn het volgende:
Iedereen trouwens overspoeld met valentijnskaarten ?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Zie de post pas vanavond, misschien morgenavond pas..
Maar ik verwacht niks in ieder geval..
Wie wil mij nou hebben, boehoehoe!![]()
Hoho.. ten eerste staat er nog helemaal niets vast, dat hoor ik later vandaag.. En ten tweede, áls het al doorgaat, dan gaan we gewoon lekker samen zielig zitten doen op de bank. Together alone..quote:
Dat wou IK zeggen.. Pffrrt :pquote:
En dan Alles is liefde kijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoho.. ten eerste staat er nog helemaal niets vast, dat hoor ik later vandaag.. En ten tweede, áls het al doorgaat, dan gaan we gewoon lekker samen zielig zitten doen op de bank. Together alone..
1 anonieme e-card en een smsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:07 schreef Merlijn het volgende:
Iedereen trouwens overspoeld met valentijnskaarten ?
Nouja, vooralsnog ga ik er maar vanuit dat ik vanavond gewoon alleen zit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat wou IK zeggen.. Pffrrt :p
Maar zo is het wel!
Mijn date zit ook vanavond gewoon op de kazerne!
Oef, ik weet niet of ik wel zin heb in zo'n zoetsappige film hoor.. een gewone film mag ookquote:[..]
En dan Alles is liefde kijken.
Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven!
Blade....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, vooralsnog ga ik er maar vanuit dat ik vanavond gewoon alleen zit.
Overdag had ze namelijk al het een en ander te doen, waarschijnlijk tot een uur of 8.
Dus de kans dat ze daadwerkelijk wat wil afspreken.. ik weet het niet.
In ieder geval kan het nu alleen maar meevallen, wanneer ik niks verwacht
[..]
Oef, ik weet niet of ik wel zin heb in zo'n zoetsappige film hoor.. een gewone film mag ook
+1!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is this the way to amarillo?quote:
Dat is één vd eerste singles die ik heb gekocht.quote:
* Merlijn zuchtquote:blahblahblahblahblahblah *lieg* blah blah *lieg *blah blah *
???quote:
Moet ik je een kaart sturenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Zie de post pas vanavond, misschien morgenavond pas..
Maar ik verwacht niks in ieder geval..
Maak maar een leuke online kaart voor hem.quote:
+1quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:51 schreef Egberts het volgende:
Ik ben bezig met pretenderen alsof ik hard werk
mijn studiemateriaal. Zet mij iets technisch voor en ik heb het binnen no-time door. Dit echter...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |