quote:
Ik moet werken dus thuiszitten doe ik sowieso nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien juist goed om met zoiets bezig te zijn ipv van thuis te gaan zitten?
Dan moet je dus 1ste klas gaan reizen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:43 schreef Soempie het volgende:
Die nieuwe dubbeldekker is gewoon nog nieuw en schoon. Eenmaal in gebruik ga ik er echt niet naar het toilet. En die trein met die oranje stoelen lijkt me nog steeds het fijnst.
That's the spirit.quote:
Tilburg ookquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Den Bosch kan je via internet een afspraak maken voor dit soort dingen en ik heb nooit langer dan 5 a 10 minuten hoeven wachten
Wat is precies het verschil met normaal uit de kraan drinken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:16 schreef Etcetera het volgende:
B.! http://dreamfarm.com.au/products/tapi/
Je hoeft niet lastig te doen met je hoofd door eronder te moeten hangen, stuk hygiënischer en ook makkelijker denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil met normaal uit de kraan drinken?
quote:
Dat hygiënischer volg ik niet helemaal, verder is het een kwestie van voorkeur denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hoeft niet lastig te doen met je hoofd door eronder te moeten hangen, stuk hygiënischer en ook makkelijker denk ikEn als je niet uit de kraan wilt drinken kun je het ding gewoon laten hangen en stroomt het water wel door, als je wel wilt drink dan knijp je de onderkant toe.
Sommige mensen zetten echt hun mond aan het kraanstuk. Waarom snap ik niet maar ze doen het wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat hygiënischer volg ik niet helemaal, verder is het een kwestie van voorkeur denk ik.
Ook als je dat niet ziet?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:59 schreef Etcetera het volgende:
http://www.gic.nl/nieuws/(...)olven-onder-lege-fle![]()
Werkt Djeez ook al bij de Groninger Courant?quote:De eigenaar, op de foto mogelijk aan het bellen met Carglass, had de auto nog geen halfjaar in zijn bezit
Oepsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:59 schreef Etcetera het volgende:
http://www.gic.nl/nieuws/(...)olven-onder-lege-fle![]()
Dat was wel slecht jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Werkt Djeez ook al bij de Groninger Courant?
Mensen moeten dit niet doen...
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Wij hebben 2 van deze bakjes:
[ afbeelding ]
Meer hebben ze niet nodig...
Zo'n drinkbak geeft continue stromend water zonder dat de kraan open hoeftquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:54 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, hebben jouw katten continue stromend water?
Ja. Die bakjes die jij post gooien ze om. Of ze gaan er in zitten spetteren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:54 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, hebben jouw katten continue stromend water?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja. Die bakjes die jij post gooien ze om. Of ze gaan er in zitten spetteren.
Dan máák je hem stukquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als onze drinkbak stuk is wil ik denk ik ook zo'n cat mate, die van ons zoemt.
Onze bakjes zijn van (zwaar) steen, die kiepen ze niet zo maar om.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja. Die bakjes die jij post gooien ze om. Of ze gaan er in zitten spetteren.
1 weekquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe lang duurt het nu? 5 dagen ofzo?
Het viel me ook niet tegen, 40 minuten in plaats van het uur van vorige week. In de tussentijd ook nog pasfoto's laten maken in het pasfotobusje voor de deurquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
That's the spirit.
En ook best wel snel geregeld...
Heb vorige week voor mijn paspoort bijna 2 uur in de wachtkamer gezeten en mag morgen het document ophalen, waarschijnlijk ook weer met een dergelijke wachttijd...
Wanneer gaan jullie ook alweer? Vrijdag?quote:
quote:Het viel me ook niet tegen, 40 minuten in plaats van het uur van vorige week. In de tussentijd ook nog pasfoto's laten maken in het pasfotobusje voor de deur
Wij hadden ook bakjes van steen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze bakjes zijn van (zwaar) steen, die kiepen ze niet zo maar om.
Mja, als orthopedagoog kan ik dus niet eens katten opvoeden.quote:En onze katten zijn opgevoed, die spelen niet met hun eten en drinken...
We gaan zondag tot zondagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie ook alweer? Vrijdag?
[..]
Ja heel slimquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan zondag tot zondag
En echt superhandig die pasfotobusDraait goeie zaken, iedereen waarvan de pasfoto niet goed is gaat daarheen. Het was best druk toen ik er was, 4 mensen voor mij en met mij 3 anderen plus wachtenden. Ze rekent 10 euro voor een setje foto's dus die loopt wel binnen
PS heimwee bezorgen..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Whiteguy het volgende:
Mooi filmpje (voor zover hij nog niet gepost was, moet nog een berg teruglezen)
Wat tof trouwens.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Klein beetje maar waarschijnlijk
De mevrouw van de gemeente zei dat het best kan, ze geven je er niet een boete voor (als je bewijs hebt dat je een nieuwe hebt aangevraagd natuurlijk), maar in het geval van schaderijden kan de verzekering wel moeilijk doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:05 schreef Soempie het volgende:
MaJo, mag je nou wel of niet rijden? Kan het zo snel niet terugvinden in het topic?
Net filmpje gezien en nu heb ik erge spijt dat ik nog niet eens op het ijs heb gestaanquote:
Goed camerawerk maakt in dezen ook een wereld van verschil met filmpjes die mensen al schaatsend met een mobiel maken (en daarmee youtube vervuilen).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Net filmpje gezien en nu heb ik erge spijt dat ik nog niet eens op het ijs heb gestaan
Erg leuke band inderdaad!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:10 schreef MaJo het volgende:
Ik kan er maar niet over uit hoe niet Nederlands Moss klinktHeb steeds het gevoel dat ik naar Vampire Weekend of Young the Giant of iets dergelijks zit te luisteren. Thanks nem, vind het echt heel tof!
Absoluut. En dan Patrick Watson eronder..dat werkt ook primaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goed camerawerk maakt in dezen ook een wereld van verschil met filmpjes die mensen al schaatsend met een mobiel maken (en daarmee youtube vervuilen).
Graag gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:10 schreef MaJo het volgende:
Ik kan er maar niet over uit hoe niet Nederlands Moss klinktHeb steeds het gevoel dat ik naar Vampire Weekend of Young the Giant of iets dergelijks zit te luisteren. Thanks nem, vind het echt heel tof!
Ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Laat even weten hoe het optreden was
Mooi.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb 'm nog niet geluisterd. Ga ik zo wel even doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga ik zeker doenHad je het nieuwe album nou ook gehoord of was G. degene die hem nog niet geluisterd had? Ik draai hem nu al grijs
Moet je zeker doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet geluisterd. Ga ik zo wel even doen
Oeh dat is wel gaaf maar dan heb ik een Skype afspraakquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
En vergeet vanavond niet de livestream van Florence and the Machine vanuit de Effenaar!
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)and-the-Machine.html
live op 3voor12: 14-02-2012 om 20:30
op Ned 3 (3ONSTAGE): 25-2-2012
op Cultura24 3VOOR12 Presenteert: 28-2-2012
Nou, daarna heb je dus nog 2 kansen om het te zien. En waarschijnlijk komt het ook wel ergens online.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat is wel gaaf maar dan heb ik een Skype afspraak
Damn ik zag alleen de eerste tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, daarna heb je dus nog 2 kansen om het te zien. En waarschijnlijk komt het ook wel ergens online.
Ik zie trouwens net dat Air ook een nieuwe CD heeft
Zou wel leuk zijn als die op RW of LL komen.
Wat een boheemse katquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een drinkbakjes voor jullie katten![]()
Onze kat blieft geen water uit een bakje, dus naast zn voerbak staat een oude bloempot en daar drinkt ie wel graag uit
Hmmm ja lijkt wel ergens op ja, maar kan het ook niet plaatsenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
Dit staat in het voorprogramma van Florence and the Machine op 1 April. Die stem komt me zo bekend voor maar ik kan me niet bedenken waarvan
Haha geweldigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een drinkbakjes voor jullie katten![]()
Onze kat blieft geen water uit een bakje, dus naast zn voerbak staat een oude bloempot en daar drinkt ie wel graag uit
Ik kom er nog wel op. Het is heel bekend(in mijn hoofd danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm ja lijkt wel ergens op ja, maar kan het ook niet plaatsen
Dat heb ik nou ook met snot....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:33 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat toch met katten en water? Om ermee te spelen vinden ze het fantastisch maar als er water op ze komt dan worden ze helemaal gek![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook met snot....
Zal wel iets evolutionairs zijn ofzo, het is inderdaad vrij apartquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:33 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat toch met katten en water? Om ermee te spelen vinden ze het fantastisch maar als er water op ze komt dan worden ze helemaal gek![]()
[..]
LB? Die serie over dat vrouwenkoor al helemaal gekeken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zal wel iets evolutionairs zijn ofzo, het is inderdaad vrij apart![]()
Nem, ieuw!![]()
[..]
Oh! Jaaaa helemaal uitgekeken inmiddels, fantastische seriequote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
LB? Die serie over dat vrouwenkoor al helemaal gekeken?
Mooi, had ik toch goed gegokt dat je het wel wat zou gaan vinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh! Jaaaa helemaal uitgekeken inmiddels, fantastische serie![]()
En zó herkenbaar, van die repetitiedingetjes, en ook die angst om alleen te zingen van een heleboel van die vrouwen. En dan enorm kippevel als die soliste dan in de Royal Albert Hall zingt
Dat doet me eraan denken dat ik even Adele op moet gaan zoekenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh! Jaaaa helemaal uitgekeken inmiddels, fantastische serie![]()
En zó herkenbaar, van die repetitiedingetjes, en ook die angst om alleen te zingen van een heleboel van die vrouwen. En dan enorm kippevel als die soliste dan in de Royal Albert Hall zingt
Nee, ik heb ook geen kat. Maar vroeger wel gehad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben ik de enige SC zonder katten?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben ik de enige SC-er zonder katten?
Neequote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben ik de enige SC-er zonder katten?
Oh, ja daar was ik ook wel van onder de indrukquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken dat ik even Adele op moet gaan zoeken
Ja goed he?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, ja daar was ik ook wel van onder de indruk![]()
Zij heeft zo'n mooie diepe, donkere stem vind ik
Je gaat haar daten op Valentijnsdag?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beetje laat om te regelen hequote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat haar daten op Valentijnsdag?
Ja, nu ben je misschien wat laat, maar de UK is niet zo heel ver weg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beetje laat om te regelen he
En toch is ze onbereikbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, nu ben je misschien wat laat, maar de UK is niet zo heel ver weg.
Mijn maximale afstand tot Adele is 30 meter geweest...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En toch is ze onbereikbaar
Overigens heb ik niet echt interesse in Adele D:
En dan is het net de snelheid van het licht bereiken. Hoe dichterbij je komt, hoe meer energie je erin moet steken en uiteindelijk lukt het je nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn maximale afstand tot Adele is 30 meter geweest...
Ja, dat had ik eens gepost nadat Tiesto(?) het in een show had gebruikt om zijn show in te leiden. En dat was echt heel erg vet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, had jij dit stuk eens hier gepost?
Gaan wij dit project zingen
Dat vind ik dan weer niet zo charmantquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vond vooral het accent waarmee Adele praatte erg aandoenlijkecht superplat
Ah, ja wel gaaf hoe dj's of bands soms iets klassieks als inleiding gebruikenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat had ik eens gepost nadat Tiesto(?) het in een show had gebruikt om zijn show in te leiden. En dat was echt heel erg vet.
Erg mooi stukLeuk dat jullie dat gaan doen
Heb vanmiddag naar dat optreden in de Royal Albert Hall gekeken van Adelequote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de MP3's binnen..als dat erg goed is, ga ik misschien de video downloaden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb vanmiddag naar dat optreden in de Royal Albert Hall gekeken van Adele![]()
![]()
Goeie shit
Ik heb op uitzendinggemist gekeken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de MP3's binnen..als dat erg goed is, ga ik misschien de video downloaden.
Kwam langs een hoop 8GB rips, dat ging me wat ver
En alles is 'fucking' dit en 'fucking' dat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vond vooral het accent waarmee Adele praatte erg aandoenlijkecht superplat
Ze was ook wel onzeker, maar dat zou ik ook zijn als ik 22 jaar was en in de Royal Albert Hall stondquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En alles is 'fucking' dit en 'fucking' dat.
Afgewisseld door een schaterende lach, die wel iets van onzekerheid verraad...
Dat ze enorm onzeker is is wel erg duidelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En alles is 'fucking' dit en 'fucking' dat.
Afgewisseld door een schaterende lach, die wel iets van onzekerheid verraad...
Ik vind 'r daardoor wel cute...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze was ook wel onzeker, maar dat zou ik ook zijn als ik 22 jaar was en in de Royal Albert Hall stond
daar is ze wel zeker over iigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ze enorm onzeker is is wel erg duidelijk
Ze is vrijwel altijd onzeker.
sommige vrouwen zijn het mooiste als ze niets zeggen bedoel je?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind haar ook cute en een mooie stem hebben... maar toch... ik luister er bijna nooit naar en hoef haar ook niet te horen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sommige vrouwen zijn het mooiste als ze niets zeggen bedoel je?
Nee, dat bedoel ik eigenlijk in het geval van Adèle niet. Ik vind haar een erg mooie stem hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sommige vrouwen zijn het mooiste als ze niets zeggen bedoel je?
Waar blijft de buikfoto?quote:
Gisteren een hele serie genomen, zitten nu op de camera, zal kijken of het vanavond lukt te uploadenquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gisteren een hele serie genomen, zitten nu op de camera, zal kijken of het vanavond lukt te uploaden
Over fotos gesproken...iets met O&N?quote:
Ik kan nooit zoveel met weken, moet het altijd omrekenenquote:
Begin jij nu ook alquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over fotos gesproken...iets met O&N?
Fijne positie is dat he.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en ik begon ook al niet echt vrolijk omdat er wat gekonkel speelt in het koor... echt, vrouwen onderlingen dan vooral als je ertussenin zit
I try to.... maar da's lastig als de dames hun hakken in het zand zetten en alleen nog maar slechte punten van elkaar kunnen/willen zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fijne positie is dat he.![]()
Maar kun je niet een beetje bemiddelen dan?
Gaaf LBquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ja hallo, weet iemand hier iets van de programma's Exact en Decos?
Heb een fijne vacature gevonden
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:10 schreef MaJo het volgende:
Begin jij nu ook alTot zaterdag wist je niet eens van het bestaan af
Ik ben wel bekend met de concurrent van Exact(dus Exact ook maar nooit mee gewerkt). Maar heeft Exact iets met de vacature te maken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga het proberen morgen te doenquote:
Pragmatische mannentip: ga niet proberen te bemiddelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I try to.... maar da's lastig als de dames hun hakken in het zand zetten en alleen nog maar slechte punten van elkaar kunnen/willen zien.![]()
Ik ben zo blij dat ik niet zo in elkaar zit. Mijn empathisch vermogen is misschien wat te sterk ontwikkeld (waardoor ik in mijn huidige baan wel eens in een lastig pakket kom te zitten), maar het helpt iig om niet in dit soort situaties terecht te komen
Ach, lang genoeg niet doen en ik vergeet het ook weerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga het proberen morgen te doenMaar geen garanties
Spreiden, goeie tipquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb maar drie vriendinnen () en zij kennen elkaar weer niet. En gezeur over mannen is er ook nooit. Een is er getrouwd, de ander woont samen en de derde is de eeuwige vrijgezel.
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pragmatische mannentip: ga niet proberen te bemiddelen.
Maarja, als vrouw luister je daar natuurlijk niet naar
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Vaak is het zo dat aan het eind jij als bemiddelaar het hebt gedaan en de andere twee opeens weer dikke vriendjes zijn.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pragmatische mannentip: ga niet proberen te bemiddelen.
Maarja, als vrouw luister je daar natuurlijk niet naar
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben wel bekend met de concurrent van Exact(dus Exact ook maar nooit mee gewerkt). Maar heeft Exact iets met de vacature te maken?
Nou, Exact is de fabrikant..ze hebben meerdere stukken software.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jadus ik ben niet geheel gekwalificeerd, maar ik kan natuurlijk altijd het programma bekijken en zeggen dat ik er wel mee kan werken O<
Vraag je dat aan mij?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Dus vertel eens waar ze exact mee werken
Dat is wel essentiele informatiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, Exact is de fabrikant..ze hebben meerdere stukken software.
Nee, dat weet jij ook niet lijkt me. Was gewoon een slechte grapquote:
Nou, de grap die erin zat had ik wel doorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dat weet jij ook niet lijkt me. Was gewoon een slechte grap
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, Exact is de fabrikant..ze hebben meerdere stukken software.
je bent verhuisd vanwege mij zekerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:49 schreef Soempie het volgende:
De vriendinnen waar wel regelmatig gezeur mee was heb ik het contact mee verbroken.
Je ex?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je bent verhuisd vanwege mij zeker![]()
Kaartje gekregenzonder afzender, maar de tekst zegt mij echt genoeg
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je bent verhuisd vanwege mij zeker![]()
I knew itquote:
pics?quote:
Tenzij het een zeer uitgebreide list is!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]Die vindt, gezien een tweet van 'm vandaag, het hele gebeuren nog steeds belachelijk
dus nee
Ja want er is natuurlijk wel en reden dat ze eeuwig vrijgezel isquote:
Dan heeft hij met E. gepraat. Interessante theorie, ik zal beiden eens gaan ondervragenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tenzij het een zeer uitgebreide list is!
kom binnen, ga zitten, nee trek je niet teveel aan van die lamp in je gezicht, waar was jij ....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan heeft hij met E. gepraat. Interessante theorie, ik zal beiden eens gaan ondervragen
Nou, aan je ex vragen of hij je een Valentijnskaartje heeft gestuurd is natuurlijk een reteslecht planquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan heeft hij met E. gepraat. Interessante theorie, ik zal beiden eens gaan ondervragen
Denken dat ik het meen ookquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, aan je ex vragen of hij je een Valentijnskaartje heeft gestuurd is natuurlijk een reteslecht plan![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:16 schreef Etcetera het volgende:
B.! http://dreamfarm.com.au/products/tapi/
Lolquote:
Decos check! ik heb er zelfs ooit een presentatie over gegeven.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
Die heb ik niet meer. Is al 10 jaar oud!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:11 schreef wyccie het volgende:
Pass die presentatie dan gauw door, Diaan!
Jammer, maar anders was het ook al wel verouderde informatie.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Die heb ik niet meer. Is al 10 jaar oud!
Probeer 't, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:17 schreef wyccie het volgende:
Ja, leuk programma. Ze hebben ook eens uitgerekend hoeveel roken kost, en ook uitvaarten, dacht ik.
Ik heb trouwens nog een fimpje dat ik wil laten zien, maar ik weet niet of jullie zin hebben in een down gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn die chips in zwarte zakken toch? Goed om te weten, want ik was er wel telkens benieuwd naar.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Chio Dugadoo's: afrader. Niet heel bijzonder vind ik in elk geval.
Yup, die van uitvaarten heb ik toevallig ook net zitten kijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:17 schreef wyccie het volgende:
Ja, leuk programma. Ze hebben ook eens uitgerekend hoeveel roken kost, en ook uitvaarten, dacht ik.
Waarom zou je dan ook IE9 gebruiken. Of IE in het algemeen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Geweldig, mijn IE9 kan niet tegen de Google Doodle van vandaag en laat IE meteen crashen...
Werk en gewoonte...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ook IE9 gebruiken. Of IE in het algemeen.
Daarover moet je dus eerst contact opnemen met een universiteit (en waarschijnlijk dat het ook in je testament moet), kwam ik gisteren achter (toevallig door dat orgaandonatiegedoe).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:26 schreef Whiteguy het volgende:
De cheapass optie is overigens je lichaam ter beschikking stellen vd wetenschap. Leek mij sowieso al een prima optie overigens.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn die chips in zwarte zakken toch? Goed om te weten, want ik was er wel telkens benieuwd naar.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:23 schreef wyccie het volgende:
Helaas geen directe videolink, dus even zo:Indrukwekkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat nou niet!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:31 schreef Etcetera het volgende:
De Bowlers vind ik daarentegen wel lekker
Ja, hè. Ik voelde me echt even heel erg machteloos. Oneerlijk. En huilen natuurlijk.quote:
Zijn kleine zakjes!quote:
Ik heb lang geleden als stagebegeleider een stagiaire gehad die al jaren op een nier wachtte. Ik vraag me wel eens af hoe het daar nu mee is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet!
[..]
Ja, hè. Ik voelde me echt even heel erg machteloos. Oneerlijk. En huilen natuurlijk.
Goed excuus voor mij om niet aan kinderen te beginnen: zwanger zou ik al helemaal niet meer te houden zijn qua emoties.![]()
Het is volgens mij wel een beetje hetzelfde gebleven. Alleen zoet het er wat strakker uit en zal het een webeditie zijn. Dus LB als je er vragen over hebt, laat het me maar weten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:20 schreef wyccie het volgende:
Prachtig Ice Amsterdam filmpje trouwens. Ik heb nu ook spijt.
Misschien nu alvast ergens goedkope schaatsen vandaan halen voor volgend jaar.
[..]
Jammer, maar anders was het ook al wel verouderde informatie.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Oh, Oh, Oh, Cherso op z'n Belgisch...![]()
Ah, doneren bij leven. Heftig, misschien kun je haar googlen om te zien hoie het ermee is?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:39 schreef Nico_S. het volgende:
Ik heb lang geleden als stagebegeleider een stagiaire gehad die al jaren op een nier wachtte. Ik vraag me wel eens af hoe het daar nu mee is.
'Overigens', en autocorrect?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
Het is estrogenen een postregistratiesysteem.
Ja autocorrectquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:45 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Die in het bruine shirt vind ik de leukste. "Kan er ook goed mee pianospelen`.
[..]
Ah, doneren bij leven. Heftig, misschien kun je haar googlen om te zien hoie het ermee is?
[..]
'Overigens', en autocorrect?![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja autocorrectik bedoelde "trouwens".
Typefout: het was een hij. Hoezo doneren bij leven? Hij wachtte op een nier, kan dat niet van een overledene zijn? Hij spoelde dagelijks zelf (we hadden een leegstaand kantoortje voor hem geclaimd), hoe dat precies in zijn werk ging weet ik niet. (Overigens stonk hij daarna altijd vreselijk naar urine, is dat normaal?)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:45 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Die in het bruine shirt vind ik de leukste. "Kan er ook goed mee pianospelen`.
[..]
Ah, doneren bij leven. Heftig, misschien kun je haar googlen om te zien hoie het ermee is?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Whiteguy het volgende:
De makers van het programma maken het anders ook best wel bont op de website van 2be:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Oh, Oh, Oh, Cherso op z'n Belgisch...![]()
quote:Acht vrijgevochten jongeren gaan dit voorjaar de feestvakantie van hun leven tegemoet in de Vlaamse versie van Oh Oh Cherso.
Drie weken lang zullen de fuifbeesten het Griekse eiland Chersonissos en haar beruchte nachtleven onveilig maken.
Schit-te-rend!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Whiteguy het volgende:
Oh, dat kan natuurlijk ook! Ik ben even beïnvloed door wat ik allemaal aan het lezen ben op dit moment. Heb het namelijk zelf door mijn hoofd laten schieten en er een boek over gelezen. 'De Samaritaan' van Dautzenberg is een min of meer autobiografische roman die daarover gaat, de schrijver heeft een nier aan een onbekende gedoneerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:49 schreef Nico_S. het volgende:
Hoezo doneren bij leven? Hij wachtte op een nier, kan dat niet van een overledene zijn? Hij spoelde dagelijks zelf (we hadden een leegstaand kantoortje voor hem geclaimd), hoe dat precies in zijn werk ging weet ik niet. (Overigens stonk hij daarna altijd vreselijk naar urine, is dat normaal?)
Over donoren gesproken: wat vind jij van het systeem zoals in o.a. België (volgens mij, tenminste) gehanteerd: je bent automatisch donor tenzij je aangeeft dat je dat niet wilt?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat kan natuurlijk ook! Ik ben even beïnvloed door wat ik allemaal aan het lezen ben op dit moment. Heb het namelijk zelf door mijn hoofd laten schieten en er een boek over gelezen. 'De Samaritaan' van Dautzenberg is een min of meer autobiografische roman die daarover gaat, de schrijver heeft een nier aan een onbekende gedoneerd.
Nier van doden kunnen ook getransplanteerd worden, maar een levende nier heeft net iets meer succeskans.
Over dat naar urine ruiken weet ik niet. Nooit iets over gehoord.
Tinu is de hort op?quote:
Verstandig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:26 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Over donoren gesproken: wat vind jij van het systeem zoals in o.a. België (volgens mij, tenminste) gehanteerd: je bent automatisch donor tenzij je aangeeft dat je dat niet wilt?
ik vind die Chio Stixi chees lekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]De Bowlers vind ik daarentegen wel lekker
quote:
Ik vind het ook wel een goed idee. Ik heb al heel lang een donorcodicil, maar dat had nog veel eerder gekund: het kwam er gewoon niet van. Zo van: "ach ja, toch eens doen" en dan vergeet je het weer.quote:
Er wordt daarvan gezegd dat het een nogal dwingend systeem is. Dat kan ik snappen, maar ik denk dat hetgene wat je gewend bent een rol speelt. Ik ben er wel een voorstander van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:26 schreef Nico_S. het volgende:
Over donoren gesproken: wat vind jij van het systeem zoals in o.a. België (volgens mij, tenminste) gehanteerd: je bent automatisch donor tenzij je aangeeft dat je dat niet wilt?
Zie mijn reactie hierboven.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er wordt daarvan gezegd dat het een nogal dwingend systeem is. Dat kan ik snappen, maar ik denk dat hetgene wat je gewend bent een rol speelt. Ik ben er wel een voorstander van.
Nu lopen 'we' veel potentiële orgaandonoren mis omdat men het ofwel vergeet/te lam is om het in te vullen, ofwel geen zin heeft om erover na te denken, ofwel niet goed weet wat het inhoudt. Als je je niet registreert moeten de nabestaanden beslissen, en die weten soms niet wat de overledene had gewild, en op zo'n moment kiezen ze de veiligste optie: nee. Of zij vinden het zelf een eng idee en zeggen nee terwijl de overledene het graag had gewild. Overigens is het belang van donorregistratie dus niet alleen ter bevordering van het aantal donoren, maar ook om dit soort misverstanden te voorkomen.
Wat dat betreft is dus het geen-bezwaar-systeem beter, omdat het efficiënter is, denk ik.
Ik heb hem al 17 jaar ofzo. Nog een papiertje die ik altijd in m'n portemonnee heb. Peace weer er ook van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:42 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook wel een goed idee. Ik heb al heel lang een donorcodicil, maar dat had nog veel eerder gekund: het kwam er gewoon niet van. Zo van: "ach ja, toch eens doen" en dan vergeet je het weer.
Zojuist op FB nog melding gemaakt van een ander dubieus productquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Chio Dugadoo's: afrader. Niet heel bijzonder vind ik in elk geval.
Inderdaad het 'komt nog wel'-effect.quote:
Nee hoor, gewoon omdat ik graag op tijd ga tukkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:03 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik dacht altijd dat je om Tinu zo vroeg naar bed gaat.
Het wisselt best, maar gemiddeld ben ik de eerste. Probeer dan wel wakker te blijven tot tinu ook in bed ligtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:10 schreef Soempie het volgende:
Op de een of andere manier gaan we meestal wel gelijk naar bed? Maar zoals nu blijf ik op en gaat hij eerder, omdat hij morgen rond 6 uur op moet en ik vanavond Mattís nog een fles geef.
Bij vrienden van mij gaat de vrouw altijd eerder naar bed, maar dat lijkt me echt waardeloos. Ik vind het juist het leukste moment van de dag, als je nog of al wakker bent en in bed ligt samen.
Da's sadistisch!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef Soempie het volgende:
Eigenlijk is het leukste moment van de dag als de ander er uit moet en je zelf nog kunt blijven liggen.![]()
En je verdiende loon!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:15 schreef Soempie het volgende:
En als het andersom is, is het het rotste moment van de dag.
Zo ben ik.quote:
En dan het nageslacht even warm tegen je aan knuffelenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef Soempie het volgende:
Eigenlijk is het leukste moment van de dag als de ander er uit moet en je zelf nog kunt blijven liggen.![]()
Ik dacht even aan wat anders.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:17 schreef iamredleader het volgende:
En dan het nageslacht even warm tegen je aan knuffelen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Decos check! ik heb er zelfs ooit een presentatie over gegeven.
Spannend!!
De paar keren dat ik voor 12 uur in slaap val heb ik dat dus ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was vannacht zomaar om 02:00 en 04:30 wakker![]()
Idem.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
De paar keren dat ik voor 12 uur in slaap val heb ik dat dus ook.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:23 schreef wyccie het volgende:
Helaas geen directe videolink, dus even zo:Doet me denken aan deze reclames. Is ook een docuutje over gemaakt geloof ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik vraag het maar: van wie?quote:
quote:
Ik kan me voorstellen dat ik het ook zou doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken iemand die heeft afgelopen jaar een nier afgestaan aan zijn broer. Was een easy choice en ik begreep dat het voor de donor eigenlijk geen gevolgen heeft. Dus geen levenslange medicatie, geen dieet of wat dan ook.
Voor een familielid is de beslissing wel kleiner. Maar je moet je wel bedenken: je hebt er zelf nog maar 1 en dat is prima te leven natuurlijk. Totdat die van jou stuk gaat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ik het ook zou doenMaar zijn wel grote beslissingen
Volgens mij kan dat welquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben geen donor overigens. Mijn vader wil al heel lang donor zijn maar er zijn organen waar men vanaf moet blijven en dat kon hij nergens aangeven. Ik dacht dat de laatste keer dat er een formulier binnenkwam hij dat nog steeds niet kon.
Dat laatste maakt het ook het lastige, dan ben je zwaar de sjaak.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor een familielid is de beslissing wel kleiner. Maar je moet je wel bedenken: je hebt er zelf nog maar 1 en dat is prima te leven natuurlijk. Totdat die van jou stuk gaat.
Het laatste formulier dat ik gezien heb konden een aantal dingen wel aangekruist worden, maar je kunt niet zelf een veld invullen.quote:
Waarom eng? Het idee dat er in je gesneden wordt enzo?quote:Ik ben ook geen donor, vind het voorlopig nog te eng
Truequote:Op woensdag 15 februari 2012 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat laatste maakt het ook het lastige, dan ben je zwaar de sjaak.
Ah ik wist niet dat je dat bedoelde. Of je zelf iets kan invullen weet ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het laatste formulier dat ik gezien heb konden een aantal dingen wel aangekruist worden, maar je kunt niet zelf een veld invullen.
[..]
Waarom eng? Het idee dat er in je gesneden wordt enzo?
Nee dan is de keuze snel gemaaktquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
True
Maar je broer of zus jarenlang aan de dialyse zien zitten(of doodgaan)...is ook geen pretje
Voor zover ik weet niet dusquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:55 schreef MaJo het volgende:
Ah ik wist niet dat je dat bedoelde. Of je zelf iets kan invullen weet ik niet
I knowquote:En inderdaad het idee dat er in je gesneden wordt jaIk wil sowieso niet al te veel over de dood nadenken, dat is een diepgewortelde angst bij mij. Wie weet verander ik later wel van mening
Ik ben daar ook voorquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben overigens voor het automatisch donor zijn.
En ik ben geen donor wat te lamlendig om uit te zoeken etc etc.
Ik kan er nog niet zo over denken maar ik denk dat dat wel verandert als ik ouder ben. Ben sowieso bang dat je dan toch nog iets er van meekrijgt ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet dus
[..]
I know
Mijn idee is: als ik dood ben, dan voel ik toch niets van de snijden en ik merk er sowieso niets meer van. Maar dat ben ik
Ja, dan moet je het niet doen dusquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet zo over denken maar ik denk dat dat wel verandert als ik ouder ben. Ben sowieso bang dat je dan toch nog iets er van meekrijgt ofzo![]()
Voorlopig niet neequote:Op woensdag 15 februari 2012 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het niet doen dus
Zijn dat die filmpjes van mensen die dan overleden zijn als het uitgezonden wordt of is dat wat anders?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik begreep trouwens dat er nog meer van die ALS filmpjes komen.
Sufferdquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
En ik heb Florence and the Machine dus ook niet gezien vandaag
Ja, die heb ik hierboven gepostquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:00 schreef MaJo het volgende:
Zijn dat die filmpjes van mensen die dan overleden zijn als het uitgezonden wordt of is dat wat anders?
Nou, ik heb het niet gemist ofzoquote:Sufferd
Indrukwekkende filmpjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, die heb ik hierboven gepost
[..]
Nou, ik heb het niet gemist ofzo
Pubquiz
Nou nee dus. En ik heb de laatste ronde ook niet eens meegemaaktquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Indrukwekkende filmpjes
Ah ok, dacht dat je het vergeten was ofzo
Ik heb ook zin om weer een keer te quizzenquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou nee dus. En ik heb de laatste ronde ook niet eens meegemaakt
Maar het was wel gezellig dus ik kijk later wel.
In de Mick ofzo?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om weer een keer te quizzen
Mick is wel het handigste (als we de rest ook mee willen krijgen) maar vond het in Oporto ook tofquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de Mick ofzo?
Moet je maar even zeggen als je terugbent en zin hebt om een keer te quizzen, dan regelen we wat natuurlijk
Ja is allebei primaquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mick is wel het handigste (als we de rest ook mee willen krijgen) maar vond het in Oporto ook tof
Is goedquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja is allebei prima
Oporto is wel beter te scorenMaar in de Mick is wel weer lekker oldskool.
We hebben het er nog over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |