quote:
Ik moet werken dus thuiszitten doe ik sowieso nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien juist goed om met zoiets bezig te zijn ipv van thuis te gaan zitten?
Dan moet je dus 1ste klas gaan reizen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:43 schreef Soempie het volgende:
Die nieuwe dubbeldekker is gewoon nog nieuw en schoon. Eenmaal in gebruik ga ik er echt niet naar het toilet. En die trein met die oranje stoelen lijkt me nog steeds het fijnst.
That's the spirit.quote:
Tilburg ookquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Den Bosch kan je via internet een afspraak maken voor dit soort dingen en ik heb nooit langer dan 5 a 10 minuten hoeven wachten
Wat is precies het verschil met normaal uit de kraan drinken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:16 schreef Etcetera het volgende:
B.! http://dreamfarm.com.au/products/tapi/
Je hoeft niet lastig te doen met je hoofd door eronder te moeten hangen, stuk hygiënischer en ook makkelijker denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil met normaal uit de kraan drinken?
quote:
Dat hygiënischer volg ik niet helemaal, verder is het een kwestie van voorkeur denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hoeft niet lastig te doen met je hoofd door eronder te moeten hangen, stuk hygiënischer en ook makkelijker denk ikEn als je niet uit de kraan wilt drinken kun je het ding gewoon laten hangen en stroomt het water wel door, als je wel wilt drink dan knijp je de onderkant toe.
Sommige mensen zetten echt hun mond aan het kraanstuk. Waarom snap ik niet maar ze doen het wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat hygiënischer volg ik niet helemaal, verder is het een kwestie van voorkeur denk ik.
Ook als je dat niet ziet?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:59 schreef Etcetera het volgende:
http://www.gic.nl/nieuws/(...)olven-onder-lege-fle![]()
Werkt Djeez ook al bij de Groninger Courant?quote:De eigenaar, op de foto mogelijk aan het bellen met Carglass, had de auto nog geen halfjaar in zijn bezit
Oepsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:59 schreef Etcetera het volgende:
http://www.gic.nl/nieuws/(...)olven-onder-lege-fle![]()
Dat was wel slecht jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Werkt Djeez ook al bij de Groninger Courant?
Mensen moeten dit niet doen...
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Wij hebben 2 van deze bakjes:
[ afbeelding ]
Meer hebben ze niet nodig...
Zo'n drinkbak geeft continue stromend water zonder dat de kraan open hoeftquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:54 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, hebben jouw katten continue stromend water?
Ja. Die bakjes die jij post gooien ze om. Of ze gaan er in zitten spetteren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:54 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, hebben jouw katten continue stromend water?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja. Die bakjes die jij post gooien ze om. Of ze gaan er in zitten spetteren.
Dan máák je hem stukquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als onze drinkbak stuk is wil ik denk ik ook zo'n cat mate, die van ons zoemt.
Onze bakjes zijn van (zwaar) steen, die kiepen ze niet zo maar om.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja. Die bakjes die jij post gooien ze om. Of ze gaan er in zitten spetteren.
1 weekquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe lang duurt het nu? 5 dagen ofzo?
Het viel me ook niet tegen, 40 minuten in plaats van het uur van vorige week. In de tussentijd ook nog pasfoto's laten maken in het pasfotobusje voor de deurquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
That's the spirit.
En ook best wel snel geregeld...
Heb vorige week voor mijn paspoort bijna 2 uur in de wachtkamer gezeten en mag morgen het document ophalen, waarschijnlijk ook weer met een dergelijke wachttijd...
Wanneer gaan jullie ook alweer? Vrijdag?quote:
quote:Het viel me ook niet tegen, 40 minuten in plaats van het uur van vorige week. In de tussentijd ook nog pasfoto's laten maken in het pasfotobusje voor de deur
Wij hadden ook bakjes van steen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze bakjes zijn van (zwaar) steen, die kiepen ze niet zo maar om.
Mja, als orthopedagoog kan ik dus niet eens katten opvoeden.quote:En onze katten zijn opgevoed, die spelen niet met hun eten en drinken...
We gaan zondag tot zondagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie ook alweer? Vrijdag?
[..]
Ja heel slimquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan zondag tot zondag
En echt superhandig die pasfotobusDraait goeie zaken, iedereen waarvan de pasfoto niet goed is gaat daarheen. Het was best druk toen ik er was, 4 mensen voor mij en met mij 3 anderen plus wachtenden. Ze rekent 10 euro voor een setje foto's dus die loopt wel binnen
PS heimwee bezorgen..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Whiteguy het volgende:
Mooi filmpje (voor zover hij nog niet gepost was, moet nog een berg teruglezen)
Wat tof trouwens.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Klein beetje maar waarschijnlijk
De mevrouw van de gemeente zei dat het best kan, ze geven je er niet een boete voor (als je bewijs hebt dat je een nieuwe hebt aangevraagd natuurlijk), maar in het geval van schaderijden kan de verzekering wel moeilijk doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:05 schreef Soempie het volgende:
MaJo, mag je nou wel of niet rijden? Kan het zo snel niet terugvinden in het topic?
Net filmpje gezien en nu heb ik erge spijt dat ik nog niet eens op het ijs heb gestaanquote:
Goed camerawerk maakt in dezen ook een wereld van verschil met filmpjes die mensen al schaatsend met een mobiel maken (en daarmee youtube vervuilen).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Net filmpje gezien en nu heb ik erge spijt dat ik nog niet eens op het ijs heb gestaan
Erg leuke band inderdaad!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:10 schreef MaJo het volgende:
Ik kan er maar niet over uit hoe niet Nederlands Moss klinktHeb steeds het gevoel dat ik naar Vampire Weekend of Young the Giant of iets dergelijks zit te luisteren. Thanks nem, vind het echt heel tof!
Absoluut. En dan Patrick Watson eronder..dat werkt ook primaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goed camerawerk maakt in dezen ook een wereld van verschil met filmpjes die mensen al schaatsend met een mobiel maken (en daarmee youtube vervuilen).
Graag gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:10 schreef MaJo het volgende:
Ik kan er maar niet over uit hoe niet Nederlands Moss klinktHeb steeds het gevoel dat ik naar Vampire Weekend of Young the Giant of iets dergelijks zit te luisteren. Thanks nem, vind het echt heel tof!
Ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Laat even weten hoe het optreden was
Mooi.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Whiteguy het volgende:
Mooi filmpje (voor zover hij nog niet gepost was, moet nog een berg teruglezen)
Ik heb 'm nog niet geluisterd. Ga ik zo wel even doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga ik zeker doenHad je het nieuwe album nou ook gehoord of was G. degene die hem nog niet geluisterd had? Ik draai hem nu al grijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |