quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:11 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 1 dag voordat onze AH weer open gaat. 't is zo'n 'nieuwe' AH geworden na de renovatie. Hoop dat ze weer gratis taartjes uit gaan delen bij de opening
Ja leuk hè!quote:
Ja, en sinds vandaag zijn ze allebei peuterquote:
Ja, soms wel, soms nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]wat gaat dat toch snel dan eigenlijk..
Jeeej! Ik zou ze heel graag allebei op kast willen hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien een Stadler of Walldorf voor Thijs, kan hij die op zijn werk op zijn bureau zetten. Kunnen ze samen overal op mopperen
Ok, dan spaar ik ook nog ff voor die ander doorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jeeej! Ik zou ze heel graag allebei op kast willen hebben
Ze zijn ook wel heel grappigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jeeej! Ik zou ze heel graag allebei op kast willen hebben
Ik ga binnenkort ook ff shoppen. Ik zag dat de Lidl bij mij in de buurt 3-4x zo groot is geworden pasgeledenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:11 schreef Stereotomy het volgende:
Maar 'k moet zeggen dat 2 weken shoppen bij de Lidl me niet heeft tegengestaan. Met name groente/fruit was beter en goeikoper.
Feliquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, en sinds vandaag zijn ze allebei peuter
Het bijzondere was niet dat het er twee zijn, maar dat de jongste twee is
Jij was toch wel fan van die films?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
http://filmcentrum.nl/nie(...)tigt-transformers-4/
Blegh. Het mag ook wel eens afgelopen zijn met het uitmelken van een concept
Ik vind het heerlijk gedachteloos en over-de-top vermaak jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij was toch wel fan van die films?
Theetijd ? dan haal ik nog wat lekkers... Of bak iets.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
We gaan maar weer eens op pad naar Bunnik zometeen
Taart is prima!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:18 schreef AnneX het volgende:
Jaa, Freecell en gefeliciteerd met twee officiele peuters![]()
Hebben jullie de taart al gekeurd?
Helaas Anne. Ik moet zo terug naar Den Haag. Er moet nog even gewerkt worden straksquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Theetijd ? dan haal ik nog wat lekkers... Of bak iets.
Ach gossie, het jochie is net zo groot als de gitaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Taart is prima!![]()
F vindt het ook helemaal cool dat hij alles kan eten
En helemaal blij met zijn cadeau van ons
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen. Ik hoop dat jouw gebit zich in een betere staat verkeerdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:42 schreef Tezz het volgende:
Dat plaatje in de OP!![]()
Ik voel me trouwens ook een beetje zoals op dat plaatje. Ik moet over tien minuten naar de mondhygieniste. Echt een beul(in) is dat. ARgh......
Fringequote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:13 schreef freecell het volgende:
Uh... dank je IsaMoet dat?
Wij zijn momenteel Fringe aan het kijken. Ook best goor af en toe
Ik heb 2 peuters
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fringequote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Fringe eigenlijk? Waar gaat dat over?
Al is seizoen 2 van Terra Nova nog steeds niet zeker..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:15 schreef MissHobje het volgende:
Het is wel een doorlopend verhaal ja , maar mocht je er een paar missen is het niet al te erg
Ik ben helemaal hooked net zoals dat terra nova , dem spannend
Oh jakkesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:37 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Al is seizoen 2 van Terra Nova nog steeds niet zeker..
Had jij vandaag nou een solliegesprek?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Te schattig die foto met dat gitaartje![]()
Van harte peuter FC
Net terug, was niet heel erg leuk. Ik hoop dat ik vrijdag een leuker gesprek heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had jij vandaag nou een solliegesprek?
Ik kan niet wachten op de zon!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Trouwens, wat een k*tweer voor artrose vandaag zeg![]()
![]()
Met die sneeuw en vorst had ik veel minder last. Lente kom er maar in hoor
Wat jammerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Net terug, was niet heel erg leuk. Ik hoop dat ik vrijdag een leuker gesprek heb.
Jammer, hopelijk vrijdag beterquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Net terug, was niet heel erg leuk. Ik hoop dat ik vrijdag een leuker gesprek heb.
Jammer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
balen zeg! op naar vrijdagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt toch weer een stuk.quote:
Toevallig een notenfabriek?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben FC niet maar het was zo vreselijk chaotisch. Een beetje hectisch en chaotisch kan ik wel tegen maar hier praat echt iedereen door elkaar, belt uitgebreid tijdens gesprek en er vielen een aantal mensen binnen met gewoon een vraag. Daarbij is de eigenaar iemand die zichzelf en zijn bedrijf alles vind en de rest komt daaronder. Hij noemde een allround admin functie niet echt een functie want je hebt geen opleiding ervoor nodig en iedereen kan die 'hand-en-span werkzaamheden wel verrichten'.
Leuke vent!
Wil je hier een serieus antwoord opquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:49 schreef Isabeau het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)uinigen-dietist.html
Iemand vertelde me deze week dat de diëtist uit het basispakket halen de regering 45 miljoen euro oplevert. Tegelijkertijd zijn er nieuwe 'bewegingscoaches' aangesteld die van deur tot deur gaan om mensen aan te moedigen meer te bewegen. Dat kost 70 miljoen. Die diëtist (professioneel op oa het gebied van preventie) kon mensen ook tot meer bewegen manen, met waarschijnlijk meer resultaat. En 25 miljoen goedkoper.
Ben ik nou gek?
Nee, je bent een vliegtuigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:49 schreef Isabeau het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)uinigen-dietist.html
Iemand vertelde me deze week dat de diëtist uit het basispakket halen de regering 45 miljoen euro oplevert. Tegelijkertijd zijn er nieuwe 'bewegingscoaches' aangesteld die van deur tot deur gaan om mensen aan te moedigen meer te bewegen. Dat kost 70 miljoen. Die diëtist (professioneel op oa het gebied van preventie) kon mensen ook tot meer bewegen manen, met waarschijnlijk meer resultaat. En 25 miljoen goedkoper.
Ben ik nou gek?
Das weer zo priegelig.. en ik moet écht niet zo'n foon hebben, zonde van het geld vrees ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
m'n crabble staat soms wel eens zo in mijn keuken
Was een voorbeeld van hoe je een tablet-achtig iets op een stand-achtig iets in de keuken kunt gebruikenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Das weer zo priegelig.. en ik moet écht niet zo'n foon hebben, zonde van het geld vrees ik
Oh ja, op die fiets. Dat was dan idd het idee..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was een voorbeeld van hoe je een tablet-achtig iets op een stand-achtig iets in de keuken kunt gebruiken
Ja, en dan niet weten wat er mee te moeten.. lijkt me dat je iig begint met een fatsoenlijk wachtwoordquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:24 schreef borisz het volgende:
1 vandaag laat even zien hoe slecht de beveiliging is van de overheid(alle regio's) op ITgebied. Dan hebben we het nu over sluizen, pompen etc.
Ik print het recept gewoon uit en leg dat blaadje in de keuken bij mijn werkplek.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:10 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik heb warempel een toepassing gevonden voor een tablet wat me handig lijkt: via internet recept er op, op de kookboekenstandaard en koken maar![]()
Nu moet ik steeds naar mijn laptop heen en weer lopen, die durf ik niet op het aanrecht te zetten
Pff wat ouderwets zegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik print het recept gewoon uit en leg dat blaadje in de keuken bij mijn werkplek.
Neanderthalerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik print het recept gewoon uit en leg dat blaadje in de keuken bij mijn werkplek.
Ja, het gaat nog verder. Soms pak ik wel eens een echt kookboek erbij ook. Je weet wel, zo'n ouderwets ding met letters op papier.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het gaat nog verder. Soms pak ik wel eens een echt kookboek erbij ook. Je weet wel, zo'n ouderwets ding met letters op papier.
Jullie Margriet kookboek is tof!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het gaat nog verder. Soms pak ik wel eens een echt kookboek erbij ook. Je weet wel, zo'n ouderwets ding met letters op papier.
volgens mij maak je er ook wel een kunst van alles verkeerd op te vatten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Oja! In de kantine waar ik werd neergezet stonden veel grootverpakkingen weightcare shakes en repen. Ik stond ernaar te kijken, zegt die leuke vent: 'Ja dat moet af en toe voor de gezondheid. Moet je ook eens proberen, smaakt net naar milkshake'.
En bedankt!
*schop*quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:00 schreef LieLie het volgende:
Ik moet omkleden en sporten, wie geeft me een schop?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:00 schreef LieLie het volgende:
Ik moet omkleden en sporten, wie geeft me een schop?
Ja eigenlijk was hij heel aardigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
volgens mij maak je er ook wel een kunst van alles verkeerd op te vatten?
Srslyquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja eigenlijk was hij heel aardig, een goeie kerel.
En als ik een manager niks vind hoef je je niet meteen aangevallen te voelen, wat wel zo lijkt. Het gaat niet over jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |