quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:11 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 1 dag voordat onze AH weer open gaat. 't is zo'n 'nieuwe' AH geworden na de renovatie. Hoop dat ze weer gratis taartjes uit gaan delen bij de opening
Ja leuk hè!quote:
Ja, en sinds vandaag zijn ze allebei peuterquote:
Ja, soms wel, soms nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]wat gaat dat toch snel dan eigenlijk..
Jeeej! Ik zou ze heel graag allebei op kast willen hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien een Stadler of Walldorf voor Thijs, kan hij die op zijn werk op zijn bureau zetten. Kunnen ze samen overal op mopperen
Ok, dan spaar ik ook nog ff voor die ander doorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jeeej! Ik zou ze heel graag allebei op kast willen hebben
Ze zijn ook wel heel grappigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jeeej! Ik zou ze heel graag allebei op kast willen hebben
Ik ga binnenkort ook ff shoppen. Ik zag dat de Lidl bij mij in de buurt 3-4x zo groot is geworden pasgeledenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:11 schreef Stereotomy het volgende:
Maar 'k moet zeggen dat 2 weken shoppen bij de Lidl me niet heeft tegengestaan. Met name groente/fruit was beter en goeikoper.
Feliquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, en sinds vandaag zijn ze allebei peuter
Het bijzondere was niet dat het er twee zijn, maar dat de jongste twee is
Jij was toch wel fan van die films?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
http://filmcentrum.nl/nie(...)tigt-transformers-4/
Blegh. Het mag ook wel eens afgelopen zijn met het uitmelken van een concept
Ik vind het heerlijk gedachteloos en over-de-top vermaak jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij was toch wel fan van die films?
Theetijd ? dan haal ik nog wat lekkers... Of bak iets.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
We gaan maar weer eens op pad naar Bunnik zometeen
Taart is prima!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:18 schreef AnneX het volgende:
Jaa, Freecell en gefeliciteerd met twee officiele peuters![]()
Hebben jullie de taart al gekeurd?
Helaas Anne. Ik moet zo terug naar Den Haag. Er moet nog even gewerkt worden straksquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Theetijd ? dan haal ik nog wat lekkers... Of bak iets.
Ach gossie, het jochie is net zo groot als de gitaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Taart is prima!![]()
F vindt het ook helemaal cool dat hij alles kan eten
En helemaal blij met zijn cadeau van ons
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen. Ik hoop dat jouw gebit zich in een betere staat verkeerdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:42 schreef Tezz het volgende:
Dat plaatje in de OP!![]()
Ik voel me trouwens ook een beetje zoals op dat plaatje. Ik moet over tien minuten naar de mondhygieniste. Echt een beul(in) is dat. ARgh......
Fringequote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:13 schreef freecell het volgende:
Uh... dank je IsaMoet dat?
Wij zijn momenteel Fringe aan het kijken. Ook best goor af en toe
Ik heb 2 peuters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |